misschien tijdens een pauze of zoquote:Op zondag 15 mei 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Groepje rijden is leuk![]()
Moet nog een oplossing vinden voor de gebedstijden![]()
Gebedskleedje mee in tanktas?
[..]
Omrekenen naar guldens is slecht voor je hart![]()
maar je meot je salaris ook nog omrekenen naar guldens dan
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:48 schreef Cyborg het volgende:
Ik heb zelf ook een GS500 voorwiel en een GSX750 achterwiel. Vind persoonlijk de 3spaaks velgen sowieso het mooist.
Past allemaal perfect al zal je wel wat custom bussen moeten draaien om de wielen pas te maken. En wat het achterwiel betreft: Daar zal je de achterste schijf moeten afdraaien omdat die soes standaard een 240mm schijf achter heeft, en dat past dus niet. Maar valt allemaal wel mee.
Even over de carter-ontluchting: Sommige KLXen gooien erg veel olie eruit door de ontluchter en andere weer helemaal niet...Dus zelf even kijken of er erg veel olie in je luchtfilterbox ligt (daar eindigt de ontluchtings-slang).
Zoja, volg dan de stappen zoals aangegeven op www.planetklx.de >> berichte >> Olauffang. Erg simpel en effectief. Mijn KLXR gooide echt een hoop olie eruit maar nadat ik er een "oliestop" had tussengezet was het probleem helemaal over
(Afbeelding)
Succes
Ik heb ook respect voor die gebedstijden, en misschien kunnen ze gelijk voor mij bidden dat ik rijk wordt.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien tijdens een pauze of zoeven een momentje rust inlassen
![]()
bidden voor goed rijden ? of dat je rijk word ?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ook respect voor die gebedstijden, en misschien kunnen ze gelijk voor mij bidden dat ik rijd wordt.![]()
nog niet... vind er eigenlijk ook geen hol aanquote:Op zondag 15 mei 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
Deze CR500 al op Motor-Forum gezien Youp?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef Youp het volgende:
nog niet... vind er eigenlijk ook geen hol aandoe mij maar de traditionele SM look
ik weet hoe zo'n ding rijdt.... en ja ik wil dr altijd nog wel eens op rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee, maar je wil er geen proefritje mee maken?
Mercy, ik had net geedit. Was even elders aan het posten.![]()
![]()
Dat krijg je als je zomaar een SM koopt en een KLXquote:Op zondag 15 mei 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bruto een astronomisch bedragmeer dan 4.500 gulden, nou nog netto.
![]()
Voor de euro intreding was 4.000 gulden als ongeschoolde arbeider wel een grens die ik wilde bereiken als zijnde geslaagd, nu het zo onbewust ingetreden is merk ik dat het bij lange na niet genoeg is.Modaal eigenlijk.
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien tijdens een pauze of zoeven een momentje rust inlassen
![]()
Moet ik nog zien te doen, doe het liever met privacy om me heenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ook respect voor die gebedstijden, en misschien kunnen ze gelijk voor mij bidden dat ik rijk wordt.![]()
Hier is het ook al een hele tijd droog en de zon komt om de zoveel tijd even om het hoekje kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is hier al een uur droog
![]()
maar het zonnetje is nog steeds weg![]()
Euhm, deze zal wel iets anders rijden dan je eigen CR.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Youp het volgende:
ik weet hoe zo'n ding rijdt.... en ja ik wil dr altijd nog wel eens op rijden
cr500 met 17" is niet echt heeel profi he... dan zou t al 16'5" zijn en een veel nieuwere moto... een CRF450 ofzoquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Euhm, deze zal wel iets anders rijden dan je eigen CR.![]()
Hij is van een professionele SM coureur die gisteren op Croix aan het oefenen was.
Alleen die 17' bandjes alsetup zal ook pro-top zijn.
![]()
Zal ik mijn Suzuki racepak aantrekkenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
de buurman is net vertrokken op zijn Kawa
voor het eerst dat ik hem helemaal in het leer zie![]()
Dan zal dan ook wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:24 schreef Youp het volgende:
cr500 met 17" is niet echt heeel profi he... dan zou t al 16'5" zijn en een veel nieuwere moto... een CRF450 ofzo
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal ik mijn Suzuki racepak aantrekkenstukkie rijden
en dan aan een voorbijganger vragen of hij een foto wil maken.
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal ik mijn Suzuki racepak aantrekkenstukkie rijden
en dan aan een voorbijganger vragen of hij een foto wil maken.
![]()
![]()
CRF = hetquote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zal dan ook wel.Je hebt gelijk met die bandenmaat.
Behalve over die CRF.
Nou ja ook wel een beetje.
Maar Rubberfreter zei dat deze gast bij de professionals rondreed.
Goed hij kan ook bedoelen: gevorderden.
Blijft een Belg die gast.![]()
Dat was niet de buurman, maar de bezitter van de minibike die de overbuurman moet repareren.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:27 schreef hicham het volgende:![]()
Vraag aan die negroide buurman waarvan je laatst pics had gemaakt op z'n minibike. Zo van 'hey, ik heb je de laatste keer gefotografeerd weet je nog? Nu het is het jouw beurt'
Sinds 1993 niet meer mee gereden, toen ook maar 2 keer.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
"Hallo, ik ben Goochem het Slingeraapje."![]()
![]()
Rood met wit past wel bij mijn Bandit (beter dan bij jouw motoren iig) dus tegen de tijd dat ik dicht bij een kneedown zit leen ik jouw pak wel ffquote:Op zondag 15 mei 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Past er ook zo lekker bij dit ..
[afbeelding]
![]()
![]()
Maar als je maar gek doet.![]()
Die vrouw die daar zo zit te hangen op die twee jongens... hoe langer je kijkt hoe raarder het wordtquote:
quote:
Kneedownen op een nakedquote:Op zondag 15 mei 2005 12:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Rood met wit past wel bij mijn Bandit (beter dan bij jouw motoren iig) dus tegen de tijd dat ik dicht bij een kneedown zit leen ik jouw pak wel ff![]()
Aaaaaaaaaaaaaah.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:40 schreef Youssef het volgende:
Die vrouw die daar zo zit te hangen op die twee jongens... hoe langer je kijkt hoe raarder het wordt
Past nergens bijquote:Op zondag 15 mei 2005 12:40 schreef Youssef het volgende:Nooit geweten dat JIJ
.. Aan doen dat ding man
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:41 schreef hicham het volgende:
[..]
...en vervolgens een SS buitenom inhalen, zo verdien je wel je restecp
Klopt, koelkast magneetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 12:44 schreef Makster het volgende:
Zo ben weer thuis
Pep die KLX heeft helemaal niks qua remlicht, gewoon of de lamp aan of uit. Auto's moeten gewoon oppassen
Zal straks is inlezen voro dat magneetje. MAar het is toch gewoon, magneetje inslijpen en dan plakken:? Heb sommige ook horen zeggen over extra sterke magneetjes ivm de iets grotere afstand tussen magneet en sensor?
Koelkast magneetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, koelkast magneetjesmoet eens kijken waar wat te halen, misschien de ijzerwaren zaak. Magneetje voor de fietsteller is best wel een iel ding geloof ik, heb er niet meer naar omgekeken.
![]()
Jij hebt al een dagindeling achter de rug, ik moet nog beginnen vanuit adamscostuum.![]()
De buurman mailde net of hij een harde schijf bij mij kan testen.![]()
![]()
![]()
Nou nog een ronde vinden, slijpen.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
Koelkast magneetjesWhat the fuck moet ik me daar bij voorstellen
Gewoon magneetjes om de deur op zijn plaats te houden? Zijn toch eignelijk overal wel te krijgen?
Ik mag zo weer gaan leren![]()
![]()
![]()
Beetje een gay dingquote:Op zondag 15 mei 2005 12:55 schreef Youp het volgende:
ik wil deze [afbeelding]
of heb ik die al eens laten zien?
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef Makster het volgende:
REMIDER OVER 30 MINUTEN MOTOGP !!!!
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Koelkast magneetjesWhat the fuck moet ik me daar bij voorstellen
![]()
Kan me er niets van herinneren, maar hij is wel uber.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:55 schreef Youp het volgende:
ik wil deze [afbeelding]
of heb ik die al eens laten zien?
Geef eens voorbeelden, op MF vind ik er niks overquote:Op zondag 15 mei 2005 12:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd voor wat verhoogde CNC stepjes.
![]()
Dus straks nu is het hier weer uitgestorven?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Beetje een gay ding
REMIDER OVER 30 MINUTEN MOTOGP !!!!
:^quote:Op zondag 15 mei 2005 13:02 schreef Youssef het volgende:
Kan me er niets van herinneren, maar hij is wel uber.Zolang je je benen niet als op de foto kruist
![]()
:^quote:Er staat ook nog een rood witte suzuki pak op marktplaats, niets voor jou![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Foto's zijn al een maand oudimitatie van een bepaalde rappende Marokkaan.
Kinderen van 7 willen op die gozer lijken.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeeeeeeew was ik maar een echte neger, dan was ik hip hop en had een lul van een meter, en vond iedereen mijn beats perfect, en had ik van iedereeeen êcht respeeeeect.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:20 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Nick tegen sproetenkop: mijn pappa heeft een krosmowtor, kom je bij ons thuis kijken![]()
Je moet echt dat mp3 liedje eens luisteren, denk dat dat wel beter past bij NickIs wat meer toegespitst op de blanke rapper
Deuntje is hetzelfde ongeveer
Dat rapte hij of verzin jij dat nuquote:Op zondag 15 mei 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oeeeeeeew was ik maar een echte neger, dan was ik hip hop en had een lul van een meter, en vond iedereen mijn beats perfect, en had ik van iedereeeen êcht respeeeeect.![]()
Maar MP3 is eraf zag ik gisteravond, moet nog 1 dingetje branden, en dan kan de compie leeg.![]()
Was nog een belangrijk foto mapje vergetenhad er misschien nog wel op dezelfde DVD bijgepast, of fuck het is een R/W.
![]()
![]()
Het rijmt wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
Dat rapte hij of verzin jij dat nu![]()
Wat een woorden![]()
Sla er het vorige topic wel op na.quote:MP3 mag je uitvechten met youssef![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |