ja idd, wat is dit voor gelulquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef Kletz het volgende:
dude roellie moet em openen. Het zijn zijn topics!
Toto nu toe niet verkeerde line up. Ik hoop nog op wat grote namen en/of wat leuke punk ska metal hardcore bandjes.
Volgens festivalinfo.nl welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Klopt het nu dat de White Stripes komen?
* GrootmeesterFlits hoopt van niet
Vorig jaar was idd rampzalig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens festivalinfo.nl wel
Vorig jaar waren ze zo slecht
Whehe...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
nou k zie ze niet komen hoor. Ik durf er eigenlijk wel een kratje bier op te zetten. Of het zou moeten zijn dat dat geld wat ze vorig jaar gekost hebben een aanbieding was dat ze dan 2 keer zouden komen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens festivalinfo.nl wel
Vorig jaar waren ze zo slecht
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Bericht is gisteren al van de site gehaald.
Mwah... ik vond het wel leuk....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Kletz het volgende:
iedereen die vorig jaar de white stripes niet heeft kunnen zien en hopen dat ze dit jaar ook weer komen.
HET ZULLEN JULLIE ALLEMAAL ERG TEGENVALLEN
speelde onstrak, ongemotiveerd en je kon de nummers maar aan een paar tonen herkennen.
kan me er wat bij voorstellen als je ze nog nooit gezien hebt en ze voor het eerst ziet. Das met alles en alles is dan leukquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Kletz het volgende:
iedereen die vorig jaar de white stripes niet heeft kunnen zien en hopen dat ze dit jaar ook weer komen.
speelde onstrak, ongemotiveerd en je kon de nummers maar aan een paar tonen herkennen.
Waarschijnlijk komen er nog wel meer grote namen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vreemd dat ze de naam van Foo Fighters niet op het affiche hebben gedrukt.
hee.. ik zie dat we opmaaktools hebben~!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er nog wel meer grote namen...
Affiche was vorige week ook al... En aangezien ze elke week één of meer namen bekend makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hee.. ik zie dat we opmaaktools hebben~!
Sorry...Nou, vind het gewoon vreemd dat het affiche dit weekend uitgekomen is terwijl Foo Fighters ook al bekend waren. Maar ik denk dat het net iets te laat bekend werd.
Ze blijven die dingen gewoon openenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
He alweer een nieuw topic?
Ik vond het echt tegenvallen. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog.quote:
Ik vond het inderdaad ook juist de kracht van 'de blues': makkelijk en ongemotiveerd! Ik hoop ze nog een keer op LL te zien (en zowieso op Glasto)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef peaceman het volgende:
ik ben 1 van de weinigen dat het wel leuk en goed vond, maar ach....ze komen waarschijnlijk toch niet meer
Ik heb er ook al weer super veel zin in. Het ging om het optreden van The White Stripes net. Dat vond ik gewoon niet zo goed terwijl peaceman het wel goed vond.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:22 schreef alkaholic63 het volgende:
Nou ik verheug me er anders weer op door o.a. de namen die al bekend zijn.
Maar ook gewoon de sfeer opzich.
misschien is t nog niet 100% rond. Garbage melde een goede maand geleden op de radio ook in onderhandeling te zijn met een groot Nederlands festival maar vooralsnog staat ze nergens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hee.. ik zie dat we opmaaktools hebben~!
Sorry...Nou, vind het gewoon vreemd dat het affiche dit weekend uitgekomen is terwijl Foo Fighters ook al bekend waren. Maar ik denk dat het net iets te laat bekend werd.
Ja, ze moeten ook wel, die dingen zijn binnen de kortste keren vol met TVP's van mensen die te lui zijn om te bookmarken en daarna ook nog eens nutteloos en offtopic gaan lopen te slowchattenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze blijven die dingen gewoon openen
Nou ja... als Jan Smeets het zelfs zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is t nog niet 100% rond. Garbage melde een goede maand geleden op de radio ook in onderhandeling te zijn met een groot Nederlands festival maar vooralsnog staat ze nergens.
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
kan me er wat bij voorstellen als je ze nog nooit gezien hebt en ze voor het eerst ziet. Das met alles en alles is dan leuk
Maar ja dit was voor de eerste keer voor mij ook gewoon bagger haha![]()
tvp's zijn in dit topic raar, je kan altijd wel wat nuttigs meldenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ze moeten ook wel, die dingen zijn binnen de kortste keren vol met TVP's van mensen die te lui zijn om te bookmarken en daarna ook nog eens nutteloos en offtopic gaan lopen te slowchatten
Ja, en als je niets nuttigs kunt verzinnen begin je gewoon weer over de White Stripesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tvp's zijn in dit topic raar, je kan altijd wel wat nuttigs melden
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ja, en als je niets nuttigs kunt verzinnen begin je gewoon weer over de White Stripes![]()
Nou, dat moet maar eens afgelopen zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, ze moeten ook wel, die dingen zijn binnen de kortste keren vol met TVP's van mensen die te lui zijn om te bookmarken en daarna ook nog eens nutteloos en offtopic gaan lopen te slowchatten
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Blegh, dat negatieve gedoe in dit topic de hele tijd :R
Vin k een hele goeie, koffie SB?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vanaf nu doen we alleeeeeeen nog maarrrrrrrrrrr positief in dit topic. Tjakkaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
dude, waar de fuck heb je het over?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Blegh, dat negatieve gedoe in dit topic de hele tijd
Lees het vorige deel doorquote:
Jippie jippie hoi hoi wat ben ik blij de White stripes komen toch nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Blegh, dat negatieve gedoe in dit topic de hele tijd
jou avatar is toch uit een aflevering van Ren & Stimpy?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef Massive het volgende:
Heather Nova is hip. The Dresden Dolls ook. En daarom ga ik.
hoe meer bands hoe meer vreugd! ook al waren ze vorig jaar slecht, het is toch leuk om ze te zien, al is het maar om op te scheppen bij je vriendenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jippie jippie hoi hoi wat ben ik blij de White stripes komen toch niet
weet ik, ben vorig jaar ook geweest. je denkt toch niet dat ik naar Di-rect ga als Marilyn Manson of wat dan ook speeltquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:07 schreef peaceman het volgende:
ik heb het al eerder gezegd:Je kan op LL simpelweg niet alles zien, dus wat maakt het uit dat er bands komen waar je niks aan vindt... Prima toch? Kom je minder snel in de problemen door overlappingen!![]()
Precies en wat is er dan op tegen dat Di-rect komt? Helemaal niks toch? Wie wil kijken gaat kijken en anderen gaan ergens anders naartoequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
weet ik, ben vorig jaar ook geweest. je denkt toch niet dat ik naar Di-rect ga als Marilyn Manson of wat dan ook speelt
Ik ben al een cynische oude lulquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe meer bands hoe meer vreugd! ook al waren ze vorig jaar slecht, het is toch leuk om ze te zien, al is het maar om op te scheppen bij je vrienden
Dat komt omdat ze het vooral van een platenmaatschappij moeten hebben terwijl veel ander bands heel hard aan de weg timmeren, stukken betere muziek maken maar niet geplugd worden op 3 fm.quote:over direct wordt ook zo negatief gesproken..ik heb ze de tv opname van pinkpop gezien, dat viel best mee! het is niet helemaal mijn muziek maar toch leuk om te zien
dat ligt uiteraard niet alleen aan 3fm....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben al een cynische oude lul![]()
Bij de white stripes heb ik vorig jaar 2 nummers afgeluisterd, maar toen snel vertrokken, ik weet niet eens meer waarnaartoe dan, maar in ieder geval weg van die overgewaardeerde band.
[..]
Dat komt omdat ze het vooral van een platenmaatschappij moeten hebben terwijl veel ander bands heel hard aan de weg timmeren, stukken betere muziek maken maar niet geplugd worden op 3 fm.
En nu maar hopen dat The White Stripes komen héquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jippie jippie hoi hoi wat ben ik blij de White stripes komen toch niet
Als ze toch zouden komen... ja dat zou eigenlijk wel een mop zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:26 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat The White Stripes komen hé![]()
maar waarom noemen we dit topic niet gewoon: Het grote zeik The White Stripes af Topic..?
Ik wil ze best een keer zien..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ze toch zouden komen... ja dat zou eigenlijk wel een mop zijn!![]()
ik ook nog wel een keer...quote:
Kees, die dvd die jij had was ook onwijsquote:
Ja, daarom wil ik ze ook zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Kees, die dvd die jij had was ook onwijs![]()
Ja, maar als ik het nu niet doe zit ik het uiteindelijk 20 minuten voor vertrek nog te kloten, terwijl ik ook m'n tas nog moet inpakken.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het nu niet doe zit ik het uiteindelijk 20 minuten voor vertrek nog te kloten, terwijl ik ook m'n tas nog moet inpakken.
Geen "Iedereen Zoooo Jotje" meer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
Ik ben muziek voor Lowlands aan het uitzoeken!![]()
Lowlands is ook stoerder dan Pinkpopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Geen "Iedereen Zoooo Jotje" meer?
Overigens wel stoer dat het Lowlands topic nu al bijna meer deeltjes heeft dan het Pinkpop topic.
Dit lijkt me ook wel heel vetquote:Als Johnny Cash in The Clash had gespeeld en zij Californië als thuisbasis hadden gehad, ja dan hadden we nu twéé Social Distortions gehad. Nergens voor nodig, want er kan er maar één de beste de zijn, en dat is de bende van zanger/gitarist Mike Ness, de James Dean van de punkgeneratie. Al meer dan een kwart eeuw torst hij het leed van de eenzamen, de zondaars en de roekelozen op zijn schouders, verpakt in tijdloze muziek waarin punk, rhythm & blues, rockabilly en country samensmelten alsof God het zo bedoeld heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Prep2Fight het volgende:
Social Distortion
[..]
Dit lijkt me ook is wel heel vet
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als Sick Of It All op Lowlands komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:23 schreef alsem het volgende:
[..]
idd ik zag pinkpop op tv, werd echt zat van al die pinkpop bandjes![]()
Presenteeeeeeeeeer IZJ opendir!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Geen "Iedereen Zoooo Jotje" meer?
Overigens wel stoer dat het Lowlands topic nu al bijna meer deeltjes heeft dan het Pinkpop topic.
ik vond het maar kansloze muziek, en dat voor 3 ton!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Kletz het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die 3 ton? Zit er hier iemand op de boekhouding van LL ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik vond het maar kansloze muziek, en dat voor 3 ton!!!!
heeft vorig jaar meen ik in de volkskrant gestaan. En aangezien de volkskrant een van de sponsoren is, lijkt me dat redelijk betrouwbaar. Ook 3FM melde het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch aan die 3 ton? Zit er hier iemand op de boekhouding van LL ofzo
Zoals je zegt... redelijk betrouwbaar..quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
heeft vorig jaar meen ik in de volkskrant gestaan. En aangezien de volkskrant een van de sponsoren is, lijkt me dat redelijk betrouwbaar. Ook 3FM melde het.
het was daarmee de duurste act tot nu toe, en naar mijn mening, ook nog een van de slechtste ook. Zet een of andere lelijke gast met een gitaar op het podium, met een varken op een drumstel daarachter, en je hebt een showtje... NOT
En er maar mee doorgaan héquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik vond het maar kansloze muziek, en dat voor 3 ton!!!!
velen bleven alleen staan voor seven nation army, zo slim waren ze wel om die op het einde te spelen. Echt waar, 9 van 10 mensen die ik sprak vonden het Butt, de meeste bleven voor dat ene hitje, en omdat er verder ook niet veel bijzonders was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je zegt... redelijk betrouwbaar..
Maar oke.. laten we er vanuit gaan dat het klopt.. Wie zegt ons dan dat het de duurste act tot nu toe is? Of veronderstellen we dat? Of stond dat ook in dat artikel?
Nu weet ik dat veel fokkers er niks aan vonden... ik wel en toch echt velen met mij, gezien de drukte bij de Alfa-tent...
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef Mystique86 het volgende:
Wat een gezeur zeg...Waarom kan men niet gewoon de smaak van een ander respecteren? Ik vind in ieder geval dat wat er tot nu toe komt helemaal super...Ookal is het niet allemaal mijn smaak (lees: Marilyn Manson) ik wil toch kunnen zeggen dat ik " ...... " heb kunnen zien!
Inderdaad... dat je het alleen kan zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef Mystique86 het volgende:
Wat een gezeur zeg...Waarom kan men niet gewoon de smaak van een ander respecteren? Ik vind in ieder geval dat wat er tot nu toe komt helemaal super...Ookal is het niet allemaal mijn smaak (lees: Marilyn Manson) ik wil toch kunnen zeggen dat ik " ...... " heb kunnen zien!
als die zich net zo fout gaat kleden als Scott Weiland van Velvet Revolver vorig jaar, kan het nog wat wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Inderdaad... dat je het alleen kan zeggenHet zal heus wel een show worden
![]()
Ik zie de androgene marilyn nog niet zo snel als een leer nicht op het podium verschijnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als die zich net zo fout gaat kleden als Scott Weiland van Velvet Revolver vorig jaar, kan het nog wat worden
Als we het toch over wensen gaan hebben, de RHCP heb ik nog nooit gezien, en die wil ik nog steeds een keer zien. En hebben tenminste ook nog nooit op LL gestaan dus hebben ze nog een act die er nog nooit gestaan heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef greatgonzo het volgende:
Zie je, het ontloopt elkaar niet veel
Btw, ik had liever Velvet Revolver terug gezien dan DKM of Franz Ferdinand, wat een vette sound!
Tja ik snap namelijk niet wat iemand er aan heeft om een heel festival, of om acts af te gaan zitten kraken. Iedereen vind wel een (paar) optreden(s) niet leuk, en kijkt liever niet constant. Maar om daarvoor nou zodanig alles af te gaan zitten kraken gaat ook weer ver...quote:
Ben het volledig met je eens, bovendien kun je toch niet alles zien vanwege de programmering.. Dus als er bands komen die niet leuk zijn... PRIMA! GRAAG zelfs... hoe minder bands ik dan hoef te missen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:34 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Tja ik snap namelijk niet wat iemand er aan heeft om een heel festival, of om acts af te gaan zitten kraken. Iedereen vind wel een (paar) optreden(s) niet leuk, en kijkt liever niet constant. Maar om daarvoor nou zodanig alles af te gaan zitten kraken gaat ook weer ver...
Wie kan nou zeggen dat ze AL die optredens hebben kunnen zien voor 123 - 133 euro? Dat kost Franz Ferdinand, Marilyn Manson en The Bravery al bij elkaar, bij wijze van spreken.![]()
in de afgelopen 3 jaar 2x gezienquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we het toch over wensen gaan hebben, de RHCP heb ik nog nooit gezien, en die wil ik nog steeds een keer zien. En hebben tenminste ook nog nooit op LL gestaan dus hebben ze nog een act die er nog nooit gestaan heeft.
Ik ga voornamelijk festivals af, en tot nu toe heb ik nog steeds pech gehad om de RHCP steeds te missen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
in de afgelopen 3 jaar 2x gezien![]()
ik zweer je, dat wordt een feestje, maar zoals boven vermeld komen ze toch niet
[afbeelding] ik denk dat Live weer komt, want die zijn vorig jaar en dit jaar nog niet in Nederland geweest
Ik riep ook al in het PP topic dat Live aardig Faithless achter aan gaat (of andersom), ene jaar PP, andere jaar LL, soms zelf achter elkaar zoals dit jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef Basp1 het volgende:
En maak me niet gek dat live weer komt, die zijn er ook al veel te vaak geweest (niet alleen lowlands, als wel ook pinkpop) , ik vind het dan bijna op zo'n pepsi max reclame gaan lijken, been there, done that, seen to many times.
Precies! Want het zou enorm k*t zijn als Franz Ferdinand en Marilyn Manson tegelijk zouden spelen...(ik noem maar wat) want ookal vind ik de muziek van Manson echt 100 keer niets, ik wil toch een leuke foto kunnen maken en zeggen " kijk I was there! " Maar goed ik val in herhaling...Jammer genoeg zullen er altijd zeikerds zijn die denken de programmering beter te kunnen maken en die nergens tevreden over zijn, maar ondertussen wel het festival komen bezoekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, bovendien kun je toch niet alles zien vanwege de programmering.. Dus als er bands komen die niet leuk zijn... PRIMA! GRAAG zelfs... hoe minder bands ik dan hoef te missen..![]()
Lowlands ga ik ook sowieso wel heen, ongeacht de line-up...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef greatgonzo het volgende:
ach, ook al is het programma butt, naar LL ga je niet alleen voor de bands, maar ook voor de sfeer.
En dat heb ik dan met PP minder, daar moeten echt wel goede bands komen, wil ik overwegen er heen te gaan
Ook ik ga voornamelijk ook voor de sfeer naar lowlands, als er dan ook nog leuke goede bands komen is dat meegenomen. En dan vind ik het niet meer dan terecht dat mensen zitten te zeiken over een band waarvan in de media stond dat ie 300.000 euro koste terwijl het optreden gewoon nog niet eens meer waard was als een reiskosten vergoeding en een gratis kaartje voor de om de rest van het festival te mogen zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef greatgonzo het volgende:
ach, ook al is het programma butt, naar LL ga je niet alleen voor de bands, maar ook voor de sfeer.
En dat heb ik dan met PP minder, daar moeten echt wel goede bands komen, wil ik overwegen er heen te gaan
je zou zelfs nog kunnen zeggen dat ze 6 euro van het kaartje af hadden kunnen halen als de WS er niet waren geweestquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook ik ga voornamelijk ook voor de sfeer naar lowlands, als er dan ook nog leuke goede bands komen is dat meegenomen. En dan vind ik het niet meer dan terecht dat mensen zitten te zeiken over een band waarvan in de media stond dat ie 300.000 euro koste terwijl het optreden gewoon nog niet eens meer waard was als een reiskosten vergoeding en een gratis kaartje voor de om de rest van het festival te mogen zien.
Voor de 3 euro ton hadden vorig jaar ook een van de verdwenen tenten kunnen hebben kompleet geprogrameerd met wat kleinere namen. Dan hoefde ook niet de grote films snachts buiten te draaien, maar konden we die ook in een tent gekeken hebben.
Misschien verzacht het de pijn iets, dat ik er wel plezier aan gehad heb?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef greatgonzo het volgende:
nee, ik kap er maar mee, ik zeg alleen dat het 6 euro pp heeft gekost
ik krijg dus nog 6 euro van je, omdat ik het niet tof vondquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien verzacht het de pijn iets, dat ik er wel plezier aan gehad heb?![]()
nee want er was ook ongetwijfeld iets wat jij goed vond en ik helemaal niks... that makes evenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik krijg dus nog 6 euro van je, omdat ik het niet tof vond
zo slecht dat het lachen werd, met die gigantische katapult, die foute gitarist die even nog z'n t-shirt langs z'n lul schuurde voor hij het het publiek ingooide en die Jeager bong...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
die waren slecht zeg vorig jaar!
Dat blijkt haha... er zijn diverse tenten en diverse optredens tegelijkertijd...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Hé Peaceman, bestaat de kans ook dat er kleinere artiesten komen... zoals BV een Ray lamontagne? Hebben ze daar een apart tentje voor ofzo?
Ja, ik ben en blijf een LLnewb
enkele dance-acts?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Wie vinden we dat er als hoofdact nog bij moet komen? (enig realisme hierbij zou niet verkeerd zijn)
Feeder.. mij lijkt Presidents of the usa erg cool en Iggy popquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
enkele dance-acts?
Ik noem: Moby, Underworld?
Rock
Korn? Mwa, hoeft niet echt van mij. Weinig bijzonder nieuw materiaal tov 2 jaar terug
Green Day![]()
![]()
Queens of the stone age
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat blijkt haha... er zijn diverse tenten en diverse optredens tegelijkertijd...
Er komen totaal 70 bands dus... wie weet!
Garbage + een grote dance actquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Wie vinden we dat er als hoofdact nog bij moet komen? (enig realisme hierbij zou niet verkeerd zijn)
Depeche Modequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Ze waren idd slecht.. de oude nummers vond ik wel grappig, en het 'Heya' gebeurenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
die waren slecht zeg vorig jaar!
Nee, geld is op2quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef peaceman het volgende:
Ga je niet naar RW of Rockin Park SB?
KoRn graagquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
zonde want op beide komt wel het 1 en ander van je lijstje...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, geld is op2![]()
Heb nog net geld bij elkaar kunnen sprokkelen voor Fields Of Rock en Lowlands
Nine Inch Nailsquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonde want op beide komt wel het 1 en ander van je lijstje...
wrijf het het maar inquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonde want op beide komt wel het 1 en ander van je lijstje...
Basemant Jaxx mag van mij best komen, een slecht optreden op vorige festivals wil niets zeggen. De Prodigy deed t PP een stuk beter dan op Lowlands jaren terug.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef greatgonzo het volgende:
als het maar niet de basement jaxx worden, die staan wel op Pukkel Pop. Kon mij niet echt bekoren op PP 2002.
Kijk, Faithless zet een hele band neer, Chemical Brothers een vette lichtshow, Moby neemt ook een hele kudde mee, en Underworld heeft gewoon een super goede frontman (Karl Hyde)
Basement Jaxx stonden maar een beetje achter hun keyboardje en laptopje, niet echt bijzonder
sorry, in de war met Massive Attack.. Dat zoog
quote:
Tssssquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef maniack28 het volgende:
Wrom zie ik nog steeds Green Day en System of a Down voorbij komen in de lijstjes? Die komen niet... zitten in Amerika... lees toch eens die topics door![]()
]quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef greatgonzo het volgende:
ik was in de war met Massive Attack, dat zoog. basement jaxx zou best wel eens tof kunnen zijn. Verder vond ik Tiesto ook wel vet 3 jaar terug. Maar die is helemaal niet te betalen..
Travis![]()
![]()
Greenday staat op 24 augustus in Dublin-Ierland en van 27 tot 29 augustus staan ze op Reading/Leeds.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef maniack28 het volgende:
Wrom zie ik nog steeds Green Day en System of a Down voorbij komen in de lijstjes? Die komen niet... zitten in Amerika... lees toch eens die topics door![]()
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Lowlands ga ik ook sowieso wel heen, ongeacht de line-up...
En ik vind mezelf te cool voor Pinkpop, ongeacht de line-up...![]()
Dat dacht ik ook, maar is niet zo:quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:54 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Greenday staat op 24 augustus in Dublin-Ierland en van 27 tot 29 augustus staan ze op Reading/Leeds.
Ze kunnen dus heus wel het weekend ervoor op Lowlands staan...
Gewoon ff lief vragen
BHG was vorig jaar een van de beste acts die ik op Lowlands had gezienquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:19 schreef greatgonzo het volgende:
ok, nu weer vriendjes?![]()
Het meest hylarische vond ik vorig jaar Nile, waar we even bij hebben staan kijken. Kenissen van ons, die altijd naar een metalcafé gaan, vonden dat zelfs te lomp...
Wat fout, wat fout!
En in de categorie fout, fouter foutst:
[afbeelding]
The bloodhound gang
Er weleens bij stilgestaan dat dat op LL ook nog kan komen aangezien het voor 85% hetzelfde programma is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef Blinker het volgende:
Damn, ik zie net dat MFATGG naar Pukkelpop komen.
Misschien ga ik maar naar Pukkelpop dan ipv Lowlands
Die roddel is nu dus de wereld uit..quote:Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:01 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, was de 24-uurstent vorig jaar ook op donderdag open? Ben het vergeten...
Nou dan wil ik wel echt No Use For A Name hebben en MFATGGquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Er weleens bij stilgestaan dat dat op LL ook nog kan komen aangezien het voor 85% hetzelfde programma is?![]()
Ow jee... vertelquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja
Want daar heb ik me donderdagavond zo ernstig misdragen dat ik Lowlands ben begonnen met een vette kater
Ik weet niet meer of ik daar toen wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja
Want daar heb ik me donderdagavond zo ernstig misdragen dat ik Lowlands ben begonnen met een vette kater
quote:
quote:Hoeveel drank mag je meenemen?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen meenemen naar de camping.
Duidelijkquote:
Maar 2 Many DJ's is niet meer, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef greatgonzo het volgende:
oehoe!!! 2 many dj's!! De perfecte avondvuller, om na al die vette optredens nog in één of andere tent nog uit je dak te gaan op een mix van smells like teen spirit en Destiny's child !
Zuipen, feesten en lachen....altijd een mooi begin van een festival toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Duidelijk, was de aanleiding wel leuk? of was het simpelweg: Zuipen?
Jawel hoor, alleen willen ze niet meer voor hele grote menigtes draaien nadat ze op 't hoofdpodium van Werchter geprogrammeerd stonden. Maar een leuke set in 1 van de Lowlandstentjes moet er nog wel inzitten hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:51 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar 2 Many DJ's is niet meer, toch?
Hmm..... Matt Freeman (Rancid) longkanker... gaat goed met de kankers in deze wereldquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef BeRightBack het volgende:
In het vorige topic stond dit:
[..]
Die roddel is nu dus de wereld uit..
gistermorgen is bekendgemaakt dat bij Kylie Minogue borstkanker is geconstateerd..
(Bron: Shownieuws)
Dat ze borstkanker heeft vind ik erg ,maar dat ze daardoor niet op LL kan komen niet echt..
Ik had een hele sporttas vol met Aldi-bierquote:
dat vind ik ook echt superzielig..quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Tis gwoon een rotziekte... Kan er ook niet tegen als mensen ermee schelden
Geeft ook maar aan hoe betrouwbaar het nieuws dat de Foo Fighters en de Audiobullys komen is. Want tot nog toe is MTV ook de enige bron die dat weet te melden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:22 schreef BeRightBack het volgende:
Maarja.. Vandaag kwam op MTV news dat er bekend was gemaakt dat white stripes en soulfly enzo spelen (die ene roddel).. hoezo mtv is láát
www.festivalinfo.nl ook,quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geeft ook maar aan hoe betrouwbaar het nieuws dat de Foo Fighters en de Audiobullys komen is. Want tot nog toe is MTV ook de enige bron die dat weet te melden.
Festivalinfo heeft 't van MTV overgenomen. En dat van de white stripes enzo kwam van een vals persbericht wat door iemand van festivalinfo voor echt werd aangezien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
www.festivalinfo.nl ook,
maar wat was ook alweer de bron van dat the white stripes en soulfly enzo kwamen?
Yep, stonden al op 0%... staan wel op Reading, maar hebben tourdates t/m de 20 augustus in USA, dus zeeeeeeeer onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef BeRightBack het volgende:
Over Kings Of Leon: Throughout July and August, they'll creep along North America. (www.pollstar.com)
Dus niet echt veel kans
Joepie! Juliettequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef maniack28 het volgende:
Bevestigd: The Rakes ( www.therakes.co.uk ) en Juliette & The Licks ( http://www.pollstar.com/tour/searchall.pl?By=All&Content=Juliette&go_green.x=10&go_green.y=16 )
okéquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Festivalinfo heeft 't van MTV overgenomen. En dat van de white stripes enzo kwam van een vals persbericht wat door iemand van festivalinfo voor echt werd aangezien.
ja maar ik bedoelde waar festivalinfo het persbericht vandaan had!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef maniack28 het volgende:
@BRB, dat was ook festivalinfo... maar die bron is verwijderd omdat het een fakeadres was.... het domein bestond niet eens.
zeker leuke band is dit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:45 schreef BeRightBack het volgende:
http://www.pollstar.com/tour/searchall.pl?Content=V-BNTDRLF&Date_From=Today&Date_To=05-18-2007&By=All&PSKey=Y&StartSearch.x=5&StartSearch.y=12
Athlete op Lowlands..
Hier doet ie 't hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef maniack28 het volgende:
die link bestaat niet meer BRB...
Ik wilde net zeggen, jij blijquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joepie! Juliette, eindelijk bevestigd wat ik al een tijdje zei
![]()
dat lijkt me een leuk gezicht, maarja met dat aldi bier zal je snel moeten kotsen natuurlijkquote:
Op Lowlands helemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me een leuk gezicht, maarja met dat aldi bier zal je snel moeten kotsen natuurlijk
nee maar tis wel smerigquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op Lowlands helemaal niet. Als je niet slaapt heb je ook geen kater!
Whaha klopt, en zeker als het je hele dag in je tent gelegen heeft, en het daardoor savonds nog warm is als je een film probeert te kijken..quote:
dat krijg k niet door mn strotquote:
Ik legde het in een emmer water. Slim hèquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef daeri het volgende:
[..]
Whaha klopt, en zeker als het je hele dag in je tent gelegen heeft, en het daardoor savonds nog warm is als je een film probeert te kijken..![]()
nathalie imbrugliaquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef peaceman het volgende:
misschien komt nathalie imbruglia ook wel.. die staat ook op Sziget...
Eén liedje spelen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef peaceman het volgende:
misschien komt nathalie imbruglia ook wel.. die staat ook op Sziget...
heb een oude koelbox bij me, ijskoudwater erin en je bier is iid koudquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik legde het in een emmer water. Slim hè.
hoezo 1 liedje spelen?quote:
Hmmm 1 grote hit dan... That Day is een bescheiden hitje geweest en ze heeft een stuk of wat cd´s gemaakt al... van mij mag ze komen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:50 schreef InsaneM666 het volgende:
Omdat ze maar 1 hit heeft gehad en bijna niemand dr verder kent?
Precies, daarbij... ze is een singer-songwriter en daar mogen er best een stuk of wat van komen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik verwacht niet dat er veel Lowlanders zijn die dat interessante muziek vinden....maar goed, ze zal niet al te veel kosten.
Zeker niet, Lowlands is een feest, geen zeikfestival...en dat willen singer/songwriters nogal 's doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, daarbij... ze is een singer-songwriter en daar mogen er best een stuk of wat van komen...![]()
was Athlete net niet door iemand een stuk terug bevestigd vanaf hun eigen site?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef icebliss het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1723
Athlete - Juliette and The Licks - The Rakes en The Infadels
Nu hopen dat dit wél waar is
Wat is dat nu weer voor onzin....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeker niet, Lowlands is een feest, geen zeikfestival...en dat willen singer/songwriters nogal 's doen.
Kirsten was er een paar terug toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeker niet, Lowlands is een feest, geen zeikfestival...en dat willen singer/songwriters nogal 's doen.
De sfeer wordt er niet beter op als festivalnummers als The Hacker, Miss Kittin, Bloc Party, The Rapture, Radio 4, Mocky en Interpol moeten wijken voor singer/songwritermuziek als Kirsten, Natalie Imbruglia, Lambchop en Belle & Sebastian.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin....
Gun een ander ook wat... je MOET niet naar zo´n optreden toe! Keus genoeg dacht ik zo...
Wie zegt dat die moeten wijken??? komen circa 70 bands.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De sfeer wordt er niet beter op als festivalnummers als The Hacker, Miss Kittin, Bloc Party, The Rapture, Radio 4, Mocky en Interpol moeten wijken voor singer/songwritermuziek als Kirsten, Natalie Imbruglia, Lambchop en Belle & Sebastian.
Ik wil feesten verdomme..
Niet vrolijk, wel bombastisch.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie zegt dat die moeten wijken??? komen circa 70 bands.....
Bovendien.... Interpol is ook niet zo vrolijk hoor....
Aha, dus het criterium is iets verbreed?quote:
Het criterium is nog steeds: geen gezever.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha, dus het criterium is iets verbreed?![]()
Nou ja, wat ik dus met MA en aanverwanten heb. Dat vind ik geen muziek om gezellig thuis te luisteren, maar juist als je het dan live hoort ofzo, dan is het wel tof.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
Bijvoorbeeld Massive Attack op Pinkpop twee jaar terug. Het was prachtig om het op de tv te zien, maar als je daar staat....dan krijg je toch geen festivalgevoel?
Ik krijg ook een festivalgevoel bij singer songwriters....maar ja, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.... als wij staan te genieten van bijv. Nathalie, dan is er voor jou vast wel ergens een feestband...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
Bijvoorbeeld Massive Attack op Pinkpop twee jaar terug. Het was prachtig om het op de tv te zien, maar als je daar staat....dan krijg je toch geen festivalgevoel?
Ik vind het muziek om 's zomers mee wakker te worden als je aan het kamperen bent op de hei of zo, maar 10 uur 's avonds op een festival.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik dus met MA en aanverwanten heb. Dat vind ik geen muziek om gezellig thuis te luisteren, maar juist als je het dan live hoort ofzo, dan is het wel tof.
Het festival krijgt de kleur van de bands die er spelen, zie Pinkpop die weekend. Het festival wordt anders naarmate de artiestennamen ingevuld worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg ook een festivalgevoel bij singer songwriters....maar ja, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.... als wij staan te genieten van bijv. Nathalie, dan is er voor jou vast wel ergens een feestband...
Ik kijk al erg uit naar Heather Nova.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg ook een festivalgevoel bij singer songwriters....maar ja, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.... als wij staan te genieten van bijv. Nathalie, dan is er voor jou vast wel ergens een feestband...
Is geen reactie op mijn stelling.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef peaceman het volgende:
Lowlands is bij uitstek een festival voor elk wat wils....voor iedereen dus feest, op welke manier dan ook...
Ik ook!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kijk al erg uit naar Heather Nova..
Mee eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
Het festival krijgt de kleur van de bands die er spelen, zie Pinkpop die weekend. Het festival wordt anders naarmate de artiestennamen ingevuld worden.
sorry zat ff elders...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het festival krijgt de kleur van de bands die er spelen, zie Pinkpop die weekend. Het festival wordt anders naarmate de artiestennamen ingevuld worden.
Mijn zondag van de laatste Lowlands begon met hossenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Massive het volgende:
Massive Attack twee jaar geleden op Pinkpop was inderdaad niet leuk, toen. Voornamelijk omdat het daarvoor behoorlijk gehoost had, en het koud was, en genieten van die muziek dan moeilijker wordt. Maar ik hou dan ook gewoon van verschil. Vorig jaar op een ander festival was het ook goed mogelijk om s'ochtends eerst te genieten van wat rustige muziek, en dan opbouwen als het ware naar een feest in de avond. Dat is ideaal.
Of de Sugababes op Pinkpopquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef LintuxCx het volgende:
Die muts van "Like a bird" is toch ook geweest vier jaar terug?
Klopt en dat was best een geinig optreden... In elk geval een feestje...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef LintuxCx het volgende:
Die muts van "Like a bird" is toch ook geweest vier jaar terug?
Als er niks anders zou optreden zou ik in m'n tentje nog een stickie opsteken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt en dat was best een geinig optreden... In elk geval een feestje...![]()
dus dat moet Richard aangesproken hebben
en toch was het leuk om te zien...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als er niks anders zou optreden zou ik in m'n tentje nog een stickie opsteken.
Technooooooooquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toch was het leuk om te zien...
anyway om het weer even in het heden te trekken: ik wil dus ook singer-songwriters op LL, maar ook feestmuziek en ook metal, dance, ska, etc. voor iedereen moet er iets zijn!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Basemant Jaxx mag van mij best komen, een slecht optreden op vorige festivals wil niets zeggen. De Prodigy deed t PP een stuk beter dan op Lowlands jaren terug.
en mijn verlanglijstje van een tijdje terug blijft overeind:
Fatboyslim
Ferry Corsten
Miss Kittin
The Surgeon
The Killers
Sauna West
Green Day
Travis
The Gathering
Mimezine
Goldfrapp
Air
Queens of the Stone Age
Garbage
Beastie Boys
Audio Bullys
Kasabian
Clayborn
Don Diablo
Dave Clarke
Kraftwerk
Depeche mode lijkt me ook wel leuk ja
en k zag bij iemand Carl Cox staan, dan wel graag op de Aplha want de Bravo zal te klein zijn
Tsss.... niet eens een bronvermelding dat ik dat heb gemeld... flikkers..... niet eens mn site promotenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef icebliss het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1723
Athlete - Juliette and The Licks - The Rakes en The Infadels
Nu hopen dat dit wél waar is
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Roellio het volgende:
Het gemiddelde van de afgelopen jaren lag rond de 8 geloof ik.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef hydraulix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldige lijst rubbereend. Zulke namen wil ik ook zien op Lowlands! Zeker Goldfrapp, aangezien ze ook met een nieuw album aankomen.
Beide goed!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
40 mensen of 40 posts?
quote:
Mus, blij, doodquote:
MIschien gaan ze wel ee nederhop dagje maken, nu nog ali b, en baas B erbijquote:
Joh... gut, dat is hier ook al niet 20000x voorbij gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:40 schreef Rubberboot het volgende:
Heej Rubbereend, wat die verlanglijst betreft... Schrap greenday maar, die zitten heel eind augustus in Amerika
Sorry dat ik wel een leven heb en niet al die vorige 5 delen heb gelezen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Joh... gut, dat is hier ook al niet 20000x voorbij gekomen![]()
Precies! That's the spirit!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef greatgonzo het volgende:
Brainpower is absoluut niet mijn ding, maar goed, als alle breezah chicks nu naar hem gaan, is het weer lekker rustig bij andere tenten
Staat die lenige gast ook bij de optredens?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:30 schreef Domai het volgende:
Brainpower gezien toen ik met mijn ouders naar "Vrienden van Amstel Live" was in Ahoy paar jaar geleden.
Je kunt zeggen over hem wat ie wilt, maar die lange gast uit die clip "dansplaat" is écht wel lenig
Dat dan weer welquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Staat die lenige gast ook bij de optredens?
Das best cool dan wel weer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:40 schreef Rubberboot het volgende:
Heej Rubbereend, wat die verlanglijst betreft... Schrap greenday maar, die zitten heel eind augustus in Amerika
Zolang er geen Doffe_Ellende komt vind ik alles bestquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
een rubberboot in t lowlandstopic
nou k neem altijd een rubberboot mee naar lowlands, dus k heb op de één of andere manier een vermoeden dat het een bekende isquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zolang er geen Doffe_Ellende komt vind ik alles best![]()
Was jij niet diegene die in een rubberboot ging crowdsurfen bij Danko Jones vorig jaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k neem altijd een rubberboot mee naar lowlands, dus k heb op de één of andere manier een vermoeden dat het een bekende is
Het zijn echt supertoffe gasten hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik kots op hun publiek.
Op hun zelf ook trouwens.
Kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga ook naar lowlands!
me eerste keer naar een festival
Heb je dan ook een paraplu aan boord als je gaat dobberen terwijl het regent?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:
de boot is voor de camping of als t regent dan gaan we bobben bij de Alpha
Ontzettend domme opmerkingquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik kots op hun publiek.
Op hun zelf ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |