Tja ik snap namelijk niet wat iemand er aan heeft om een heel festival, of om acts af te gaan zitten kraken. Iedereen vind wel een (paar) optreden(s) niet leuk, en kijkt liever niet constant. Maar om daarvoor nou zodanig alles af te gaan zitten kraken gaat ook weer ver...quote:
Ben het volledig met je eens, bovendien kun je toch niet alles zien vanwege de programmering.. Dus als er bands komen die niet leuk zijn... PRIMA! GRAAG zelfs... hoe minder bands ik dan hoef te missen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:34 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Tja ik snap namelijk niet wat iemand er aan heeft om een heel festival, of om acts af te gaan zitten kraken. Iedereen vind wel een (paar) optreden(s) niet leuk, en kijkt liever niet constant. Maar om daarvoor nou zodanig alles af te gaan zitten kraken gaat ook weer ver...
Wie kan nou zeggen dat ze AL die optredens hebben kunnen zien voor 123 - 133 euro? Dat kost Franz Ferdinand, Marilyn Manson en The Bravery al bij elkaar, bij wijze van spreken.![]()
in de afgelopen 3 jaar 2x gezienquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we het toch over wensen gaan hebben, de RHCP heb ik nog nooit gezien, en die wil ik nog steeds een keer zien. En hebben tenminste ook nog nooit op LL gestaan dus hebben ze nog een act die er nog nooit gestaan heeft.
Ik ga voornamelijk festivals af, en tot nu toe heb ik nog steeds pech gehad om de RHCP steeds te missen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
in de afgelopen 3 jaar 2x gezien![]()
ik zweer je, dat wordt een feestje, maar zoals boven vermeld komen ze toch niet
[afbeelding] ik denk dat Live weer komt, want die zijn vorig jaar en dit jaar nog niet in Nederland geweest
Ik riep ook al in het PP topic dat Live aardig Faithless achter aan gaat (of andersom), ene jaar PP, andere jaar LL, soms zelf achter elkaar zoals dit jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef Basp1 het volgende:
En maak me niet gek dat live weer komt, die zijn er ook al veel te vaak geweest (niet alleen lowlands, als wel ook pinkpop) , ik vind het dan bijna op zo'n pepsi max reclame gaan lijken, been there, done that, seen to many times.
Precies! Want het zou enorm k*t zijn als Franz Ferdinand en Marilyn Manson tegelijk zouden spelen...(ik noem maar wat) want ookal vind ik de muziek van Manson echt 100 keer niets, ik wil toch een leuke foto kunnen maken en zeggen " kijk I was there! " Maar goed ik val in herhaling...Jammer genoeg zullen er altijd zeikerds zijn die denken de programmering beter te kunnen maken en die nergens tevreden over zijn, maar ondertussen wel het festival komen bezoekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, bovendien kun je toch niet alles zien vanwege de programmering.. Dus als er bands komen die niet leuk zijn... PRIMA! GRAAG zelfs... hoe minder bands ik dan hoef te missen..![]()
Lowlands ga ik ook sowieso wel heen, ongeacht de line-up...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef greatgonzo het volgende:
ach, ook al is het programma butt, naar LL ga je niet alleen voor de bands, maar ook voor de sfeer.
En dat heb ik dan met PP minder, daar moeten echt wel goede bands komen, wil ik overwegen er heen te gaan
Ook ik ga voornamelijk ook voor de sfeer naar lowlands, als er dan ook nog leuke goede bands komen is dat meegenomen. En dan vind ik het niet meer dan terecht dat mensen zitten te zeiken over een band waarvan in de media stond dat ie 300.000 euro koste terwijl het optreden gewoon nog niet eens meer waard was als een reiskosten vergoeding en een gratis kaartje voor de om de rest van het festival te mogen zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef greatgonzo het volgende:
ach, ook al is het programma butt, naar LL ga je niet alleen voor de bands, maar ook voor de sfeer.
En dat heb ik dan met PP minder, daar moeten echt wel goede bands komen, wil ik overwegen er heen te gaan
je zou zelfs nog kunnen zeggen dat ze 6 euro van het kaartje af hadden kunnen halen als de WS er niet waren geweestquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook ik ga voornamelijk ook voor de sfeer naar lowlands, als er dan ook nog leuke goede bands komen is dat meegenomen. En dan vind ik het niet meer dan terecht dat mensen zitten te zeiken over een band waarvan in de media stond dat ie 300.000 euro koste terwijl het optreden gewoon nog niet eens meer waard was als een reiskosten vergoeding en een gratis kaartje voor de om de rest van het festival te mogen zien.
Voor de 3 euro ton hadden vorig jaar ook een van de verdwenen tenten kunnen hebben kompleet geprogrameerd met wat kleinere namen. Dan hoefde ook niet de grote films snachts buiten te draaien, maar konden we die ook in een tent gekeken hebben.
Misschien verzacht het de pijn iets, dat ik er wel plezier aan gehad heb?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef greatgonzo het volgende:
nee, ik kap er maar mee, ik zeg alleen dat het 6 euro pp heeft gekost
ik krijg dus nog 6 euro van je, omdat ik het niet tof vondquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien verzacht het de pijn iets, dat ik er wel plezier aan gehad heb?![]()
nee want er was ook ongetwijfeld iets wat jij goed vond en ik helemaal niks... that makes evenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik krijg dus nog 6 euro van je, omdat ik het niet tof vond
zo slecht dat het lachen werd, met die gigantische katapult, die foute gitarist die even nog z'n t-shirt langs z'n lul schuurde voor hij het het publiek ingooide en die Jeager bong...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
die waren slecht zeg vorig jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |