En wat is zijn bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:51 schreef Nashje het volgende:
Volgens een user op de Ajax Netwerk Forums gaat Davids de 23e tekenen. De dag dat de Suriprofs in actie zullen komen.
Speler bij Ajax en Oranje en vriend van Davids. Waarschijnlijk Nigel de Jong.quote:
quote:Hoe het er exact voor staat?
Al sinds de winterstop zijn de onderhandelingen gaande.
Beide partijen zijn het eens over het contract; salaris, bonussen, alles is geregeld dat is geen probleem meer.
Nu zijn er een aantal gesprekken tussen Blind en Davids, waarin Blind onder andere uitlegt, wat hij van plan is met Davids als Davids tekent.
Blind vertelt over nieuwe aankopen, vertrekkende spelers, speelsysteem, tactiek, etc. etc.
En tot slot, gaan ze praten over het conflict van 10 jaar geleden, maar volgens mijn bron (speler bij ajax en oranje en vriend van davids) is dat al geen probleem meer en zo goed als opgelost.
Volgens mijn bron wordt er de 23ste getekendt, als mijn bron EN davids in amsterdam voor de suriprofs spelen.Als alles goed gaat natuurlijk, maar daar hoeven we ons geen zorgen over te maken, volgens mijn bron
Maarja, wat voor? Als er ergens staat dat ze gesproken hebben is dat ook niews, maar dan zijn we nog niet wijzer. Als er staat dat hij tekent daarentegenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:00 schreef JaWi het volgende:
De 23ste zou ik niet op rekenen overigens. Ik denk dat er eind deze week nieuws is.
Ik gok op Danny Blind himself.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
Gaat PyTh toch geen kratje winnen. Mocht het doorgaan zal ik ook mijn bron verklappen
.
Zo hebben we nog eens wat aan jullie!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef chelloboy het volgende:
Leuk dat we weer van Feyenoord hebben gewonnen,maar jammer dat jong Ajax daardoor kampioen is geworden.
Kenneth Vermeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
Gaat PyTh toch geen kratje winnen. Mocht het doorgaan zal ik ook mijn bron verklappen
.
Inderdaad een aanwinst voor de NL competitie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:27 schreef JaWi het volgende:
Nee, en trouwens dit is geen raadspelletje. Laten we nu maar gewoon hopen dat hij komt. Wat een geweldige speler, ook voor de NL competitie opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |