Maakt niet uit, uitzendmutsen maken wel meer fouten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:45 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan edit ik het nog fout heh![]()
![]()
Maar thanks !!![]()
![]()
Dat gaat goed komenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, uitzendmutsen maken wel meer fouten.
Je weet waar je het eea kan vinden he? Gewoon even door de opties heenbladeren. Als je het leuk vind weet ik nog een ratiotrucje voor je.![]()
Ik ben maar met het gigantische aantal van 5 stuks begonnen. Geen grootverpakking dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:38 schreef hollander172 het volgende:
Jezus...........Zijn die dingen van goud ofzo?
Ik koop ze per 100 voor 3 tientjes.
exclusief doosjes overigens, die zijn 15,- per honderd.
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ouderwets, bij zo'n schijfje heb ik nog een idee van valse veiligheid, stootvast, en de prijs van zo'n externe HD kan ook al niet op tegen de DVD brander van 49 euro en 4.7 Gb per schijfje voor ¤ 1,98 per stuk.![]()
Eerste schijfje is gelukt, nu een CD video aan het maken.![]()
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:52 schreef hicham het volgende:
Hey Lars, kom jij niet mee naar de meet morgen ?
[..]HD is op lange termijn alsnog goedkoper
Bovendien moet je wel erg veel pech hebben als zowel je backups als je originelen tegelijk naar de haaien gaan
dus stootvast boeit niet. Als er wat gebeurd met je externe HD dan koop je een nieuwe en backup je opnieuw. Als er wat gebeurd met je laptop / PC dan heb je alle dat nog op je HD en maak je daar een extra backup van
Ik hoor jou wel vaker over dieven pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.![]()
Ja maar die schijfjes hebben de nare eigenschap te gaan smelten als er een atoombom naast je huis valtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dieven vinden compie apparatuur wel interessant, en die kleine handige schijfjes voor in je archiefkast -of waar je ze ook stopt niet.![]()
Ik snap niet hoe het op termijn goedkoper kan zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar die schijfjes hebben de nare eigenschap te gaan smelten als er een atoombom naast je huis valtNatuurlijk kan ik hier nog verder op doorgaan maar ik ben Riet niet
![]()
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het op termijn goedkoper kan zijnennn uiteindelijk raakt zo'n schijf ook eens vol enzo.
![]()
Terroristen? Waarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupen![]()
Op Yorin, kut somaliersquote:
Als ik foto's en administratie ga backuppen dan doe ik dat om te bewaren voor later dus niet op een harde schijf.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
Tja, als jij een 20 GB schijf vol krijgt met belangrijke documenten ben je of advocaat in het proces tegen de 11/9 terroristen of zo een kansloze freak die al z'n gedownloade films wil backupenSowieso backup je niks dubbel neem ik aan, en anders neem je een 40 GB schijf
Maar als je DVD-RW's neemt dan is het idd goedkoper,d oe je dat niet dan koop je steeds nieuwe DVD's en mag je dus steeds weer je portemonnee opentrekken![]()
Een Vespa meet dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:09 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vandaag was er 1 of ander motorscooter meet ofzoStond bij de motorzaak en komt er in ene een hele groep van die ouderwetse motorscooters langsrijden
Van die kleine kutdingetjes die veel lawaai maken en als ze je inhalen kom je er ineens achter dat ze een kentekenplaat hebben
Gingen nog wel allemaal bij een tankstation stoppen ook
Echt een groep van 50 man ofzo![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar een harde schijf overleden, nou dat was echt doffe ellende. Allemaal leuke foto's van Nick weg.![]()
quote:
Ga je dan wel ooit al die CD / DVD's opnieuw backuppenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik foto's en administratie ga backuppen dan doe ik dat om te bewaren voor later dus niet op een harde schijf.
En sommige dingen schrijf ik inderdaad uit veiligheid dubbel weg, compie gaat leeg, verse installatie en de belangrijke dingen heb ik dan op DVD en op de harde schijf.
Vorig jaar een harde schijf overleden, nou dat was echt doffe ellende. Allemaal leuke foto's van Nick weg.![]()
Maar jaren geleden schreef ik van belangrijke foto's altijd al 2 cd's weg .. dingen hebben ook niet het eeuwige leven.![]()
En toen leende ik nog wel eens een camera van de zaak die 48 Mb per foto gaf.
Jep, dt waren zequote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:49 schreef Patrick281 het volgende:
Moest ik dat fragement zal een parodie op leipe Mocro flavour zijn nog luisteren.
Heb nog geen geluid.![]()
Maar het downloaden ging snel.![]()
DVD-RAM was het beste wat er is, geen veroudering, geen fouten, maar het heeft het niet gehaald op de markt.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:57 schreef hicham het volgende:
Ga je dan wel ooit al die CD / DVD's opnieuw backuppenEr schijnt ook zoiets als CD rot te zijn ofzo, na een tijdje begeven ze het en heb je er helemaal niks meer aan
Weet niet hoe het met DVD's is. Ik gebruik mijn externe HD puur als backup. Niet om te bewaren, bewaren doe ik op mijn laptop
Pas als er wat gebeurd kan ik alles van mijn externe HD halen
Moest van Youssef.quote:mp3 file downloaden als je geen geluid hebt
Ziet eruit als herrie, lijntjes blijven niet eens binnen de totale dynamiek.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:01 schreef hicham het volgende:
Heb het voor je gevisualiseerd, misschien dat je er alsnog van kunt genieten dan
Het is idd herrie, parodie op Ali B's "leipe mocro flavour"quote:Op zondag 15 mei 2005 01:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ziet eruit als herrie, lijntjes blijven niet eens binnen de totale dynamiek.![]()
Het origineel behoort tot zijn favorieten.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is idd herrie, parodie op Ali B's "leipe mocro flavour"
Misschien luistert Nick hier wel dagelijks naar![]()
![]()
Ja en nu echt pitten![]()
Jij bent een sukkel, maar je wijf die is popiquote:Op zondag 15 mei 2005 01:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het origineel behoort tot zijn favorieten.![]()
Het is natuurlijk niet alles, maar er valt best iets te maken van zo'n fiets.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:06 schreef Youssef het volgende:
Damn, zit nu weer met die WPH voor me en ik heb echt zin om te klussen en te kliederenJe moet wel even wennen aan het systeem dat ze gebruiken. Maar het wordt steeds duidelijker. (pagina, phoofdstuk en paragraaf nummering
is nogal vaag
)
Kan hem wel ff copieren naar mijn MP3 speler.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent een sukkel, maar je wijf die is popi
Ook pitten
rendier gehad?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker om dat we ( = ik + Youssef) met OPM zouden rijden, maar het weer is niet van je het dus we wachten even af
Heb net lekker ontbeten
het is weer wat donkerder gewordenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker om dat we ( = ik + Youssef) met OPM zouden rijden, maar het weer is niet van je het dus we wachten even af
Heb net lekker ontbeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |