Eén liedje spelen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef peaceman het volgende:
misschien komt nathalie imbruglia ook wel.. die staat ook op Sziget...
heb een oude koelbox bij me, ijskoudwater erin en je bier is iid koudquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik legde het in een emmer water. Slim hè.
hoezo 1 liedje spelen?quote:
Hmmm 1 grote hit dan... That Day is een bescheiden hitje geweest en ze heeft een stuk of wat cd´s gemaakt al... van mij mag ze komen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:50 schreef InsaneM666 het volgende:
Omdat ze maar 1 hit heeft gehad en bijna niemand dr verder kent?
Precies, daarbij... ze is een singer-songwriter en daar mogen er best een stuk of wat van komen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik verwacht niet dat er veel Lowlanders zijn die dat interessante muziek vinden....maar goed, ze zal niet al te veel kosten.
Zeker niet, Lowlands is een feest, geen zeikfestival...en dat willen singer/songwriters nogal 's doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, daarbij... ze is een singer-songwriter en daar mogen er best een stuk of wat van komen...![]()
was Athlete net niet door iemand een stuk terug bevestigd vanaf hun eigen site?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef icebliss het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1723
Athlete - Juliette and The Licks - The Rakes en The Infadels
Nu hopen dat dit wél waar is
Wat is dat nu weer voor onzin....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeker niet, Lowlands is een feest, geen zeikfestival...en dat willen singer/songwriters nogal 's doen.
Kirsten was er een paar terug toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeker niet, Lowlands is een feest, geen zeikfestival...en dat willen singer/songwriters nogal 's doen.
De sfeer wordt er niet beter op als festivalnummers als The Hacker, Miss Kittin, Bloc Party, The Rapture, Radio 4, Mocky en Interpol moeten wijken voor singer/songwritermuziek als Kirsten, Natalie Imbruglia, Lambchop en Belle & Sebastian.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin....
Gun een ander ook wat... je MOET niet naar zo´n optreden toe! Keus genoeg dacht ik zo...
Wie zegt dat die moeten wijken??? komen circa 70 bands.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De sfeer wordt er niet beter op als festivalnummers als The Hacker, Miss Kittin, Bloc Party, The Rapture, Radio 4, Mocky en Interpol moeten wijken voor singer/songwritermuziek als Kirsten, Natalie Imbruglia, Lambchop en Belle & Sebastian.
Ik wil feesten verdomme..
Niet vrolijk, wel bombastisch.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie zegt dat die moeten wijken??? komen circa 70 bands.....
Bovendien.... Interpol is ook niet zo vrolijk hoor....
Aha, dus het criterium is iets verbreed?quote:
Het criterium is nog steeds: geen gezever.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha, dus het criterium is iets verbreed?![]()
Nou ja, wat ik dus met MA en aanverwanten heb. Dat vind ik geen muziek om gezellig thuis te luisteren, maar juist als je het dan live hoort ofzo, dan is het wel tof.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
Bijvoorbeeld Massive Attack op Pinkpop twee jaar terug. Het was prachtig om het op de tv te zien, maar als je daar staat....dan krijg je toch geen festivalgevoel?
Ik krijg ook een festivalgevoel bij singer songwriters....maar ja, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.... als wij staan te genieten van bijv. Nathalie, dan is er voor jou vast wel ergens een feestband...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
Bijvoorbeeld Massive Attack op Pinkpop twee jaar terug. Het was prachtig om het op de tv te zien, maar als je daar staat....dan krijg je toch geen festivalgevoel?
Ik vind het muziek om 's zomers mee wakker te worden als je aan het kamperen bent op de hei of zo, maar 10 uur 's avonds op een festival.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik dus met MA en aanverwanten heb. Dat vind ik geen muziek om gezellig thuis te luisteren, maar juist als je het dan live hoort ofzo, dan is het wel tof.
Het festival krijgt de kleur van de bands die er spelen, zie Pinkpop die weekend. Het festival wordt anders naarmate de artiestennamen ingevuld worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg ook een festivalgevoel bij singer songwriters....maar ja, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.... als wij staan te genieten van bijv. Nathalie, dan is er voor jou vast wel ergens een feestband...
Ik kijk al erg uit naar Heather Nova.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg ook een festivalgevoel bij singer songwriters....maar ja, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt.... als wij staan te genieten van bijv. Nathalie, dan is er voor jou vast wel ergens een feestband...
Is geen reactie op mijn stelling.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef peaceman het volgende:
Lowlands is bij uitstek een festival voor elk wat wils....voor iedereen dus feest, op welke manier dan ook...
Ik ook!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kijk al erg uit naar Heather Nova..
Mee eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
Het festival krijgt de kleur van de bands die er spelen, zie Pinkpop die weekend. Het festival wordt anders naarmate de artiestennamen ingevuld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |