Joehoe kijk eens twee posts boven jequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
Maduro kan je er niet buiten houden.
En Escude dan linksback? Verkapte 3-4-3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef Vom het volgende:
Maduro kan je ook altijd nog op de plek van Escude zetten!
Dan kan hij in balbezit doorschuiven naar het middelveld en bij balverlies schakelt hij terug naar de verdediging.
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bananenman> heb je die DVD al?
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Maduro als een soort van nummer 4 maar zetten dan. Verdediger die er soms uitkomt. En dan de jong sneijder en davids op het middenveld
Zo goed als zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Je tickets zijn dus geregeld he Jawi?
Precies. Al die Copa Libertadores-kijkers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boerrigter is een aardige linksbuiten geloof ik. Vrij snel en tweebenig; Hij werd in Enschede als de plaatselijke Robben beschouwd, maar locals willen nog wel eens overdrijven.
mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet even het uitzicht vanaf mijn nieuwe werkplek posten hoor jongens, mijn excuses
[afbeelding]
Heerlijk zeg!![]()
AJAX
Zomer gaat 't ver schoppen hoor; Gelukkig voor Ajax heeft die Blind van jullie wél verstand van spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh en Zomer, wat is dat voor raar subtopgeploeter? Doe maar niet. Ik heb nog liever een paar Grieken hoor. Maar dan de juiste Grieken.
Station Duivendrecht zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooi![]()
waar werk je dan? is dit vanuit dat gouden gids gebouw?
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer gaat 't ver schoppen hoor; Gelukkig voor Ajax heeft die Blind van jullie wél verstand van spelers.
Tja 1 zomer maakt dan nog geen zwaluw ofzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..
Ik werk in het nieuwe gebouw naast het gouden gids gebouw.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooi![]()
waar werk je dan? is dit vanuit dat gouden gids gebouw?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet even het uitzicht vanaf mijn nieuwe werkplek posten hoor jongens, mijn excuses
[afbeelding]
Heerlijk zeg!![]()
AJAX
Omdat er geen 12 Zomers rond lopen in de HCE. Wat weet jij van Zomer, behalve VI-statistieken? Hij kan op beide posities in het centrum uit de voeten, heeft veel overzicht, inzicht én aanvallende kwaliteiten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..
En hoe weet jij dat allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
Wat weet jij van Zomer,
Wedstrijden van Jong Oranje en ik ken een Twente-supporter ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat allemaal.
Ga je dagelijks naar de trainingen van Twente. Of is dit via via info van een Tukker?.
Als er iets te verdienen valt zijn jullie er als de kippen weer bij..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomen.
Ah, een Twentesupporter is natuurlijk amper objectief en Jong Oranje. Ach, hoeveel wedstrijden heb je gezien? Stuk of 5?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wedstrijden van Jong Oranje en ik ken een Twente-supporter ja.
Zomer is in ieder geval een aanwinst voor Ajax; Dat staat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, een Twentesupporter is natuurlijk amper objectief en Jong Oranje. Ach, hoeveel wedstrijden heb je gezien? Stuk of 5?
Beetje voorbarig om dan nu al te claimen wat die jongen allemaal kan..
Ik zie liever die kale Zweed komen,quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer is in ieder geval een aanwinst voor Ajax; Dat staat vast.
En toch wil de technische staf van Ajax liever Zomer dan Majstorovic. Waarom? Hij is Nederlands, jonger, talentvoller en aanvallend (kan inschuiven als nummer 4) ingesteld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie liever die kale Zweed komen,.
Samen met Davids.
Met Maduro en Heitinga heb je al 2 spelers die dat prima kunnen. Een beetje overkill dus. Plus hij is jong en onervaren. Eerst maar eens echt ervaring halen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch wil de technische staf van Ajax liever Zomer dan Majstorovic. Waarom? Hij is Nederlands, jonger, talentvoller en aanvallend (kan inschuiven als nummer 4) ingesteld.
Ja, nog niks concreets. Het onbekende Jonge Journalist kwam ermee, en iedereen heeft het overgenomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met Maduro en Heitinga heb je al 2 spelers die dat prima kunnen. Een beetje overkill dus. Plus hij is jong en onervaren. Eerst maar eens echt ervaring halen.
Sowieso is dat van Zomer niet meer dan een gerucht, toch?
Ah, maar volgens Cultheld wil de staf liever Zomer dan Masturovic.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, nog niks concreets. Het onbekende Jonge Journalist kwam ermee, en iedereen heeft het overgenomen.
dan zal dat wel zo zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, maar volgens Cultheld wil de staf liever Zomer dan Masturovic..
'tuurlijk...quote:
Kwestie van bronnen lezen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'tuurlijk...
Blind heeft me net verteld even wat achtergrondinformatie te hebben verkregen bij cultheld...
Krol schijnt m vanavond nog een mailtje te sturen...
Volgens een journaliste die ik ken, staat Zomer wel degelijk in de belangstelling van Ajax.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach cultje... Als ik alles zou moet geloven wat ik lees...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat er geen 12 Zomers rond lopen in de HCE. Wat weet jij van Zomer, behalve VI-statistieken? Hij kan op beide posities in het centrum uit de voeten, heeft veel overzicht, inzicht én aanvallende kwaliteiten.
Zomer is reteslecht in FM. Maar hij doet het gewoon erg goed bij Twente en bij Jong Oranje en gaat het Nederlands elftal ook nog wel halen; De nieuwe Nico-Jan Hoogma.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]Alsof ik VI-statistieken nodig heb om een beeld van een speler te krijgen....
Maar goed, Zomer staat zeker ook goed in FM, net als al die andere talenten van je?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef LadyDana het volgende:
AJAAAXkampioenen!!!!
![]()
Volgend jaar weer de schaal voor ajax 1....
En Nico-Jan heeft gelukkig nooit Oranje gehaald!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer is reteslecht in FM. Maar hij doet het gewoon erg goed bij Twente en bij Jong Oranje en gaat het Nederlands elftal ook nog wel halen; De nieuwe Nico-Jan Hoogma.
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Nico-Jan heeft gelukkig nooit Oranje gehaald!
Destijds was je drie jaar. Knap dat je op die leeftijd al een oordeel kan hebben over spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.
Selectiespelers van Feyenoord 1 werden geveld door B-selectiespelers van PSV.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef The_Hives het volgende:
mooi van Jong Ajax. De feyenoord jeugd wil iets te veel op hun 'helden' lijken
Frank Verlaat was ook een typische Bundesliga speler en flopte grandioos bij Ajax...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Terwijl Frank Verlaat nog wél een degelijke opleiding had gevolgd!
De Jong op rechts? Dat lijkt me zowiezo niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:18 schreef gras het volgende:
de Jong, Heitinga, Maduro, Emanuelson
bank: Grygera, Escudé, Vermaelen.
Rechtsback erbij, of Trabelsi een miljoenenaanbod doen. Obodai is geen verdediger. Gister was het ook weer dramatisch. Alleen z'n motoriek al...
En waar blijft je opkomende back?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heitinga en Grygera kun je altijd eventueel omwisselen. Beiden kunnen mijn inziens rechtsback en centraal spelen.
Degene die rechtsback staatquote:
Aanvallend moet de back wel meedoen als je druk wil zetten. En ik zie een Grygera dat niet echt doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degene die rechtsback staat
Of vind jij dat ze dat allebeide niet zouden kunnen? Zo goed als met Trabelsi zal het voorlopig aan de rechterkant niet gaan hoor.
Hoe je het ook wendt of keert, bij elke opstelling heb je wel iets op aan te merken. Dan speelt die niet, dan staat die niet goed, dan heb je geen aanvallende back, dan heb je geen snel duo centraal achterin. De vraag is waar Blind voor gaat kiezen.
Ik verdien er niets aan hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als er iets te verdienen valt zijn jullie er als de kippen weer bij..
Waarom uberhaupt Grygera eruit halen? Totaal geen reden toe. Escudé kan ik me wat voorstellen en De Jong wil liever op rechtshalf spelen, heeft ie aangegeven.quote:de Jong, Heitinga, Maduro, Emanuelson
bank: Grygera, Escudé, Vermaelen.
Ik heb een tijdje in dat roze gebouw aan de Bijlmerdreef gewerkt (toen nog van Getronics). Heerlijk om je lunchtijden aan te passen aan de trainingen daarquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben nu al verliefd op mn nieuwe werkplek![]()
Toch nog een redelijk bedrag gezien dit seizoen en een 1jarig contract.quote:Coach HSV: akkoord met Van der Vaart
Wat de sportchecf van HSV al liet doorschemeren op de officiele website, bevestigde trainer Doll van HSV in Bild. "Rafael heeft voor ons gekozen. Het gaat er nu alleen nog om dat de clubs tot een akkoord komen over de transfersom. Volgens Bild zou Ajax 7 miljoen euro vragen. HSV biedt tussen vier en vijf miljoen euro. "Ik ga er van uit dat het tot een deal komt" aldus de coach.
Het bedrag dat ajax vraagt is niet redelijk met nog maar 1 jaar contract.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch nog een redelijk bedrag gezien dit seizoen en een 1jarig contract.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het bedrag dat ajax vraagt is niet redelijk met nog maar 1 jaar contract.
Misschien wat vroeger naar bed gaan?quote:
quote:Woensdag 18 mei - 'Ajax volgt nog steeds Zweed Kim Kallstrom'
(Verslaggever PP, Amsterdam, 21.04u GMT+01.00, Footmercato)
Ajax heeft nog steeds interesse in de twee spelers Kim Kallstrom en Marouane Chamakh. Beide aanvallend ingestelde spelers komen uit in de Franse competitie.
Kallstrom, die eerder beweerde dat nog geen club zich gemeld heeft bij zijn zaakwaarnemer, wordt volgens Footmercato. nog steeds gevolgd door Ajax. Glasgow Rangers zou ook nog geïnteresseerd zijn in de aanvallende linkspoot. Kallstrom zou de vervanger kunnen zijn voor de vertrekkende Rafael Van der Vaart. De club van de Zweed, Stade De Rennes, zou tien miljoen euro vragen.
Verder meldde datzelfde Footmercato dat Ajax ook nog steeds de verdiensten van Chamakh volgt. De Marokaan wordt vergeleken met Zlatan Ibrahimovic. Hij zou namelijk ook erg sterk en technisch zijn.
Als hsv geen 7 miljoen willen betalen is het ook prima, dan blijft Rafael lekker nog een jaartje in A'dam. Ik vind 7 miljoen niet veel voor Rafael, zeker als je bedenkt dat ie ff geleden nog flink meer op moest brengen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien wat vroeger naar bed gaan?
Of vind je 7 miljoen euro voor met nog maar 1 jaar contract een redelijke vraagprijs?
Ze proberen gewoon hun wanbeleid te verbloemen in de hoop dat er een club zo gek is 7 miljoen euro voor van der Vaart neer te tellen.
Ach komop manquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef sol1tair het volgende:
Ik vind 7 miljoen niet veel voor Rafael, zeker als je bedenkt dat ie ff geleden nog flink meer op moest brengen.
De vraagprijs is niet belachelijk. Het zou stom zijn om gelijk laag te gaan zitten. Het zou wel best belachelijk zijn wanneer een club, HSV dus, dit bedrag daadwerkelijk zou betalen, zeker gezien de laatste anderhalf jaar en dat hij nog maar een 1jarig contract heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach komop man![]()
Met nog 1 jaar contract is 7 miljoen een belachelijke vraagprijs voor een speler die nog niet in de basis speelt.
Tja. Wat moet je ermee.quote:Vanavond ondertekening samenwerking Ajax en FC Omniworld
De Telegraaf meldt dat Ajax en FC Omniworld vanavond in Almere een samenwerkingscontract zullen ondertekenen. De samenwerking op technisch vlak zal minimaal vijf jaar gaan duren.
quote:
Jonge spelers ervaring op laten doen in de eerste divisie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:02 schreef DeTolk het volgende:
Is wel geinig dat samenwerkingsverband.. maar wat zijn de voordelen voor Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |