dat vind ik ook echt superzielig..quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Tis gwoon een rotziekte... Kan er ook niet tegen als mensen ermee schelden

Geeft ook maar aan hoe betrouwbaar het nieuws dat de Foo Fighters en de Audiobullys komen is. Want tot nog toe is MTV ook de enige bron die dat weet te melden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:22 schreef BeRightBack het volgende:
Maarja.. Vandaag kwam op MTV news dat er bekend was gemaakt dat white stripes en soulfly enzo spelen (die ene roddel).. hoezo mtv is láát

www.festivalinfo.nl ook,quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geeft ook maar aan hoe betrouwbaar het nieuws dat de Foo Fighters en de Audiobullys komen is. Want tot nog toe is MTV ook de enige bron die dat weet te melden.

Festivalinfo heeft 't van MTV overgenomen. En dat van de white stripes enzo kwam van een vals persbericht wat door iemand van festivalinfo voor echt werd aangezien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
www.festivalinfo.nl ook,
maar wat was ook alweer de bron van dat the white stripes en soulfly enzo kwamen?

Yep, stonden al op 0%... staan wel op Reading, maar hebben tourdates t/m de 20 augustus in USA, dus zeeeeeeeer onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef BeRightBack het volgende:
Over Kings Of Leon: Throughout July and August, they'll creep along North America. (www.pollstar.com)
Dus niet echt veel kans

Joepie! Juliettequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef maniack28 het volgende:
Bevestigd: The Rakes ( www.therakes.co.uk ) en Juliette & The Licks ( http://www.pollstar.com/tour/searchall.pl?By=All&Content=Juliette&go_green.x=10&go_green.y=16 )

okéquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Festivalinfo heeft 't van MTV overgenomen. En dat van de white stripes enzo kwam van een vals persbericht wat door iemand van festivalinfo voor echt werd aangezien.

ja maar ik bedoelde waar festivalinfo het persbericht vandaan had!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef maniack28 het volgende:
@BRB, dat was ook festivalinfo... maar die bron is verwijderd omdat het een fakeadres was.... het domein bestond niet eens.

zeker leuke band is dit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:45 schreef BeRightBack het volgende:
http://www.pollstar.com/tour/searchall.pl?Content=V-BNTDRLF&Date_From=Today&Date_To=05-18-2007&By=All&PSKey=Y&StartSearch.x=5&StartSearch.y=12
Athlete op Lowlands..

Hier doet ie 't hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef maniack28 het volgende:
die link bestaat niet meer BRB...

Ik wilde net zeggen, jij blijquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joepie! Juliette, eindelijk bevestigd wat ik al een tijdje zei
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |