Hier ook errūg lekker weer. Dacht dat ze niet aan het werk waren op Marktplaats.quote:
quote:De totaalwaarde van het gezochte/aangeboden product in uw advertentie is volgens ons ? 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van ? 6,-. Voor een misverstand of een mogelijke beoordelingsfout bieden wij onze excuses aan.
Beetje jammer van ze hehquote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier ook errūg lekker weer. Dacht dat ze niet aan het werk waren op Marktplaats.![]()
[..]
Haha die Rossi is er wel op vooruitgegaan de laatste jaren, zag er erg serieus uit dat overleg in de pits voor de wedstrijd van hem, alleen Jeremy Burges, notabene de teambaas leek erg lollig.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:47 schreef Makster het volgende:
Pfff, wat een ruk commentaar zeg op Eurosport
En ook altijd die Rossi de hemel inprijzen. Vind het maar een vieze gore doodshoofdaap
Geef mij maar biaggi, die neemt 's ochtends tenminste de moeite om zijn haar te kammen![]()
Idd geen slecht plan om volgende keer lekker naar the BBC te zappen, Duits is mischien ook wel een idee. Altijd goed om dat gelijk even op te halen enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha die Rossi is er wel op vooruitgegaan de laatste jaren, zag er erg serieus uit dat overleg in de pits voor de wedstrijd van hem, alleen Jeremy Burges, notabene de teambaas leek erg lollig.
Commentaar was best te pruimen, al is het geen Hans van Lozenoord.![]()
Ik las elders dat veel mensen via de BBC kijken, of Duitsland.![]()
Tja, dat wordt dokkenquote:
Wel.quote:
Fantaaastisch weertje, ik ga even snel naar die HardDisk van de buurman kijken en ook een stukkie rijden.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
Moet echt vaker buiten komen
Ik zat binnen en dacht dat het redelijk fris buiten was. Ging ik net naar buiten om mijn bevestigingsbeugel van de uitlaat te checken, is het gewoon lekker warmdus youssef ,waar wachten we op. Kleed je om en we gaan
Owja nu zie ik hetquote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Fantaaastisch weertje, ik ga even snel naar die HardDisk van de buurman kijken en ook een stukkie rijden.
Was een goede tipquote:
quote:
Nou das geregeld danquote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ow, krijg net al mail binnen.
Weet niet op welke advertentie dat is, zal wel M-F zijn.. komt op andere mail adres binnen.![]()
Uit Belgie.
[..]
Kom maar.quote:
Belgiequote:
ja dusquote:
lazy limzquote:heb alleen wel gemerkt dat ik in de ochtend ontoerekingsvatbaar ben.
Bij megameet wou ik niet eens met volle overtuiging mee omdat ik nog in bed lageenmaal daar toch een leuke dag gehad
En deze ochtend geen zin om te toeren maar ik ga nu alsnog even lekker rijden omdat ik er zin in heb
Sorry
Jah goeie shit !! Alleen wel ff 560 Euro neer hoesten, das mindere shitquote:Op zondag 15 mei 2005 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, dit setje al gezien in dat bandentopic?![]()
![]()
En weer tegelijk het zelfde doen heh.... het wordt nu echt engquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Haaha weer 65 kilometer geredenheerlijk tuffen, toeren, bochtjes pakken en blźhren op de KLX. :]
Even Maasvlakte heen langs industriegebied om er zo snel mogelijk te zijn~Havenroute, was bang dat er nauwelijks meer wat te beleven zou zijn, en terug door alle mooie dorpjes binnendoor.
[afbeelding]
Even het fietspad van de Spijkenisser brug op gegaangelukkig geen politie langsgereden.
Maar heH moet toch pics maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Makster het volgende:
Zooo....ahhhh...echt motorrijden is zo RELAXED
ben stiekem toch maar ff een blokkie om gegaan. 70 kilomers en het was GOED.
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef Makster het volgende:
[..]
En weer tegelijk het zelfde doen heh.... het wordt nu echt eng![]()
![]()
Wat trouwens minder relaxed is zijn woutenquote:
stralend blauwe lucht daarquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Haaha weer 65 kilometer geredenheerlijk tuffen, toeren, bochtjes pakken en blźhren op de KLX. :]
Even Maasvlakte heen langs industriegebied om er zo snel mogelijk te zijn~Havenroute, was bang dat er nauwelijks meer wat te beleven zou zijn, en terug door alle mooie dorpjes binnendoor.
[afbeelding]
Even het fietspad van de Spijkenisser brug op gegaangelukkig geen politie langsgereden.
Maar heH moet toch pics maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat trouwens minder relaxed is zijn wouten![]()
Uitvoorzorg maar bij een wegwijzer bord gestopt omdat ik ze al voor me zag rijden. Gelijk 2 verzetjes hoger en geen gas geven, wil namelijk niet echt staande gehouden worden![]()
Maakt die pijp van jou ook zo een herrie, want het is echt NIET normaal bij mij. Net ook maar gelij kweer de DB killer erin gezet want zo hou ik de bekeuringen denk ik niet lang van de deur mat
Was familie bij mijn ouder en die zeiden dat ik hem even moest starten voor het geluid. Nou zo gezegd ze gedaan, dus ik geef gas en een berg tering herrie echt erg. Had dit keer ook geen helm op dus dan hoor je het wat harder. Plus dat we redelijk in een steeg stonden, damn woman![]()
![]()
morgen weer een dagquote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Youssef het volgende:
Fuck man OPM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden samen moeten rijden, lekker mooi weer.
KDquote:Ik weet niet of ik lachen moet of huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb mijn fucking textiel broek verneukt
op Hoevelaken
![]()
![]()
![]()
Iemand een oplossing hiervoor, dan kan ik nu even thuiskomen en omkleden
Damn, wat wordt zo een bocht op een gegeven moment strak.
Goedzoquote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Youssef het volgende:
Fuck man OPM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden samen moeten rijden, lekker mooi weer.
Ik weet niet of ik lachen moet of huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb mijn fucking textiel broek verneukt
op Hoevelaken
![]()
![]()
![]()
Iemand een oplossing hiervoor, dan kan ik nu even thuiskomen en omkleden
Damn, wat wordt zo een bocht op een gegeven moment strak.
vet hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef Youssef het volgende:
Ik wil op je reageren maar ik mag niet meer OPMStraks verder als we allebei klaar zijn
helaas niet we zijn maar met koekjestrommel op visite geweest.quote:
wat heb je gedaan met in je broek ?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef Youssef het volgende:
Ik wil op je reageren maar ik mag niet meer OPMStraks verder als we allebei klaar zijn
Leuke pics, volgende keer ga ik wel meequote:Op zondag 15 mei 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ze hebben daar een soort kombaan gemaakt waar ze lekker rondjes kunnen maken.
[afbeelding]
Jammer was dat ze net allemaal vooraan bij die paaltjes voorbij reden op volle kracht toen ik aankwam.
Toen stond ik nog niet met de camera klaar.
Er ging er ook 1 keihard op zijn muil.![]()
Die stond heel even niet meer op.
Maandje geleden stond het hier helemaal vol, maar ja was nu ook al 5 uur geweest. En daarachter stonden nog wel veel wagens, maar daar durfde ik niet zomaar foto's te maken.![]()
[afbeelding]
Kidsz playing.
[afbeelding]
Volgens mij op de verkeerde (auto)weg.![]()
PloehOEgen.
[afbeelding]
Alleen maar 2 takten zowat.. 1 vietakt gezien ofzo. Dit is een Honda CR125.
[afbeelding]
Sommigen rijden al hun hele leven, dus een helm of andere bescherming?Neiiih.
[afbeelding]
En inderdaad, deze jongens heb ik ook gezien.![]()
[afbeelding]
Of ze ook echt iets durven in het hol van de leeuw.![]()
Reden alleen even langs om hun gezicht te laten zien denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een Husky voor erbij Mark?
Of iets voor iemand anders.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/97877/1
Riekt naar een handelaar, doet zijn best het niet te lijken, of hij heeft gewoon veel oude spullūh.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nog zo'n motor waarmee je niet kunt meeten
???
HAhaha echt goed. Kennen jullie Big Four nog, die lange met die CB1000quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:Ik was dus gisteren effies aan het touren op mijn zx12.Een niet echt misselijke motor met een muzzy's uitlaatsysteem,andere nokkenas,muzzy's airbox en aanpassing injectie door muzzy's software.Met als resultaat een kleine 190 pk aan het achterwiel.
Ik reed dus gisteren op de A15 richting Nijmegen toen ik 2 jongens tegenkwam met een hayabusa.Ik dacht heb nog niet ontbeten dus laten we maar beginnen.Had wel honger gekregen.Dus langzaam schroefden wij het tempo op.We gingen steeds wat harder rijden en rond de 200 moest het feest beginnen
Not dus We deden het gas open en binnen 2 seconden deed ik het weer dicht.Die dingen schoten me weg zeg echt niet normaal.Ik natuurlijk balen en effies later kwam ik ze weer tegen.We stopten bij een tankstation en ik begon een praatje met die jongens...
Dat is een goed ideequote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lazy limz![]()
voortaan gaan we dus gewoon en vind er 's ochtends geen overleg meer plaats
![]()
Dat is inderdaad de juiste omschrijvingquote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een motor waarvan je compleet voldaan afstapt na slechts 10 kilometer.
![]()
En je kan er ook mee meeten, hardcore.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
embargo wordt pas gebroken als we allebei klaar zijn. Youssef nu in douche en ik eten
quote:Dat is een goed ideegewoon doen en geen overleg meer in de ochtend
Zou wel willen maar oals je ongetwijfeld heb gemerkt heb ik amper iets geleerd, dus moet morgen echt vol aan de bak. ik passeer dus.quote:
zien we jou theoretisch morgen om 1200 uur in Arnhemquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
Maar theoretisch gezien ga ik natuurlijk liever met jullie mee.![]()
Wel moeilijk hoor, om jezelf over het idee te zetten dat meeten toch echt veel leuker is dan verder slapen op dat moment.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zien we jou theoretisch morgen om 1200 uur in Arnhem![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:48 schreef Makster het volgende:
En nu even voor de goede orde ,150 km is makkelijk te doen op de SM maar het moeten er niet veel meer gaan worden. De SM trekt het wel maar mijn reet niet echt
Het is best een serieus probleemquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Youssef het volgende:
Hahah MaksterJe moet leren en toch de verleiding niet kunnen weerstaan om te gaan rijden bekend probleem.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
Nou okay dan maar, hier het verhaaltje
We hebben het leuk gehad op dat klaverblad
Meer dan 50 km lang hebben we zitten bochten trekken
Ik zeg ook altijd morgenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is best een serieus probleem![]()
![]()
MAar morgen gaat het goed komen. Allesch komt goet
En reparatiespul voor een tent is dat wat?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die broek is op zich nog wel weer waterdicht te krijgenik heb in mijn oude jas ook 2 brandgaatjes zitten
en die heb ik gerepareerd met setje voor waterbedden, dat is flexible en waterdicht
![]()
Doe je best wel snel je knie aan de grond leggenquote:
dat klotst helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd morgenen nu heb ik chippie's, suikerpinda's en breezer, want morgen gaan we weer normaal eten.
![]()
![]()
[..]
En reparatiespul voor een tent is dat wat?![]()
![]()
Edit: heb je zelf ook een waterbed. Klots klots.![]()
Hij had het zelf totaal niet door volgens mij, maar we stopten even en toen zei ik tegen hem. Het scheelt echt niks, je moet je knie uitsteken dan gaat ie tegen de grondquote:Op zondag 15 mei 2005 20:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe je best wel snel je knie aan de grond leggen![]()
![]()
Waterbeddenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Youssef respect
![]()
Die broek is op zich nog wel weer waterdicht te krijgenik heb in mijn oude jas ook 2 brandgaatjes zitten
en die heb ik gerepareerd met setje voor waterbedden, dat is flexible en waterdicht
![]()
eens isquote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ the limzik vond vorige week al dat jullie (met name hiesj) het goed deden...binnen een paar maanden al KD-en
Alsof leer niet kapot gaatquote:Op zondag 15 mei 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waterbedden![]()
Ik heb iets nodig wat vervangbaar is
Gewoon ductape ofzo om een blikje of plastic
Tenzij jullie zeker weten dat we morgen niet gaan klaverbladen
![]()
Fuck man, had ik maar leer gekocht en een wat goedkopere textiel broek
hij kan er nog een skate-knie beschermer op zettenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof leer niet kapot gaat
het enige wat jij nodig hebt is een kneeslider
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zien we jou theoretisch morgen om 1200 uur in Arnhem![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
Alsof leer niet kapot gaat
het enige wat jij nodig hebt is een kneeslider
Waarom eigenlijk in Arnhem, lekker makkelijk voor jequote:
quote:> > Er zitten drie mannen aan de bar en ze hebben het over wat ze hun vrouw hebben gekocht voor de verjaardag.
De ene begint en zegt: "ik heb mijn vrouw iets gekocht wat in 6 seconden van 0 tot 100 gaat".
De andere twee mannen weten niet wat hij bedoeld.
Zegt de man: "ik heb haar een witte Porsche gekocht.
Ze is blond dus wit past mooi bij haar haren".
Zegt de tweede man: "Nou, ik heb mijn vrouw iets gekocht wat van 0 tot 100 in 4 seconden gaat."
"Dat moet een Ferrari zijn!"
"Inderdaad", zegt de man.
"Het is een rooie omdat deze zo mooi bij haar rode haren staat."
"Maar wat heb jij gekocht?" vragen de twee mannen aan de derde man.
"Nou, ik wil niet opscheppen, maar ik heb mijn vrouw iets gekocht wat van 0 tot 100 in 2 seconden gaat".
"Dat kan toch niet!", zeggen de mannen. "De Ferrari is toch de snelste auto?"
Zegt de derde man: "Ik heb ook geen auto gekocht, maar.................dit!
Hahahahahhaquote:Op zondag 15 mei 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg dat wel :
[afbeelding]![]()
![]()
! Hmm, even voor klittenband kijken, boeien dat anderen dat niet doen
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is best, spreken we in a'dam af...gaan we van daaruit naar ressen
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]Jammer dat ik defoto al in beeld had gescrolled
![]()
Maareeuh, plannen voormorgen????
quote:Op zondag 15 mei 2005 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx martieheb even de route opgezocht van ressen-weurt:
[afbeelding]
als je vanuit oosterhout rijdt en bij de roze pijl komt is dat de eerste (kortere) bocht waar je kunt filmen en de volgende bocht naar rechts is dan die lange haal waar je met 130 overheen kunt raggen
als ik het goed heb is het precies bij ons keerpunt waar je dan rechtsaf moet om bij de dijken te komen richting tiel. bij de zwarte pijl ga je dan niet richting nimwegen zoals de routeplanner aangeeft maar ga je rechtdoor onder het viaduct door.
die dijk weet ik zo ook wel te vindensterker nog, die dijk begint in huessen (huissen):
[afbeelding]
dus we zouden daar kunnen starten
alleen die regen
Als we nou afspreken bij het Gelredomequote:
Komp nie voor niks uit Dordt hehquote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ok en verzamelen bij het Gelredome toch![]()
Die Makster is wel slim joh![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Youssef
Bij ons in de buurt is een hele grote rotonde waar je best hard overheen kan 140 is zeker haalbaar dat is voor jou ideaal om even dat randje aan de andere kant ook weg te racen
is een heeele grote rotonde alleen die koekblikken schieten soms niet opquote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Alhoewel.. 140 en linksom.
Die gast moet wel ERG hard met die banden hebben geragdHelemaal lelijk
Kutnaaiers die niet gewoon het werkelijke verhaal achter een motor vertellen
quote:
Doen wequote:Op zondag 15 mei 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je morgen richting huis gaat rij een stukje binnen door met ons en je komt er overheen![]()
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik ga ze bestellen. Voor het klaverblad even derop zetten zodat ik niet van die belachelijke bulten rondloop als ik niet ga KD'en.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |