Sorry dat ik wel een leven heb en niet al die vorige 5 delen heb gelezen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Joh... gut, dat is hier ook al niet 20000x voorbij gekomen![]()
Precies! That's the spirit!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef greatgonzo het volgende:
Brainpower is absoluut niet mijn ding, maar goed, als alle breezah chicks nu naar hem gaan, is het weer lekker rustig bij andere tenten
Staat die lenige gast ook bij de optredens?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:30 schreef Domai het volgende:
Brainpower gezien toen ik met mijn ouders naar "Vrienden van Amstel Live" was in Ahoy paar jaar geleden.
Je kunt zeggen over hem wat ie wilt, maar die lange gast uit die clip "dansplaat" is écht wel lenig
Dat dan weer welquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Staat die lenige gast ook bij de optredens?
Das best cool dan wel weer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:40 schreef Rubberboot het volgende:
Heej Rubbereend, wat die verlanglijst betreft... Schrap greenday maar, die zitten heel eind augustus in Amerika
Zolang er geen Doffe_Ellende komt vind ik alles bestquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
een rubberboot in t lowlandstopic
nou k neem altijd een rubberboot mee naar lowlands, dus k heb op de één of andere manier een vermoeden dat het een bekende isquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zolang er geen Doffe_Ellende komt vind ik alles best![]()
Was jij niet diegene die in een rubberboot ging crowdsurfen bij Danko Jones vorig jaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k neem altijd een rubberboot mee naar lowlands, dus k heb op de één of andere manier een vermoeden dat het een bekende is
Het zijn echt supertoffe gasten hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik kots op hun publiek.
Op hun zelf ook trouwens.
Kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga ook naar lowlands!
me eerste keer naar een festival
Heb je dan ook een paraplu aan boord als je gaat dobberen terwijl het regent?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:
de boot is voor de camping of als t regent dan gaan we bobben bij de Alpha
Ontzettend domme opmerkingquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik kots op hun publiek.
Op hun zelf ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |