Die laatste voorschijfquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow Ow.....
Dit is toch ook wel TE erg allemaal, echt goed
Gelukkig heb ik hier het geld niet voor
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste kontje is wat minder maar danm wat een agressie
Eerste is geilquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow Ow.....
Dit is toch ook wel TE erg allemaal, echt goed
Gelukkig heb ik hier het geld niet voor
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste kontje is wat minder maar danm wat een agressie
Gaan gelukkig maar 315 km per uur ofzo, zijn verbouwd busa'squote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die laatste voorschijf![]()
Mjah, dit zijn echte stuntfietsen, dan zouden ze wel vet zijn. Maar zodra ik denk aan snelweg...
Van die gare duitse treetfighter crap inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste is geilTweede is minder
Weet je wat ik pas lelijk vind, die "Streetfighters" met een fucking lelijk omhooggaande kont
heb geen eens zin om te zoeken naar een voorbeeld, meot ik weer van overgeven
Oh, moest even nadenken waar je het over had maar jij hebt ze kennelijk binnenquote:
Busa'squote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaan gelukkig maar 315 km per uur ofzo, zijn verbouwd busa's![]()
Echt ziekelijk gekke bikes![]()
![]()
![]()
fucking n00b, je zag toch meteen wel dat het een busa wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Busa's![]()
Ziet er gelijk heel wat wendbaarder uit
Ik wil ook pimben
Als je dan toch zo een snelle download hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
Rare jongens die Duitsers met die hooglopende konten waar ze daar op kicken.![]()
Kan mij wel iets voorstellen bij een voorovergebogen kontje, maar ik heb zo mijn grenzen.![]()
Chello is best snel.![]()
(simultaan downloaden zelfs
)
Ik moet ff 4.7 Gb volstouwen omdat de compie zo misschien leeg gaat.
Nog best lastig, ondanks alle filmpjes, meetfoto's, administratie.![]()
Kan igg alles blind branden, heb ik drie~vier schijfjes nodig, maar de belangrijke meuk incl een volledige Outlook backup van 66 Mbquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je dan toch zo een snelle download hebtMijn 120 Gig schijf is vol
Kan een hoop zooi weg
Die loopt hier wel goed, maar ik woon in een ouderen wijk met weinig tot geen aansluitingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
Chello is hoere, zeggen ze geen data limiet te hebben knijpen ze wel peer to peer, das toch ook een vorm van limiet of zie ik het verkeerd ?
quote:DRW-1608P File Type Firmware
File Name ASUS_DRW-1608P_FW140EU.ZIP
File Size 944769 bytes
Version 1.40
Date 2005/04/19
Download 1730
Description
Add many DVD+/-R, DVD+/-RW Discs support
Dit is het nieuwe project van de geestelijk vader van de CR500.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef hicham het volgende:
Hier wel mooie verbeteringen
Lelijke fietsen naar mooie streetfighters![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96887/1
Ja die kende ik al, echt meesterlijk !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe project van de geestelijk vader van de CR500.![]()
Een Suzuki DR800 all road blok in een RGV250 frame.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96510/1
Na een aantal pagina's wordt het nog mooi ook.![]()
Is zo'n beetje je buurmanquote:
Jij heb een stuur, Yoessef heeft clipons. Zitten aan je vorkpoten vast, omdat je anders je gashendel en je remhendel en koppelhevel zo lastig kwijt kanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
Soms komen er wel mooie dingen uit![]()
Alleen slaan sommige SF bouwes echt door
Over smaak valt wel te twisten![]()
Wat zijn eigenlijk clip-ons
Lees het heel vaak maar snap nou niet precies wat er mee bedoelt wordt (iets bij stuur ofzo)
Ik weet niet of hij het nu snapt, maar ik weet het ook sinds kortquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij heb een stuur, Yoessef heeft clipons. Zitten aan je vorkpoten vast, omdat je anders je gashendel en je remhendel en koppelhevel zo lastig kwijt kan
Zijn gewoon uitsteken ijzerenpinnen die om je vorkpoot klemmen en daar zet je je klauwen op
Aardig gek, volg dat topic al best lang, nooit geweten dat ie uit Dordt kwamquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
Soms komen er wel mooie dingen uit![]()
Alleen slaan sommige SF bouwes echt door
Over smaak valt wel te twisten![]()
Wat zijn eigenlijk clip-ons
Lees het heel vaak maar snap nou niet precies wat er mee bedoelt wordt (iets bij stuur ofzo)
Verkeerde quotequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Aardig gek, volg dat topic al best lang, nooit geweten dat ie uit Dordt kwam
Oow, op die manierquote:
Nee, clip onsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkeerde quote
[..]
Oow, op die manier
Dus gewoon een stuur die uit twee helften bestaat
En waar gebeurd toch? Geeft altijd de film dat beetje extraquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Duidelijk Blackhawk down gekozen, toffe film. Beetje knallen enzo
yup......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
En waar gebeurd toch? Geeft altijd de film dat beetje extra
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
Chello is hoere, zeggen ze geen data limiet te hebben knijpen ze wel peer to peer, das toch ook een vorm van limiet of zie ik het verkeerd ?
ow.... hoe dan ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]die truc is allang bekend, even poortje anders instellen.
Ressen? OPM, gaan we langs Ressen?????quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
@dijkjes rijders morgen.
als je bij Ressen alsmaar rechtdoor blijft rijden dan kan je op een gegeven moment bij weurt de dijk op. en die blijf je dan ondanks vreemde borden gewoon volgen tot Tiel![]()
we hadden dolgraag meegegaanzeker omdat ik vanavond pas hoorde dat onze tourgenoot pas een jaar zijn rijbewijs heeft en eigenlijk nog helemaal niet gereden
heeft een splinter nieuwe Faser600 met je gelooft het niet nog geen 500KM op de teller, maar wel 1 jaar in bezit
Ligt aan je p2p software, met welke brakke-spywarevolgedouwde-zooi download je?quote:
Officieel Bittorent maar nu ff Kazaaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt aan je p2p software, met welke brakke-spywarevolgedouwde-zooi download je?
Ouderwets, bij zo'n schijfje heb ik nog een idee van valse veiligheid, stootvast, en de prijs van zo'n externe HD kan ook al niet op tegen de DVD brander van 49 euro en 4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
Neem dan ook gewoon een externe harde schijf. Kost geen flikker en je kan alles in 1 keer overpompen zonder alles uit te zoeken omdat het niet te groot mag zijn![]()
![]()
Bittorrent all the wayquote:
Jezus...........quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.![]()
Azareusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bittorrent all the waywelke client?
Is overigens makkelijk te vinden die poortjes instellen, even zoeken marky mark.
Ik heb voor de zekerheid nog kazaa lite geinstalleerd staan, uit mijn hoofd: kijk even bij de opties naar het tabblad firewall, daar staat onderaan het poortje 3323 uit mijn hoofd.Die gewoon veranderen naar iets boven de 7000 and you're back in business.
Azureus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Azarius![]()
Zal zo is de looi bak aangooien en de poortjes aanpassen. Gewoon een poort boven de 7000, dus zeg 7020 ofzo
En dan edit ik het nog fout hehquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Azureus.
Nope bij bittorrent moet je een poortje boven de 49000 instellen anders wordt je ook nog eens geweigerd op bepaalde trackers.
Doe iets tussen de 49000 en 50000 en het gaat goed, kies zelf maar een mooi nummer.
Laat het zeker niet staan op de standaardrange 6882 t/m 6900 geloof ik. Deze worden door chello & @home in ieder geval geknepen.
Maakt niet uit, uitzendmutsen maken wel meer fouten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:45 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan edit ik het nog fout heh![]()
![]()
Maar thanks !!![]()
![]()
Dat gaat goed komenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, uitzendmutsen maken wel meer fouten.
Je weet waar je het eea kan vinden he? Gewoon even door de opties heenbladeren. Als je het leuk vind weet ik nog een ratiotrucje voor je.![]()
Ik ben maar met het gigantische aantal van 5 stuks begonnen. Geen grootverpakking dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:38 schreef hollander172 het volgende:
Jezus...........Zijn die dingen van goud ofzo?
Ik koop ze per 100 voor 3 tientjes.
exclusief doosjes overigens, die zijn 15,- per honderd.
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ouderwets, bij zo'n schijfje heb ik nog een idee van valse veiligheid, stootvast, en de prijs van zo'n externe HD kan ook al niet op tegen de DVD brander van 49 euro en 4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.![]()
Eerste schijfje is gelukt, nu een CD video aan het maken.![]()
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:52 schreef hicham het volgende:
Hey Lars, kom jij niet mee naar de meet morgen ?
[..]HD is op lange termijn alsnog goedkoper
Bovendien moet je wel erg veel pech hebben als zowel je backups als je originelen tegelijk naar de haaien gaan
dus stootvast boeit niet. Als er wat gebeurd met je externe HD dan koop je een nieuwe en backup je opnieuw. Als er wat gebeurd met je laptop / PC dan heb je alle dat nog op je HD en maak je daar een extra backup van
Ik hoor jou wel vaker over dieven pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.![]()
Ja maar die schijfjes hebben de nare eigenschap te gaan smelten als er een atoombom naast je huis valtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.![]()
Ik snap niet hoe het op termijn goedkoper kan zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar die schijfjes hebben de nare eigenschap te gaan smelten als er een atoombom naast je huis valtNatuurlijk kan ik hier nog verder op doorgaan maar ik ben Riet niet
![]()
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het op termijn goedkoper kan zijnennn uiteindelijk raakt zo'n schijf ook eens vol enzo.
![]()
Terroristen? Waarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupen![]()
Op Yorin, kut somaliersquote:
Als ik foto's en administratie ga backuppen dan doe ik dat om te bewaren voor later dus niet op een harde schijf.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupenSowieso backup je niks dubbel neem ik aan, en anders neem je een 40 GB schijf
Maar als je DVD-RW's neemt dan is het idd goedkoper,d oe je dat niet dan koop je steeds nieuwe DVD's en mag je dus steeds weer je portemonnee opentrekken![]()
Een Vespa meet dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:09 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vandaag was er 1 of ander motorscooter meet ofzoStond bij de motorzaak en komt er in ene een hele groep van die ouderwetse motorscooters langsrijden
Van die kleine kutdingetjes die veel lawaai maken en als ze je inhalen kom je er ineens achter dat ze een kentekenplaat hebben
Gingen nog wel allemaal bij een tankstation stoppen ook
Echt een groep van 50 man ofzo![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar een harde schijf overleden, nou dat was echt doffe ellende. Allemaal leuke foto's van Nick weg.![]()
quote:
Ga je dan wel ooit al die CD / DVD's opnieuw backuppenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik foto's en administratie ga backuppen dan doe ik dat om te bewaren voor later dus niet op een harde schijf.
En sommige dingen schrijf ik inderdaad uit veiligheid dubbel weg, compie gaat leeg, verse installatie en de belangrijke dingen heb ik dan op DVD en op de harde schijf.
Vorig jaar een harde schijf overleden, nou dat was echt doffe ellende. Allemaal leuke foto's van Nick weg.![]()
Maar jaren geleden schreef ik van belangrijke foto's altijd al 2 cd's weg .. dingen hebben ook niet het eeuwige leven.![]()
En toen leende ik nog wel eens een camera van de zaak die 48 Mb per foto gaf.
Jep, dt waren zequote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:49 schreef Patrick281 het volgende:
Moest ik dat fragement zal een parodie op leipe Mocro flavour zijn nog luisteren.
Heb nog geen geluid.![]()
Maar het downloaden ging snel.![]()
DVD-RAM was het beste wat er is, geen veroudering, geen fouten, maar het heeft het niet gehaald op de markt.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:57 schreef hicham het volgende:
Ga je dan wel ooit al die CD / DVD's opnieuw backuppenEr schijnt ook zoiets als CD rot te zijn ofzo, na een tijdje begeven ze het en heb je er helemaal niks meer aan
Weet niet hoe het met DVD's is. Ik gebruik mijn externe HD puur als backup. Niet om te bewaren, bewaren doe ik op mijn laptop
Pas als er wat gebeurd kan ik alles van mijn externe HD halen
Moest van Youssef.quote:mp3 file downloaden als je geen geluid hebt
Ziet eruit als herrie, lijntjes blijven niet eens binnen de totale dynamiek.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:01 schreef hicham het volgende:
Heb het voor je gevisualiseerd, misschien dat je er alsnog van kunt genieten dan
Het is idd herrie, parodie op Ali B's "leipe mocro flavour"quote:Op zondag 15 mei 2005 01:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ziet eruit als herrie, lijntjes blijven niet eens binnen de totale dynamiek.![]()
Het origineel behoort tot zijn favorieten.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is idd herrie, parodie op Ali B's "leipe mocro flavour"
Misschien luistert Nick hier wel dagelijks naar![]()
![]()
Ja en nu echt pitten![]()
Jij bent een sukkel, maar je wijf die is popiquote:Op zondag 15 mei 2005 01:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het origineel behoort tot zijn favorieten.![]()
Het is natuurlijk niet alles, maar er valt best iets te maken van zo'n fiets.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:06 schreef Youssef het volgende:
Damn, zit nu weer met die WPH voor me en ik heb echt zin om te klussen en te kliederenJe moet wel even wennen aan het systeem dat ze gebruiken. Maar het wordt steeds duidelijker. (pagina, phoofdstuk en paragraaf nummering
is nogal vaag
)
Kan hem wel ff copieren naar mijn MP3 speler.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent een sukkel, maar je wijf die is popi
Ook pitten
rendier gehad?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker om dat we ( = ik + Youssef) met OPM zouden rijden, maar het weer is niet van je het dus we wachten even af
Heb net lekker ontbeten
het is weer wat donkerder gewordenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker om dat we ( = ik + Youssef) met OPM zouden rijden, maar het weer is niet van je het dus we wachten even af
Heb net lekker ontbeten
Ach, t'is nog geen winter.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:28 schreef Youp het volgende:
nou ik moet de grilles er nog in zetten en de koplampen... de radiateur en de kachelradiateur met blower en de hele meuk moet vervangen worden en nog vanalles aan t interieur... oja en de bumper moet er nog op en bla bla bla bla....... t plaatwerk zit er wel op nudaar ga ik zo ook even een fototje van schieten
Ik ga misschien ff in de regio rijden, t'is nu ook te koud en te wisselvallig denk ik om heeel ver van huis te gaan, zag ook een afspraak in een regiotopic op M-F gisteren.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Heb net lekker ontbeten
Spannende foto's?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:38 schreef Youp het volgende:
en natuurlijk staat moeders cam weer vol met onzin... en natuurlijk heeft ze nog 'even' geen tijd om m te legen...
wd40 is niks... dat is veel te droog... dat verdampt zo en weg is de smerende werking... spuit maar kettingspray op de scharnieren en veren van je voetsteuntjesquote:Op zondag 15 mei 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Spannende foto's?![]()
![]()
Ik had trouwens direct uit bed ook al mijn uitlaatbochtjes van de Supertrapp met siliconenspray gepoetst. De KLX staat in de woonkamer.
En wat WD40 op de veren van de voetsteunen, carburateur, en op een plekje op het frame in het midden waar een klein beetje roest zit. Lijkt heel wat als je het zo opnoemt.![]()
![]()
Frame mag wel een keer een ander kleurtje hebben. Zit niet veel roest op voor een crosser, maar showroom staat is ook wel geinig, en blauwpaars (minder erg dan bij Mark![]()
) is ook niet alles.
![]()
Numet koekje.
![]()
"Wij" kunnen pas weer 4 of 5 juni.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:46 schreef hicham het volgende:
en nog een stuntelmeet die was beloofd door pep & makster
Ah, deed ik vroeger ook wel, de huidige kettingspray is trouwens niet meer van dat plakkerige spul wat ik tot voor kort -10 jaar oude bus had.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef Youp het volgende:
wd40 is niks... dat is veel te droog... dat verdampt zo en weg is de smerende werking... spuit maar kettingspray op de scharnieren en veren van je voetsteuntjesdat werkt
heb ik ook bij de ktm gedaan...
frustrerend dagje qua weer wordt hetquote:Op zondag 15 mei 2005 10:46 schreef hicham het volgende:
...godver... zie ik weer opeens een zonnestraal voorbij komen..![]()
Tegen die tijd doet Youssef examens volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
"Wij" kunnen pas weer 4 of 5 juni.![]()
Spreek ook voor Mark.
Jammer dat het pet weer is, konden beter gisteren met vandaag verwisselen.![]()
![]()
Netals vorige keer dat we naar de megameet gingenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
frustrerend dagje qua weer wordt hetmorgen ziet het er beter uit
morgen dus maar poetsen enzow
Jij een idee waar ik zo'n rond magneetje kan krijgen om in het oogje bij de remschijf te doen.quote:
Vorig jaar was de natste zomer sinds 1954 geloof ik, maar toch 10 geslaagde meets gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:52 schreef hicham het volgende:
maar dat mag ik niet te hard zeggen want we zitten nog altijd in Nederland. Volgens mij waren afgelopen 2 jaar nogal veel regendagen in de zomervakantie
waarom niet gewoon dat ding op je achterwiel?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij een idee waar ik zo'n rond magneetje kan krijgen om in het oogje bij de remschijf te doen.
Kan ik eindelijk eens de fietsteller erop zetten. Moet er nu al 2 doen.
[afbeelding]
Wij gebruiken hier tegenwoordig de [img=575 ] tagquote:Op zondag 15 mei 2005 11:01 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom niet gewoon dat ding op je achterwiel?
[afbeelding]
die 3 tie-wraps om mn achterbrug
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:01 schreef Youp het volgende:
waarom niet gewoon dat ding op je achterwiel?
[afbeelding]
die 3 tie-wraps om mn achterbrug
dit was die ene waar ik wel bij was:quote:Op zondag 15 mei 2005 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar was de natste zomer sinds 1954 geloof ik, maar toch 10 geslaagde meets gedaan.![]()
Slechts 1 (+1 nog 1 waar ik niet bijwas) was verregend, en daar had ik niet eens spijt van dat we toch gingen, en wel vrij snel de boel afblaasden toen het maar bleef regenen. En hard.
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit was die ene waar ik wel bij was:
[afbeelding]
toen luc zijn motor werd afgevoerd
[afbeelding]
iets met de koeling, motor werd bloedheet. was zijn thermostaat dacht ik...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:05 schreef hicham het volgende:
Wat was er met Luc's motor dan?![]()
Weet nog wel dat het bij Riet onder het mapje 'Kutmeet' stond toen ik bij hem was
niks meegekregenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie het, niet aan gedacht, maar prefereer toch maar het voorwiel.
![]()
Voor zover je mee of bijgelezen bent, heb een offerte aangevraagd bij Haan wielen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
Toen het begon te regenen stond dat bushokje-achtige ding op de achtergrond echt helemaal vol. Als een blik sardientjes waren ze allemaal in dat ding gaan schuilen
Wij liepen de andere kant op, bij de MacDrive. Waren we jullie opeens kwijtquote:Op zondag 15 mei 2005 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
terwijl je achter de mac - op 2 sec loopafstand - alle ruimte had om te schuilen
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:05 schreef hicham het volgende:
Wat was er met Luc's motor dan?![]()
Weet nog wel dat het bij Riet onder het mapje 'Kutmeet' stond toen ik bij hem was
De overenekomsten worden nu een beetje eng peppermansquote:Op zondag 15 mei 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Hee ik zit nu ook met die ronde honing dingen met melk.
Maar luister naar uw sportadviseur, je kan beter rennen op een nuchtere maag.
Hoogstens 1.5 uur van te voren een heel licht ontbijt zoals deze, en eigenlijk als je zo nodig perse iets moet gebruiken is het beste een verdunde vruchtensap niet korter dan een half uur van te voren.![]()
Enne beetje bewolkt, zou het nog wat worden vandaag.
Gisteren beetje weinig gedaan behalve met die olie kloten en einde van de dag even weg.![]()
![]()
En DAT vind ik ook een hele goede!! Volgens mij kan je ook gewoon je magneetje gebruiken die je bij je computertje krijgt. Dat staafje kan je beetje afslijpen en dan met superlijm ofzo in het busje van je schijf lijmen.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij een idee waar ik zo'n rond magneetje kan krijgen om in het oogje bij de remschijf te doen.
Kan ik eindelijk eens de fietsteller erop zetten. Moet er nu al 2 doen.
[afbeelding]
Dat was hetquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx martieheb even de route opgezocht van ressen-weurt:
[afbeelding]
als je vanuit oosterhout rijdt en bij de roze pijl komt is dat de eerste (kortere) bocht waar je kunt filmen en de volgende bocht naar rechts is dan die lange haal waar je met 130 overheen kunt raggen
als ik het goed heb is het precies bij ons keerpunt waar je dan rechtsaf moet om bij de dijken te komen richting tiel. bij de zwarte pijl ga je dan niet richting nimwegen zoals de routeplanner aangeeft maar ga je rechtdoor onder het viaduct door.
die dijk weet ik zo ook wel te vindensterker nog, die dijk begint in huessen (huissen):
[afbeelding]
dus we zouden daar kunnen starten
alleen die regen
laat er excels om spaken... wat moet je met GS500 wielenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was heten er loopt een bod op lelijke GS500 spaakwielen.
Maar dat is misschien wat vriendelijker voor het budget.![]()
Denk niet dat ik voor een economische uitgave ga trouwens.![]()
Maar misschien is omspaken wel het beste qua naven gedoe.
Nog wat piccie's van gisteren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar jij loopt ws ook niet om je vetverbranding op te hogen.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:24 schreef Makster het volgende:
Maar ik ren al vanaf mijn 15 ofzo elke week dus ik weet ongeveer wel wat niet te doen en wat wel te doen voor het rennenDesondanks bedankt voor uw goede bedoelingen
Check de bron van de website. Dank jezelf.quote:En DAT vind ik ook een hele goede!! Volgens mij kan je ook gewoon je magneetje gebruiken die je bij je computertje krijgt. Dat staafje kan je beetje afslijpen en dan met superlijm ofzo in het busje van je schijf lijmen.
quote:En DAMN die braking is GROOT. Zit nu ff bij mijn ouders waar ik alles naar toe laat sturen, de motor staat ok hier namelijkMaar echt niet normaal wat een MEGA schijf
![]()
![]()
![]()
Gaan jullie vandaag nog rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ik wil ook mee dijkjes rijden
morgen misschien ?
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:29 schreef Youp het volgende:
[..]
laat er excels om spaken... wat moet je met GS500 wielen1 hobbel en ze knikken dubbel
je weet toch waar SM voor staat he.... Stoeprandjes Motardquote:Op zondag 15 mei 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch niet op dat lamme asfalt waar ik kom.
In de randstad hebben we bovendien goede wegen.
![]()
Maar ik zou deze maand ook niet iets horen over een SPM training door Marceltje van Drunen.
Daarna heb je kans dat ik nog wat serieuzer ga rijden, meer trainingen volgen enzo.
Van wat ik 2 weken geleden in Rozenburg gezien heb bij wedstrijden zijn me beide fietstjes best in te zetten bij partikuliere race evenementjes.![]()
Dan zijn spaakwielen misschien zo gek nog niet.
Zag ergens ook nog 18' groene Kawa wielen.. scheelt al een berg met 21' en noppen.![]()
Zijn maar 50 euro, dus voor zo even tijdelijkmaar ja dat gedoe met die naven..
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:35 schreef Youp het volgende:
je weet toch waar SM voor staat he.... Stoeprandjes Motarden die hebben jullie meer dan genoeg daar
get used to it...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
Omspaken is het goedkoopste, maar ze mogen even de prijzen opgeven bij der Haan.![]()
![]()
Bon motoren zal het vast niet zelf doen, dus direct bij Haan zou iets goedkoper moeten zijn.
Blijven belachelijke prijzen voor een stukkie chroom, oude naaf en een paar spaakie's erin draaien.![]()
weertje kan nog omklappenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:32 schreef hicham het volgende:
Gaan jullie vandaag nog rijden
Morgen misschien een nieuwe kans
Vandaag iig niet
Ghe ghe en toen zat ik weer op die 3.000 euro die ik maximaal wilde uitgeven aan een KTM.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:42 schreef Youp het volgende:
get used to it...velgen omspaken kost je zo'n 800 euro (excels.. behr is wat goedkoper dacht ik) wil je er ook andere naven bij? geen probleem... 1000 euro
en dan nog een setje bandjes...
weet je wat ik voor mijn kant en klare pimp ktm betaald heb?quote:Op zondag 15 mei 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe en toen zat ik weer op die 3.000 euro die ik maximaal wilde uitgeven aan een KTM.![]()
![]()
Ik ben wel blij (Youssef opgelet) dat ik een maand geleden die DR800 liet staan van 1100 euro.![]()
Nu toch een lekker fietsje met die KLX, en die let ook qua blok niet op een kilometertje meer of minder.![]()
¤ 3.250,00quote:Op zondag 15 mei 2005 11:52 schreef Youp het volgende:
[..]
weet je wat ik voor mijn kant en klare pimp ktm betaald heb?
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:42 schreef Youp het volgende:
[..]
get used to it...velgen omspaken kost je zo'n 800 euro (excels.. behr is wat goedkoper dacht ik) wil je er ook andere naven bij? geen probleem... 1000 euro
en dan nog een setje bandjes...
Heb nog wel zin om straks even wat Markermeer dijkjes te pakkenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe en toen zat ik weer op die 3.000 euro die ik maximaal wilde uitgeven aan een KTM.![]()
![]()
Ik ben wel blij (Youssef opgelet) dat ik een maand geleden die DR800 liet staan van 1100 euro.![]()
Nu toch een lekker fietsje met die KLX, en die let ook qua blok niet op een kilometertje meer of minder.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
weertje kan nog omklappenvorige keer wilden jullie ook niet met alle geweld voor half 3 s'middag meeten ofzo.
![]()
Groepje rijden is leukquote:Op zondag 15 mei 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]daar had ik even niet aan gedacht
![]()
de lims zijn helemaal om lijkt nu welhet is ook gewoon ontzettend leuk om met een groepje te rijden
![]()
Omrekenen naar guldens is slecht voor je hartquote:Op zondag 15 mei 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar daar is het resultaat ook naar.![]()
Benne euro's, lijkt best weinig zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruto een astronomisch bedragquote:Op zondag 15 mei 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
Omrekenen naar guldens is slecht voor je hart![]()
maar je meot je salaris ook nog omrekenen naar guldens dan
misschien tijdens een pauze of zoquote:Op zondag 15 mei 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Groepje rijden is leuk![]()
Moet nog een oplossing vinden voor de gebedstijden![]()
Gebedskleedje mee in tanktas?
[..]
Omrekenen naar guldens is slecht voor je hart![]()
maar je meot je salaris ook nog omrekenen naar guldens dan
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:48 schreef Cyborg het volgende:
Ik heb zelf ook een GS500 voorwiel en een GSX750 achterwiel. Vind persoonlijk de 3spaaks velgen sowieso het mooist.
Past allemaal perfect al zal je wel wat custom bussen moeten draaien om de wielen pas te maken. En wat het achterwiel betreft: Daar zal je de achterste schijf moeten afdraaien omdat die soes standaard een 240mm schijf achter heeft, en dat past dus niet. Maar valt allemaal wel mee.
Even over de carter-ontluchting: Sommige KLXen gooien erg veel olie eruit door de ontluchter en andere weer helemaal niet...Dus zelf even kijken of er erg veel olie in je luchtfilterbox ligt (daar eindigt de ontluchtings-slang).
Zoja, volg dan de stappen zoals aangegeven op www.planetklx.de >> berichte >> Olauffang. Erg simpel en effectief. Mijn KLXR gooide echt een hoop olie eruit maar nadat ik er een "oliestop" had tussengezet was het probleem helemaal over
(Afbeelding)
Succes
Ik heb ook respect voor die gebedstijden, en misschien kunnen ze gelijk voor mij bidden dat ik rijk wordt.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien tijdens een pauze of zoeven een momentje rust inlassen
![]()
bidden voor goed rijden ? of dat je rijk word ?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ook respect voor die gebedstijden, en misschien kunnen ze gelijk voor mij bidden dat ik rijd wordt.![]()
nog niet... vind er eigenlijk ook geen hol aanquote:Op zondag 15 mei 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
Deze CR500 al op Motor-Forum gezien Youp?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef Youp het volgende:
nog niet... vind er eigenlijk ook geen hol aandoe mij maar de traditionele SM look
ik weet hoe zo'n ding rijdt.... en ja ik wil dr altijd nog wel eens op rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee, maar je wil er geen proefritje mee maken?
Mercy, ik had net geedit. Was even elders aan het posten.![]()
![]()
Dat krijg je als je zomaar een SM koopt en een KLXquote:Op zondag 15 mei 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bruto een astronomisch bedragmeer dan 4.500 gulden, nou nog netto.
![]()
Voor de euro intreding was 4.000 gulden als ongeschoolde arbeider wel een grens die ik wilde bereiken als zijnde geslaagd, nu het zo onbewust ingetreden is merk ik dat het bij lange na niet genoeg is.Modaal eigenlijk.
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien tijdens een pauze of zoeven een momentje rust inlassen
![]()
Moet ik nog zien te doen, doe het liever met privacy om me heenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ook respect voor die gebedstijden, en misschien kunnen ze gelijk voor mij bidden dat ik rijk wordt.![]()
Hier is het ook al een hele tijd droog en de zon komt om de zoveel tijd even om het hoekje kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is hier al een uur droog
![]()
maar het zonnetje is nog steeds weg![]()
Euhm, deze zal wel iets anders rijden dan je eigen CR.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Youp het volgende:
ik weet hoe zo'n ding rijdt.... en ja ik wil dr altijd nog wel eens op rijden
cr500 met 17" is niet echt heeel profi he... dan zou t al 16'5" zijn en een veel nieuwere moto... een CRF450 ofzoquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Euhm, deze zal wel iets anders rijden dan je eigen CR.![]()
Hij is van een professionele SM coureur die gisteren op Croix aan het oefenen was.
Alleen die 17' bandjes alsetup zal ook pro-top zijn.
![]()
Zal ik mijn Suzuki racepak aantrekkenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
de buurman is net vertrokken op zijn Kawa
voor het eerst dat ik hem helemaal in het leer zie![]()
Dan zal dan ook wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:24 schreef Youp het volgende:
cr500 met 17" is niet echt heeel profi he... dan zou t al 16'5" zijn en een veel nieuwere moto... een CRF450 ofzo
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal ik mijn Suzuki racepak aantrekkenstukkie rijden
en dan aan een voorbijganger vragen of hij een foto wil maken.
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal ik mijn Suzuki racepak aantrekkenstukkie rijden
en dan aan een voorbijganger vragen of hij een foto wil maken.
![]()
![]()
CRF = hetquote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zal dan ook wel.Je hebt gelijk met die bandenmaat.
Behalve over die CRF.
Nou ja ook wel een beetje.
Maar Rubberfreter zei dat deze gast bij de professionals rondreed.
Goed hij kan ook bedoelen: gevorderden.
Blijft een Belg die gast.![]()
Dat was niet de buurman, maar de bezitter van de minibike die de overbuurman moet repareren.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:27 schreef hicham het volgende:![]()
Vraag aan die negroide buurman waarvan je laatst pics had gemaakt op z'n minibike. Zo van 'hey, ik heb je de laatste keer gefotografeerd weet je nog? Nu het is het jouw beurt'
Sinds 1993 niet meer mee gereden, toen ook maar 2 keer.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
"Hallo, ik ben Goochem het Slingeraapje."![]()
![]()
Rood met wit past wel bij mijn Bandit (beter dan bij jouw motoren iig) dus tegen de tijd dat ik dicht bij een kneedown zit leen ik jouw pak wel ffquote:Op zondag 15 mei 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Past er ook zo lekker bij dit ..
[afbeelding]
![]()
![]()
Maar als je maar gek doet.![]()
Die vrouw die daar zo zit te hangen op die twee jongens... hoe langer je kijkt hoe raarder het wordtquote:
quote:
Kneedownen op een nakedquote:Op zondag 15 mei 2005 12:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Rood met wit past wel bij mijn Bandit (beter dan bij jouw motoren iig) dus tegen de tijd dat ik dicht bij een kneedown zit leen ik jouw pak wel ff![]()
Aaaaaaaaaaaaaah.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:40 schreef Youssef het volgende:
Die vrouw die daar zo zit te hangen op die twee jongens... hoe langer je kijkt hoe raarder het wordt
Past nergens bijquote:Op zondag 15 mei 2005 12:40 schreef Youssef het volgende:Nooit geweten dat JIJ
.. Aan doen dat ding man
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:41 schreef hicham het volgende:
[..]
...en vervolgens een SS buitenom inhalen, zo verdien je wel je restecp
Klopt, koelkast magneetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 12:44 schreef Makster het volgende:
Zo ben weer thuis
Pep die KLX heeft helemaal niks qua remlicht, gewoon of de lamp aan of uit. Auto's moeten gewoon oppassen
Zal straks is inlezen voro dat magneetje. MAar het is toch gewoon, magneetje inslijpen en dan plakken:? Heb sommige ook horen zeggen over extra sterke magneetjes ivm de iets grotere afstand tussen magneet en sensor?
Koelkast magneetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, koelkast magneetjesmoet eens kijken waar wat te halen, misschien de ijzerwaren zaak. Magneetje voor de fietsteller is best wel een iel ding geloof ik, heb er niet meer naar omgekeken.
![]()
Jij hebt al een dagindeling achter de rug, ik moet nog beginnen vanuit adamscostuum.![]()
De buurman mailde net of hij een harde schijf bij mij kan testen.![]()
![]()
![]()
Nou nog een ronde vinden, slijpen.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
Koelkast magneetjesWhat the fuck moet ik me daar bij voorstellen
Gewoon magneetjes om de deur op zijn plaats te houden? Zijn toch eignelijk overal wel te krijgen?
Ik mag zo weer gaan leren![]()
![]()
![]()
Beetje een gay dingquote:Op zondag 15 mei 2005 12:55 schreef Youp het volgende:
ik wil deze [afbeelding]
of heb ik die al eens laten zien?
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef Makster het volgende:
REMIDER OVER 30 MINUTEN MOTOGP !!!!
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Koelkast magneetjesWhat the fuck moet ik me daar bij voorstellen
![]()
Kan me er niets van herinneren, maar hij is wel uber.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:55 schreef Youp het volgende:
ik wil deze [afbeelding]
of heb ik die al eens laten zien?
Geef eens voorbeelden, op MF vind ik er niks overquote:Op zondag 15 mei 2005 12:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd voor wat verhoogde CNC stepjes.
![]()
Dus straks nu is het hier weer uitgestorven?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Beetje een gay ding
REMIDER OVER 30 MINUTEN MOTOGP !!!!
:^quote:Op zondag 15 mei 2005 13:02 schreef Youssef het volgende:
Kan me er niets van herinneren, maar hij is wel uber.Zolang je je benen niet als op de foto kruist
![]()
:^quote:Er staat ook nog een rood witte suzuki pak op marktplaats, niets voor jou![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Foto's zijn al een maand oudimitatie van een bepaalde rappende Marokkaan.
Kinderen van 7 willen op die gozer lijken.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeeeeeeew was ik maar een echte neger, dan was ik hip hop en had een lul van een meter, en vond iedereen mijn beats perfect, en had ik van iedereeeen êcht respeeeeect.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:20 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Nick tegen sproetenkop: mijn pappa heeft een krosmowtor, kom je bij ons thuis kijken![]()
Je moet echt dat mp3 liedje eens luisteren, denk dat dat wel beter past bij NickIs wat meer toegespitst op de blanke rapper
Deuntje is hetzelfde ongeveer
Dat rapte hij of verzin jij dat nuquote:Op zondag 15 mei 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oeeeeeeew was ik maar een echte neger, dan was ik hip hop en had een lul van een meter, en vond iedereen mijn beats perfect, en had ik van iedereeeen êcht respeeeeect.![]()
Maar MP3 is eraf zag ik gisteravond, moet nog 1 dingetje branden, en dan kan de compie leeg.![]()
Was nog een belangrijk foto mapje vergetenhad er misschien nog wel op dezelfde DVD bijgepast, of fuck het is een R/W.
![]()
![]()
Het rijmt wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
Dat rapte hij of verzin jij dat nu![]()
Wat een woorden![]()
Sla er het vorige topic wel op na.quote:MP3 mag je uitvechten met youssef![]()
Hier ook errûg lekker weer. Dacht dat ze niet aan het werk waren op Marktplaats.quote:
quote:De totaalwaarde van het gezochte/aangeboden product in uw advertentie is volgens ons ? 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van ? 6,-. Voor een misverstand of een mogelijke beoordelingsfout bieden wij onze excuses aan.
Beetje jammer van ze hehquote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier ook errûg lekker weer. Dacht dat ze niet aan het werk waren op Marktplaats.![]()
[..]
Haha die Rossi is er wel op vooruitgegaan de laatste jaren, zag er erg serieus uit dat overleg in de pits voor de wedstrijd van hem, alleen Jeremy Burges, notabene de teambaas leek erg lollig.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:47 schreef Makster het volgende:
Pfff, wat een ruk commentaar zeg op Eurosport
En ook altijd die Rossi de hemel inprijzen. Vind het maar een vieze gore doodshoofdaap
Geef mij maar biaggi, die neemt 's ochtends tenminste de moeite om zijn haar te kammen![]()
Idd geen slecht plan om volgende keer lekker naar the BBC te zappen, Duits is mischien ook wel een idee. Altijd goed om dat gelijk even op te halen enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha die Rossi is er wel op vooruitgegaan de laatste jaren, zag er erg serieus uit dat overleg in de pits voor de wedstrijd van hem, alleen Jeremy Burges, notabene de teambaas leek erg lollig.
Commentaar was best te pruimen, al is het geen Hans van Lozenoord.![]()
Ik las elders dat veel mensen via de BBC kijken, of Duitsland.![]()
Tja, dat wordt dokkenquote:
Wel.quote:
Fantaaastisch weertje, ik ga even snel naar die HardDisk van de buurman kijken en ook een stukkie rijden.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
Moet echt vaker buiten komen
Ik zat binnen en dacht dat het redelijk fris buiten was. Ging ik net naar buiten om mijn bevestigingsbeugel van de uitlaat te checken, is het gewoon lekker warmdus youssef ,waar wachten we op. Kleed je om en we gaan
Owja nu zie ik hetquote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Fantaaastisch weertje, ik ga even snel naar die HardDisk van de buurman kijken en ook een stukkie rijden.
Was een goede tipquote:
quote:
Nou das geregeld danquote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ow, krijg net al mail binnen.
Weet niet op welke advertentie dat is, zal wel M-F zijn.. komt op andere mail adres binnen.![]()
Uit Belgie.
[..]
Kom maar.quote:
Belgiequote:
ja dusquote:
lazy limzquote:heb alleen wel gemerkt dat ik in de ochtend ontoerekingsvatbaar ben.
Bij megameet wou ik niet eens met volle overtuiging mee omdat ik nog in bed lageenmaal daar toch een leuke dag gehad
En deze ochtend geen zin om te toeren maar ik ga nu alsnog even lekker rijden omdat ik er zin in heb
Sorry
Jah goeie shit !! Alleen wel ff 560 Euro neer hoesten, das mindere shitquote:Op zondag 15 mei 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, dit setje al gezien in dat bandentopic?![]()
![]()
En weer tegelijk het zelfde doen heh.... het wordt nu echt engquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Haaha weer 65 kilometer geredenheerlijk tuffen, toeren, bochtjes pakken en blêhren op de KLX. :]
Even Maasvlakte heen langs industriegebied om er zo snel mogelijk te zijn~Havenroute, was bang dat er nauwelijks meer wat te beleven zou zijn, en terug door alle mooie dorpjes binnendoor.
[afbeelding]
Even het fietspad van de Spijkenisser brug op gegaangelukkig geen politie langsgereden.
Maar heH moet toch pics maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Makster het volgende:
Zooo....ahhhh...echt motorrijden is zo RELAXED
ben stiekem toch maar ff een blokkie om gegaan. 70 kilomers en het was GOED.
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef Makster het volgende:
[..]
En weer tegelijk het zelfde doen heh.... het wordt nu echt eng![]()
![]()
Wat trouwens minder relaxed is zijn woutenquote:
stralend blauwe lucht daarquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Haaha weer 65 kilometer geredenheerlijk tuffen, toeren, bochtjes pakken en blêhren op de KLX. :]
Even Maasvlakte heen langs industriegebied om er zo snel mogelijk te zijn~Havenroute, was bang dat er nauwelijks meer wat te beleven zou zijn, en terug door alle mooie dorpjes binnendoor.
[afbeelding]
Even het fietspad van de Spijkenisser brug op gegaangelukkig geen politie langsgereden.
Maar heH moet toch pics maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat trouwens minder relaxed is zijn wouten![]()
Uitvoorzorg maar bij een wegwijzer bord gestopt omdat ik ze al voor me zag rijden. Gelijk 2 verzetjes hoger en geen gas geven, wil namelijk niet echt staande gehouden worden![]()
Maakt die pijp van jou ook zo een herrie, want het is echt NIET normaal bij mij. Net ook maar gelij kweer de DB killer erin gezet want zo hou ik de bekeuringen denk ik niet lang van de deur mat
Was familie bij mijn ouder en die zeiden dat ik hem even moest starten voor het geluid. Nou zo gezegd ze gedaan, dus ik geef gas en een berg tering herrie echt erg. Had dit keer ook geen helm op dus dan hoor je het wat harder. Plus dat we redelijk in een steeg stonden, damn woman![]()
![]()
morgen weer een dagquote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Youssef het volgende:
Fuck man OPM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden samen moeten rijden, lekker mooi weer.
KDquote:Ik weet niet of ik lachen moet of huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb mijn fucking textiel broek verneukt
op Hoevelaken
![]()
![]()
![]()
Iemand een oplossing hiervoor, dan kan ik nu even thuiskomen en omkleden
Damn, wat wordt zo een bocht op een gegeven moment strak.
Goedzoquote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Youssef het volgende:
Fuck man OPM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden samen moeten rijden, lekker mooi weer.
Ik weet niet of ik lachen moet of huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb mijn fucking textiel broek verneukt
op Hoevelaken
![]()
![]()
![]()
Iemand een oplossing hiervoor, dan kan ik nu even thuiskomen en omkleden
Damn, wat wordt zo een bocht op een gegeven moment strak.
vet hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef Youssef het volgende:
Ik wil op je reageren maar ik mag niet meer OPMStraks verder als we allebei klaar zijn
helaas niet we zijn maar met koekjestrommel op visite geweest.quote:
wat heb je gedaan met in je broek ?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef Youssef het volgende:
Ik wil op je reageren maar ik mag niet meer OPMStraks verder als we allebei klaar zijn
Leuke pics, volgende keer ga ik wel meequote:Op zondag 15 mei 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ze hebben daar een soort kombaan gemaakt waar ze lekker rondjes kunnen maken.
[afbeelding]
Jammer was dat ze net allemaal vooraan bij die paaltjes voorbij reden op volle kracht toen ik aankwam.
Toen stond ik nog niet met de camera klaar.
Er ging er ook 1 keihard op zijn muil.![]()
Die stond heel even niet meer op.
Maandje geleden stond het hier helemaal vol, maar ja was nu ook al 5 uur geweest. En daarachter stonden nog wel veel wagens, maar daar durfde ik niet zomaar foto's te maken.![]()
[afbeelding]
Kidsz playing.
[afbeelding]
Volgens mij op de verkeerde (auto)weg.![]()
PloehOEgen.
[afbeelding]
Alleen maar 2 takten zowat.. 1 vietakt gezien ofzo. Dit is een Honda CR125.
[afbeelding]
Sommigen rijden al hun hele leven, dus een helm of andere bescherming?Neiiih.
[afbeelding]
En inderdaad, deze jongens heb ik ook gezien.![]()
[afbeelding]
Of ze ook echt iets durven in het hol van de leeuw.![]()
Reden alleen even langs om hun gezicht te laten zien denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een Husky voor erbij Mark?
Of iets voor iemand anders.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/97877/1
Riekt naar een handelaar, doet zijn best het niet te lijken, of hij heeft gewoon veel oude spullûh.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nog zo'n motor waarmee je niet kunt meeten
???
HAhaha echt goed. Kennen jullie Big Four nog, die lange met die CB1000quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:Ik was dus gisteren effies aan het touren op mijn zx12.Een niet echt misselijke motor met een muzzy's uitlaatsysteem,andere nokkenas,muzzy's airbox en aanpassing injectie door muzzy's software.Met als resultaat een kleine 190 pk aan het achterwiel.
Ik reed dus gisteren op de A15 richting Nijmegen toen ik 2 jongens tegenkwam met een hayabusa.Ik dacht heb nog niet ontbeten dus laten we maar beginnen.Had wel honger gekregen.Dus langzaam schroefden wij het tempo op.We gingen steeds wat harder rijden en rond de 200 moest het feest beginnen
Not dus We deden het gas open en binnen 2 seconden deed ik het weer dicht.Die dingen schoten me weg zeg echt niet normaal.Ik natuurlijk balen en effies later kwam ik ze weer tegen.We stopten bij een tankstation en ik begon een praatje met die jongens...
Dat is een goed ideequote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lazy limz![]()
voortaan gaan we dus gewoon en vind er 's ochtends geen overleg meer plaats
![]()
Dat is inderdaad de juiste omschrijvingquote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een motor waarvan je compleet voldaan afstapt na slechts 10 kilometer.
![]()
En je kan er ook mee meeten, hardcore.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
embargo wordt pas gebroken als we allebei klaar zijn. Youssef nu in douche en ik eten
quote:Dat is een goed ideegewoon doen en geen overleg meer in de ochtend
Zou wel willen maar oals je ongetwijfeld heb gemerkt heb ik amper iets geleerd, dus moet morgen echt vol aan de bak. ik passeer dus.quote:
zien we jou theoretisch morgen om 1200 uur in Arnhemquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
Maar theoretisch gezien ga ik natuurlijk liever met jullie mee.![]()
Wel moeilijk hoor, om jezelf over het idee te zetten dat meeten toch echt veel leuker is dan verder slapen op dat moment.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zien we jou theoretisch morgen om 1200 uur in Arnhem![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:48 schreef Makster het volgende:
En nu even voor de goede orde ,150 km is makkelijk te doen op de SM maar het moeten er niet veel meer gaan worden. De SM trekt het wel maar mijn reet niet echt
Het is best een serieus probleemquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Youssef het volgende:
Hahah MaksterJe moet leren en toch de verleiding niet kunnen weerstaan om te gaan rijden bekend probleem.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
Nou okay dan maar, hier het verhaaltje
We hebben het leuk gehad op dat klaverblad
Meer dan 50 km lang hebben we zitten bochten trekken
Ik zeg ook altijd morgenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is best een serieus probleem![]()
![]()
MAar morgen gaat het goed komen. Allesch komt goet
En reparatiespul voor een tent is dat wat?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die broek is op zich nog wel weer waterdicht te krijgenik heb in mijn oude jas ook 2 brandgaatjes zitten
en die heb ik gerepareerd met setje voor waterbedden, dat is flexible en waterdicht
![]()
Doe je best wel snel je knie aan de grond leggenquote:
dat klotst helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd morgenen nu heb ik chippie's, suikerpinda's en breezer, want morgen gaan we weer normaal eten.
![]()
![]()
[..]
En reparatiespul voor een tent is dat wat?![]()
![]()
Edit: heb je zelf ook een waterbed. Klots klots.![]()
Hij had het zelf totaal niet door volgens mij, maar we stopten even en toen zei ik tegen hem. Het scheelt echt niks, je moet je knie uitsteken dan gaat ie tegen de grondquote:Op zondag 15 mei 2005 20:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe je best wel snel je knie aan de grond leggen![]()
![]()
Waterbeddenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Youssef respect
![]()
Die broek is op zich nog wel weer waterdicht te krijgenik heb in mijn oude jas ook 2 brandgaatjes zitten
en die heb ik gerepareerd met setje voor waterbedden, dat is flexible en waterdicht
![]()
eens isquote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ the limzik vond vorige week al dat jullie (met name hiesj) het goed deden...binnen een paar maanden al KD-en
Alsof leer niet kapot gaatquote:Op zondag 15 mei 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waterbedden![]()
Ik heb iets nodig wat vervangbaar is
Gewoon ductape ofzo om een blikje of plastic
Tenzij jullie zeker weten dat we morgen niet gaan klaverbladen
![]()
Fuck man, had ik maar leer gekocht en een wat goedkopere textiel broek
hij kan er nog een skate-knie beschermer op zettenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof leer niet kapot gaat
het enige wat jij nodig hebt is een kneeslider
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zien we jou theoretisch morgen om 1200 uur in Arnhem![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
Alsof leer niet kapot gaat
het enige wat jij nodig hebt is een kneeslider
Waarom eigenlijk in Arnhem, lekker makkelijk voor jequote:
quote:> > Er zitten drie mannen aan de bar en ze hebben het over wat ze hun vrouw hebben gekocht voor de verjaardag.
De ene begint en zegt: "ik heb mijn vrouw iets gekocht wat in 6 seconden van 0 tot 100 gaat".
De andere twee mannen weten niet wat hij bedoeld.
Zegt de man: "ik heb haar een witte Porsche gekocht.
Ze is blond dus wit past mooi bij haar haren".
Zegt de tweede man: "Nou, ik heb mijn vrouw iets gekocht wat van 0 tot 100 in 4 seconden gaat."
"Dat moet een Ferrari zijn!"
"Inderdaad", zegt de man.
"Het is een rooie omdat deze zo mooi bij haar rode haren staat."
"Maar wat heb jij gekocht?" vragen de twee mannen aan de derde man.
"Nou, ik wil niet opscheppen, maar ik heb mijn vrouw iets gekocht wat van 0 tot 100 in 2 seconden gaat".
"Dat kan toch niet!", zeggen de mannen. "De Ferrari is toch de snelste auto?"
Zegt de derde man: "Ik heb ook geen auto gekocht, maar.................dit!
Hahahahahhaquote:Op zondag 15 mei 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg dat wel :
[afbeelding]![]()
![]()
! Hmm, even voor klittenband kijken, boeien dat anderen dat niet doen
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is best, spreken we in a'dam af...gaan we van daaruit naar ressen
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]Jammer dat ik defoto al in beeld had gescrolled
![]()
Maareeuh, plannen voormorgen????
quote:Op zondag 15 mei 2005 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx martieheb even de route opgezocht van ressen-weurt:
[afbeelding]
als je vanuit oosterhout rijdt en bij de roze pijl komt is dat de eerste (kortere) bocht waar je kunt filmen en de volgende bocht naar rechts is dan die lange haal waar je met 130 overheen kunt raggen
als ik het goed heb is het precies bij ons keerpunt waar je dan rechtsaf moet om bij de dijken te komen richting tiel. bij de zwarte pijl ga je dan niet richting nimwegen zoals de routeplanner aangeeft maar ga je rechtdoor onder het viaduct door.
die dijk weet ik zo ook wel te vindensterker nog, die dijk begint in huessen (huissen):
[afbeelding]
dus we zouden daar kunnen starten
alleen die regen
Als we nou afspreken bij het Gelredomequote:
Komp nie voor niks uit Dordt hehquote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ok en verzamelen bij het Gelredome toch![]()
Die Makster is wel slim joh![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Youssef
Bij ons in de buurt is een hele grote rotonde waar je best hard overheen kan 140 is zeker haalbaar dat is voor jou ideaal om even dat randje aan de andere kant ook weg te racen
is een heeele grote rotonde alleen die koekblikken schieten soms niet opquote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Alhoewel.. 140 en linksom.
Die gast moet wel ERG hard met die banden hebben geragdHelemaal lelijk
Kutnaaiers die niet gewoon het werkelijke verhaal achter een motor vertellen
quote:
Doen wequote:Op zondag 15 mei 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je morgen richting huis gaat rij een stukje binnen door met ons en je komt er overheen![]()
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik ga ze bestellen. Voor het klaverblad even derop zetten zodat ik niet van die belachelijke bulten rondloop als ik niet ga KD'en.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |