quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Kletz het volgende:
iedereen die vorig jaar de white stripes niet heeft kunnen zien en hopen dat ze dit jaar ook weer komen.
HET ZULLEN JULLIE ALLEMAAL ERG TEGENVALLEN
speelde onstrak, ongemotiveerd en je kon de nummers maar aan een paar tonen herkennen.
Waarschijnlijk komen er nog wel meer grote namen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vreemd dat ze de naam van Foo Fighters niet op het affiche hebben gedrukt.
hee.. ik zie dat we opmaaktools hebben~!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er nog wel meer grote namen...
Affiche was vorige week ook al... En aangezien ze elke week één of meer namen bekend makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hee.. ik zie dat we opmaaktools hebben~!
Sorry...Nou, vind het gewoon vreemd dat het affiche dit weekend uitgekomen is terwijl Foo Fighters ook al bekend waren. Maar ik denk dat het net iets te laat bekend werd.
Ze blijven die dingen gewoon openenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
He alweer een nieuw topic?
Ik vond het echt tegenvallen. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog.quote:
Ik vond het inderdaad ook juist de kracht van 'de blues': makkelijk en ongemotiveerd! Ik hoop ze nog een keer op LL te zien (en zowieso op Glasto)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef peaceman het volgende:
ik ben 1 van de weinigen dat het wel leuk en goed vond, maar ach....ze komen waarschijnlijk toch niet meer
Ik heb er ook al weer super veel zin in. Het ging om het optreden van The White Stripes net. Dat vond ik gewoon niet zo goed terwijl peaceman het wel goed vond.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:22 schreef alkaholic63 het volgende:
Nou ik verheug me er anders weer op door o.a. de namen die al bekend zijn.
Maar ook gewoon de sfeer opzich.
misschien is t nog niet 100% rond. Garbage melde een goede maand geleden op de radio ook in onderhandeling te zijn met een groot Nederlands festival maar vooralsnog staat ze nergens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hee.. ik zie dat we opmaaktools hebben~!
Sorry...Nou, vind het gewoon vreemd dat het affiche dit weekend uitgekomen is terwijl Foo Fighters ook al bekend waren. Maar ik denk dat het net iets te laat bekend werd.
Ja, ze moeten ook wel, die dingen zijn binnen de kortste keren vol met TVP's van mensen die te lui zijn om te bookmarken en daarna ook nog eens nutteloos en offtopic gaan lopen te slowchattenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze blijven die dingen gewoon openen
Nou ja... als Jan Smeets het zelfs zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is t nog niet 100% rond. Garbage melde een goede maand geleden op de radio ook in onderhandeling te zijn met een groot Nederlands festival maar vooralsnog staat ze nergens.
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
kan me er wat bij voorstellen als je ze nog nooit gezien hebt en ze voor het eerst ziet. Das met alles en alles is dan leuk
Maar ja dit was voor de eerste keer voor mij ook gewoon bagger haha![]()
tvp's zijn in dit topic raar, je kan altijd wel wat nuttigs meldenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ze moeten ook wel, die dingen zijn binnen de kortste keren vol met TVP's van mensen die te lui zijn om te bookmarken en daarna ook nog eens nutteloos en offtopic gaan lopen te slowchatten
Ja, en als je niets nuttigs kunt verzinnen begin je gewoon weer over de White Stripesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tvp's zijn in dit topic raar, je kan altijd wel wat nuttigs melden
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ja, en als je niets nuttigs kunt verzinnen begin je gewoon weer over de White Stripes![]()
Nou, dat moet maar eens afgelopen zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, ze moeten ook wel, die dingen zijn binnen de kortste keren vol met TVP's van mensen die te lui zijn om te bookmarken en daarna ook nog eens nutteloos en offtopic gaan lopen te slowchatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |