Hou de eerste 48 uur maar vrij (en waag het niet te gaan slapen). Dan maak je misschien een kansje.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef wdekreij het volgende:
Reset timen ze exact na examens, dus can't be better
1 al?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Reset begint leuker te wordne.
Heb al een maatje.
ja, daarvoor is het ook gekozenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef wdekreij het volgende:
Reset timen ze exact na examens, dus can't be better
ach... shit happensquote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef Weizz het volgende:
Denk dat ik ook weer eens ga beginnen... Tot nu toe 2 keer geprobeerd, maar ik ben gewoon dood als ik shoplifter ben...
zo langquote:Op zondag 15 mei 2005 19:42 schreef the.big.ticket het volgende:
1 maand
Van .nl bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:36 schreef skive het volgende:
en ff vraagje on topic... hoeveel dagen na de reset word de reset gereset?
Skiveforlifequote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef skive het volgende:
Is al gebeurt...
Gabez geintje moet kunnen ... (K)
ach...met die VPN'ers / Remote Controllers van tegenwoordig ben je bijna verplicht om niet te slapenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Gabez het volgende:
hheheh omg, als je wil ownen na de reset raad ik je trouwens aan om de eerste 72 uur niet te slapen
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:34 schreef Dark_Killah het volgende:
ik ben een lul
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:31 schreef White__Tiger het volgende:
Kan me de vorige keer nog wel herinneren, toen mede dankzij o.a. Dafan de #1 geworden.
ach.... John..... wat boeit hetquote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef skive het volgende:
[..]
daar heb ik er een paar van ... :/
ik weet nog niets nu dus
nope, omertaquote:Op maandag 16 mei 2005 00:23 schreef skive het volgende:
[..]
OMG waar ken ik je van ? ? ? omerta duh maar welke fam
of ken ik je irl
Door, wat ik het nog steeds vind, miscommunicatie is aan onze "vriendschap", wat ik het toch wel vond, abrupt een einde gekomen.quote:
Forza o/quote:Op maandag 16 mei 2005 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Door, wat ik het nog steeds vind, miscommunicatie is aan onze "vriendschap", wat ik het toch wel vond, abrupt een einde gekomen.
als je het nu nog niet weet, ben je een n00b john
Zeker,quote:
NEEEEEEquote:Op maandag 16 mei 2005 00:35 schreef wdekreij het volgende:
is't een idee om (na de reset) een FoK familie op te richten?
U bent nu Don van de DaFanisdronken familiequote:Op maandag 16 mei 2005 01:10 schreef DaFan het volgende:
Oh kappen met dat Fok!Familie idee
Dit topic loopt al 51 delen vanaf Februari 2004...er zijn al flink wat families geweest, en iedere poster hier heeft zijn eigen familie.
Allemaal even liev
ik hoop dat dit dronken schieten is ipv ranken anders geloof ik je niet meer :pquote:Op maandag 16 mei 2005 01:40 schreef DaFan het volgende:
Killen werkt niet eens meer...als je iemand vindt die in die stad is, niet online is geweest sinds die tijd....:
You don't know where this dude hides, hire a detective to find out. If your detective found this guy, go to the same city and make your attempt!
www.skiveiseenaap.nlquote:Op maandag 16 mei 2005 02:24 schreef skive het volgende:
[..]
ik hoop dat dit dronken schieten is ipv ranken anders geloof ik je niet meer :p![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:59 schreef DaFan het volgende:
Dat iedereen begint als ES met $500, 0% Rank Progress, 0% Killskill, 0 kogels, geen bescherming...alsof je een nieuwe account maakt, maar dan voor iedereen
* Cart_man nerd is.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:25 schreef Bananenman het volgende:
mIRC is voor nerds.
Sorry man.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:21 schreef JaWi het volgende:
RIP Tonyhazes
Iemand heeft je omgelegd!
De hufters!.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef skive het volgende:
http://artpad.art.com/gallery/?igl4gi1enmb4
Waarheid of sprookje
oordeel zelf
ik vind alleen de maker zwak dat hij/zij het niet ondertekend heeft
?. Ik speelde het gisteren even.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef demonseeker14 het volgende:
want hoe kan Steeven wel spelen?
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Kutlullen!!
Krijg ik geld van je nalatenschap, ben ik tien minuten later zelf doodquote:
Whaha hoe meesterlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef skive het volgende:
Waarheid of sprookje
oordeel zelf
Best sneu dat iemand zich zo op kan laten fokken door een spelletjequote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef skive het volgende:
Waarheid of sprookje
oordeel zelf
Fokken is leukquote:Op maandag 16 mei 2005 20:33 schreef wdekreij het volgende:
[..]
Best sneu dat iemand zich zo op kan laten fokken door een spelletje![]()
staat toch echt Gabez hoor..quote:Op maandag 16 mei 2005 18:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je het niet kan Yasha
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ik zou deze week nog een Viaduct worden...![]()
forums onderspammen, nu.nl refreshen, fok.nl resfreshen, andere online spelletje testen, msnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef the.big.ticket het volgende:
iK ben nu ook RIP. Ik verveel me op mn stage. WEet niet meer wat ik moet doen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef iefow het volgende:
Klote Rukkers op chatboxen ! [Deel 4 ]
omfg wat een hilarische shit is dit :'D
Kroeg @ school ..... niet verkeerdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef skive het volgende:
zit nu "college" te volgen... maar posten is leuker...@Buccola Ouwe heeft het toch lang vol gehouden ondanks al die aanslagen xD
ik ga ff roken enzo en bier drinken in de kroeg @ school
spreek jullie straks wel (dronken) op Irc
Vaffanculoooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Die flimpjes heb ik maar niet geopend op mijn stage. Dat doe ik vanavond thuis wel als ze er nog staan. Maar alleen al die verhalen van onder andere die gast die drie vingers in zijn kont stopte. Moehahahah: Pwnedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:45 schreef iefow het volgende:
rofl the.big.ticket vooral in dat laatste topic die filmpjes van die gasten met duikbril... toch dubieus dat ik er naar keek maar ik heb toch hard gelachen om die reacties van die gasten haha trieste lui, te vet gewoonen dat die filmpjes nog niet weggehaald zijn verbaasd me ook enigzins hahaha
Ben de tel kwijt geraakt...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef skive het volgende:
psychooooooo dat ben ik
Cart_man hoevaak ben je nou al rip? :p
Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (K)
was dat zo speciaal aan manneke ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:48 schreef the.big.ticket het volgende:
IK heb weer een nieuw account
Welke screenshots??
geeneens ks/geld/kogels meerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Buccola het volgende:
[..]
was dat zo speciaal aan manneke ?
Teckna heeft net fftjes tijdens de vergadering besloten om de registratie weer open te gooien![]()
Dat is mooi. Dan kon ik even mn RIpforumquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Buccola het volgende:
[..]
was dat zo speciaal aan manneke ?
Teckna heeft net fftjes tijdens de vergadering besloten om de registratie weer open te gooien![]()
pff dat heb je in 072 zelfsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:27 schreef skive het volgende:
ja ja buccola 020 heeft toch zijn goeie kanten...
Kroeg @ school o/
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:15 schreef Wendigo het volgende:
[..]
pff dat heb je in 072 zelfs
En nog een vet flexxe barman ook, die met je over omerta kan praten
misschien win je wel een meet & greet met Herr Tecknaquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef skive het volgende:
Best wel niet boeiend ofzo die deathmatch
Gratis? Zijn de sociale dienst niet hierzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef skive het volgende:
lekker zo'n koekje... maar greet en meet met teckna hmmmz
krijg je zeker ook gratis een treinreisje bij
Toch niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef Buccola het volgende:
[..]
Gratis? Zijn de sociale dienst niet hierzo![]()
Zwolle dat is toch dat o zo saaie treinstation in the middle of nowhere...quote:maar als je dan toch de trein neemt, spreek dan op Zwolle CS af, daar weet Teckna nu de weg wel, altijd handig![]()
.com, kom je ook bij dé FOK! familie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:47 schreef Bill_E het volgende:
hey mensen na de reset gaan we dan op .nl of .com zitten ?
( btw ik wilde ook r.o.s.e proberen maar da kan mijn pc niet aan)
Oké bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:33 schreef Buccola het volgende:
[..]
.com, kom je ook bij dé FOK! familie?
moet je op irc ff het volgende doen:
/msg Dafan mag ik de FOK! familie joinen
hij gaat namelijk over recruiten enzo
![]()
Viaducten zijn steviger...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Fuxl het volgende:
Wie zijn nou de die-hard overlevers? Brugs enzo..?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:33 schreef Buccola het volgende:
[..]
.com, kom je ook bij dé FOK! familie?
moet je op irc ff het volgende doen:
/msg Dafan mag ik de FOK! familie joinen
hij gaat namelijk over recruiten enzo
![]()
ervaring met tunnels bouwen jij ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
en een tunnel krijg je er altijd wel onder...
Rotterdamquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef skive het volgende:
daar heb je een puntje Zhao ...
Kanker 020 met z'n Kankerhoeren
zucht...lees het nieuws eens johquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef JaWi het volgende:
http://www.barafranca.nl/ ligt er weer eens uit?
Yasha beetje boos, hoe schattigquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
pfff... en een nieuwkomer zijn.. en de hele tijd ontopic lulle.. en dan gapen om jorryts verjaardag..
JIJ DOET NIET MAN
![]()
Het is zo nu niet leuk meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:18 schreef JaWi het volgende:
ha-ha.
Zegt er een uit 88, tief toch op manquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:33 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Het is zo nu niet leuk meer
BTW.
Mokum de machtigste weglopers![]()
Zo'n grote mond en dan;quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:33 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Het is zo nu niet leuk meer
BTW.
Mokum de machtigste weglopers![]()
quote:Geboortedatum: 1988-09-12
Dit klinkt bijna alsof je ze mistquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:06 schreef Fuxl het volgende:
Het is wel duidelijk dat er nooit een moderator in dit topic komt..
Joehoequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
sexy
galloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
300 Rammie, 300..quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:19 schreef teh-Rammie het volgende:
issie al bijna vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |