quote:Op zondag 15 mei 2005 23:34 schreef Dark_Killah het volgende:
ik ben een lul
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:31 schreef White__Tiger het volgende:
Kan me de vorige keer nog wel herinneren, toen mede dankzij o.a. Dafan de #1 geworden.
ach.... John..... wat boeit hetquote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef skive het volgende:
[..]
daar heb ik er een paar van ... :/
ik weet nog niets nu dus
nope, omertaquote:Op maandag 16 mei 2005 00:23 schreef skive het volgende:
[..]
OMG waar ken ik je van ? ? ? omerta duh maar welke fam
of ken ik je irl
Door, wat ik het nog steeds vind, miscommunicatie is aan onze "vriendschap", wat ik het toch wel vond, abrupt een einde gekomen.quote:
Forza o/quote:Op maandag 16 mei 2005 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Door, wat ik het nog steeds vind, miscommunicatie is aan onze "vriendschap", wat ik het toch wel vond, abrupt een einde gekomen.
als je het nu nog niet weet, ben je een n00b john
Zeker,quote:
NEEEEEEquote:Op maandag 16 mei 2005 00:35 schreef wdekreij het volgende:
is't een idee om (na de reset) een FoK familie op te richten?
U bent nu Don van de DaFanisdronken familiequote:Op maandag 16 mei 2005 01:10 schreef DaFan het volgende:
Oh kappen met dat Fok!Familie idee
Dit topic loopt al 51 delen vanaf Februari 2004...er zijn al flink wat families geweest, en iedere poster hier heeft zijn eigen familie.
Allemaal even liev
ik hoop dat dit dronken schieten is ipv ranken anders geloof ik je niet meer :pquote:Op maandag 16 mei 2005 01:40 schreef DaFan het volgende:
Killen werkt niet eens meer...als je iemand vindt die in die stad is, niet online is geweest sinds die tijd....:
You don't know where this dude hides, hire a detective to find out. If your detective found this guy, go to the same city and make your attempt!
www.skiveiseenaap.nlquote:Op maandag 16 mei 2005 02:24 schreef skive het volgende:
[..]
ik hoop dat dit dronken schieten is ipv ranken anders geloof ik je niet meer :p![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:59 schreef DaFan het volgende:
Dat iedereen begint als ES met $500, 0% Rank Progress, 0% Killskill, 0 kogels, geen bescherming...alsof je een nieuwe account maakt, maar dan voor iedereen
* Cart_man nerd is.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:25 schreef Bananenman het volgende:
mIRC is voor nerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |