quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat er geen 12 Zomers rond lopen in de HCE. Wat weet jij van Zomer, behalve VI-statistieken? Hij kan op beide posities in het centrum uit de voeten, heeft veel overzicht, inzicht én aanvallende kwaliteiten.
Zomer is reteslecht in FM. Maar hij doet het gewoon erg goed bij Twente en bij Jong Oranje en gaat het Nederlands elftal ook nog wel halen; De nieuwe Nico-Jan Hoogma.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]Alsof ik VI-statistieken nodig heb om een beeld van een speler te krijgen....
Maar goed, Zomer staat zeker ook goed in FM, net als al die andere talenten van je?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef LadyDana het volgende:
AJAAAXkampioenen!!!!
![]()
Volgend jaar weer de schaal voor ajax 1....
En Nico-Jan heeft gelukkig nooit Oranje gehaald!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer is reteslecht in FM. Maar hij doet het gewoon erg goed bij Twente en bij Jong Oranje en gaat het Nederlands elftal ook nog wel halen; De nieuwe Nico-Jan Hoogma.
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Nico-Jan heeft gelukkig nooit Oranje gehaald!
Destijds was je drie jaar. Knap dat je op die leeftijd al een oordeel kan hebben over spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.
Selectiespelers van Feyenoord 1 werden geveld door B-selectiespelers van PSV.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef The_Hives het volgende:
mooi van Jong Ajax. De feyenoord jeugd wil iets te veel op hun 'helden' lijken
Frank Verlaat was ook een typische Bundesliga speler en flopte grandioos bij Ajax...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar; Maar hij is wel een hele degelijke Bundesliga-verdediger geweest en daarom maak ik een vergelijking tussen Zomer en Hoogma: In Zomer zie ik de ideale Bundesliga-verdediger, al is Zomer wel stukken meer getalenteerd dan Hoogma destijds was.
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Terwijl Frank Verlaat nog wél een degelijke opleiding had gevolgd!
De Jong op rechts? Dat lijkt me zowiezo niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:18 schreef gras het volgende:
de Jong, Heitinga, Maduro, Emanuelson
bank: Grygera, Escudé, Vermaelen.
Rechtsback erbij, of Trabelsi een miljoenenaanbod doen. Obodai is geen verdediger. Gister was het ook weer dramatisch. Alleen z'n motoriek al...
En waar blijft je opkomende back?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heitinga en Grygera kun je altijd eventueel omwisselen. Beiden kunnen mijn inziens rechtsback en centraal spelen.
Degene die rechtsback staatquote:
Aanvallend moet de back wel meedoen als je druk wil zetten. En ik zie een Grygera dat niet echt doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degene die rechtsback staat
Of vind jij dat ze dat allebeide niet zouden kunnen? Zo goed als met Trabelsi zal het voorlopig aan de rechterkant niet gaan hoor.
Hoe je het ook wendt of keert, bij elke opstelling heb je wel iets op aan te merken. Dan speelt die niet, dan staat die niet goed, dan heb je geen aanvallende back, dan heb je geen snel duo centraal achterin. De vraag is waar Blind voor gaat kiezen.
Ik verdien er niets aan hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als er iets te verdienen valt zijn jullie er als de kippen weer bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |