De naam ArenA krijgt gevolg inderdaad, Amsterdam ArenA, ArenA auf Schalke, AOL ArenA en de Allianz ArenA.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schitterend idd. Alleen die naam he.
Dat is beter ja..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef JaWi het volgende:
[..].
http://images.google.nl/images?hl=nl&c2coff=1&q=hsv+stadion&spell=1
En dan worden er nog een aantal joekels niet gebruikt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Duitsland heeft het behoorlijk voor elkaar met het oog op het komende WK.
Nee, ik wil Totti weer zien huilen omdat hij achter Nederland en (vul maar in) met Italië als 3e eindigt.quote:
Ja, dat in vergelijking met de krampachtige zoektocht naar stadions tijdens het EK 2000 en het EK 04 in Portugal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan worden er nog een aantal joekels niet gebruikt...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, dat in vergelijking met de krampachtige zoektocht naar stadions tijdens het EK 2000 en het EK 04 in Portugal.
Maar het nieuws momenteel is dus de vergevorderde transfer van Vaartje naar HSV en het samenwerkingsverband tussen Ajax en Omniworld.
Ik kan geen voordelen voor Ajax verzinnen met dat samenwerkingsverband eerlijk gezegd, jij?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nul. Niks.
Het samenwerkingsverband met GBA heeft ook zo goed uitgepakt. Ze leren er kennelijk van.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vergeet ik Haarlem gewoon te noemen. Ook zo'n succes.
Ondanks dat ik PSV-supporter ben heb ik weleens medelijden met de Ajax-supporter die zich totaal niet kan personificeren met het bestuur lijkt me.quote:
Die hadden we nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:21 schreef 2Drix het volgende:
who the fucik is dit nou weer
'Ajax volgt talentvolle spits van GBA'
Ajax heeft belangstelling voor het Belgische spitstalent Moussa Dembele, zo meldt VoetbalBelgië vandaag. Ook Anderlecht volgt de aanvaller van Malinese afkomst.
De 17-jarige Dembele maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij Germinal Beerschot Antwerpen. Hij kwam al elf maal in actie voor de hoofdmacht van de club en veroverde een vaste stek in het Belgische elftal voor Spelers onder 19 jaar.
Dembele heeft nog een contract tot medio 2006 bij Germinal Beerschot Antwerpen. Onlangs legde de aanvaller een voorstel tot contractverlenging gedecideerd naast zich neer.
Een betere reclame voor het multiculturele aspect van Nederland is vrijwel onvindbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef JaWi het volgende:
Wat zijn dit voor doelloze bijdragen?
Het is bovendien maar een gerucht.
Ajax heeft toch halve spitsen als verdedigers, jij zou als verdediger eens niet op kunnen bouwen of niet beschikken over een splijtende pass zeg!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:58 schreef Nashje het volgende:
Laat die Dembele maar lekker bij GBA zitten. Ajax mag eerder wat verdedigers scouten.
410quote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef Houniet het volgende:
Klaas Jan Huntelaar ziet een overstap naar Ajax wel zitten. Dat melde hij tegenover een Fries dagblad. De jong scoordere Heerenveen spits staat ook in de belangstelling van AZ. Maar Glasgow Rangers uitermate geïnteresseerd in Huntelaar, maar ook de Schotse club stoot zich aan de vraagprijs.
De vraagprijs voor de jong spits zou naar verluid meer dan 7 miljoen zijn. Ajax informeerde in Januari wel naar de spits maar leek er toch vanaf te zien met het aantrekken van de griekse spits Angelos Charisteas.
Klaas Jan Huntelaar zei dat hij Ajax een geschikte club vond om echt zijn talenten uit te bouwen maar Ajax heeft aan zijn zijde laten weten geen intresse meer te hebben in de spits.
quote:Ajax heeft aan zijn zijde laten weten geen intresse meer te hebben in de spits.
quote:Maar Glasgow Rangers uitermate geïnteresseerd in Huntelaar, maar ook de Schotse club stoot zich aan de vraagprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |