Dat blijkt haha... er zijn diverse tenten en diverse optredens tegelijkertijd...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Hé Peaceman, bestaat de kans ook dat er kleinere artiesten komen... zoals BV een Ray lamontagne? Hebben ze daar een apart tentje voor ofzo?
Ja, ik ben en blijf een LLnewb
enkele dance-acts?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Wie vinden we dat er als hoofdact nog bij moet komen? (enig realisme hierbij zou niet verkeerd zijn)
Feeder.. mij lijkt Presidents of the usa erg cool en Iggy popquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
enkele dance-acts?
Ik noem: Moby, Underworld?
Rock
Korn? Mwa, hoeft niet echt van mij. Weinig bijzonder nieuw materiaal tov 2 jaar terug
Green Day![]()
![]()
Queens of the stone age
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat blijkt haha... er zijn diverse tenten en diverse optredens tegelijkertijd...
Er komen totaal 70 bands dus... wie weet!
Garbage + een grote dance actquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Wie vinden we dat er als hoofdact nog bij moet komen? (enig realisme hierbij zou niet verkeerd zijn)
Depeche Modequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Ze waren idd slecht.. de oude nummers vond ik wel grappig, en het 'Heya' gebeurenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
die waren slecht zeg vorig jaar!
Nee, geld is op2quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef peaceman het volgende:
Ga je niet naar RW of Rockin Park SB?
KoRn graagquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
zonde want op beide komt wel het 1 en ander van je lijstje...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, geld is op2![]()
Heb nog net geld bij elkaar kunnen sprokkelen voor Fields Of Rock en Lowlands
Nine Inch Nailsquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonde want op beide komt wel het 1 en ander van je lijstje...
wrijf het het maar inquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonde want op beide komt wel het 1 en ander van je lijstje...
Basemant Jaxx mag van mij best komen, een slecht optreden op vorige festivals wil niets zeggen. De Prodigy deed t PP een stuk beter dan op Lowlands jaren terug.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef greatgonzo het volgende:
als het maar niet de basement jaxx worden, die staan wel op Pukkel Pop. Kon mij niet echt bekoren op PP 2002.
Kijk, Faithless zet een hele band neer, Chemical Brothers een vette lichtshow, Moby neemt ook een hele kudde mee, en Underworld heeft gewoon een super goede frontman (Karl Hyde)
Basement Jaxx stonden maar een beetje achter hun keyboardje en laptopje, niet echt bijzonder
sorry, in de war met Massive Attack.. Dat zoog
quote:
Tssssquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef maniack28 het volgende:
Wrom zie ik nog steeds Green Day en System of a Down voorbij komen in de lijstjes? Die komen niet... zitten in Amerika... lees toch eens die topics door![]()
]quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef greatgonzo het volgende:
ik was in de war met Massive Attack, dat zoog. basement jaxx zou best wel eens tof kunnen zijn. Verder vond ik Tiesto ook wel vet 3 jaar terug. Maar die is helemaal niet te betalen..
Travis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |