quote:Booy ziet baan als technisch directeur wel zitten
17 mei 2005
FC Utrecht-trainer Foeke Booy FC Utrecht-trainer Foeke Booy heeft de clubleiding van Ajax laten weten dat hij er veel voor voelt om de vacature van technisch directeur in Amsterdam in te vullen. De oefenmeester werd een half jaar geleden door Ajax benaderd voor de functie, maar liet destijds weten niet geïnteresseerd te zijn. Booy heeft het echter niet langer naar zijn zin in Utrecht en wil dan ook graag alsnog in De Arena aan de slag.
Het is echter onduidelijk of zijn naam nog immer op het kandidatenlijstje van Ajax prijkt. Bij FC Utrecht combineert Booy het hoofdtrainerschap met de functie van technisch directeur. In de afgelopen seizoenen verraste de coach vriend en vijand door met Utrecht twee keer de Amstel Cup te veroveren.
Ik vertelde het zojuist aan een paar Utrecht-supporters uit m'n msn en die schreeuwen nu moord en brand om een bron.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:20 schreef JaWi het volgende:
En Cultheld, met de utrechtaanhang konden we al niet zo goed overweg.
Bunniksidequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vertelde het zojuist aan een paar Utrecht-supporters uit m'n msn en die schreeuwen nu moord en brand om een bron.
Wat is de bronquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Nashje het volgende:
Nog even voor de mensen die geen zin hebben om het vorige topic te bekijken:
[..]
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef White__Tiger het volgende:
Net terug van de Herdgang.
Feyenoord heeft toch wel wat kansen gehad hoor, maar liet een paar hele grote kansen liggen.
Na rust pakte PSV de draad wel op en kon uit een vrije trap scoren (ingekopt). Daarna nog wel wat kansjes maar Feyenoord kwam niet echt in gevaar. Uiteindelijk gaven ze het heel knullig weg, ik had niet het idee dat Feyenoord een kampioenswedstrijd speelde.
Wel een leuk einde van de wedstrijd al die beteuterde gezichtjes van spelers en supporters (als PSV supporter zijnde).
Welnee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef golfer het volgende:
Verkeerde topic?
Door deze wedstrijd is AJAX kampioen geworden.quote:
Ajaxonline.orgquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bunnikside?
Bron heb ik niet, moet je even aan Nash vragen.
9 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef jimjim1983 het volgende:
hoeveel heeft die Sangoy er nou in totaal ingeschoten?
Jep. Deze 2 en dan nog:quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef chelloboy het volgende:
Leuk dat we weer van Feyenoord hebben gewonnen,maar jammer dat jong Ajax daardoor kampioen is geworden.
HA HA!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef chelloboy het volgende:
Leuk dat we weer van Feyenoord hebben gewonnen,maar jammer dat jong Ajax daardoor kampioen is geworden.
En wat is zijn bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:51 schreef Nashje het volgende:
Volgens een user op de Ajax Netwerk Forums gaat Davids de 23e tekenen. De dag dat de Suriprofs in actie zullen komen.
Speler bij Ajax en Oranje en vriend van Davids. Waarschijnlijk Nigel de Jong.quote:
quote:Hoe het er exact voor staat?
Al sinds de winterstop zijn de onderhandelingen gaande.
Beide partijen zijn het eens over het contract; salaris, bonussen, alles is geregeld dat is geen probleem meer.
Nu zijn er een aantal gesprekken tussen Blind en Davids, waarin Blind onder andere uitlegt, wat hij van plan is met Davids als Davids tekent.
Blind vertelt over nieuwe aankopen, vertrekkende spelers, speelsysteem, tactiek, etc. etc.
En tot slot, gaan ze praten over het conflict van 10 jaar geleden, maar volgens mijn bron (speler bij ajax en oranje en vriend van davids) is dat al geen probleem meer en zo goed als opgelost.
Volgens mijn bron wordt er de 23ste getekendt, als mijn bron EN davids in amsterdam voor de suriprofs spelen.Als alles goed gaat natuurlijk, maar daar hoeven we ons geen zorgen over te maken, volgens mijn bron
Maarja, wat voor? Als er ergens staat dat ze gesproken hebben is dat ook niews, maar dan zijn we nog niet wijzer. Als er staat dat hij tekent daarentegenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:00 schreef JaWi het volgende:
De 23ste zou ik niet op rekenen overigens. Ik denk dat er eind deze week nieuws is.
Ik gok op Danny Blind himself.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
Gaat PyTh toch geen kratje winnen. Mocht het doorgaan zal ik ook mijn bron verklappen
.
Zo hebben we nog eens wat aan jullie!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef chelloboy het volgende:
Kenneth Vermeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
Gaat PyTh toch geen kratje winnen. Mocht het doorgaan zal ik ook mijn bron verklappen
.
Inderdaad een aanwinst voor de NL competitie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:27 schreef JaWi het volgende:
Nee, en trouwens dit is geen raadspelletje. Laten we nu maar gewoon hopen dat hij komt. Wat een geweldige speler, ook voor de NL competitie opzich.
Ik denk dat de spelers het minder snel zullen weten dan andere mensen. Maar niet te snel conclusies trekken héquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad een aanwinst voor de NL competitie.
Maar je bron is dus De Jong, Babel of Emanuelson.Niet belangrijk verder; Wel grappig.
Zullen ze denk ik mee wachten tot de zomer. Hij is iig de voornaamste kandidaat, kan het ook goed vinden met Jaakke en is tevens uit de advocatuur afkomstigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Is Keje Molenaar nu al benaderd of wachten ze daar ook maar mee
Boerrigter is een aardige linksbuiten geloof ik. Vrij snel en tweebenig; Hij werd in Enschede als de plaatselijke Robben beschouwd, maar locals willen nog wel eens overdrijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers het minder snel zullen weten dan andere mensen. Maar niet te snel conclusies trekken hé.
Ben trouwens benieuwd naar Derk Boerrigter, of dat een goede is.
aldus De Jonge Journalistquote:Zomer in de belangstelling van Ajax
Ajax wil zich voor komend seizoen versterken met Ramon Zomer. De 22-jarige centrale verdediger van FC Twente moet de defensie van de Amsterdammers gaan aanvullen, nu deze te kampen heeft met de langdurig geblesseerde Maxwell, het zeer waarschijnlijke vertrek van Hatem Trabelsi en de verhuizing van Nigel de Jong naar het middenveld. Johnny Heitinga zou de vervanger moeten worden van Trabelsi aan de rechterkant, wat een gaatje in het centrum van de verdediging maakt voor Zomer.
Ramon Zomer, dit seizoen goed voor vier goals, is een 1.84 meter lange speler die op beide posities centraal in de defensie uit de voeten kan. Hij heeft echter nog een contract tot 2007 bij de Tukkers.
Ajax-coach Danny Blind wil naar verluidt eerst de verdediging op orde brengen, aleer hij zich gaat bezighouden met het versterken van het middenveld en de aanval. Perschef Erwin van Lente van FC Twente zegt 'niets te weten' van de belangstelling van Ajax voor Zomer. Ajax reageert zoals gebruikelijk niet op mogelijke transfers.
Oh op die manier, heb geen idee hoe betrouwbaar dit is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Dat is geen journalistieke site.
http://www.dejongejournalist.nl
Ik denk van wel ja. Hij speelt ook erg goed bij Jong Oranje en bij Twente blundert hij vrijwel nooit. Ik vind hem puur verdedigend gezien één van de beste mandekkers van de HCE; Daarnaast heeft hij ook aanvallende kwaliteiten (bij corners e.d.).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oh op die manier, heb geen idee hoe betrouwbaar dit is.
Jij denkt dus dat hij het (top)niveau wel aankan?
Is dit serieus jouw humor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Luni het volgende:
Huldiging Jong ajax op Leidseplein
Op dit moment zijn op het Leidseplein honderden homo's en lesbiennes aanwezig om een 'knuffeldemonstratie' houden in het kader van de internationale dag tegen homofobie. Gedurende een kwartier zullen de aanwezige homoseksuelen uiting geven van hun liefde voor elkaar, door te zoenen en te knuffelen.
De bijeenkomst is tevens voor de deelnemers een gelegenheid om hun ongenoegen te uiten over de mishandeling van de Amerikaanse homoactivist en jounalist Chris Crain op Koninginnedag. Die werd door een groep van zeven jongeren 'met Marokkaanse trekken' in elkaar geslagen toen hij met zijn vriend hand in hand over straat liep.
Opnieuw krijgt een homo klappen
Het afgelopen weekeinde heeft er opnieuw een gewelddadig incident tegen een homo in Amsterdam plaatsgevonden. In de Reguliersdwarstraat kregen zaterdagnacht drie homo's ruzie met een groep jongens uit Amsterdam. Daarbij werd bij een 34-jarige man door de groep een blauw oog geslagen. Volgens hem betrof het een doelgerichte actie tegen homo's. De politie wist een 20-jarige man aan te houden, die na verhoor weer werd vrijgelaten. De politie is er overigens nog niet zeker van dat er hier sprake is
Helemaal zelf verzonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Luni het volgende:
Op dit moment zijn op het Leidseplein honderden homo's en lesbiennes aanwezig om een 'knuffeldemonstratie' houden in het kader van de internationale dag tegen homofobie. Gedurende een kwartier zullen de aanwezige homoseksuelen uiting geven van hun liefde voor elkaar, door te zoenen en te knuffelen.
De bijeenkomst is tevens voor de deelnemers een gelegenheid om hun ongenoegen te uiten over de mishandeling van de Amerikaanse homoactivist en jounalist Chris Crain op Koninginnedag. Die werd door een groep van zeven jongeren 'met Marokkaanse trekken' in elkaar geslagen toen hij met zijn vriend hand in hand over straat liep.
Het afgelopen weekeinde heeft er opnieuw een gewelddadig incident tegen een homo in Amsterdam plaatsgevonden. In de Reguliersdwarstraat kregen zaterdagnacht drie homo's ruzie met een groep jongens uit Amsterdam. Daarbij werd bij een 34-jarige man door de groep een blauw oog geslagen. Volgens hem betrof het een doelgerichte actie tegen homo's. De politie wist een 20-jarige man aan te houden, die na verhoor weer werd vrijgelaten. De politie is er overigens nog niet zeker van dat er hier sprake is
Precies, verder gewoon negeren die losers uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:37 schreef JeroenV het volgende:
Ach, je hebt gefrusteerde Feyenoorders en gefrustreerde Feyenoorders.
De arrogantie, huldigen nog voordat de wedstrijd gespeeld is!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Luni het volgende:
Hmm, ik heb zo m'n twijfels.quote:17/5/2005 - Sportweek: Blind is er bijna uit; ook interesse voor Lindenbergh?
(Gepost door RvN)
In het blad Sportweek, welke vanwege de Pinksteren pas morgen (woensdag) uitkomt, meldt Danny Blind dat hij er bijna uit is voor wat betreft de invulling van zijn selectie voor komend seizoen. Sportweek meldt dat de Amsterdamse club naast Kromkamp ook interesse heeft voor AZ speler en voormalig jeugdspeler van Ajax Olaf Lindenbergh.
quote:Studio Sport voor veel vrouwen verplicht
HILVERSUM - Bijna de helft van de vrouwelijke Studio Sport-kijkers kijkt niet uit vrije wil naar het sportprogramma. De dames zitten iedere zondagavond verplicht voor de televisie naast manlief, zo blijkt uit onderzoek onder 1200 Studio Sport-kijkers.
De vrouwen moeten vooral meekijken naar voetbal, wielrennen en autosport. Bij sporten als darten, zwemmen, turnen en de paardensport haken de mannen juist sneller af en kijken de vrouwen wel vrijwillig. Van de Studio Sport-kijkers is 62 procent man en 38 procent vrouw. Het onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van sport- en sponsoradviesbureau Van den Wall Bake Consult. Vraag was onder andere wat kijkers gaan doen nu het Eredivisievoetbal per augustus bij de nieuwe zender Tien te zien zal zijn. Bijna de helft van de kijkers zegt Studio Sport trouw te blijven, omdat het programma ook andere sporten uitzendt.
Van de ondervraagden zegt 38 procent de uitzendingen alleen te blijven volgen als Tien de voetbalwedstrijden niet tegelijkertijd op de buis brengt. Zo’n 17 procent zegt Studio Sport in augustus vaarwel. De kijkers willen, voetbal niet meegerekend, vooral graag sporten als schaatsen, wielrennen en tennis zien. Meer aandacht voor autosport en darten zouden zij ook waarderen.Zaalvoetbal eindigde in de lijst op de 14e plaats, terwijl basketbal en golf respectievelijk een 18e en 20e plaats behaalden.
Bron: UN
quote:18/5/2005 - 'Transfersom nog een probleem voor HSV'
(Gepost door RvN)
BRON: Die Welt
In Die Welt laat Khalid Boulahrouz weten met Rafael van der Vaart gesproken te hebben en hem vooral uitgelegd hebben dat de ervaringen met de HSV fans zeer goed zijn. "Ik zal mijn best doen om er voor te zorgen dat hij zich goed voelt in Hamburg' aldus de verdediger. 'Hij is geinteresseerd in HSV. In Nederland werd hij niet eerlijk behandeld. Dat heeft hij niet verdiend. Het is een hele nette jongen, die gewoon rust wil in zijn leven."
Volgens Die Welt lijkt de transfersom het belangrijkste struikelblok bij een eventuele transfer. Ajax zou beduidend meer vragen dan 5 miljoen euro.
Juich nou niet te vroeg JaWiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
.
Davids' enige liefde is pecunia.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef JaWi het volgende:
Ik kijk daar niet eens op, dus daar heb ik het niet vandaan.
En je vergeet dat Ajax zijn grote liefde en de mooiste club ter wereld is.
Tsja, als je het van je eigen cluppie niet moet hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Luni het volgende:
Whahaha, ik heb lucht nodigquote:De Rotterdammers stonden lange tijd met 0-2 voor, maar vergooiden hun titekansen door in de slotminuten drie doelpunten tegen te krijgen.
quote:Een laatste vraag over uw topscorer Charisteas. Verbaast het u dat het hem bij Ajax niet echt goed vergaat?
,,Ik maak me absoluut geen zorgen. Charisteas is een intelligente speler, hij is ook goed voor het team waarin hij speelt. Geef hem even de tijd en dan komt het allemaal goed.''
Laat me raden, Ton Lokhoff zat voor NAC op de bank?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Jong Ajax is toch kampioen geworden door een 0-8 overwinning in Breda.
Ah jij was het dus. Het punt was hier al eerder aangesneden. Het is natuurlijk een luxeprobleem, maar je kan ze (mocht Davids komen) eigenlijk geen van allen missen. Voor je het weet vliegen de 'fuck you's ' weer in de rondte.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, da's het punt dus. Maar gelukkig is Pienaar 3/4 van 't seizoen geblesseerd.
Ik kon mij herinneren dat iemand het al eens ter sprake had gebracht. Dat de positie van Sneijder in gevaar zou komen. Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef twi het volgende:
Wat was ik dus?
Davids zou erg leuk zijn. Denk dat 'ie ook nog wel op de plek van Maduro zou kunnen spelen, of desnoods in de rol van Maxwell. Maargoed, daar zal 'ie zich inmiddels misschien te groot voor voelen. Ook al speelt 'ie niet, hij zal al direct goed zijn voor 't zelfregulerende vermogen van de groep.
Ah ja, dat was ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was twi inderdaad...
Het wordt inderdaad wel een probleempje, maar liever een luxe-probleem dan een ander probleem
1 2 3 4 5 6 7 | Stekelenburg Heitinga - Grygera - Escude - ????? De Jong - Davids - Sneijder Pienaar - Charisteas - Babel |
Dat centrum is veel te traag als je op de helft van de tegenstander gaat voetballen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ah ja, dat was ikWat een inzicht toch
Maarja, met zo'n ruit zit ja natuurlijk wel met een verkapte 4-4-2 (of 3-4-3, wat me niet verstandig lijkt). Het gaat altijd ten koste van een Ajax-talent.
[ code verwijderd ]
Zou ik zeggen. Zonde van de ontwikkeling van Maduro, en van Rosales...
Joehoe kijk eens twee posts boven jequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
Maduro kan je er niet buiten houden.
En Escude dan linksback? Verkapte 3-4-3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef Vom het volgende:
Maduro kan je ook altijd nog op de plek van Escude zetten!
Dan kan hij in balbezit doorschuiven naar het middelveld en bij balverlies schakelt hij terug naar de verdediging.
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bananenman> heb je die DVD al?
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Maduro als een soort van nummer 4 maar zetten dan. Verdediger die er soms uitkomt. En dan de jong sneijder en davids op het middenveld
Zo goed als zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Je tickets zijn dus geregeld he Jawi?
Precies. Al die Copa Libertadores-kijkers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boerrigter is een aardige linksbuiten geloof ik. Vrij snel en tweebenig; Hij werd in Enschede als de plaatselijke Robben beschouwd, maar locals willen nog wel eens overdrijven.
mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet even het uitzicht vanaf mijn nieuwe werkplek posten hoor jongens, mijn excuses
[afbeelding]
Heerlijk zeg!![]()
AJAX
Zomer gaat 't ver schoppen hoor; Gelukkig voor Ajax heeft die Blind van jullie wél verstand van spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh en Zomer, wat is dat voor raar subtopgeploeter? Doe maar niet. Ik heb nog liever een paar Grieken hoor. Maar dan de juiste Grieken.
Station Duivendrecht zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooi![]()
waar werk je dan? is dit vanuit dat gouden gids gebouw?
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer gaat 't ver schoppen hoor; Gelukkig voor Ajax heeft die Blind van jullie wél verstand van spelers.
Tja 1 zomer maakt dan nog geen zwaluw ofzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..
Ik werk in het nieuwe gebouw naast het gouden gids gebouw.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooi![]()
waar werk je dan? is dit vanuit dat gouden gids gebouw?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet even het uitzicht vanaf mijn nieuwe werkplek posten hoor jongens, mijn excuses
[afbeelding]
Heerlijk zeg!![]()
AJAX
Omdat er geen 12 Zomers rond lopen in de HCE. Wat weet jij van Zomer, behalve VI-statistieken? Hij kan op beide posities in het centrum uit de voeten, heeft veel overzicht, inzicht én aanvallende kwaliteiten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..
En hoe weet jij dat allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
Wat weet jij van Zomer,
Wedstrijden van Jong Oranje en ik ken een Twente-supporter ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat allemaal.
Ga je dagelijks naar de trainingen van Twente. Of is dit via via info van een Tukker?.
Als er iets te verdienen valt zijn jullie er als de kippen weer bij..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomen.
Ah, een Twentesupporter is natuurlijk amper objectief en Jong Oranje. Ach, hoeveel wedstrijden heb je gezien? Stuk of 5?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wedstrijden van Jong Oranje en ik ken een Twente-supporter ja.
Zomer is in ieder geval een aanwinst voor Ajax; Dat staat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, een Twentesupporter is natuurlijk amper objectief en Jong Oranje. Ach, hoeveel wedstrijden heb je gezien? Stuk of 5?
Beetje voorbarig om dan nu al te claimen wat die jongen allemaal kan..
Ik zie liever die kale Zweed komen,quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer is in ieder geval een aanwinst voor Ajax; Dat staat vast.
En toch wil de technische staf van Ajax liever Zomer dan Majstorovic. Waarom? Hij is Nederlands, jonger, talentvoller en aanvallend (kan inschuiven als nummer 4) ingesteld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie liever die kale Zweed komen,.
Samen met Davids.
Met Maduro en Heitinga heb je al 2 spelers die dat prima kunnen. Een beetje overkill dus. Plus hij is jong en onervaren. Eerst maar eens echt ervaring halen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch wil de technische staf van Ajax liever Zomer dan Majstorovic. Waarom? Hij is Nederlands, jonger, talentvoller en aanvallend (kan inschuiven als nummer 4) ingesteld.
Ja, nog niks concreets. Het onbekende Jonge Journalist kwam ermee, en iedereen heeft het overgenomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met Maduro en Heitinga heb je al 2 spelers die dat prima kunnen. Een beetje overkill dus. Plus hij is jong en onervaren. Eerst maar eens echt ervaring halen.
Sowieso is dat van Zomer niet meer dan een gerucht, toch?
Ah, maar volgens Cultheld wil de staf liever Zomer dan Masturovic.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, nog niks concreets. Het onbekende Jonge Journalist kwam ermee, en iedereen heeft het overgenomen.
dan zal dat wel zo zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, maar volgens Cultheld wil de staf liever Zomer dan Masturovic..
'tuurlijk...quote:
Kwestie van bronnen lezen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'tuurlijk...
Blind heeft me net verteld even wat achtergrondinformatie te hebben verkregen bij cultheld...
Krol schijnt m vanavond nog een mailtje te sturen...
Volgens een journaliste die ik ken, staat Zomer wel degelijk in de belangstelling van Ajax.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach cultje... Als ik alles zou moet geloven wat ik lees...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat er geen 12 Zomers rond lopen in de HCE. Wat weet jij van Zomer, behalve VI-statistieken? Hij kan op beide posities in het centrum uit de voeten, heeft veel overzicht, inzicht én aanvallende kwaliteiten.
Zomer is reteslecht in FM. Maar hij doet het gewoon erg goed bij Twente en bij Jong Oranje en gaat het Nederlands elftal ook nog wel halen; De nieuwe Nico-Jan Hoogma.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]Alsof ik VI-statistieken nodig heb om een beeld van een speler te krijgen....
Maar goed, Zomer staat zeker ook goed in FM, net als al die andere talenten van je?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef LadyDana het volgende:
AJAAAXkampioenen!!!!
![]()
Volgend jaar weer de schaal voor ajax 1....
En Nico-Jan heeft gelukkig nooit Oranje gehaald!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer is reteslecht in FM. Maar hij doet het gewoon erg goed bij Twente en bij Jong Oranje en gaat het Nederlands elftal ook nog wel halen; De nieuwe Nico-Jan Hoogma.
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Nico-Jan heeft gelukkig nooit Oranje gehaald!
Destijds was je drie jaar. Knap dat je op die leeftijd al een oordeel kan hebben over spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.
Selectiespelers van Feyenoord 1 werden geveld door B-selectiespelers van PSV.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef The_Hives het volgende:
mooi van Jong Ajax. De feyenoord jeugd wil iets te veel op hun 'helden' lijken
Frank Verlaat was ook een typische Bundesliga speler en flopte grandioos bij Ajax...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Terwijl Frank Verlaat nog wél een degelijke opleiding had gevolgd!
De Jong op rechts? Dat lijkt me zowiezo niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:18 schreef gras het volgende:
de Jong, Heitinga, Maduro, Emanuelson
bank: Grygera, Escudé, Vermaelen.
Rechtsback erbij, of Trabelsi een miljoenenaanbod doen. Obodai is geen verdediger. Gister was het ook weer dramatisch. Alleen z'n motoriek al...
En waar blijft je opkomende back?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heitinga en Grygera kun je altijd eventueel omwisselen. Beiden kunnen mijn inziens rechtsback en centraal spelen.
Degene die rechtsback staatquote:
Aanvallend moet de back wel meedoen als je druk wil zetten. En ik zie een Grygera dat niet echt doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degene die rechtsback staat
Of vind jij dat ze dat allebeide niet zouden kunnen? Zo goed als met Trabelsi zal het voorlopig aan de rechterkant niet gaan hoor.
Hoe je het ook wendt of keert, bij elke opstelling heb je wel iets op aan te merken. Dan speelt die niet, dan staat die niet goed, dan heb je geen aanvallende back, dan heb je geen snel duo centraal achterin. De vraag is waar Blind voor gaat kiezen.
Ik verdien er niets aan hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als er iets te verdienen valt zijn jullie er als de kippen weer bij..
Waarom uberhaupt Grygera eruit halen? Totaal geen reden toe. Escudé kan ik me wat voorstellen en De Jong wil liever op rechtshalf spelen, heeft ie aangegeven.quote:de Jong, Heitinga, Maduro, Emanuelson
bank: Grygera, Escudé, Vermaelen.
Ik heb een tijdje in dat roze gebouw aan de Bijlmerdreef gewerkt (toen nog van Getronics). Heerlijk om je lunchtijden aan te passen aan de trainingen daarquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben nu al verliefd op mn nieuwe werkplek![]()
Toch nog een redelijk bedrag gezien dit seizoen en een 1jarig contract.quote:Coach HSV: akkoord met Van der Vaart
Wat de sportchecf van HSV al liet doorschemeren op de officiele website, bevestigde trainer Doll van HSV in Bild. "Rafael heeft voor ons gekozen. Het gaat er nu alleen nog om dat de clubs tot een akkoord komen over de transfersom. Volgens Bild zou Ajax 7 miljoen euro vragen. HSV biedt tussen vier en vijf miljoen euro. "Ik ga er van uit dat het tot een deal komt" aldus de coach.
Het bedrag dat ajax vraagt is niet redelijk met nog maar 1 jaar contract.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch nog een redelijk bedrag gezien dit seizoen en een 1jarig contract.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het bedrag dat ajax vraagt is niet redelijk met nog maar 1 jaar contract.
Misschien wat vroeger naar bed gaan?quote:
quote:Woensdag 18 mei - 'Ajax volgt nog steeds Zweed Kim Kallstrom'
(Verslaggever PP, Amsterdam, 21.04u GMT+01.00, Footmercato)
Ajax heeft nog steeds interesse in de twee spelers Kim Kallstrom en Marouane Chamakh. Beide aanvallend ingestelde spelers komen uit in de Franse competitie.
Kallstrom, die eerder beweerde dat nog geen club zich gemeld heeft bij zijn zaakwaarnemer, wordt volgens Footmercato. nog steeds gevolgd door Ajax. Glasgow Rangers zou ook nog geïnteresseerd zijn in de aanvallende linkspoot. Kallstrom zou de vervanger kunnen zijn voor de vertrekkende Rafael Van der Vaart. De club van de Zweed, Stade De Rennes, zou tien miljoen euro vragen.
Verder meldde datzelfde Footmercato dat Ajax ook nog steeds de verdiensten van Chamakh volgt. De Marokaan wordt vergeleken met Zlatan Ibrahimovic. Hij zou namelijk ook erg sterk en technisch zijn.
Als hsv geen 7 miljoen willen betalen is het ook prima, dan blijft Rafael lekker nog een jaartje in A'dam. Ik vind 7 miljoen niet veel voor Rafael, zeker als je bedenkt dat ie ff geleden nog flink meer op moest brengen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien wat vroeger naar bed gaan?
Of vind je 7 miljoen euro voor met nog maar 1 jaar contract een redelijke vraagprijs?
Ze proberen gewoon hun wanbeleid te verbloemen in de hoop dat er een club zo gek is 7 miljoen euro voor van der Vaart neer te tellen.
Ach komop manquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef sol1tair het volgende:
Ik vind 7 miljoen niet veel voor Rafael, zeker als je bedenkt dat ie ff geleden nog flink meer op moest brengen.
De vraagprijs is niet belachelijk. Het zou stom zijn om gelijk laag te gaan zitten. Het zou wel best belachelijk zijn wanneer een club, HSV dus, dit bedrag daadwerkelijk zou betalen, zeker gezien de laatste anderhalf jaar en dat hij nog maar een 1jarig contract heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach komop man![]()
Met nog 1 jaar contract is 7 miljoen een belachelijke vraagprijs voor een speler die nog niet in de basis speelt.
Tja. Wat moet je ermee.quote:Vanavond ondertekening samenwerking Ajax en FC Omniworld
De Telegraaf meldt dat Ajax en FC Omniworld vanavond in Almere een samenwerkingscontract zullen ondertekenen. De samenwerking op technisch vlak zal minimaal vijf jaar gaan duren.
quote:
Jonge spelers ervaring op laten doen in de eerste divisie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:02 schreef DeTolk het volgende:
Is wel geinig dat samenwerkingsverband.. maar wat zijn de voordelen voor Ajax?
Nul. Niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:02 schreef DeTolk het volgende:
Is wel geinig dat samenwerkingsverband.. maar wat zijn de voordelen voor Ajax?
Vergeet ik Haarlem gewoon te noemen. Ook zo'n succes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jonge spelers ervaring op laten doen in de eerste divisie.
Dat is wat anders dan de beloftencompetitie..
Niet zo dom doen. Ajax haalt al jaren van kleine clubjes jonge spelers weg die bij Ajax goed opgeleid worden. Dat is niet iemand voor de basis die uit nood gehaald wordt ofzo. Je moet niet alleen van die toppers willen halen, ook jonge jongens die bij Ajax ontwikkelt worden en af en toe uitgroeien tot grote spelersquote:
Juist. Dat is mijn club. Dat is Ajax.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo dom doen. Ajax haalt al jaren van kleine clubjes jonge spelers weg die bij Ajax goed opgeleid worden. Dat is niet iemand voor de basis die uit nood gehaald wordt ofzo. Je moet niet alleen van die toppers willen halen, ook jonge jongens die bij Ajax ontwikkelt worden en af en toe uitgroeien tot grote spelers
Niks mis mee om dit soort gasten te volgen!
Nog steeds is een betere omschrijving...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Lionheaad het volgende:
Dus ze gaan het nog een keer proberen....
Had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:36 schreef cultheld het volgende:
Onze dikke vriend Rafael gaat dus toch naar HSV.
Inter wellicht (ruil met Davids, aangezien Inter heeft aangekondigd te willen verjongen).quote:
Qua geld zal het ongetwijfeld een gunstige zet zijn, op sportief vlak heb ik mijn twjfels, HSV is namelijk niet een gevestigde naam als het gaat om Europees voetbal, laat staan Championsleague.quote:
Ajax heeft ook geen ongelimiteerd budget he.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:37 schreef JaWi het volgende:
Het gaat een beetje vervelen die onbekende spitsen. Haal gewoon kwaliteit op plaatsen waar nodig.
Nee, maar daarvoor hoef je nog geen meuk te halen. Er is versterking in de verdediging nodig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen ongelimiteerd budget he.
Ja, ze mogen wel wat betere risico-analyses doen met de talenten, danwel ontbrekende schakels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, maar daarvoor hoef je nog geen meuk te halen. Er is versterking in de verdediging nodig.
Daarom, dan hoef je niet ieder land af te struinen voor spitsenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, ze mogen wel wat betere risico-analyses doen met de talenten, danwel ontbrekende schakels.
De verdediging van Ajax kan wel wat stabiliteit gebruiken inderdaad.
Gebruikt ajax eigenlijk ex-spelers in die processen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daarom, dan hoef je niet ieder land af te struinen voor spitsen.
Mijn glazen bol zegt dat Raffa over 2 seizoenen een absolute topper zal zijn.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef cultheld het volgende:
Wat verwachten jullie van VDV? Wordt hij de volgende Wooter of gaat hij alsnog uitblinken?
Zo werd hij twee jaar geleden al omschreven, maar wat versta jij onder een absolute topper, iemand die onmisbaar is in Oranje, iemand waar Europa aan zijn voeten ligt, iemand die prijzen gewonnen heeft?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt dat Raffa over 2 seizoenen een absolute topper zal zijn.......
Onmisbaar in Oranje zou goed kunnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zo werd hij twee jaar geleden al omschreven, maar wat versta jij onder een absolute topper, iemand die onmisbaar is in Oranje, iemand waar Europa aan zijn voeten ligt, iemand die prijzen gewonnen heeft?
De vraag is of je je bij een club als HSV in de kijker kunt spelen bij de grote Europese clubs, waar wij de noemer: absolute top aanhangen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Onmisbaar in Oranje zou goed kunnen.
Europa aan zijn voeten, ja.
Prijzen gewonnen met HSV? Nee, niet echt.
Volgend seizoen geen Europees voetbal. Dat is al een flinke mispeer...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Onmisbaar in Oranje zou goed kunnen.
Europa aan zijn voeten, ja.
Prijzen gewonnen met HSV? Nee, niet echt.
Ik denk dat hij tevreden is met iedere redelijke buitenlandse club, dan is hij weg van het eeuwige gezeik en kan hij zijn carriere een nieuwe impuls geven, op mij komt het over als een vlucht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop dat hij die overwegingen mee laat spelen bij zijn transfer.
Lijkt me wel ja. Dat is toch HET podium voor iemand als hij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgend seizoen geen Europees voetbal. Dat is al een flinke mispeer...
Alsof hij bij Ajax nog veel aan spelen toe zou willen en kunnen komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Dat is toch HET podium voor iemand als hij.
Ik snap het ook niet. Volgend jaar CL met Ajax of gewoon competitie met HSV...
Ook gaan we er weer typisch Nederlands van uit dat Ajax die voorronde overleeft, de historie laat wel zien dat zowel PSV als Ajax het behoorlijk lastig heeft gehad in die voorrondes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alsof hij bij Ajax nog veel aan spelen toe zou willen en kunnen komen.
Ik zeg dat nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook gaan we er weer typisch Nederlands van uit dat Ajax die voorronde overleeft, de historie laat wel zien dat zowel PSV als Ajax het behoorlijk lastig heeft gehad in die voorrondes.
Misschien na dit matige seizoen wel.quote:Het lijkt me voor van der Vaart wel een juiste keuze om uit Amsterdam te vertrekken, maar is HSV dan het beste wat je kunt krijgen?
Het is in elk geval een anti-climax gezien de situatie 2 jaar terug, toen kwamen er wat andere namen naar voren als club ná Ajax.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet.
[..]
Misschien na dit matige seizoen wel.
Hij kan de speelschema's en de faciliteiten beoordelen natuurlijk, mischien krijgen we wel weer een hotel met een zwembad en staat van Basten in de kelder te gillen:" Jongens kom eens hier, kijk eens wat ik nu gevonden heb!"quote:
Beetje zoals Feyenoord in Nederland alleen zijn die nooit echt groot geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef zjroentje het volgende:
HSV is gewoon een erg grote club in Duitsland hoor. Al doen de resultaten de laatste jaren dat niet vermoeden.
HSV is uiteraard een grote club, met groot stadion en dito aanhang en faciliteiten, maar dat is geen uitzondering in Duitsland.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef zjroentje het volgende:
HSV is gewoon een erg grote club in Duitsland hoor. Al doen de resultaten de laatste jaren dat niet vermoeden.
Voor het klimaat heeft ie in elk geval niet gekozen, hoe is z'n Duits eigenlijk, zit ie al bij Jan Smit op cursus?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil het stadion zoeken door op Google HSV in te typen bij plaatjes, dat doe ik ook nooooit meer.
Schitterend idd. Alleen die naam he.quote:
De naam ArenA krijgt gevolg inderdaad, Amsterdam ArenA, ArenA auf Schalke, AOL ArenA en de Allianz ArenA.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schitterend idd. Alleen die naam he.
Dat is beter ja..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef JaWi het volgende:
[..].
http://images.google.nl/images?hl=nl&c2coff=1&q=hsv+stadion&spell=1
En dan worden er nog een aantal joekels niet gebruikt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Duitsland heeft het behoorlijk voor elkaar met het oog op het komende WK.
Nee, ik wil Totti weer zien huilen omdat hij achter Nederland en (vul maar in) met Italië als 3e eindigt.quote:
Ja, dat in vergelijking met de krampachtige zoektocht naar stadions tijdens het EK 2000 en het EK 04 in Portugal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan worden er nog een aantal joekels niet gebruikt...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, dat in vergelijking met de krampachtige zoektocht naar stadions tijdens het EK 2000 en het EK 04 in Portugal.
Maar het nieuws momenteel is dus de vergevorderde transfer van Vaartje naar HSV en het samenwerkingsverband tussen Ajax en Omniworld.
Ik kan geen voordelen voor Ajax verzinnen met dat samenwerkingsverband eerlijk gezegd, jij?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nul. Niks.
Het samenwerkingsverband met GBA heeft ook zo goed uitgepakt. Ze leren er kennelijk van.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vergeet ik Haarlem gewoon te noemen. Ook zo'n succes.
Ondanks dat ik PSV-supporter ben heb ik weleens medelijden met de Ajax-supporter die zich totaal niet kan personificeren met het bestuur lijkt me.quote:
Die hadden we nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:21 schreef 2Drix het volgende:
who the fucik is dit nou weer
'Ajax volgt talentvolle spits van GBA'
Ajax heeft belangstelling voor het Belgische spitstalent Moussa Dembele, zo meldt VoetbalBelgië vandaag. Ook Anderlecht volgt de aanvaller van Malinese afkomst.
De 17-jarige Dembele maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij Germinal Beerschot Antwerpen. Hij kwam al elf maal in actie voor de hoofdmacht van de club en veroverde een vaste stek in het Belgische elftal voor Spelers onder 19 jaar.
Dembele heeft nog een contract tot medio 2006 bij Germinal Beerschot Antwerpen. Onlangs legde de aanvaller een voorstel tot contractverlenging gedecideerd naast zich neer.
Een betere reclame voor het multiculturele aspect van Nederland is vrijwel onvindbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef JaWi het volgende:
Wat zijn dit voor doelloze bijdragen?
Het is bovendien maar een gerucht.
Ajax heeft toch halve spitsen als verdedigers, jij zou als verdediger eens niet op kunnen bouwen of niet beschikken over een splijtende pass zeg!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:58 schreef Nashje het volgende:
Laat die Dembele maar lekker bij GBA zitten. Ajax mag eerder wat verdedigers scouten.
410quote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef Houniet het volgende:
Klaas Jan Huntelaar ziet een overstap naar Ajax wel zitten. Dat melde hij tegenover een Fries dagblad. De jong scoordere Heerenveen spits staat ook in de belangstelling van AZ. Maar Glasgow Rangers uitermate geïnteresseerd in Huntelaar, maar ook de Schotse club stoot zich aan de vraagprijs.
De vraagprijs voor de jong spits zou naar verluid meer dan 7 miljoen zijn. Ajax informeerde in Januari wel naar de spits maar leek er toch vanaf te zien met het aantrekken van de griekse spits Angelos Charisteas.
Klaas Jan Huntelaar zei dat hij Ajax een geschikte club vond om echt zijn talenten uit te bouwen maar Ajax heeft aan zijn zijde laten weten geen intresse meer te hebben in de spits.
quote:Ajax heeft aan zijn zijde laten weten geen intresse meer te hebben in de spits.
quote:Maar Glasgow Rangers uitermate geïnteresseerd in Huntelaar, maar ook de Schotse club stoot zich aan de vraagprijs.
Eensch kijken oftie al uitgelekt is...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Er komt volgens mij ook een grote tifosi actie, althans ik dacht dat Bananenman dat zei.
Ongetwijfeld het 'altijd betrouwbare' voetbalzone, waar de schrijvers het taalniveau van de basisschool nooit hebben kunnen ontgroeien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is de bron van dat artikel?
staat namelijk ook wel iets heel lelijks in
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Er komt volgens mij ook een grote tifosi actie, althans ik dacht dat Bananenman dat zei.
kwart voor 9quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:35 schreef JaWi het volgende:
Hoe laat?
oh oke..heb em toen gemist.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:36 schreef aldostuta het volgende:
die was er dinsdagochtend ook al op
Ik wist het ook. Huntelaar zal nu wel een leuke buitenlandse club vinden, want Hiddink zal hem nooit terug halen; Dat zou immers gezichtsverlies betekenen. Daar naast heeft Huntelaar het met PSV gehad, vindt hij Feyenoord geen optie en dan blijven AZ en Ajax over. AZ heeft het geld niet, Ajax wil het niet betalen, ergo: Hij vertrekt naar het buitenland.quote:
We zijn feyenoord nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eensch kijken oftie al uitgelekt is...![]()
Lijkt me duidelijk dat HSV daar een prima opstap voor is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De vraag is of je je bij een club als HSV in de kijker kunt spelen bij de grote Europese clubs, waar wij de noemer: absolute top aanhangen.
Jammer dat hij zolang heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling.
't Wordt gewoon lekker zondag. Maar het is altijd lekker op 410quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Bier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
't Wordt gewoon lekker zondag. Maar het is altijd lekker op 410
Vanavond even kijken danquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef Dizzee het volgende:
vanavond trouwens op Eurosport trouwens Ajax - Milan '95.
Ach, laten we hem op z'n minst een heel seizoen de tijd geven om onze vooroordelen weg te nemen. Die kans moet hij toch wel krijgen vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb toch eigelijk wel wat liever Huntelaar dan Charisteas eigelijk
Trap nog een open deur in, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb toch eigelijk wel wat liever Huntelaar dan Charisteas eigelijk
Ik zou wel weer eens een spits willen die er 25 inlegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Radegast het volgende:
Ik heb vertrouwen in Charisteas.
Volgend seizoen maakt hij er minstens 15.
Van mij krijgt hij die kans, maar als hij het verprutst, dan zal mijn oordeel vernietigend zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Ach, laten we hem op z'n minst een heel seizoen de tijd geven om onze vooroordelen weg te nemen. Die kans moet hij toch wel krijgen vind ik.
Shota was de laatste, wordt wel weer eens tijd iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou wel weer eens een spits willen die er 25 inlegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |