forums onderspammen, nu.nl refreshen, fok.nl resfreshen, andere online spelletje testen, msnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef the.big.ticket het volgende:
iK ben nu ook RIP. Ik verveel me op mn stage. WEet niet meer wat ik moet doen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef iefow het volgende:
Klote Rukkers op chatboxen ! [Deel 4 ]
omfg wat een hilarische shit is dit :'D
Kroeg @ school ..... niet verkeerdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef skive het volgende:
zit nu "college" te volgen... maar posten is leuker...@Buccola Ouwe heeft het toch lang vol gehouden ondanks al die aanslagen xD
ik ga ff roken enzo en bier drinken in de kroeg @ school
spreek jullie straks wel (dronken) op Irc
Vaffanculoooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Die flimpjes heb ik maar niet geopend op mijn stage. Dat doe ik vanavond thuis wel als ze er nog staan. Maar alleen al die verhalen van onder andere die gast die drie vingers in zijn kont stopte. Moehahahah: Pwnedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:45 schreef iefow het volgende:
rofl the.big.ticket vooral in dat laatste topic die filmpjes van die gasten met duikbril... toch dubieus dat ik er naar keek maar ik heb toch hard gelachen om die reacties van die gasten haha trieste lui, te vet gewoonen dat die filmpjes nog niet weggehaald zijn verbaasd me ook enigzins hahaha
Ben de tel kwijt geraakt...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef skive het volgende:
psychooooooo dat ben ik
Cart_man hoevaak ben je nou al rip? :p
Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (K)
was dat zo speciaal aan manneke ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:48 schreef the.big.ticket het volgende:
IK heb weer een nieuw account
Welke screenshots??
geeneens ks/geld/kogels meerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Buccola het volgende:
[..]
was dat zo speciaal aan manneke ?
Teckna heeft net fftjes tijdens de vergadering besloten om de registratie weer open te gooien![]()
Dat is mooi. Dan kon ik even mn RIpforumquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Buccola het volgende:
[..]
was dat zo speciaal aan manneke ?
Teckna heeft net fftjes tijdens de vergadering besloten om de registratie weer open te gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |