Joehoe kijk eens twee posts boven jequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
Maduro kan je er niet buiten houden.
En Escude dan linksback? Verkapte 3-4-3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef Vom het volgende:
Maduro kan je ook altijd nog op de plek van Escude zetten!
Dan kan hij in balbezit doorschuiven naar het middelveld en bij balverlies schakelt hij terug naar de verdediging.
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bananenman> heb je die DVD al?
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Maduro als een soort van nummer 4 maar zetten dan. Verdediger die er soms uitkomt. En dan de jong sneijder en davids op het middenveld
Zo goed als zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Je tickets zijn dus geregeld he Jawi?
Precies. Al die Copa Libertadores-kijkers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boerrigter is een aardige linksbuiten geloof ik. Vrij snel en tweebenig; Hij werd in Enschede als de plaatselijke Robben beschouwd, maar locals willen nog wel eens overdrijven.
mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet even het uitzicht vanaf mijn nieuwe werkplek posten hoor jongens, mijn excuses
[afbeelding]
Heerlijk zeg!![]()
AJAX
Zomer gaat 't ver schoppen hoor; Gelukkig voor Ajax heeft die Blind van jullie wél verstand van spelers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh en Zomer, wat is dat voor raar subtopgeploeter? Doe maar niet. Ik heb nog liever een paar Grieken hoor. Maar dan de juiste Grieken.
Station Duivendrecht zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooi![]()
waar werk je dan? is dit vanuit dat gouden gids gebouw?
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer gaat 't ver schoppen hoor; Gelukkig voor Ajax heeft die Blind van jullie wél verstand van spelers.
Tja 1 zomer maakt dan nog geen zwaluw ofzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..
Ik werk in het nieuwe gebouw naast het gouden gids gebouw.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mooi![]()
waar werk je dan? is dit vanuit dat gouden gids gebouw?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet even het uitzicht vanaf mijn nieuwe werkplek posten hoor jongens, mijn excuses
[afbeelding]
Heerlijk zeg!![]()
AJAX
Omdat er geen 12 Zomers rond lopen in de HCE. Wat weet jij van Zomer, behalve VI-statistieken? Hij kan op beide posities in het centrum uit de voeten, heeft veel overzicht, inzicht én aanvallende kwaliteiten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom gaat Zomer het ver schoppen? In de HCE lopen minstens 12 Zomers, die kopen ze toch ook niet..
En hoe weet jij dat allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
Wat weet jij van Zomer,
Wedstrijden van Jong Oranje en ik ken een Twente-supporter ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat allemaal.
Ga je dagelijks naar de trainingen van Twente. Of is dit via via info van een Tukker?.
Als er iets te verdienen valt zijn jullie er als de kippen weer bij..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomen.
Ah, een Twentesupporter is natuurlijk amper objectief en Jong Oranje. Ach, hoeveel wedstrijden heb je gezien? Stuk of 5?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wedstrijden van Jong Oranje en ik ken een Twente-supporter ja.
Zomer is in ieder geval een aanwinst voor Ajax; Dat staat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, een Twentesupporter is natuurlijk amper objectief en Jong Oranje. Ach, hoeveel wedstrijden heb je gezien? Stuk of 5?
Beetje voorbarig om dan nu al te claimen wat die jongen allemaal kan..
Ik zie liever die kale Zweed komen,quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zomer is in ieder geval een aanwinst voor Ajax; Dat staat vast.
En toch wil de technische staf van Ajax liever Zomer dan Majstorovic. Waarom? Hij is Nederlands, jonger, talentvoller en aanvallend (kan inschuiven als nummer 4) ingesteld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie liever die kale Zweed komen,.
Samen met Davids.
Met Maduro en Heitinga heb je al 2 spelers die dat prima kunnen. Een beetje overkill dus. Plus hij is jong en onervaren. Eerst maar eens echt ervaring halen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch wil de technische staf van Ajax liever Zomer dan Majstorovic. Waarom? Hij is Nederlands, jonger, talentvoller en aanvallend (kan inschuiven als nummer 4) ingesteld.
Ja, nog niks concreets. Het onbekende Jonge Journalist kwam ermee, en iedereen heeft het overgenomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met Maduro en Heitinga heb je al 2 spelers die dat prima kunnen. Een beetje overkill dus. Plus hij is jong en onervaren. Eerst maar eens echt ervaring halen.
Sowieso is dat van Zomer niet meer dan een gerucht, toch?
Ah, maar volgens Cultheld wil de staf liever Zomer dan Masturovic.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, nog niks concreets. Het onbekende Jonge Journalist kwam ermee, en iedereen heeft het overgenomen.
dan zal dat wel zo zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, maar volgens Cultheld wil de staf liever Zomer dan Masturovic..
'tuurlijk...quote:
Kwestie van bronnen lezen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'tuurlijk...
Blind heeft me net verteld even wat achtergrondinformatie te hebben verkregen bij cultheld...
Krol schijnt m vanavond nog een mailtje te sturen...
Volgens een journaliste die ik ken, staat Zomer wel degelijk in de belangstelling van Ajax.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach cultje... Als ik alles zou moet geloven wat ik lees...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |