Technooooooooquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toch was het leuk om te zien...
anyway om het weer even in het heden te trekken: ik wil dus ook singer-songwriters op LL, maar ook feestmuziek en ook metal, dance, ska, etc. voor iedereen moet er iets zijn!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Basemant Jaxx mag van mij best komen, een slecht optreden op vorige festivals wil niets zeggen. De Prodigy deed t PP een stuk beter dan op Lowlands jaren terug.
en mijn verlanglijstje van een tijdje terug blijft overeind:
Fatboyslim
Ferry Corsten
Miss Kittin
The Surgeon
The Killers
Sauna West
Green Day
Travis
The Gathering
Mimezine
Goldfrapp
Air
Queens of the Stone Age
Garbage
Beastie Boys
Audio Bullys
Kasabian
Clayborn
Don Diablo
Dave Clarke
Kraftwerk
Depeche mode lijkt me ook wel leuk ja
en k zag bij iemand Carl Cox staan, dan wel graag op de Aplha want de Bravo zal te klein zijn
Tsss.... niet eens een bronvermelding dat ik dat heb gemeld... flikkers..... niet eens mn site promotenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef icebliss het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1723
Athlete - Juliette and The Licks - The Rakes en The Infadels
Nu hopen dat dit wél waar is
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Roellio het volgende:
Het gemiddelde van de afgelopen jaren lag rond de 8 geloof ik.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef hydraulix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldige lijst rubbereend. Zulke namen wil ik ook zien op Lowlands! Zeker Goldfrapp, aangezien ze ook met een nieuw album aankomen.
Beide goed!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
40 mensen of 40 posts?
quote:
Mus, blij, doodquote:
MIschien gaan ze wel ee nederhop dagje maken, nu nog ali b, en baas B erbijquote:
Joh... gut, dat is hier ook al niet 20000x voorbij gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:40 schreef Rubberboot het volgende:
Heej Rubbereend, wat die verlanglijst betreft... Schrap greenday maar, die zitten heel eind augustus in Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |