Die laatste voorschijfquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow Ow.....
Dit is toch ook wel TE erg allemaal, echt goed
Gelukkig heb ik hier het geld niet voor
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste kontje is wat minder maar danm wat een agressie
Eerste is geilquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow Ow.....
Dit is toch ook wel TE erg allemaal, echt goed
Gelukkig heb ik hier het geld niet voor
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste kontje is wat minder maar danm wat een agressie
Gaan gelukkig maar 315 km per uur ofzo, zijn verbouwd busa'squote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die laatste voorschijf![]()
Mjah, dit zijn echte stuntfietsen, dan zouden ze wel vet zijn. Maar zodra ik denk aan snelweg...
Van die gare duitse treetfighter crap inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste is geilTweede is minder
Weet je wat ik pas lelijk vind, die "Streetfighters" met een fucking lelijk omhooggaande kont
heb geen eens zin om te zoeken naar een voorbeeld, meot ik weer van overgeven
Oh, moest even nadenken waar je het over had maar jij hebt ze kennelijk binnenquote:
Busa'squote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaan gelukkig maar 315 km per uur ofzo, zijn verbouwd busa's![]()
Echt ziekelijk gekke bikes![]()
![]()
![]()
fucking n00b, je zag toch meteen wel dat het een busa wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Busa's![]()
Ziet er gelijk heel wat wendbaarder uit
Ik wil ook pimben
Als je dan toch zo een snelle download hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
Rare jongens die Duitsers met die hooglopende konten waar ze daar op kicken.![]()
Kan mij wel iets voorstellen bij een voorovergebogen kontje, maar ik heb zo mijn grenzen.![]()
Chello is best snel.![]()
(simultaan downloaden zelfs
)
Ik moet ff 4.7 Gb volstouwen omdat de compie zo misschien leeg gaat.
Nog best lastig, ondanks alle filmpjes, meetfoto's, administratie.![]()
Kan igg alles blind branden, heb ik drie~vier schijfjes nodig, maar de belangrijke meuk incl een volledige Outlook backup van 66 Mbquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je dan toch zo een snelle download hebtMijn 120 Gig schijf is vol
Kan een hoop zooi weg
Die loopt hier wel goed, maar ik woon in een ouderen wijk met weinig tot geen aansluitingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
Chello is hoere, zeggen ze geen data limiet te hebben knijpen ze wel peer to peer, das toch ook een vorm van limiet of zie ik het verkeerd ?
quote:DRW-1608P File Type Firmware
File Name ASUS_DRW-1608P_FW140EU.ZIP
File Size 944769 bytes
Version 1.40
Date 2005/04/19
Download 1730
Description
Add many DVD+/-R, DVD+/-RW Discs support
Dit is het nieuwe project van de geestelijk vader van de CR500.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef hicham het volgende:
Hier wel mooie verbeteringen
Lelijke fietsen naar mooie streetfighters![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96887/1
Ja die kende ik al, echt meesterlijk !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe project van de geestelijk vader van de CR500.![]()
Een Suzuki DR800 all road blok in een RGV250 frame.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96510/1
Na een aantal pagina's wordt het nog mooi ook.![]()
Is zo'n beetje je buurmanquote:
Jij heb een stuur, Yoessef heeft clipons. Zitten aan je vorkpoten vast, omdat je anders je gashendel en je remhendel en koppelhevel zo lastig kwijt kanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
Soms komen er wel mooie dingen uit![]()
Alleen slaan sommige SF bouwes echt door
Over smaak valt wel te twisten![]()
Wat zijn eigenlijk clip-ons
Lees het heel vaak maar snap nou niet precies wat er mee bedoelt wordt (iets bij stuur ofzo)
Ik weet niet of hij het nu snapt, maar ik weet het ook sinds kortquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij heb een stuur, Yoessef heeft clipons. Zitten aan je vorkpoten vast, omdat je anders je gashendel en je remhendel en koppelhevel zo lastig kwijt kan
Zijn gewoon uitsteken ijzerenpinnen die om je vorkpoot klemmen en daar zet je je klauwen op
Aardig gek, volg dat topic al best lang, nooit geweten dat ie uit Dordt kwamquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
Soms komen er wel mooie dingen uit![]()
Alleen slaan sommige SF bouwes echt door
Over smaak valt wel te twisten![]()
Wat zijn eigenlijk clip-ons
Lees het heel vaak maar snap nou niet precies wat er mee bedoelt wordt (iets bij stuur ofzo)
Verkeerde quotequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Aardig gek, volg dat topic al best lang, nooit geweten dat ie uit Dordt kwam
Oow, op die manierquote:
Nee, clip onsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkeerde quote
[..]
Oow, op die manier
Dus gewoon een stuur die uit twee helften bestaat
En waar gebeurd toch? Geeft altijd de film dat beetje extraquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Duidelijk Blackhawk down gekozen, toffe film. Beetje knallen enzo
yup......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
En waar gebeurd toch? Geeft altijd de film dat beetje extra
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
Chello is hoere, zeggen ze geen data limiet te hebben knijpen ze wel peer to peer, das toch ook een vorm van limiet of zie ik het verkeerd ?
ow.... hoe dan ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]die truc is allang bekend, even poortje anders instellen.
Ressen? OPM, gaan we langs Ressen?????quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
@dijkjes rijders morgen.
als je bij Ressen alsmaar rechtdoor blijft rijden dan kan je op een gegeven moment bij weurt de dijk op. en die blijf je dan ondanks vreemde borden gewoon volgen tot Tiel![]()
we hadden dolgraag meegegaanzeker omdat ik vanavond pas hoorde dat onze tourgenoot pas een jaar zijn rijbewijs heeft en eigenlijk nog helemaal niet gereden
heeft een splinter nieuwe Faser600 met je gelooft het niet nog geen 500KM op de teller, maar wel 1 jaar in bezit
Ligt aan je p2p software, met welke brakke-spywarevolgedouwde-zooi download je?quote:
Officieel Bittorent maar nu ff Kazaaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt aan je p2p software, met welke brakke-spywarevolgedouwde-zooi download je?
Ouderwets, bij zo'n schijfje heb ik nog een idee van valse veiligheid, stootvast, en de prijs van zo'n externe HD kan ook al niet op tegen de DVD brander van 49 euro en 4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
Neem dan ook gewoon een externe harde schijf. Kost geen flikker en je kan alles in 1 keer overpompen zonder alles uit te zoeken omdat het niet te groot mag zijn![]()
![]()
Bittorrent all the wayquote:
Jezus...........quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.![]()
Azareusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bittorrent all the waywelke client?
Is overigens makkelijk te vinden die poortjes instellen, even zoeken marky mark.
Ik heb voor de zekerheid nog kazaa lite geinstalleerd staan, uit mijn hoofd: kijk even bij de opties naar het tabblad firewall, daar staat onderaan het poortje 3323 uit mijn hoofd.Die gewoon veranderen naar iets boven de 7000 and you're back in business.
Azureus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Azarius![]()
Zal zo is de looi bak aangooien en de poortjes aanpassen. Gewoon een poort boven de 7000, dus zeg 7020 ofzo
En dan edit ik het nog fout hehquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Azureus.
Nope bij bittorrent moet je een poortje boven de 49000 instellen anders wordt je ook nog eens geweigerd op bepaalde trackers.
Doe iets tussen de 49000 en 50000 en het gaat goed, kies zelf maar een mooi nummer.
Laat het zeker niet staan op de standaardrange 6882 t/m 6900 geloof ik. Deze worden door chello & @home in ieder geval geknepen.
Maakt niet uit, uitzendmutsen maken wel meer fouten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:45 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan edit ik het nog fout heh![]()
![]()
Maar thanks !!![]()
![]()
Dat gaat goed komenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, uitzendmutsen maken wel meer fouten.
Je weet waar je het eea kan vinden he? Gewoon even door de opties heenbladeren. Als je het leuk vind weet ik nog een ratiotrucje voor je.![]()
Ik ben maar met het gigantische aantal van 5 stuks begonnen. Geen grootverpakking dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:38 schreef hollander172 het volgende:
Jezus...........Zijn die dingen van goud ofzo?
Ik koop ze per 100 voor 3 tientjes.
exclusief doosjes overigens, die zijn 15,- per honderd.
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ouderwets, bij zo'n schijfje heb ik nog een idee van valse veiligheid, stootvast, en de prijs van zo'n externe HD kan ook al niet op tegen de DVD brander van 49 euro en 4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.![]()
Eerste schijfje is gelukt, nu een CD video aan het maken.![]()
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:52 schreef hicham het volgende:
Hey Lars, kom jij niet mee naar de meet morgen ?
[..]HD is op lange termijn alsnog goedkoper
Bovendien moet je wel erg veel pech hebben als zowel je backups als je originelen tegelijk naar de haaien gaan
dus stootvast boeit niet. Als er wat gebeurd met je externe HD dan koop je een nieuwe en backup je opnieuw. Als er wat gebeurd met je laptop / PC dan heb je alle dat nog op je HD en maak je daar een extra backup van
Ik hoor jou wel vaker over dieven pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.![]()
Ja maar die schijfjes hebben de nare eigenschap te gaan smelten als er een atoombom naast je huis valtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.![]()
Ik snap niet hoe het op termijn goedkoper kan zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar die schijfjes hebben de nare eigenschap te gaan smelten als er een atoombom naast je huis valtNatuurlijk kan ik hier nog verder op doorgaan maar ik ben Riet niet
![]()
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het op termijn goedkoper kan zijnennn uiteindelijk raakt zo'n schijf ook eens vol enzo.
![]()
Terroristen? Waarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupen![]()
Op Yorin, kut somaliersquote:
Als ik foto's en administratie ga backuppen dan doe ik dat om te bewaren voor later dus niet op een harde schijf.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupenSowieso backup je niks dubbel neem ik aan, en anders neem je een 40 GB schijf
Maar als je DVD-RW's neemt dan is het idd goedkoper,d oe je dat niet dan koop je steeds nieuwe DVD's en mag je dus steeds weer je portemonnee opentrekken![]()
Een Vespa meet dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:09 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vandaag was er 1 of ander motorscooter meet ofzoStond bij de motorzaak en komt er in ene een hele groep van die ouderwetse motorscooters langsrijden
Van die kleine kutdingetjes die veel lawaai maken en als ze je inhalen kom je er ineens achter dat ze een kentekenplaat hebben
Gingen nog wel allemaal bij een tankstation stoppen ook
Echt een groep van 50 man ofzo![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar een harde schijf overleden, nou dat was echt doffe ellende. Allemaal leuke foto's van Nick weg.![]()
quote:
Ga je dan wel ooit al die CD / DVD's opnieuw backuppenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik foto's en administratie ga backuppen dan doe ik dat om te bewaren voor later dus niet op een harde schijf.
En sommige dingen schrijf ik inderdaad uit veiligheid dubbel weg, compie gaat leeg, verse installatie en de belangrijke dingen heb ik dan op DVD en op de harde schijf.
Vorig jaar een harde schijf overleden, nou dat was echt doffe ellende. Allemaal leuke foto's van Nick weg.![]()
Maar jaren geleden schreef ik van belangrijke foto's altijd al 2 cd's weg .. dingen hebben ook niet het eeuwige leven.![]()
En toen leende ik nog wel eens een camera van de zaak die 48 Mb per foto gaf.
Jep, dt waren zequote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:49 schreef Patrick281 het volgende:
Moest ik dat fragement zal een parodie op leipe Mocro flavour zijn nog luisteren.
Heb nog geen geluid.![]()
Maar het downloaden ging snel.![]()
DVD-RAM was het beste wat er is, geen veroudering, geen fouten, maar het heeft het niet gehaald op de markt.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:57 schreef hicham het volgende:
Ga je dan wel ooit al die CD / DVD's opnieuw backuppenEr schijnt ook zoiets als CD rot te zijn ofzo, na een tijdje begeven ze het en heb je er helemaal niks meer aan
Weet niet hoe het met DVD's is. Ik gebruik mijn externe HD puur als backup. Niet om te bewaren, bewaren doe ik op mijn laptop
Pas als er wat gebeurd kan ik alles van mijn externe HD halen
Moest van Youssef.quote:mp3 file downloaden als je geen geluid hebt
Ziet eruit als herrie, lijntjes blijven niet eens binnen de totale dynamiek.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:01 schreef hicham het volgende:
Heb het voor je gevisualiseerd, misschien dat je er alsnog van kunt genieten dan
Het is idd herrie, parodie op Ali B's "leipe mocro flavour"quote:Op zondag 15 mei 2005 01:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ziet eruit als herrie, lijntjes blijven niet eens binnen de totale dynamiek.![]()
Het origineel behoort tot zijn favorieten.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is idd herrie, parodie op Ali B's "leipe mocro flavour"
Misschien luistert Nick hier wel dagelijks naar![]()
![]()
Ja en nu echt pitten![]()
Jij bent een sukkel, maar je wijf die is popiquote:Op zondag 15 mei 2005 01:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het origineel behoort tot zijn favorieten.![]()
Het is natuurlijk niet alles, maar er valt best iets te maken van zo'n fiets.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:06 schreef Youssef het volgende:
Damn, zit nu weer met die WPH voor me en ik heb echt zin om te klussen en te kliederenJe moet wel even wennen aan het systeem dat ze gebruiken. Maar het wordt steeds duidelijker. (pagina, phoofdstuk en paragraaf nummering
is nogal vaag
)
Kan hem wel ff copieren naar mijn MP3 speler.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent een sukkel, maar je wijf die is popi
Ook pitten
rendier gehad?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker om dat we ( = ik + Youssef) met OPM zouden rijden, maar het weer is niet van je het dus we wachten even af
Heb net lekker ontbeten
het is weer wat donkerder gewordenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker om dat we ( = ik + Youssef) met OPM zouden rijden, maar het weer is niet van je het dus we wachten even af
Heb net lekker ontbeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |