Daarom, dan hoef je niet ieder land af te struinen voor spitsenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, ze mogen wel wat betere risico-analyses doen met de talenten, danwel ontbrekende schakels.
De verdediging van Ajax kan wel wat stabiliteit gebruiken inderdaad.
Gebruikt ajax eigenlijk ex-spelers in die processen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daarom, dan hoef je niet ieder land af te struinen voor spitsen.
Mijn glazen bol zegt dat Raffa over 2 seizoenen een absolute topper zal zijn.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef cultheld het volgende:
Wat verwachten jullie van VDV? Wordt hij de volgende Wooter of gaat hij alsnog uitblinken?
Zo werd hij twee jaar geleden al omschreven, maar wat versta jij onder een absolute topper, iemand die onmisbaar is in Oranje, iemand waar Europa aan zijn voeten ligt, iemand die prijzen gewonnen heeft?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt dat Raffa over 2 seizoenen een absolute topper zal zijn.......
Onmisbaar in Oranje zou goed kunnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zo werd hij twee jaar geleden al omschreven, maar wat versta jij onder een absolute topper, iemand die onmisbaar is in Oranje, iemand waar Europa aan zijn voeten ligt, iemand die prijzen gewonnen heeft?
De vraag is of je je bij een club als HSV in de kijker kunt spelen bij de grote Europese clubs, waar wij de noemer: absolute top aanhangen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Onmisbaar in Oranje zou goed kunnen.
Europa aan zijn voeten, ja.
Prijzen gewonnen met HSV? Nee, niet echt.
Volgend seizoen geen Europees voetbal. Dat is al een flinke mispeer...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Onmisbaar in Oranje zou goed kunnen.
Europa aan zijn voeten, ja.
Prijzen gewonnen met HSV? Nee, niet echt.
Ik denk dat hij tevreden is met iedere redelijke buitenlandse club, dan is hij weg van het eeuwige gezeik en kan hij zijn carriere een nieuwe impuls geven, op mij komt het over als een vlucht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop dat hij die overwegingen mee laat spelen bij zijn transfer.
Lijkt me wel ja. Dat is toch HET podium voor iemand als hij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgend seizoen geen Europees voetbal. Dat is al een flinke mispeer...
Alsof hij bij Ajax nog veel aan spelen toe zou willen en kunnen komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Dat is toch HET podium voor iemand als hij.
Ik snap het ook niet. Volgend jaar CL met Ajax of gewoon competitie met HSV...
Ook gaan we er weer typisch Nederlands van uit dat Ajax die voorronde overleeft, de historie laat wel zien dat zowel PSV als Ajax het behoorlijk lastig heeft gehad in die voorrondes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alsof hij bij Ajax nog veel aan spelen toe zou willen en kunnen komen.
Ik zeg dat nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook gaan we er weer typisch Nederlands van uit dat Ajax die voorronde overleeft, de historie laat wel zien dat zowel PSV als Ajax het behoorlijk lastig heeft gehad in die voorrondes.
Misschien na dit matige seizoen wel.quote:Het lijkt me voor van der Vaart wel een juiste keuze om uit Amsterdam te vertrekken, maar is HSV dan het beste wat je kunt krijgen?
Het is in elk geval een anti-climax gezien de situatie 2 jaar terug, toen kwamen er wat andere namen naar voren als club ná Ajax.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet.
[..]
Misschien na dit matige seizoen wel.
Hij kan de speelschema's en de faciliteiten beoordelen natuurlijk, mischien krijgen we wel weer een hotel met een zwembad en staat van Basten in de kelder te gillen:" Jongens kom eens hier, kijk eens wat ik nu gevonden heb!"quote:
Beetje zoals Feyenoord in Nederland alleen zijn die nooit echt groot geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef zjroentje het volgende:
HSV is gewoon een erg grote club in Duitsland hoor. Al doen de resultaten de laatste jaren dat niet vermoeden.
HSV is uiteraard een grote club, met groot stadion en dito aanhang en faciliteiten, maar dat is geen uitzondering in Duitsland.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef zjroentje het volgende:
HSV is gewoon een erg grote club in Duitsland hoor. Al doen de resultaten de laatste jaren dat niet vermoeden.
Voor het klimaat heeft ie in elk geval niet gekozen, hoe is z'n Duits eigenlijk, zit ie al bij Jan Smit op cursus?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil het stadion zoeken door op Google HSV in te typen bij plaatjes, dat doe ik ook nooooit meer.
Schitterend idd. Alleen die naam he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |