Eensch kijken oftie al uitgelekt is...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Er komt volgens mij ook een grote tifosi actie, althans ik dacht dat Bananenman dat zei.
Ongetwijfeld het 'altijd betrouwbare' voetbalzone, waar de schrijvers het taalniveau van de basisschool nooit hebben kunnen ontgroeien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is de bron van dat artikel?
staat namelijk ook wel iets heel lelijks in
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Er komt volgens mij ook een grote tifosi actie, althans ik dacht dat Bananenman dat zei.
kwart voor 9quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:35 schreef JaWi het volgende:
Hoe laat?
oh oke..heb em toen gemist.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:36 schreef aldostuta het volgende:
die was er dinsdagochtend ook al op
Ik wist het ook. Huntelaar zal nu wel een leuke buitenlandse club vinden, want Hiddink zal hem nooit terug halen; Dat zou immers gezichtsverlies betekenen. Daar naast heeft Huntelaar het met PSV gehad, vindt hij Feyenoord geen optie en dan blijven AZ en Ajax over. AZ heeft het geld niet, Ajax wil het niet betalen, ergo: Hij vertrekt naar het buitenland.quote:
We zijn feyenoord nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eensch kijken oftie al uitgelekt is...![]()
Lijkt me duidelijk dat HSV daar een prima opstap voor is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De vraag is of je je bij een club als HSV in de kijker kunt spelen bij de grote Europese clubs, waar wij de noemer: absolute top aanhangen.
Jammer dat hij zolang heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling.
't Wordt gewoon lekker zondag. Maar het is altijd lekker op 410quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Bier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
't Wordt gewoon lekker zondag. Maar het is altijd lekker op 410
Vanavond even kijken danquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef Dizzee het volgende:
vanavond trouwens op Eurosport trouwens Ajax - Milan '95.
Ach, laten we hem op z'n minst een heel seizoen de tijd geven om onze vooroordelen weg te nemen. Die kans moet hij toch wel krijgen vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb toch eigelijk wel wat liever Huntelaar dan Charisteas eigelijk
Trap nog een open deur in, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb toch eigelijk wel wat liever Huntelaar dan Charisteas eigelijk
Ik zou wel weer eens een spits willen die er 25 inlegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Radegast het volgende:
Ik heb vertrouwen in Charisteas.
Volgend seizoen maakt hij er minstens 15.
Van mij krijgt hij die kans, maar als hij het verprutst, dan zal mijn oordeel vernietigend zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Ach, laten we hem op z'n minst een heel seizoen de tijd geven om onze vooroordelen weg te nemen. Die kans moet hij toch wel krijgen vind ik.
Shota was de laatste, wordt wel weer eens tijd iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou wel weer eens een spits willen die er 25 inlegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |