abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:11:04 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:11:54 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26982520
Nog maar een keertje dan.
quote:
Danko Lazovic is door Feyenoord-trainer Ruud Gullit uit de selectie gezet.

De spits blesseerde op de training van donderdag Bart Goor met een onbesuisde actie. De Belg heeft een
spierblessure en zijn meespelen zondag tegen PSV is nog onzeker. Danko Lazovic traint voor straf mee met jong Feyenoord, dat onder leiding staat van Mario Been.

Lazovic raakte twee weken geleden ook al in opspraak nadat hij wegens het uitdelen van een elleboogstoot aan Ugur Yildirim rood kreeg in de wedstrijd tegen Heerenveen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:13:47 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_26982570
Die Lazovic heeft zeker een losse zekering in zijn hoofd
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:13:50 #4
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26982573
Volgens mij is Danko een beetje gefrustreerd.
A.M.A.B
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:17:39 #5
54932 J.J.McKay
............................
pi_26982684
ik zal mn mond maar houden

Lazovic
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_26982790
Zouden ze Lazovic nog kunnen verkopen voor een behoorlijk bedrag?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:22:02 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26982815
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Nee.

Volgend jaar vertrekt Kalou en/of Kuijt. Geef hem dan maar eens een echte kans.
A.M.A.B
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:22:03 #8
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26982816
denk ik niet, miljoen ofzo maximaal
De Narcis van Gabon
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:25:54 #9
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_26982910
Volgend jaar degraderen?

ps. FCDB blijft er dit jaar in
Nobody likes us.We Don't Care
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:34:59 #10
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_26983117
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:25 schreef FCDB het volgende:
Volgend jaar degraderen?

ps. FCDB blijft er dit jaar in
Lijkt me wel leuk als F'noord degradeerd. Feyenoord - FC Omniworld is een mooi affiche....
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:44:29 #11
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_26983303
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk als F'noord degradeerd. Feyenoord - FC Omniworld is een mooi affiche....
Nobody likes us.We Don't Care
pi_26983440
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk wel, hij was nog beste speler op het laatste EK-21.

Maar die 7 miljoen krijgen ze niet helemaal terug natuurlijk
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:03:06 #13
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26983809
Ik zou nog wachten met het verkopen van Lazovic tot er duidelijkheid is over Kuijt/Kalou. Hij zou wel eens hard nodig kunnen zijn volgend seizoen.
pi_26984166
Maar zijn er nu nog plannen om de metro uit te breiden en te splitsen bij Wilheminaplein? Lijkt me sterk, als het stadion over 10 jaar misschien al weg is. Bij het nieuwe stadion is het een vereiste.
pi_26984262
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:13 schreef DeTolk het volgende:
Die Lazovic heeft zeker een losse zekering in zijn hoofd
Had Zlatan ook, alleen die voetbalde wat beter.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:49:56 #16
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_26984998
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 18:20 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Had Zlatan ook, alleen die voetbalde wat beter.
Eensch...
pi_26985046
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk als F'noord degradeerd.
Ja, en de Paus bekeerd zich komende kerst tot de Islam.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:51:26 #18
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26985047
quote:
Verdonk: Kalou voorlopig geen Nederlander

13/5/2005 17:58

Feyenoorder Salomon Kalou zal voorlopig Ivoriaan blijven. Minister Rita Verdonk van Integratie heeft beslist dat de aanvaller niet in aanmerking zal komen voor de versnelde procedure tot naturalisatie.
Voor de speler zelf, als ook voor de KNVB, is dat een lelijke streep door de rekening. Bondscoach Foppe de Haan had de speler namelijk in willen zetten op het jeugd EK (onder 20), dat volgende maand in Nederland wordt gehouden.

De immigratie- en naturalisatiedienst IND voorzag geen problemen vanwege de meerwaarde van Salomon Kalou. Bovendien lag er ook nog eens een positief advies van het ministerie van VWS.

Verdonk liet via het ministerie van Justitie echter mee dat ze, 'na lang wikken en wegen', anders heeft besloten. Kalou kan nu op z'n vroegst in 2008 Nederlander worden.
is misschien maar goed ook anders heb je zo Chelsea op je stoep staan die hem voor je wegkoopt.
  Moderator vrijdag 13 mei 2005 @ 19:14:36 #19
42184 crew  DaMart
pi_26985691
Misschien was dit al gepost, maar anders nog een keer:
quote:
13/5/2005 - Mogelijk nog meevaller van 1 miljoen euro bij doorverkoop Fred
(Gepost door K)

BRON: Terra

Feyenoord kan mogelijk nog rekenen op een meevaller van 7 ton tot 1 miljoen euro. Vorig jaar ruilde Feyenoord de Braziliaan Magrao met de transferrechten op de Braziliaanse spits Fred. De laatste maakte de afgelopen maanden enorme faam in de Braziliaanse competitie. In Duitse media owrtd hij nadrukkelijk in verband gebracht met Hertha BSC, in Braziliaanse media worden het steenrijke Corinthians en Monaco genoemd. De laatste twee zouden al biedingen van respectievelijk 7 miljoen dollar en 7 miljoen euro hebben gedaan. Cruzeiro zou een bedrag van 10 miljoen euro vragen voor de spits. Bij de ruil bedong Feyenoord nog 10% van de transfersom bij een doorverkoop (datzelfde heeft Cruzeiro bij een doorverkoop van Magrao). Dat kan dus nog 7 ton tot 1 miljoen euro opleveren.
Feyenoord Netwerk
Fred maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal en scoorde als 22-jarige meer dan Romari deed op die leeftijd.
Die Fred is dus blijkbaar een goede speler. Hebben ze weer zitten slapen of zo bij Feyenoord? Of viel hij gewoon net buiten de boot omdat er al genoeg spitsen waren?
pi_26986111
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]

Die Fred is dus blijkbaar een goede speler. Hebben ze weer zitten slapen of zo bij Feyenoord? Of viel hij gewoon net buiten de boot omdat er al genoeg spitsen waren?
Wou zelf niet.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:27:08 #21
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26986112
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]

Fred wilde niet naar Feijenoord komen. Hij kon vorig jaar al de overstap maken geloof ik.
A.M.A.B
pi_26989544
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Fred wilde niet naar Feijenoord komen. Hij kon vorig jaar al de overstap maken geloof ik.
Toch vreemd, maar ik kan me wel voorstellen dat ie geen zin heeft om naar een club dat zo'n wanbeleid voert. Ik weet zeker dat PSV het wel was gelukt om zo'n speler naar Nederland te halen.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:48:32 #23
53267 TC03
pi_26990240
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 21:15 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Toch vreemd, maar ik kan me wel voorstellen dat ie geen zin heeft om naar een club dat zo'n wanbeleid voert. Ik weet zeker dat PSV het wel was gelukt om zo'n speler naar Nederland te halen.
Hoi Loek
pi_26991183
Opzich lijkt me het niet verkeerd dat Kalou moet wachten tot 2008. Misschien tekent hij dan wel bij.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:35:26 #25
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26991368
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:29 schreef Moreno het volgende:
Opzich lijkt me het niet verkeerd dat Kalou moet wachten tot 2008. Misschien tekent hij dan wel bij.
Doet hij niet. Zit nu al opzichtig te flirten met Valencia. Vertrekt aan het einde van dit seizoen, 110% zeker.
A.M.A.B
pi_26991464
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Doet hij niet. Zit nu al opzichtig te flirten met Valencia. Vertrekt aan het einde van dit seizoen, 110% zeker.
Maakt hij dan nog wel aanspraak op de Nederlandse Nationaliteit?
pi_26991509
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Moreno het volgende:

Maakt hij dan nog wel aanspraak op de Nederlandse Nationaliteit?
Nee.
pi_26991815
quote:

[..]

Weet jij iets dat wij niet weten? Of heb je m goed in de ogen gekeken die was dit topic nog niet gemaakt geloof ik
pi_26999196
quote:

[..]

Toch wel

Blijvende Kalou hekelt handelwijze Verdonk

Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou zal na de afwijzing voor de versnelde procedure voor een Nederlands paspoort, hoogst waarschijnlijk ook volgend seizoen bij de Rotterdammers te bewonderen zijn. Ondanks de belangstelling van verschillende buitendlandse topclubs, heeft het verkrijgen van een Nederlands paspoort een hogere prioriteit.

"Onze insteek blijft Salomon aan een Nederlands paspoort te helpen, zodat hij ooit voor het Nederlands elftal kan uitkomen. Dat is zijn droom en daarom zullen we alle mogelijke wegen om in beroep te gaan bewandelen. Interesse van Valencia of andere clubs is geen thema zolang er nog enige hoop blijft op een versnelde procedure", zegt zaakwaarnemer Jan de Visser.

"Indien Kalou nu zou vertrekken naar een buitenlandse club kan hij naturalisatie vergeten. Hij gooit dan zijn twee Nederlandse jaren die meetellen in de procedure weg. Een land als Engeland komt hij zonder Nederlands paspoort niet in, wat een tweede reden zou zijn om te kiezen voor een verlengd verblijf bij Feyenoord."

Zowel De Visser als Kalou zijn het niet eens met de handelwijze van minister Verdonk en zullen hoger beroep aantekenen tegen haar eerdere beslissing. Verdonk legde wel een verklaring af via Radio 1, maar een officiële verklaring op papier, met motivatie van de minister, is er immers (nog) niet.

"Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord", reageerde Kalou beduusd. "Dat vind ik toch wel gek als het mij zo persoonlijk aangaat." Kalou en zijn zaakwaarnemer Jan de Visser zullen met hulp van Feyenoord zo snel mogelijk beroep aantekenen. "Maar dat kan alleen met een papieren motivering van de minister in handen. We gaan er maar vanuit dat die volgende week komt", aldus De Visser.
  Moderator zaterdag 14 mei 2005 @ 11:22:38 #30
42184 crew  DaMart
pi_27000029
quote:
14-05-2005: Van den Herik: Alle steun voor Gullit
[Bron: FR-Fans.nl]

Ruud Gullit, blijven of niet. Het Legioen is, zo blijkt uit onze eigen FR Poll, verdeeld: 48% ziet hem tot nu toe liever aanblijven, terwijl 44% hem verantwoordelijk acht voor de slechte prestaties en vindt dat de amsterdammer moet vertrekken.
Jorien van den Herik neemt in De Telegraaf van vandaag alle twijfel weg: Gullit blijft.

„Ruud heeft dit seizoen niet alle steun gehad waar hij als trainer van Feyenoord recht op heeft. Wij moeten binnen de club de voorwaarden scheppen, waaronder hij perfect met Feyenoord kan presteren. Daarom is de club met Wim Jansen in een gesprek om hem weer bij de club te betrekken. Hij kan als technisch klankbord fungeren voor Mark Wotte en zijn staf, Gullit, m’n collega-commissarissen Paul Smits en Willem Scholten en mezelf. Hoewel ik veertien jaar meeloop, heb ik nog steeds niet veel verstand van voetbal en dat zal ik ook nooit krijgen. Wim wel en zonder aanzien des persoons geeft hij zijn mening. Als Feyenoorder, zonder eigen agenda, zonder zichzelf te willen profileren.”

De voorzitter ontlast z’n trainer voor het teleurstellende voetbaljaar van Feyenoord, dat afgesloten gaat worden met een vierde plaats, uitschakeling in de achtste finales van de UEFA Cup en halve finales van de Amstel Cup. De voorwaarden waren niet perfect in de ogen van Van den Herik. „Aan de andere kant waren onze verwachtingen over Ruud misschien te hoog gespannen. Ik dacht altijd dat hij een type als Wim Jansen niet nodig zou hebben. Inmiddels weet ik dat iedereen steun nodig heeft. Ik, maar ook Gullit.”

„Zelf heb ik Ruud ook niet alle steun kunnen geven die ik voor ogen had”, aldus Van den Herik. „Buiten de vaststelling dat hij weinig signalen gaf me te willen spreken.”

De afstandelijkheid van Van den Herik bij Feyenoord heeft twee oorzaken. „De persoonlijke oorzaak is dat ik vanwege een salmonellavergiftiging de voorbereiding, de eerste twee maanden van het seizoen, heb gemist. Normaliter zit ik er in die fase juist bovenop. Die achterstand heb ik nooit meer kunnen inhalen. Tot m’n grote frustratie liep ik het hele seizoen achter de feiten aan. Zelfs een kampioenschap zou m’n onbevredigende gevoel niet hebben kunnen tackelen. Ik worstel zelfs met de vraag of ik wel door moet gaan bij Feyenoord omdat ik het gevoel een beetje kwijt ben.” Een hypothetische worsteling, want kapitein Jorien van den Herik is niet iemand die het schip als eerste verlaat als het in zwaar weer komt.

Een boot, die hij de afgelopen veertien jaar zelf heeft geboetseerd.

Oorzaak twee met betrekking tot de afstandelijkheid van de voorzitter is de organisatiestructuur in De Kuip. Sinds twee jaar is Feyenoord een naamloze vennootschap (NV) en Jorien van den Herik de voorzitter van de raad van commissarissen. „Wat inhoudt dat ik van afstand de vinger aan de pols houd, toezicht houd, maar de directie verantwoordelijk is voor de uitvoering van het beleid, dat in overleg met de RvC wordt vastgesteld. Toch lukt het me niet dit voor het voetlicht te krijgen. De buitenwereld ziet me na twee jaar nog altijd als ’il Presidente’ terwijl ik me zo’n rol wettelijk niet eens kan veroorloven. Ik wil niet nog eens met de rechterlijke macht in aanraking komen. De bestuursrechter? Voor je het weet sta je in dit land voor de strafrechter. Ik spreek uit ervaring”, aldus Van den Herik getergd. „Uiteindelijk ben ik hoofdverantwoordelijk voor wat bij Feyenoord gebeurt, maar mijn probleem is dat ik er inmiddels te ver vanaf sta.”

In zijn rol MOET Van den Herik z’n directie dus de ruimte geven en kan hij de leden ervan niet passeren. „Wel kan ik een klankbord voor ze zijn, ze adviseren en stimuleren en in die hoedanigheid maakt de directie ook gebruik van mij. Om de vergelijking te trekken met PSV: ik ben de Jan Timmer van Feyenoord, niet de Rob Westerhof van de club. Een beeld dat ik alleen al met m’n aanwezigheid binnen de club lijk te blokkeren. In de praktijk heeft het niet gewerkt. Bij m’n andere bedrijven heb ik daar helemaal geen last van en weten mensen soms niet eens van mijn betrokkenheid af.” Van den Herik beseft dus dat zijn persoon zo nadrukkelijk aan Feyenoord is verbonden, dat het de beeldvorming vertroebelt. „Wellicht heb ik nagelaten eerder op te stappen. In 2002 bijvoorbeeld na de winst in de UEFA Cup toen alles goed ging.”

Een nieuwe Mister Feyenoord is echter niet gemakkelijk gevonden. „Een ijzersterke directievoorzitter zou zo iemand kunnen zijn, terwijl ik dan op de achtergrond toezicht houd, handjes schud, de club vertegenwoordig en goodwill-initiatieven ontwikkel. Maar zo iemand vind je niet. Als ik vergaderingen van betaaldvoetbalclubs bijwoon, waar je automatisch talent scout, schrik ik van het niveau of de te nadrukkelijke clubgebondenheid. Kwaliteit is sowieso schaars en het is allerminst zeker dat iemand die in het reguliere bedrijfsleven succesvol is, ook geschikt is om een betaaldvoetbalclub te leiden.”

Dat de persoonlijkheid van Van den Herik de ontwikkeling in de weg zou staan, wijst hij van de hand. „Het zou meteen een diskwalificatie van de persoon zijn, die zoiets als argument naar voren schuift.” Dan valt de naam van de deze week opgestapte financieel directeur Jan-Willem van Dop. „Als je met goede mensen werkt, loop je altijd dat risico. Bij ons zat hij in een eindfunctie, maar als hij meer ambities heeft, vind ik dat een goede zaak.” Het probleem in de organisatiestructuur is volgens de voorzitter niet de directe oorzaak van de problemen waartegen Feyenoord aanloopt op het veld. „Het kwam allemaal boven water toen we na een droomstart een paar nederlagen leden. Zo gaat het nu eenmaal in het voetbal.”

De oplossing ligt dus evenzeer op het veld. Als het sportief gaat draaien verdwijnen randzaken als vanzelf naar de achtergrond. „Na die nederlagen hebben we de signalen uit de technische hoek beantwoord met diverse aankopen. Nu de tweede helft van het seizoen een kopie is geworden van de eerste en dezelfde geluiden opnieuw de kop opsteken, gaan we daar intern eerst eens nadrukkelijk over praten. Zoals we na een seizoen eveneens zullen praten over het functioneren van de door Ruud samengestelde technische staf. De wil van iedereen om Wim Jansen te betrekken bij de club als technische man speelt daar natuurlijk al op in.”
danig als hij met de ’armoede’ van de club wordt geconfronteerd. Feyenoord zou geen geld hebben om zich te roeren op de transfermarkt en daarom alleen ’kneusjes’ kunnen aantrekken met aflopende contracten of spelers die in de verkoop gaan omdat ze nog een contract voor een jaar hebben. „Terwijl het geroemde PSV bij monde van voorzitter Westerhof en technisch directeur Guus Hiddink dit als clubbeleid naar buiten toe uitdragen en daarvoor alle lof krijgen toegezwaaid.” Westerhof nam zelfs het woord handelshuis in de mond.

De voorzitter van Feyenoord heeft zijn huiswerk gedaan om het werkelijke beeld neer te zetten over de financiën met betrekking tot de transfermarkt. „Over de afgelopen drie seizoenen heeft Feyenoord 24 miljoen euro uitgegeven aan versterkingen. Dus zeg niet dat de club geen geld uitgeeft. Echter, tegenover de uitgaven staat 16 miljoen euro aan inkomsten. Het tekort van 8 miljoen geeft negatieve kasstroom aan, maar is relatief omdat daar de waarde van de huidige selectie tegenover staat. In principe is de technisch directeur daarvoor verantwoordelijk. Zo’n sommetje is ook een van de redenen geweest om te breken met Rob Baan. Zijn opvolger Wotte kan ik nog moeilijk tegen het licht houden omdat hij daarvoor te kort in dienst is. Tot dusver speelt hij quitte.”

Uiteraard heeft de negatieve transferbalans z’n uitwerking op Feyenoords rol op de transfermarkt. „We zijn er niet op uit, maar ja, het kan zijn dat Dirk Kuyt of Salomon Kalou komende zomer vertrekt als clubs een niet te weigeren bod doen.

Waarbij uiteraard de wil van de speler doorslaggevend is. Toen we Gullit contracteerden, hebben we hem trouwens gezegd dat hij z’n eigen budget moest creëren. Dus moet Gullit, ook in dat licht bezien spelers niet te snel afschrijven en zeker niet in het openbaar. Je brandt ze af terwijl je ze misschien nog nodig hebt en zie ze dan maar eens voor de hoofdprijs te verkopen als ze bij Feyenoord nadrukkelijk op een zijspoor staan.”

Morgen zal Ruud Gullit met het aanwezige materiaal op bezoek gaan bij kampioen PSV. De laatste kans dit seizoen voor Feyenoord om een topper te winnen. „Uiteindelijk ligt de oplossing van alle problemen op het veld en gaat het om die twee keer 45 minuten. Die les kennen we nog uit het verleden”, doelt Van den Herik op Feyenoords doodsontsnapping begin jaren negentig van de vorige eeuw. Met Wim Jansen aan het roer won Feyenoord in 1991 de KNVB-beker, wat zorgde voor een sportieve, organisatorische en financiële ommekeer. „Daarvoor moeten wij als organisatie de ideale voorwaarden scheppen. Niets meer en niets minder.”
pi_27000542
Wat een gelul allemaal
pi_27000998
Hij is hier, hij is daar, hij komt uit Alkmaar...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:20:45 #33
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27001095
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:22 schreef DaMart het volgende:

De afstandelijkheid van Van den Herik bij Feyenoord heeft twee oorzaken. „De persoonlijke oorzaak is dat ik vanwege een salmonellavergiftiging de voorbereiding, de eerste twee maanden van het seizoen, heb gemist. Normaliter zit ik er in die fase juist bovenop. Die achterstand heb ik nooit meer kunnen inhalen. Tot m’n grote frustratie liep ik het hele seizoen achter de feiten aan. Zelfs een kampioenschap zou m’n onbevredigende gevoel niet hebben kunnen tackelen. Ik worstel zelfs met de vraag of ik wel door moet gaan bij Feyenoord omdat ik het gevoel een beetje kwijt ben.” Een hypothetische worsteling, want kapitein Jorien van den Herik is niet iemand die het schip als eerste verlaat als het in zwaar weer komt.
Wij zijn het gevoel met het bestuur al jaren kwijt!

Dag Jorien!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_27003967
WTF alweer een keeper op proef??
Ik ken hem in iedergeval niet......

pi_27004061
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:32 schreef Moreno het volgende:
WTF alweer een keeper op proef??
Ik ken hem in iedergeval niet......

[afbeelding]
Dat is toch die Egyptenaar? Ik dacht dat ie met Excelsior mee zou trainen vanaf volgend seizoen pas?
pi_27004091
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:38 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dat is toch die Egyptenaar? Ik dacht dat ie met Excelsior mee zou trainen vanaf volgend seizoen pas?
Ja daarom ik snap er geen bal van........
pi_27004110
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:40 schreef Moreno het volgende:

[..]

Nu dus wel:

Volgens Malkowski was er vandaag een Zuid-Afrikaanse keeper op proef. Volgens de site die opnieuw een fotoverslag heeft geplaatst van de training waren Ghaly en Pardo er nog niet bij. Gibbs, Kalou, Zuiverloon en Castelen deden gewoon mee met de groep. De opstelling zoals op de training te zien was ziet er waarschijnlijk als volgt uit: Babos, Ostlund, Gibbs, Saidi, Bosschaart Castelen, Hofs, Ono, Goor, Kalou en Kuyt.
pi_27004116
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 18:16 schreef Erasmusch het volgende:
Maar zijn er nu nog plannen om de metro uit te breiden en te splitsen bij Wilheminaplein? Lijkt me sterk, als het stadion over 10 jaar misschien al weg is. Bij het nieuwe stadion is het een vereiste.
Er is meer dan alleen het stadion hoor. Ik woon zelf in IJsselmonde en daar willen ze dus de metro laten rijden tot aan het winkelcentrum van ridderkerk. Feyenoord geeft natuurlijk 1 keer in de 2 weken veel mensen in het vervoer maar daar kan je niet een hele metro voor rechtvaardigen, een lijn uit ijsselmonde/beverwaard/ridderkerk wel, die reizen immers elke dag ook naar het centrum.
pi_27004126
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:40 schreef Moreno het volgende:

[..]

Het is dus niet die Egyptenaar, want die ziet er zo uit : http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=69021/sc=c4db68
pi_27004170
Wat een beleid zeg. Hebben we met Babos, Aerts, Lodewijks en die Egyptenaar nog niet genoeg keepers?
pi_27004177
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:42 schreef Moreno het volgende:

[..]

Nu dus wel:

Volgens Malkowski was er vandaag een Zuid-Afrikaanse keeper op proef. Volgens de site die opnieuw een fotoverslag heeft geplaatst van de training waren Ghaly en Pardo er nog niet bij. Gibbs, Kalou, Zuiverloon en Castelen deden gewoon mee met de groep. De opstelling zoals op de training te zien was ziet er waarschijnlijk als volgt uit: Babos, Ostlund, Gibbs, Saidi, Bosschaart Castelen, Hofs, Ono, Goor, Kalou en Kuyt.
Aha, dat verklaart het. Waarom alweer een doelman op proef? Willen ze een elftal met keepers beginnen ofzo?
pi_27004226
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:46 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Aha, dat verklaart het. Waarom alweer een doelman op proef? Willen ze een elftal met keepers beginnen ofzo?
Logisch toch, als je 57 spelers hebt heb je dus ook 5 keepers nodig
pi_27004269
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:49 schreef snabbi het volgende:

[..]

Logisch toch, als je 57 spelers hebt heb je dus ook 5 keepers nodig
Ja dan kun je mooi 5 teams van 11 spelers opstellen en dan een leuk tournooitje organiseren onderling
pi_27004306
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:51 schreef Moreno het volgende:

[..]

Ja dan kun je mooi 5 teams van 11 spelers opstellen en dan een leuk tournooitje organiseren onderling
Hoppa de Feyenoord-cup hebben we alvast binnen! Zou mij benieuwen of het eerste elftal dat nog zou weten te winnen.... maargoed... beetje onzinnig lijkt het wel, maar aan de andere kant waarom ook niet, als jij het kan ontdekken en kan doorverkopen.
pi_27004400
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:54 schreef snabbi het volgende:

[..]

beetje onzinnig lijkt het wel, maar aan de andere kant waarom ook niet, als jij het kan ontdekken en kan doorverkopen.
IK WIL GEEN AANKOPEN IN DE BREEDTE MAAR AANKOPEN VOOR IN DE BASIS!!!!!!!!!!!!!
pi_27004404
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:51 schreef Moreno het volgende:

[..]

Zijn 'we' in ieder geval elk jaar verzekerd van één prijs. Naast de Kappa Cup.
pi_27004473
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:59 schreef Moreno het volgende:

[..]

IK WIL GEEN AANKOPEN IN DE BREEDTE MAAR AANKOPEN VOOR IN DE BASIS!!!!!!!!!!!!!
Dudek begon ook niet in de basis. Ik zit ook niet te springen om nog een keeper, maar keepers goed opleiden is iets waar we wel goed in zijn. Even op proef en weer opzouten en opschrijven voor de toekomst.
pi_27005285
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:42 schreef snabbi het volgende:

[..]

Er is meer dan alleen het stadion hoor. Ik woon zelf in IJsselmonde en daar willen ze dus de metro laten rijden tot aan het winkelcentrum van ridderkerk. Feyenoord geeft natuurlijk 1 keer in de 2 weken veel mensen in het vervoer maar daar kan je niet een hele metro voor rechtvaardigen, een lijn uit ijsselmonde/beverwaard/ridderkerk wel, die reizen immers elke dag ook naar het centrum.
Een metrolijn van Zuid tot aan Ridderkerk is niet kostendekkend. Zeker als er geen bovengrondse lijn mag komen, een tunnel van 10(?) km kost aardig wat knakies. Als ze nou zekerheid hadden over de resterende tijd van de Kuip, dan zou een vertakking vanaf Wilhelminaplein wel mogelijk moeten zijn. Met een extra station ergens bij de Laan op Zuid. Ze zijn nu toch bezig heel Zuid op te knappen, als er dan ook eens voor goed OV wordt gezorgd. Pathe is ook zo goed als onbereikbaar met OV. Op wedstrijddagen extra toestellen inzetten. Mensen zijn sneller afgevoerd dan met trein of tram.

Maar goed, als we over 10 jaar in de Unilever Dome spelen heb jedr niks meer an
pi_27005322
quote:
14-05-2005: Van den Herik zoekt nieuwe voorzitter
[Bron: Rijnmond.nl]

Ruud Gullit heeft in het afgelopen seizoen te weinig steun gehad van de Feyenoord-leiding en mede daarom moet Wim Jansen als technisch klankbord gaan fungeren in de Kuip.

Dat zijn twee van de uitspraken die Jorien van den Herik vandaag doet in de Telegraaf. De voorzitter van Feyenoord zegt in het interview verder al twee jaar te zoeken naar een directie-voorzitter die, beter dan dat van den Herik dat als president-commissaris op afstand kan doen, de dagelijkse leiding kan nemen bij de stadionclub. Zeker nu Jan Willem van Dop vertrekt als algemeen directeur is de komst van een sterke directievoorzitter naar Feyenoord volgens van den Herik van het grootste belang.
pi_27005396
Die kale blijft gewoon de touwtjes in handen houden..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27005851
Afgaande op het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, was dit de "basis" van Feyenoord dit seizoen:

Babos 22
Saïdi 28
Paauwe 21
Bosschaart 22
Castelen 28
Ghali 20
Ono 23
Goor 32
Kuijt 32
Kalou 29
Lazovic 18

Er ontbreken logischerwijs verdedigers, omdat die later kwamen, maar toch. In hoeverre dus vernieuwing en wat heeft Gullit hiermee goed / fout gedaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_27005924
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Een metrolijn van Zuid tot aan Ridderkerk is niet kostendekkend. Zeker als er geen bovengrondse lijn mag komen, een tunnel van 10(?) km kost aardig wat knakies. Als ze nou zekerheid hadden over de resterende tijd van de Kuip, dan zou een vertakking vanaf Wilhelminaplein wel mogelijk moeten zijn. Met een extra station ergens bij de Laan op Zuid. Ze zijn nu toch bezig heel Zuid op te knappen, als er dan ook eens voor goed OV wordt gezorgd. Pathe is ook zo goed als onbereikbaar met OV. Op wedstrijddagen extra toestellen inzetten. Mensen zijn sneller afgevoerd dan met trein of tram.

Maar goed, als we over 10 jaar in de Unilever Dome spelen heb jedr niks meer an
Ik denk dat het juist niet kostendekkend is om alleen naar de kuip te gaan en loz. Juist dan heb je dus maar 1 keer per week/1 keer in de 2 weken een vol gebeuren terwijl ik dit wel sneller zie gebeuren wanneer je naar woonwijken toe gaat. Uiteraard is het onder de grond haast niet haalbaar. Wel zie je bijvoorbeeld dat zowel ridderkerk als de keizerszwaard enorm aan het verbouwen zijn om groter te worden, in de hoop dat de lijn er ook komt.
Ik zie trouwens niet echt in waarom de metro veel beter zou moeten functioneren dan een trein. De toevoer naar de metro wordt dan ook gewoon afgesloten en iedereen stuk voor stuk gecontroleerd. De metro rijdt pas wanneer die vol is, maar niet wanneer iedereen weer gaat dringen, geen verschil met de trein imo.
Ook hier geldt dat het dan ook alleen maar kan werken als het onder de grond zit, want als het boven de grond zit heeft het ook alleen maar last van alles waar de trams nu ook zo kut van rijden.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_27005948
Damn weer onder mn vriendins naam gepost.. bovenstaande is dus van mij
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:48:13 #54
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27006142
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Afgaande op het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, was dit de "basis" van Feyenoord dit seizoen:

Babos 22
Saïdi 28
Paauwe 21
Bosschaart 22
Castelen 28
Ghali 20
Ono 23
Goor 32
Kuijt 32
Kalou 29
Lazovic 18

Er ontbreken logischerwijs verdedigers, omdat die later kwamen, maar toch. In hoeverre dus vernieuwing en wat heeft Gullit hiermee goed / fout gedaan?
Logisch dat je er 44 om je oren krijgt als je met 1-4-5 speelt
pi_27006327
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik denk dat het juist niet kostendekkend is om alleen naar de kuip te gaan en loz. Juist dan heb je dus maar 1 keer per week/1 keer in de 2 weken een vol gebeuren terwijl ik dit wel sneller zie gebeuren wanneer je naar woonwijken toe gaat. Uiteraard is het onder de grond haast niet haalbaar. Wel zie je bijvoorbeeld dat zowel ridderkerk als de keizerszwaard enorm aan het verbouwen zijn om groter te worden, in de hoop dat de lijn er ook komt.
Ik zie trouwens niet echt in waarom de metro veel beter zou moeten functioneren dan een trein. De toevoer naar de metro wordt dan ook gewoon afgesloten en iedereen stuk voor stuk gecontroleerd. De metro rijdt pas wanneer die vol is, maar niet wanneer iedereen weer gaat dringen, geen verschil met de trein imo.
Ook hier geldt dat het dan ook alleen maar kan werken als het onder de grond zit, want als het boven de grond zit heeft het ook alleen maar last van alles waar de trams nu ook zo kut van rijden.
Ik kom nooit verder dan Varkenoord dus ben daar niet zo bekend
Grote voordeel van de metro is dat ie om de 2minuten kan rijden, rechtstreeks naar CS. En dat ie sneller is dan de tram, niet hoeft te wachten bij stoplichten etc maar dat geldt voor de trein ook. Maar goed, het is op dit moment toch geen optie.

Kuyt bij Voetbal Insite. Das toch op maandag?
pi_27006994
quote:
Ik vind eigenlijk dat Wotte eerder weg moet dan Gullit, het liefst beide

Is die zaakwaarnemer van Kalou trouwens Jan de Visser de ex-Feyenoorder en ex-Heerenveen speler?
pi_27010359
quote:
Gullit weet nu zeker dat hij blijft

Een week nadat hij openlijk zijn twijfel uitsprak of de leiding van Feyenoord nog wel met hem wil doorgaan, heeft trainer Ruud Gullit zichzelf gerust kunnen stellen. ‘Ik ben er volgend seizoen nog zeker.’ Na de 2-0-nederlaag van vorige week tegen NEC vroeg Gullit zich hardop af of de club hem nog wel de tijd zou geven.

Maar de 42-jarige coach voerde deze week gesprekken met directeur technische zaken Mark Wotte, met wie hij bezig is de selectie voor het komend seizoen te verversen. Over zijn impulsieve uitspraak, na de negende competitienederlaag van het seizoen, zei Gullit gisteren: ‘Dat is mijn eerlijkheid. Dan ga ik denken: als ik zelf voorzitter was, zou ik ook ontevreden zijn. Dat is achteraf een beetje stom geweest van mezelf.’

In zijn eerste seizoen als coach van Feyenoord bezet de club een teleurstellende vierde plaats. Vooral de laatste wedstrijden van zijn ploeg hebben Gullit aan het twijfelen gebracht. ‘Ik vraag me af of de motivatie er nog wel is bij degenen die er nu nog zijn. We snakken naar het einde van het seizoen.’

En dat terwijl morgen de uitwedstrijd tegen landskampioen PSV op het programma staat. Het is een papieren topper. ‘Maar ik denk dat zo’n wedstrijd wel bij iedereen moet leven en daar ben ik ook wel benieuwd naar.

‘Doordat we twee wedstrijden in de laatste minuut hebben weggegooid (PSV voor de KNVB-beker en Ajax in de competitie) is het hele seizoen verloren. Ik hoop dat de spelers zich nog kunnen opladen, maar de laatste weken hebben aangetoond dat dat moeilijk is.’

Gullit bespeurde ook irritatie bij zijn spelers. ‘Dat er woensdag een vechtpartijtje is geweest op de training zegt al genoeg. Ik weet niet of dat de boel op scherp heeft gezet. Maar er zat in elk geval een hoop frustratie bij. Ik heb er wel mijn twijfels bij of je elkaar wel op scherp moet zetten in een fase dat niets meer hoeft.’

De tegenstander van zondag wordt niet gevreesd door de coach. ‘We hoeven niet bang te zijn voor nog meer gezichtsverlies, want dat hebben we al geleden. Ik wil nu zien dat er mensen zijn die volgend jaar bij Feyenoord willen spelen.

‘Je kunt niet elke week goed spelen, maar laat dan zien dat je wilt werken. De wedstrijden tegen Heerenveen en NEC waren lamlendig. Daar zat niets in. Nu hoop ik dat de spelers in elk geval nog iets van spelplezier laten zien.’

Volgens Gullit heeft Feyenoord veel terrein moeten prijsgeven op de concurrenten uit Eindhoven en Amsterdam. ‘Ik denk dat we qua kwaliteit in de breedte hebben moeten onderdoen voor PSV en Ajax. We zijn heel wisselvallig geweest. De progressie zit alleen in de reeks wedstrijden waarin we makkelijk scoorden en goed speelden. Toen hadden we de kans weer helemaal terug te krabbelen vanuit een lastige situatie.’

Maar in plaats daarvan viel Feyenoord steeds verder terug, met als voorlopig dieptepunt de nederlaag tegen NEC. Gullit liet zich na die wedstrijd meeslepen in zijn teleurstelling en deed zijn beklag over de wanprestatie van zijn spelers. Tevens plaatste hij vraagtekens bij zijn eigen toekomst in de Kuip.

Maar die twijfel is omgeslagen en samen met Wotte en zijn beide assistenten Petrovic en Duut is Gullit bezig zijn selectie voor het nieuwe seizoen samen te stellen. Deze week had tevens een gesprek plaats met oud-Feyenoorder Wim Jansen, die in een adviserende rol bij de club zou moeten worden betrokken. Over de inhoud van het overleg met Jansen is nog niets bekend.
Bron: Volkskrant.
pi_27011287
Tja laten we het maar over de metro hebben, Feyenoord is toch klote.
pi_27011309
P$V - Feyenoord leeft wel erg hè!
pi_27011347
Eerlijk gezegd hoop ik dat we met 12-0 verliezen, zodat de hele technische staf opstapt
pi_27011378
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat we met 12-0 verliezen, zodat de hele technische staf opstapt
pi_27017350
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Dat zou fantastisch zijn voor de neutrale toeschouwer.
That's all folks!
  zondag 15 mei 2005 @ 05:07:21 #63
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27019979
Het lijkt me een mooi verjaardagscadeau als we de boeren in eigen huis verslaan.
The Most Incredible, Baby
pi_27020010
quote:
Op zondag 15 mei 2005 05:07 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me een mooi verjaardagscadeau als we de boeren in eigen huis verslaan.
We hebben AC Milan thuis met 3-1 afgedroogd, en jij denkt dat jullie gaan winnen ?

Gomez
Bouma Alex Ooier Lee
Bommel Vogel Cocu
Farfan VoH Park

Lijkt me vrij duidelijk namelijk again 3-1
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_27020323
quote:
Op zondag 15 mei 2005 05:18 schreef febster het volgende:

[..]

We hebben AC Milan thuis met 3-1 afgedroogd, en jij denkt dat jullie gaan winnen ?

Gomez
Bouma Alex Ooier Lee
Bommel Vogel Cocu
Farfan VoH Park

Lijkt me vrij duidelijk namelijk again 3-1
Och Feyenoord heeft wel vaker rare dingen gedaan, zoals een zekere ploeg die al heel lang geen tegengoal hadden gehad 2 om de oren geven bijvoorbeeld. Ook was ik zelf aanwezig bij de amstel cup wedstrijd in de kuip. PSV was sterker maar Feyenoord kreeg ook zeer goede kansen om de wedstrijd naar zich toe te trekken.

Ze kunnen nog best wel voor een stuntje zorgen, al denk ik dat het er nu gewoon niet in zit.
pi_27020709
quote:
In een reactie op het terugzetten van Lazovic naar het tweede elftal liet Mark Wotte op Telegraaf.nl weten dat Lazovic "wat gefrusteerd" is. "Hij kan vanwege zijn schorsing niet spelen en worstelt daardoor wat met zichzelf. Daar moet je als club ook begrip voor kunnen hebben. Hij heeft het in de tweede seizoenshelft wel vrij aardig gedaan, maar kon het niet winnen van Kalou en Kuijt. Daar moet voor volgend seizoen een oplossing voor komen. Dat kan door een spits te verkopen of door een andere club voor Lazovic te zoeken. Naar die oplossing zijn we nu op zoek."
Die is dus weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27020929
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

pi_27020938
Ik denk dat Kuijt vertrekt en dat Kalou blijft. Van het geld dat we voor Kuijt krijgen moeten we meteen Huntelaar kopen.
pi_27020963
quote:
quote:
pi_27020996
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef Moreno het volgende:

[..]

[..]

Jij wint liever extreem lucky met 1-0 om vervolgens de Technische staf en de directie te laten denken dat de crisis is opgelost en we met dit team nog wel een seizoen door kunnen?
pi_27021192
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:07 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Jij wint liever extreem lucky met 1-0 om vervolgens de Technische staf en de directie te laten denken dat de crisis is opgelost en we met dit team nog wel een seizoen door kunnen?
12-0 gaat mij ook een beetje te ver eigenlijk.
pi_27021237
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:22 schreef snabbi het volgende:

[..]

12-0 gaat mij ook een beetje te ver eigenlijk.
Maar bij 12-0 kan niemand er meer omheen dat er ingegrepen moét worden, en niet zo'n beetje ook. Bij zo'n uitslag stappen Gullit/Wotte per direct op, dat weet ik wel zeker.

Maar goed, 7-0 dan.
pi_27021383
quote:
Op zondag 15 mei 2005 10:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die is dus weg.
Dat denk ik dus ook.
  zondag 15 mei 2005 @ 11:41:00 #74
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27021495
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:26 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Maar bij 12-0 kan niemand er meer omheen dat er ingegrepen moét worden, en niet zo'n beetje ook. Bij zo'n uitslag stappen Gullit/Wotte per direct op, dat weet ik wel zeker.

Maar goed, 7-0 dan.
Ben je jood ofzo. Rot op man.
A.M.A.B
pi_27021558
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben je jood ofzo. Rot op man.
Integendeel Als er nu niets gebeurd verliezen we volgend jaar weer 2 keer van de joden en dat kan ik niet aan. Er kan beter nu wat gebeuren dan halverwege volgend seizoen.
  zondag 15 mei 2005 @ 14:39:13 #76
53267 TC03
pi_27025881
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:43 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Als er nu niets gebeurd verliezen we volgend jaar weer 2 keer van de joden en dat kan ik niet aan.
Weer?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:35:35 #77
53267 TC03
pi_27029298
4-2, valt nog mee. Gefeliciteerd dan maar?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:35:40 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27029300
27 punten achter de kampioen, poeh poeh...
pi_27029451
Tiende nederlaag toch? Is nog geen derde van de competitie.

Respect voor Bert groeit met de week hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_27029546
Let op, ze gaan volgende week ook nog verliezen van ADO Den Haag .
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 16:48:24 #81
42184 crew  DaMart
pi_27029600
De nederlaag tegen PSV was te verwachten natuurlijk. Helaas zal ook dit waarschijnlijk voor Feyenoord of Gullit geen aanleiding vormen om de samenwerking na volgende week te beëindigen. Hopelijk proberen ze wel 90% van de huidige selectie te verkopen van de zomer, zodat er geld beschikbaar komt voor goede spelers die het Feyenoordshirt wel waard zijn.

Voor de verdediging lijken Knol en/of Kruiswijk me bijvoorbeeld wel aardige voetballers. Beiden nog jong, en ze kunnen nog groeien. Daarnaast zou vooral eens naar de eigen jeugd gekeken moeten worden. Want hoezeer ik ook niet voor Ajax ben, dat is iets wat ze daar beter doen. Bij Ajax stromen nog regelmatig jeugdspelers door, terwijl de spelers met enige potentie bij Feyenoord bij excelsior mogen wegkwijnen of voor weinig naar een andere club in de eredivisie mogen, waar ze laten zien toch eigenlijk beter te kunnen voetballen dan men bij Feyenoord dacht.

Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat het ooit nog eens goed zal komen met Feyenoord, al durf ik niet te zeggen wanneer ooit zal zijn
  zondag 15 mei 2005 @ 16:53:17 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27029692
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:48 schreef DaMart het volgende:

Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat het ooit nog eens goed zal komen met Feyenoord, al durf ik niet te zeggen wanneer ooit zal zijn
Ik zet alvast geld in op Feyenoord voor het seizoen 2011/2012.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 16:54:14 #83
42184 crew  DaMart
pi_27029712
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan al?
pi_27029794
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Respect voor Bert groeit met de week hoor!
Ik denk dat Bert met deze ploeg 3e of misschien zelfs 2e was geworden. Met hem hebben we nog nooit verloren van ploegen als Den Bosch en ADO volgens mij.
pi_27029813
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

2009 is het 10 jaar geleden dat ze kampioen werden, dus misschien iets eerder.
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 16:59:05 #86
42184 crew  DaMart
pi_27029820
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ik denk dat Bert met deze ploeg 3e of misschien zelfs 2e was geworden. Met hem hebben we nog nooit verloren van ploegen als Den Bosch en ADO volgens mij.
Nee, alleen van RBC, 4-2 uit
pi_27029872
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, alleen van RBC, 4-2 uit
Ik denk dat Bert een veel en veel betere team-builder was dan Gullit. En hij kon spelers beter motiveren.
Puur doordat Gullit deze 2 eigenschappen mist, is dit zo'n rampzalig seizoen geworden.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:03:09 #88
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27029915
dat verhaal van vd herik

loos die kerel toch eens man.....

alhoewel wij dat van vd eijden kunnen zeggen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 15 mei 2005 @ 17:04:23 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27029949
Teambuilder, kom op Loekie. Jij kunt je toch ook nog de tijd herinneren waarbij de topspelers snakten naar een transfer omdat er op de een of andere manier iets niet klopte in de kleedkamer...
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 17:05:02 #90
42184 crew  DaMart
pi_27029963
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ik denk dat Bert een veel en veel betere team-builder was dan Gullit. En hij kon spelers beter motiveren.
Puur doordat Gullit deze 2 eigenschappen mist, is dit zo'n rampzalig seizoen geworden.
In zijn slechtste jaar heeft Bert het ook beter gedaan dan Gullit dit jaar. Op meerdere punten is Bert dus blijkbaar beter, waarbij ik het met je eens ben, dat hij een groep blijkbaar beter kon motiveren. Uiteraard had ook Bert wat minder goede punten, zoals dat hij heel weinig met jeugd deed, maar al met al, ging het onder hem wel beter sportief gezien.
pi_27030067
Is fransie102 de nieuwe Loek?? Verrassend!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 mei 2005 @ 17:11:18 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27030118
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Is fransie102 de nieuwe Loek?? Verrassend!
Elke pas geregistreerde Feyenoorder met weinig inzicht noem ik Loekie
pi_27030159
Het is dus een soort geuzennaam.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 mei 2005 @ 17:23:58 #94
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27030368
Leuk voor de nieuwe VBL-awards, voor de user met het minste inzicht: De Loek Award.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:25:30 #95
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27030405
Alhoewel Loek die natuurlijk gewoon zal winnen..
  zondag 15 mei 2005 @ 17:26:21 #96
88831 Shreyas
De beste
pi_27030426
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:46 schreef Semiphonic het volgende:
Let op, ze gaan volgende week ook nog verliezen van ADO Den Haag .
Ik hoop van wel, dan is Heerenveen bij winst op NEC vierde
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:28:12 #97
88831 Shreyas
De beste
pi_27030461
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

2009 is het 10 jaar geleden dat ze kampioen werden, dus misschien iets eerder.
Oh, je bedoelt dat ze in 2009 kampioen van de Gouden Gids Divisie worden. Ja, dat zou heel goed kunnen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_27030711
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt dat ze in 2009 kampioen van de Gouden Gids Divisie worden. Ja, dat zou heel goed kunnen
Hahahaha domme jood, scheer je weg.
pi_27030725
Club Brugge kampioen dus. Nu maar hopen op goed nieuws over Simons.
pi_27030984
De kop boven het niewsbericht op feyenoord.nl is veelzeggend: Stunt in Eindhoven blijft uit.
Als winnen van PSV al stunten wordt.......
Christian Gyan Ole Ole
  zondag 15 mei 2005 @ 17:54:12 #101
50936 The_Hives
pi_27031001
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef chrisgyan het volgende:
De kop boven het niewsbericht op feyenoord.nl is veelzeggend: Stunt in Eindhoven blijft uit.
voor jullie is elke overwinning dit seizoen een stunt.
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27031003
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef chrisgyan het volgende:
Mwoah. Komt meer omdat PSV dit seizoen bijna onverslaanbaar is voor Nederlandse teams. Voor Ajax en AZ was winnen van dit PSV ook stunten hoor.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:55:10 #103
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27031025
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:23 schreef RedGuy het volgende:
Leuk voor de nieuwe VBL-awards, voor de user met het minste inzicht: De Loek Award.
A.M.A.B
pi_27031509
Wat hebben we volgend seizoen nodig:

-Linksback
-Verdedigende middenvelder
-Centrum verdediger
-Nieuwe trainer
-Nieuw bestuur
  zondag 15 mei 2005 @ 18:20:50 #105
50936 The_Hives
pi_27031539
nieuw aanvaller als één van de K2 verdwijnt.
Fok! Federatie
pi_27031599
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef The_Hives het volgende:
Als 1 van de K2 verdwijnt hebben we genoeg centjes om Huntelaar of Kone te halen
  zondag 15 mei 2005 @ 18:23:45 #107
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27031601
Geld.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27031604
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef The_Hives het volgende:
Als Kuijt weg gaat dan moeten ze Huntelaar halen. Gaat Kalou weg dan moeten ze Kone halen.
pi_27031615
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Als 1 van de K2 verdwijnt hebben we genoeg centjes om Huntelaar of Kone te halen
Je was me net voor
  zondag 15 mei 2005 @ 18:24:53 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27031629
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef fransie102 het volgende:
Zou Huntelaar willen komen? Heerenveen en Feijenoord schelen niet zo veel meer.
pi_27031631
Alsof Huntelaar naar Feyenoord wil.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:25:00 #112
50936 The_Hives
pi_27031634
Huntelaar Die wil niet naar feyenoord hoor
Fok! Federatie
pi_27031644
Kone trouwens ook niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27033534
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef The_Hives het volgende:
Huntelaar Die wil niet naar feyenoord hoor
Naar welke club wil ie dan wel?
  zondag 15 mei 2005 @ 20:02:32 #115
39119 Staanplaats
Haringkop!
pi_27033770
Het cynische "We gaan Europa in.." vanuit het uitvak zei wel voldoende..

Ik heb in de tijd van Van Marwijk, en Baan de verantwoordelijke meerdere malen verguisd maar als je terug kijkt was het misschien niet eens zo slecht..
  zondag 15 mei 2005 @ 20:16:21 #116
50936 The_Hives
pi_27034143
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:52 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Naar welke club wil ie dan wel?
in Nederland schijnt hij meer gevoel bij Ajax te hebben (tenminste dat heb ik hier op het forum gelezen ), maar dat zal niet de enige reden zijn. feyenoord is op dit moment nou niet het toonbeeld van een (in potentie) goeddraaiende ploeg waar het voor een jongen als hij goed is om heen te gaan.
Fok! Federatie
  zondag 15 mei 2005 @ 20:17:33 #117
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27034181
Je zou toch verwachten dat bv een Ono wel ff wil uitblinken om een nieuwe club te scoren, luie fliker. Vorig seizoen had ik nog het idee dat het wel beter moest gaan en dat Gullit daar wel ff voor zou zorgen. Nou krijgen we Ali B. en 5 keepers dr bij. Wel sympathiek dat ze hun medewerking verleenden aan het afscheidsfeestje van Mark en Johann. Ach, we doen igg nog volop mee in het topscorersklassement
pi_27034316
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef The_Hives het volgende:

[..]

in Nederland schijnt hij meer gevoel bij Ajax te hebben (tenminste dat heb ik hier op het forum gelezen ), maar dat zal niet de enige reden zijn. feyenoord is op dit moment nou niet het toonbeeld van een (in potentie) goeddraaiende ploeg waar het voor een jongen als hij goed is om heen te gaan.
Dat is waar, ik denk dat Feyenoord eerst maar eens de boel op orde moeten krijgen voordat ze weer aantrekkelijk zijn voor jonge talentvolle spelers.
  zondag 15 mei 2005 @ 20:25:48 #119
96356 cultheld
demagoog
pi_27034469
Volgend jaar: Feyenoord met koningskoppel Boussabon en Lazovic
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27034529
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
pi_27035022
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
pi_27035479
Ach, volgend jaar beter he

Vanaf nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen, heb geen zin meer om me druk te maken over wat er fout gaat.

Dus Mark en Ruudje, laatste kans deze zomer
pi_27035855
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:

Vanaf nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen, heb geen zin meer om me druk te maken over wat er fout gaat.

Maar als het van de zomer weer mis gaat hebben we weer zo'n klote seizoen te gaan
  zondag 15 mei 2005 @ 21:06:01 #124
39119 Staanplaats
Haringkop!
pi_27035875
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:

Punt had ik vorige week al bereikt, nergens meer 'echt' druk om maken..

Hoop supporters dachten er eigenlijk vandaag zo over.

Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
  zondag 15 mei 2005 @ 21:06:58 #125
39119 Staanplaats
Haringkop!
pi_27035895
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:05 schreef Moreno het volgende:

[..]

Maar als het van de zomer weer mis gaat hebben we weer zo'n klote seizoen te gaan
Bereid je alvast maar voor.
Ik ben benieuwd wat er uit de hoge hoed wordt getoverd, maar veel vertrouwen heb ik niet.
pi_27035917
Met Ali zal alles goed komen.
Klik dan als je durft
pi_27035981
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:06 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Bereid je alvast maar voor.
Ik ben benieuwd wat er uit de hoge hoed wordt getoverd, maar veel vertrouwen heb ik niet.
Misschien met Simons wordt het nog wat.
pi_27036213
Hing vandaag wel een leuk spandoek in het Philips Stadion.
3 x landskampioen in de laatste 30 jaar;hoezo topclub.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_27036232
Lachwekkend, de laatste wedstijden dit seizoen.
Deze ploeg verdient de naam Feyenoord niet.
pi_27036265
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef chelloboy het volgende:
Wij zijn tenminste nog een club
pi_27036298
Liever een topclub dan een topelftal.
Het één is tijdelijker dan het andere.
  zondag 15 mei 2005 @ 21:21:57 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27036300
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:20 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wij zijn tenminste nog een club
PSV ook,althans,volgens mij is het geen NV of BV itt andere....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27036340
Dat jullie überhaupt op dat boertje ingaan

Ga feest vieren ofzo i.p.v zielig te doen op een forum
  zondag 15 mei 2005 @ 21:36:21 #134
39119 Staanplaats
Haringkop!
pi_27036836
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef chelloboy het volgende:
"Altijd winnen in Milaan!"
pi_27039563
FR-fans heeft opzich wel een leuke titel voor de wedstrijd van vandaag.

PSV - KUIJT: 4-2

pi_27039629
Tsja, het klopt nog ook. Zonder Kuijt zijn ze echt helemaal niks, hij houdt het nog een beetje levend. Het is te hopen voor Feyenoord dat hij blijft.
pi_27039674
Ik hoop niet voor Kuijt dat hij volgend seizoen nog bij Feyenoord speelt.
That's all folks!
pi_27039763
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:03 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, het klopt nog ook. Zonder Kuijt zijn ze echt helemaal niks, hij houdt het nog een beetje levend. Het is te hopen voor Feyenoord dat hij blijft.
Daarmee doe je Kalou, Goor, Ono in vorm en Lodewijks tekort.
pi_27039794
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop niet voor Kuijt dat hij volgend seizoen nog bij Feyenoord speelt.
Kuijt blijft alleen als ie er vertrouwen in heeft dat het nog wat kan worden volgend seizoen. Er zullen dus 2 of 3 echte versterkingen bijgekocht moeten worden en een stuk of 10 overbodige spelers weggestuurd moeten worden.
pi_27039829
Ik geloof niet dat Feyenoord volgend seizoen wel een acceptabel eftal heeft. Kuijt moet gewoon vertrekken.
That's all folks!
pi_27039964
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof niet dat Feyenoord volgend seizoen wel een acceptabel eftal heeft. Kuijt moet gewoon vertrekken.
Waarom niet? Zo rampzalig is het nou ook weer niet. Ze hebben dit seizoen vaak genoeg laten zien dat ze wel degelijk goed kunnen voetballen hoor.

En ik weet zeker dat je met Simons en nog 1 of 2 echte versterkingen (ervaren spelers die door kunnen zetten) volgend seizoen het wel tot het einde vol moet kunnen houden. Het is alleen de vraag of deze versterkingen er gaan komen of dat Wotte niet van zijn fouten geleerd heeft.

Overigens is Feyenoord dit jaar de enige ploeg die het gelukt is om in 2 wedstrijden 5 keer tegen PSV te scoren. Dat lukte zelfs Milan niet Lichtpuntje
pi_27039998
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:16 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Overigens is Feyenoord dit jaar de enige ploeg die het gelukt is om in 2 wedstrijden 5 keer tegen PSV te scoren. Dat lukte zelfs Milan niet Lichtpuntje
Door welke 2 spelers zou dat toch komen
pi_27041322
quote:
Mwah, je moet gewoon zorgen dat je een goede as hebt staan, in elke linie een leider. Nu heb je die alleen in de keeper (Lodewijks, als hij al speelt) en in de spits Kuijt op het middenveld en in de verdediging heb je die niet. Als je nu naar PSV kijkt hebben ze in elke linie minstens een leider staan: Gomes - Alex - v.Bommel/Cocu - Vennegoor. Dan heb je nog spelers als Bitterbal Bouma, Lee, Vogel die het best tot hun recht komen als ze aan de hand van die spelers voetballen. Bij Feyenoord heb je ook een aantal spelers die beter tot hun recht zouden komen met een echt sterke as in je elftal: o.a Bosschaart, Hofs, Ostlund. Als je ze aan hun lot overlaat heb je er veel minder aan, net zoals je zou zien bij dan als voorbeeld Bouma/Lee/Vogel.

Kijk naar het UEFA CUP jaar, je had Zoetebier-v. Wonderen-Bosvelt-van Hooijdonk staan. Aan hun hand had je o.a Rzasa, Gyan en Paauwe staan, nou als je die zomaar in een team dropt heb je er ook geen reet aan, maar speelden prima wedstrijden samen met die spelers.

Dus voorlopig zijn de aankopen Greene, Boussaboun nog volkomen nutteloos, als je die nu ook aan hun lot overlaat. Je moet ze aan de hand van meer ervaren spelers zich laten ontwikkelen.
  maandag 16 mei 2005 @ 00:00:20 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27041342
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:01 schreef Moreno het volgende:
FR-fans heeft opzich wel een leuke titel voor de wedstrijd van vandaag.

PSV - KUIJT: 4-2
Ze blinken weer uit in originaliteit.
Briljant!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27041378
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:08 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ono in vorm, das ook 5x per seizoen, die stelt mij zo teleur.
pi_27041445
quote:

Kalou heeft het totaal een half seizoen echt laten zien, Goor is wel goed, maar niet super en ouder, Ono is amper meer in vorm en Lodewijks is een aardige keeper, maar niet meer dan dat.
pi_27041528
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze blinken weer uit in originaliteit.
Briljant!

PSV - Lamlullen 4-0 Origineler?
pi_27041640
Volgens Hugo Borst stapt Gullit komende week uit zichzelf op.
Het is niet te hopen, want straks moeten we het een tijdje doen met Petrovic als hoofdtrainer
  maandag 16 mei 2005 @ 00:10:48 #149
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27041683
1. Goor is een hondenkop
2. Hofs is een hondenkop
3. Wat was het slecht
4. Kuijt verdient een standbeeld
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27041749
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:09 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Hugo Borst stapt Gullit komende week uit zichzelf op.
Het is niet te hopen, want straks moeten we het een tijdje doen met Petrovic als hoofdtrainer
'Petro' heeft daar de papieren niet voor
pi_27041882
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:12 schreef rotskibo het volgende:

[..]

'Petro' heeft daar de papieren niet voor
Gelukkig
  maandag 16 mei 2005 @ 00:19:25 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27041961
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef fransie102 het volgende:

Gelukkig
fransie102 neem eens een usericon zodat we je gaan herkennen?
En ben je al ontmaagd in Hools?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 mei 2005 @ 01:15:00 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27043741
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Fransie is gewoon Loek in disguise
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27045278
En wij zijn de beste
  maandag 16 mei 2005 @ 09:26:32 #155
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27046988
Simons komt waarschijnlijk niet..
A.M.A.B
pi_27048184
quote:

[..]

pi_27048198
quote:

[..]

Pff icoontjes zijn dom. Op de FP kan je ze tenminste ook uitschakelen.
pi_27048535
wat ik nou weer 's niet snap, is waarom er die boeren wel een jong zoals die ibrahim allibabba rondloopt en bij ons niet. Regio Rijnmond moet toch echt hele groepen van die jochies hebben rondlopen, maar toch wordt er niemand gescout... (of ze worden verkocht aan nec waar ze prima spelen.)

waardeloos
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_27048557
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:26 schreef Cart_man het volgende:
eeeeeej sjeff geef 's een bron dan
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 16 mei 2005 @ 11:27:56 #160
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27048586
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:06 schreef snabbi het volgende:

[..]

Pff icoontjes zijn dom. Op de FP kan je ze tenminste ook uitschakelen.
Jij bent dom.
A.M.A.B
  maandag 16 mei 2005 @ 11:30:20 #161
53267 TC03
pi_27048628
Toch vind ik niet dat als je de opstelling ziet, dat Feyenoord nou zo'n slecht team heeft. Het probleem is alleen dat iedereen voor zichzelf speelt
pi_27048641
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:25 schreef mister_popcorn het volgende:
wat ik nou weer 's niet snap, is waarom er die boeren wel een jong zoals die ibrahim allibabba rondloopt en bij ons niet. Regio Rijnmond moet toch echt hele groepen van die jochies hebben rondlopen, maar toch wordt er niemand gescout... (of ze worden verkocht aan nec waar ze prima spelen.)

waardeloos
Vast wel, maar die kiezen in de jeugd al voor Ajax en PSV .
  maandag 16 mei 2005 @ 11:31:51 #163
53267 TC03
pi_27048662
quote:

waardeloos
Kalou?
pi_27048987
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kalou?
iesjgoet. Maar als ik de voorbeelden van die boeren moet opnoemen...
En dan zeker dat gevalletje ibrahim, die moeten er toch in r'dam eo rondlopen?!
pi_27049040
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Semiphonic het volgende:

[..]

Vast wel, maar die kiezen in de jeugd al voor Ajax en PSV .
de jeugd van Feyenoord doet het al jaren beter dan die van de boertjes. En volgens mij hebben we op dat gebied ook heel wat goedgemaakt tov de joden. Alleen de doorstroom is er nauwelijks tot helemaal niet. Ze krijgen gewoon geen kans.
pi_27050600
quote:

[..]

<--- Mooi he?
quote:
Klinkt eng
pi_27050659
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:26 schreef Cart_man het volgende:
Bron?
In dat geval moeten we het volgend jaar waarschijnlijk weer met een paar Zuid-Afrikaanse/Kroatische/Oostenrijkse prutsers doen.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:52:11 #168
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27050706
Bijvoorbeeld toen het nog werd uitgezonden op rtl5, Shell Jeugdcompetitie. Werden met grote voorsprong op de neusjes kampioen. Die lichting met Leonardo, Van Dieren, Varkevisser etc. Maar Jong Feyenoord kan wel morgen kampioen worden en speelden de joden een paar weken terug toch aardig van de mat Alleen dan vertrekt bv Joepie weer naar FCDB oid...
pi_27051211
Ook spelen de FeyenoordB1 en ajaxB1 binnenkort nog een bekerfinale
pi_27051375
quote:

waardeloos
Tis bij PSV ook een zeldzaamheid dat er een jeugdspeler doorbreekt hoor.

Feit is wel dat de talenten die we hebben weg gaan omdat ze niet goed genoeg zouden zijn voor het 1e. Maar is een Danny Buijs, of Swerts nou zoveel minder dan Ostlund. Boutahar nou zoveel minder als Ono?
  maandag 16 mei 2005 @ 13:44:48 #171
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27051869
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:26 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

eeeeeej sjeff geef 's een bron dan
Heb niet echt een bron. Gewoon dingen die ik van diverse goed ingelichte mensen verneem. Schijnen al naar een ander te zoeken.
A.M.A.B
  maandag 16 mei 2005 @ 13:52:52 #172
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27052095
quote:
Ik vind Kuijt wel iets voor PSV.
  maandag 16 mei 2005 @ 13:52:54 #173
53267 TC03
pi_27052097
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:26 schreef Luni het volgende:

[..]

Tis bij PSV ook een zeldzaamheid dat er een jeugdspeler doorbreekt hoor.

Feit is wel dat de talenten die we hebben weg gaan omdat ze niet goed genoeg zouden zijn voor het 1e. Maar is een Danny Buijs, of Swerts nou zoveel minder dan Ostlund. Boutahar nou zoveel minder als Ono?
Swerts
pi_27052459
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:18 schreef fransie102 het volgende:
Ook spelen de FeyenoordB1 en ajaxB1 binnenkort nog een bekerfinale
Daar heb je veel aan als je al je talenten weggeeft of voor een habbekrats verkoopt.
pi_27053000
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Snoyl
Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:43:05 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27053336
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.
Gele kaarten moet toch niet zo een probleem zijn...we zaten altijd te zeiken dat er nooit gele kaarten door Feijenoorders werden behaald. Fairplaycup.

Hij is nog jong, kan nog erg veel leren. Moet je gewoon de kans geven. Hij krijgt het alleen niet...
A.M.A.B
pi_27053376
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef Luni het volgende:

[..]

8 gele kaarten. Maakt me niet zo veel uit, liever iemand die kaarten pakt als het moet dan 'n verdediger die voor de sportiviteitsprijs gaat. Met dat laatste win je geen wedstrijden.

Snoyl is een prima verdediger die bij Feyenoord makkelijk meekan. Net zoals 'n Boutahar. Ik denk zelfs dat Olfers prima mee zou kunnen met het huidige Feyenoord, hij is echt wel beter dan Gibbs.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:45:33 #179
53267 TC03
pi_27053394
Snoyl is toch verkocht, en niet verhuurd?
pi_27053415
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef TC03 het volgende:
Snoyl is toch verkocht, en niet verhuurd?
Verhuurd.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:15:19 #181
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054105
Het is toch al zeker dat Snoyl volgend jaar terugkomt? Zuiverloon dr ook ingooien vanaf het begin. Kan alleen maar beter gaan...
pi_27054146
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Het is toch al zeker dat Snoyl volgend jaar terugkomt? Zuiverloon dr ook ingooien vanaf het begin. Kan alleen maar beter gaan...
Babos

Östlund - Saïdi - Zuiverloon - Snoyl

Of wil je Gibbs laten staan?
  maandag 16 mei 2005 @ 15:22:34 #183
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27054252
Niet persé. Zo geweldig vind ik hem nou ook niet eigenlijk.

Achterin moet iemand komen die kan leiden, een routinier (geen Paauwe). Zie ze dat geen van de vier ooit doen. Zelfde geldt voor het middenveld.
A.M.A.B
  maandag 16 mei 2005 @ 15:26:03 #184
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054342
Bahia ipv Gibbs, Zuiverloon kan toch prima rechtsback? Zo niet dan een vervanger van Ostlund. Wie zijn de backs bij Jong Feyenoord nu Van Haaren weg is
pi_27054479
Zuiverloon kan ook centraal geloof ik, en Östlund zie ik liever in de basis staan dan Gibbs. Als Feyenoord Majstorovic koopt hebben we een topcentrum, maar die zal wel niet haalbaar zijn

/edit
Een groot voordeel van Majstorovic is ook dat 'ie al wat Nederlands spreekt, in tegenstelling tot Östlund, Gibbs, Saïdi, Basto en Bahia

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2005 15:35:22 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 15:38:32 #186
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054690
Niet zo heel gek als ie 6mln moet kosten
  maandag 16 mei 2005 @ 15:39:33 #187
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27054720
Zuiverloon is een centrale verdediger, kan op rechtsback. Ostlund is wel aardig, maar heeft wel coaching nodig. Geloof dat de opbouw, van psv, bij 3 van de 4 doelpunten gisteren, begonnen aan zijn kant.

Vergeet ook niet dat Feijenoord Greene heeft gekocht. Is ook iemand die centraal en op rechts kan spelen. Verder zijn ze nog op zoek naar alweer een linksback, terwijl ik denk dat Snoyl wel volstaat op die positie.
A.M.A.B
pi_27054755
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef Erasmusch het volgende:
Niet zo heel gek als ie 6mln moet kosten
Verkoop Ono en nog wat prutsers
  maandag 16 mei 2005 @ 15:43:30 #189
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054822
Hoe die Ono gister ook weer die bal verspeeld op het middenveld... gelukkig voor hem werd het niet zo duidelijk in beeld gebracht, maar gewoon erger dan die blunder van Lindenbergh bij AZ.
pi_27054905
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe die Ono gister ook weer die bal verspeeld op het middenveld... gelukkig voor hem werd het niet zo duidelijk in beeld gebracht, maar gewoon erger dan die blunder van Lindenbergh bij AZ.
Inderdaad zeg. Hij stond echt gewoon naar de grond te staren. Zelden dat ik een speler op zo'n duffe manier een bal kwijt heb zien raken.
pi_27054925
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:31 schreef Sloggi het volgende:
Zuiverloon kan ook centraal geloof ik, en Östlund zie ik liever in de basis staan dan Gibbs. Als Feyenoord Majstorovic koopt hebben we een topcentrum, maar die zal wel niet haalbaar zijn
Waarom niet?
  maandag 16 mei 2005 @ 15:51:19 #192
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27055024
Al een tijdje hoorde ik mensen roepen dat die ostlund nog best goed is, ik vind dat altijd grote onzin. En na de wedstrijd tegen psv gaat neem ik aan niemand meer zeggen dat ostlund goed genoeg is voor feyenoord. Die jongen speelde weer zo slecht gewoon en hij heeft weer 2 goals gekost. Corky pips vind ik zo slecht dat ik hem niet eens als voetballer wil typeren.

Voor komend seizoen heb ik alleen een klein beetje hoop als Wim Jansen terugkomt en een groot zeggenschap heeft. Hij is ook van mening dat bijna geen enkele feyenoorder op dit moment genoeg is voor deze club en hij wil dan ook bijna iedereen verkopen en slechts spelers aantrekken die het niveau en karakter van feyenoord hebben.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_27055055
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:51 schreef yvette1982 het volgende:
Al een tijdje hoorde ik mensen roepen dat die ostlund nog best goed is, ik vind dat altijd grote onzin. En na de wedstrijd tegen psv gaat neem ik aan niemand meer zeggen dat ostlund goed genoeg is voor feyenoord. Die jongen speelde weer zo slecht gewoon en hij heeft weer 2 goals gekost. Corky pips vind ik zo slecht dat ik hem niet eens als voetballer wil typeren.

Voor komend seizoen heb ik alleen een klein beetje hoop als Wim Jansen terugkomt en een groot zeggenschap heeft. Hij is ook van mening dat bijna geen enkele feyenoorder op dit moment genoeg is voor deze club en hij wil dan ook bijna iedereen verkopen en slechts spelers aantrekken die het niveau en karakter van feyenoord hebben.
Was jij nou ook degene die zei dat Kuijt nooit in grote wedstrijden scoord
pi_27055059
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:47 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat die ook naar de Premier League kan en dat heeft vanzelfsprekend zijn voorkeur boven Feyenoord.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:57:18 #195
83103 yvette1982
pi_27055183
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik niet dat als je de opstelling ziet, dat Feyenoord nou zo'n slecht team heeft. Het probleem is alleen dat iedereen voor zichzelf speelt
haha hou toch op zeg.
Ze hebben een waardeloos slecht team, en de spelers kunnen er gewoon heel weinig van.
Spelers zoals ostlund en gibbs zijn zo slecht dat je je af moet vragen of ze het spelletje wel snappen. Bosschaart blijkt het niveau ook bij lange na niet aan te kunnen en die zullen ze dus ook snel moeten verkopen.
Hofs, lazovic, basto, pardo, de graaf zijn vast aardige lui maar komen ook gewoonweg te kort. Je moet al deze spelers gewoon geen kans meer geven maar afdanken. Neem je verlies en probeer wat op te bouwen met spelers die wel potentie hebben.
pi_27055308
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat die ook naar de Premier League kan en dat heeft vanzelfsprekend zijn voorkeur boven Feyenoord.
Hij KAN naar de Premier League? Is er al een bod gedaan dan? Hij zal best wel gevolgd zijn door bijvoorbeeld Newcastle United, maar die volgen ook nog wel 100 andere spelers. Daar komt ook nog bij dat die club momenteel 14e staat geloof ik, Europa dus niet eens in gaat, en ik vraag me af of ze dat volgend seizoen wel doen. De Premier League is natuurlijk heel mooi om in te spelen en je krijgt een vorstelijk salaris, maar zolang er nog niets definitief is, speelt ie nog gewoon in Nederland.

Maar als Feyenoord er bij zulke spelers al vanuit gaat dat ze onhaalbaar zijn, dan kom je nooit verder nee. Zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet.
pi_27055371
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:47 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Twente wil 6 miljoen voor 'm. Voor 4 à 5 moet hij dus wel los te weken zijn, en dan moet 'ie zelf nog willen. Feyenoord is niet zo rijk
pi_27055386
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:01 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Hij KAN naar de Premier League? Is er al een bod gedaan dan? Hij zal best wel gevolgd zijn door bijvoorbeeld Newcastle United, maar die volgen ook nog wel 100 andere spelers. Daar komt ook nog bij dat die club momenteel 14e staat geloof ik, Europa dus niet eens in gaat, en ik vraag me af of ze volgend seizoen wel voor Europees voetbal gaan. De premier league is natuurlijk heel mooi om in te spelen en je krijgt een vorstelijk salaris, maar zolang er nog niets definitief is, speelt ie nog gewoon in Nederland.

Maar als Feyenoord er bij zulke spelers al vanuit gaat dat ze onhaalbaar zijn, dan kom je nooit verder nee. Zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet.
De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:04:45 #199
83103 yvette1982
pi_27055400
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Was jij nou ook degene die zei dat Kuijt nooit in grote wedstrijden scoord
ja klopt.
En dat hij het gisteren qua scoren goed deed zal ik ook zeker niet ontkennen. Helaas speelde hij ook weer dom en slecht door overal te lopen waar hij niet hoorde te staan.
En nogmaals scoort hij vaak niet in de grote wedstrijden, dat van gisteren moet je ook met een korrel zout nemen omdat psv niet zijn best deed. En ze hebben niet gewonnen dus heb je ook weinig aan die goals.
En ik vind kalou een betere speler dan kuijt. Al is kuijt natuurlijk ook best goed, zeker vergeleken met die losers waar hij samen mee moet spelen.
pi_27055442
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?
Volgens mij heeft Feyenoord niet eens interesse in 'm, maar veel supporters zien 'm gewoon graag komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2005 16:13:03 ]
pi_27055508
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Twente wil 6 miljoen voor 'm. Voor 4 à 5 moet hij dus wel los te weken zijn, en dan moet 'ie zelf nog willen. Feyenoord is niet zo rijk
Gelul. Als er geen geld was, hadden we ook geen 10.000 contractspelers. Eerst eens gaan evalueren, en met de verkoop van flink wat spelers (iemand als Smolarek heeft al meer dan een miljoen opgebracht, dus nog zo'n 8 spelers verkopen en daar heb je al de centjes voor een goede nieuwe speler).

Daar komt nog bij dat Feyenoord bezig is met dat privé-investeerdersfonds, dat ook nog enkele miljoenen in het laatje brengt als we de GKL mogen geloven.
pi_27055537
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar ik vind het onzin dat zo'n speler onhaalbaar is voor Feyenoord zolang hij nog niet in onderhandeling is met een club uit Engeland of een andere grote competitie.
  maandag 16 mei 2005 @ 16:09:55 #203
83103 yvette1982
pi_27055556
ja maar lazovic moeten ze ook nog afbetalen terwijl hij ook nog eens mag vertrekken naar een andere club.
En zo makkelijk zijn een hoop spelers niet te verkopen.
pi_27055581
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:08 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Gelul. Als er geen geld was, hadden we ook geen 10.000 contractspelers.
Er is geen geld juist omdat er zoveel spelers onder contract staan
pi_27055607
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Er is geen geld juist omdat er zoveel spelers onder contract staan
Precies, het geld is er wel maar het wordt verkeerd geinvesteerd in allemaal nutteloze spelers. Als je die nou eens laat opzouten.
pi_27055611
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Feyenoord niet eens interesse in 'm, maar veel supporters zijn 'm gewoon graag komen.
Dat is het verhaal inderdaad. Alleen Newcastle is concreet geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_27055632
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Precies, het geld is er wel maar het wordt verkeerd geinvesteerd in allemaal nutteloze spelers. Als je die nou eens laat opzouten.
Dat geld is er nu dus niet. Je moet eerst 50 nutteloze spelers zien te verkopen....
pi_27055972
Heeft iemand de lijst met alle contractspelers van Feyenoord? Hoeveel zijn het er precies eigenlijk?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:24:51 #209
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27055996
76, lijst ben ik kwijt.
A.M.A.B
pi_27056156
Contractspelers van Feyenoord

Verhuurd: (17)

Jorge Acuna (Universidad Catolica)
Pieter Collen (Nac)
Alfred Schreuder (RKC)
Jean Carlos Donde (Hamburg SV)
Anthony Lurling (Nac)
Ebi Smolarek (Dortmund)
Glenn Loovens (De Graafschap)
Ferne Snoyl (Den Bosch)
Reinhard Breinburg (Dordt-Noord)
Alex Brosque (Westerlo)
Jackson ‘jaja’ de Coelho (Westerlo)
Jordan Opoku (Antwerp) –
Akwasi-Nana Asare (Antwerp) –
Abdel-Nafiu Idrissu (Antwerp) –
Ramon van Haaren (Sparta)
Gill Swerts (Ado)
Steve Olfers (Den Bosch)

Excelsior: (11)

Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Jeppe Curth
Dustley Mulder
Mark Otten
Santi Kolk
Ronald Graafland
Cor Varkevisser
Brett Holman
Civard Sprockel
Mels van Driel

Jeugd: (17)

Jesper Hogedoorn
Bas van Wegen
Mitchell Schet
Prince Addai
Ard van Peppen
Joep van den Ouweland
Felino Jardim
Elroy Lammers
Resham Sardar
Labinot Harbuzi
Rory de Groot
Stef Doedee
Lorenzo Davids
Timon van Leeuwen
Asjel Kujovic
Tim Vincken
Diego Biseswar

Feyenoord: (29)

Malek Malkowski
Patrick Mtiliga
Shinji Ono
Gabor Babos
Chris Gyan
Patrick Paauwe
Andre Bahia
Patrick Lodewijks
Iwan Bandalovski
Gerson Magrao
Sammuel
Gianni Zuiverloon
Romeo Castelen
Salomon Kalou
Bruno Basto
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Cory Gibbs
Edwin De Graaf
Bart Goor
Nicky Hofs
Dirk Kuyt
Danko Lazovic
Leonardo
Alex Ostlund
Sebastian Pardo
Karim Saidi
Maikel Aerts

Ik heb deze lijst kunnen vinden, klopt dit een beetje?
pi_27056203
quote:
Een paar spelers zijn al verkocht, maar het klopt redelijk ja.
pi_27056310
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:31 schreef Radegast het volgende:

Pieter Collen (Nac)
Alfred Schreuder (RKC)
Anthony Lurling (Nac)
Ebi Smolarek (Dortmund)
Ferne Snoyl (Den Bosch)
Alex Brosque (Westerlo)
Jordan Opoku (Antwerp) –
Gill Swerts (Ado)
Steve Olfers (Den Bosch)

Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Jeppe Curth
Dustley Mulder
Mark Otten
Santi Kolk
Ronald Graafland
Cor Varkevisser
Brett Holman
Civard Sprockel
Mels van Driel

Jesper Hogedoorn
Bas van Wegen
Mitchell Schet
Prince Addai
Ard van Peppen
Joep van den Ouweland
Felino Jardim
Elroy Lammers
Resham Sardar
Labinot Harbuzi
Rory de Groot
Stef Doedee
Lorenzo Davids
Timon van Leeuwen
Asjel Kujovic
Tim Vincken
Diego Biseswar

Malek Malkowski
Patrick Mtiliga
Shinji Ono
Gabor Babos
Chris Gyan
Patrick Paauwe
Andre Bahia
Patrick Lodewijks
Iwan Bandalovski
Gerson Magrao
Sammuel
Gianni Zuiverloon
Romeo Castelen
Salomon Kalou
Bruno Basto
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Cory Gibbs
Edwin De Graaf
Bart Goor
Nicky Hofs
Dirk Kuyt
Danko Lazovic
Leonardo
Alex Ostlund
Sebastian Pardo
Karim Saidi
Maikel Aerts

Ongeloofelijk Met alleen die salarissen kun je zo 2 goede spelers a 5 miljoen kopen volgens mij
  maandag 16 mei 2005 @ 16:40:13 #213
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27056383
quote:

Pieter Collen (Nac)
Alfred Schreuder (RKC)
Anthony Lurling (Nac)
Ebi Smolarek (Dortmund) - Is al weg.
Ferne Snoyl (Den Bosch)
Alex Brosque (Westerlo)
Jordan Opoku (Antwerp) –
Gill Swerts (Ado) - Gaat ook al weg (Vitesse)
Steve Olfers (Den Bosch) - twijfelgeval

Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Jeppe Curth - Gaat al weg, heimwee.
Dustley Mulder
Mark Otten
Santi Kolk
Ronald Graafland
Cor Varkevisser - Mag weg, komt die Egyptenaar voor in de plaats
Brett Holman
Civard Sprockel
Mels van Driel

Jesper Hogedoorn
Bas van Wegen
Mitchell Schet
Prince Addai
Ard van Peppen
Joep van den Ouweland - Gaat weg.
Felino Jardim
Elroy Lammers
Resham Sardar
Labinot Harbuzi
Rory de Groot
Stef Doedee
Lorenzo Davids
Timon van Leeuwen
Asjel Kujovic
Tim Vincken
Diego Biseswar

Malek Malkowski - Gaat weg
Patrick Mtiliga - Gaat weg
Shinji Ono - Wil weg
Gabor Babos
Chris Gyan - Mag weg
Patrick Paauwe
Andre Bahia
Patrick Lodewijks
Iwan Bandalovski
Gerson Magrao
Sammuel - ?????????????????? Wie is dat?
Gianni Zuiverloon
Romeo Castelen
Salomon Kalou
Bruno Basto
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Cory Gibbs
Edwin De Graaf
Bart Goor
Nicky Hofs
Dirk Kuyt
Danko Lazovic
Leonardo
Alex Ostlund
Sebastian Pardo
Karim Saidi
Maikel Aerts

74 spelers, klopt wel ongeveer ja. Even doorgestreept de spelers die kunnen oprotten. Hou ik er 48 over, wat nog veel is. Komt vooral doordat ik veel van de jeugdspelers of niet ken of nog nooit heb zien spelen...
A.M.A.B
pi_27056438
Gerson Magrao zou ik niet houden hoor..

[ Bericht 41% gewijzigd door Radegast op 16-05-2005 16:52:45 ]
pi_27056624
@ Cart_Man: Olfers zijn contract loopt deze zomer af, en Sammuel (Cardoso) is een 17-jarige aanvallende middenvelder van America MG die ze afgelopen September al hebben gecontracteerd. En veel van Jong Feyenoord gaan vertrekken deze zomer.
quote:
16-9-2004 | 23:00
FEYENOORD KOOPT BRAZILIAAN SAMMUEL
Feyenoord heeft de Braziliaanse middenvelder Sammuel de Almeida Cardoso aangetrokken. De aanvallende middenvelder tekende een contract voor drie jaar met een optie voor nog eens twee seizoenen. Sammuel is afkomstig van America, de club waarmee Feyenoord een samenwerkingsverband heeft. De Braziliaanse jeugdinternational moet nog wel medisch worden gekeurd, dat gebeurt in oktober.

Sammuel de Almeida Cardoso verblijft momenteel met de Braziliaanse ploeg onder 17 jaar in Japan, voor het toernooi om de Sendai Cup. Hij was al drie keer op stage in Rotterdam. Zijn contract gaat per 1 juli 2005 in.
  maandag 16 mei 2005 @ 16:51:00 #216
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27056656
Joh...is nieuw voor mij.
A.M.A.B
pi_27056693
Olfers krijgt geen contractverlenging bij Feyenoord, dus die kan je ook doorhalen.
pi_27056700
Waarom wil je Pardo behouden?
Klik dan als je durft
pi_27056707
Die spelers van Jong Feyenoord kosten niet veel, spelers als Lurling, Schreuder, die zijn duur en moeten zo snel mogelijk weg
pi_27056732
quote:

[Waslijst aan spelers]

Da's toch niet normaal meer te noemen?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:58:57 #221
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27056844
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Waarom wil je Pardo behouden?
Weet ik ook niet, twijfel een beetje bij hem...
A.M.A.B
  maandag 16 mei 2005 @ 17:28:48 #222
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27057672
Bosschaart en Leonardo mogen ook blijven van mij, Gyan heeft net voor 2 jaar bijgetekend en zonde dat het er nooit echt is uitgekomen bij Collen en Van Haaren...
  maandag 16 mei 2005 @ 17:47:24 #223
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_27058192
48 spelers over is nog veel. Maar ik denk dat je er veel meer kunt wegstrepen. Ik denk dat van de spelers die op dit moment verhuurd zijn er niet een terugkomt. Ik hoop zelf wel op Loovens en Collen, maar dat zal ijdele hoop zijn. De spelers die nu bij Excelsior lopen zullen ook geen van allen terugkomen verwacht ik.

Van jeugdspelers moet je op tijd doorhebben of ze het eerste gaan halen of niet. De spelers die het in het jeugdteam al niet goed trekken, zullen binnen een paar jaar ook niet ineens de sterren van de hemel voetballen.

In het eerste team mogen er van mij ook nog wel wat meer vertrekken. Er lopen veel te veel buitenlandse voetballers die niets toevoegen aan Feyenoord, zoals bijvoorbeeld Pardo. Van Bandalovski verwacht ik ook niet dat we die binnenkort nodig hebben en ook van die Sammuel verwacht ik eigenlijk niets. Voetballers die je niet nodig hebt, moet je niet aantrekken, hoe goed ze evt. ook zijn. Daarom snap ik ook niets van de aankoop van Boussabon. Je hebt Lazovic als stand-in voor Kalou of Kuijt. Verkoop dan Lazovic of trek Boussabon helemaal niet aan.

Mijn elftal voor volgend jaar:

-----------------------Babos---------------------
Collen-------Loovens-----Gibbs-----Bosschaart
-------------------------------------------------------
De Graaf----Hofs--------Goor----------Castelen (kan imho ook best op links)
-------------------------------------------------------
---------------Kalou-----Kuijt-----------------------

Op deze manier heb je er een aardig goed elftal staan, dat elkaar tenminste verstaat. Daarom heb ik ook voor Gibbs gekozen ipv Saide. Ik denk dat het elkaar verstaan meer compenseert dan de kwaliteiten van Saidi.

De bank:
Östlund
Bahia
Saidi
Greene
*(nieuwe linksback)
Ghaly
Ono
Leonardo
*(nieuwe middenvelder)
Lazovic
Boussabon
Lodewijks

De spelers die er verder nog rondlopen, mogen van mij dan wel verkocht worden, aangezien ze zeer waarschijnlijk toch nooit in aanmerking komen voor Feyenoord 1.
//geen commentaar...
pi_27059722
Heeft Jordi Buijs nog geen jeugdcontract??
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 mei 2005 @ 19:42:56 #225
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27061279
Mag hopen van wel, deed het op dat oranje-toernooi prima
  maandag 16 mei 2005 @ 19:56:34 #226
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27061750
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:47 schreef Smoonshine het volgende:
48 spelers over is nog veel. Maar ik denk dat je er veel meer kunt wegstrepen. Ik denk dat van de spelers die op dit moment verhuurd zijn er niet een terugkomt. Ik hoop zelf wel op Loovens en Collen, maar dat zal ijdele hoop zijn. De spelers die nu bij Excelsior lopen zullen ook geen van allen terugkomen verwacht ik.

Van jeugdspelers moet je op tijd doorhebben of ze het eerste gaan halen of niet. De spelers die het in het jeugdteam al niet goed trekken, zullen binnen een paar jaar ook niet ineens de sterren van de hemel voetballen.
Kan het niet echt vinden met jouw ideeën. Dat 48 teveel is klopt. Zitten ook nog spelers waarbij ik twijfel of ze nou onder contract moeten blijven of gewoon op zoek moeten gaan naar een andere club. Dan heb ik het over de spelers die nu verhuurd zijn.

Datzelfde geldt voor de spelers van Excelsior. Meerderheid komt niet meer in aanmerking voor een basisplaats bij Feijenoord, zoals ook enkele jeugdspelers. Geloof dat er voor volgend jaar 3 jeugdspelers doorstromen naar het eerste, te weten: de Guzman, Vincken en Van den Boogaard.

Met de rest is het, zoals je zegt, afwachten hoe hun ontwikkeling verloopt.
quote:
In het eerste team mogen er van mij ook nog wel wat meer vertrekken. Er lopen veel te veel buitenlandse voetballers die niets toevoegen aan Feyenoord, zoals bijvoorbeeld Pardo. Van Bandalovski verwacht ik ook niet dat we die binnenkort nodig hebben en ook van die Sammuel verwacht ik eigenlijk niets. Voetballers die je niet nodig hebt, moet je niet aantrekken, hoe goed ze evt. ook zijn. Daarom snap ik ook niets van de aankoop van Boussabon. Je hebt Lazovic als stand-in voor Kalou of Kuijt. Verkoop dan Lazovic of trek Boussabon helemaal niet aan.
Hier ben ik het in grote lijnen wel met je eens. In het eerste lopen nu een aantal spelers die kunnen zoeken naar een nieuwe werkgever. Over Pardo twijfel ik nog steeds. Hij brengt niet echt veel, maar ben niet vergeten hoe hij het een jaar (?) geleden deed. Heeft veel meer vertrouwen nodig.

Ono vertrekt zowiezo. Leonardo mag ook naar een andere werkgever gaan zoeken. Heb het wel een beetje met hem gehad. Toont totaal geen inzet en vindt alles wel goed. Basto, Bosschaart en Paauwe kunnen weg. Vrees dat Kuijt en/of Kalou vertrekken voor een aardig bedrag.

Als ik een basiself zou moeten opstellen voor volgend jaar, dan zal er naar mijn mening veel moeten veranderen. Op elke linie in het veld moet een dragende speler komen, iemand die (om het zo mooi te zeggen) het klappen van de zweep kent.

Ik weet dat Feijenoord op zoek is naar een linksback en een verdedigende middenvelder. Mocht Kuijt of Kalou verkocht worden dan zal er ook nog een spits komen. Aerts en Babos moeten met elkaar uitvechten wie er op goal komt te staan. Ik vind Aerts niet onderdoen voor Babos.

Opstelling:

-----------------------------------Aerts/Babos---------------------------------------
Ostlund----------------Saidi?-------------------Greene/Gibbs?-------------Snoyl
Castelen---------------Hofs-------------------aankoop-----------------------Goor
-------------------------Kalou------------------Kuijt----------------------------------

Moeilijk om een goede opstelling neer te zetten. Want twijfel nog over Gibbs en met die Greene moet ik ook nog maar zien of het wat is. Met Saidi ben ik er ook nog niet over uit. Liet in het begin van het seizoen aardig te kunnen voetballen, maar zakte ver terug. Zal wel te maken hebben met het feit dat het hele elftal matig voetbalde.

Ostlund vind ik voorlopig wel voldoende, kan eventueel zijn plaats afstaan aan Zuiverloon. Snoyl kan op de linksbackpositie plaatsnemen. Liet vorig jaar al zien aardig te kunnen voetballen. Moet dus vast wel iets van te maken zijn. Eventueel nog een aankoop voor die positie. Bosschaart is niks daar.

Op het middenveld moet er een verdedigende middenvelder komen. Iemand die uit het juiste hout is gesneden, soort van Bommel. Hofs moet de kans krijgen en nog veel leren. Komt er hopelijk wel. Castelen deed het goed in zijn eerste seizoen eredivisie. Zakte net als de rest wat in. Goor heeft een redelijk seizoen gedraaid.

K2 valt weinig discussie over te voeren. Vrees dat een van de twee of misschien wel allebei vertrekken aan het eind van dit seizoen. Krijg je Boussabon voor terug, wat een redelijke speler is. Moet je Lazovic misschien naast zetten, weet het eigenlijk niet, hehe
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Heeft Jordi Buijs nog geen jeugdcontract??
Jordi Buijs staat toch onder contract bij Groningen.
A.M.A.B
  maandag 16 mei 2005 @ 19:59:44 #227
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27061864
Dat is Danny Buijs.

Jordy Buijs speelde geloof ik op het EK U-17 afgelopen week.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:03:03 #228
53267 TC03
pi_27061981
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jordi Buijs staat toch onder contract bij Groningen.
Denk dat je in de war bent met Danny Buijs.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:07:16 #229
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27062129
Ook goed.
Ook geen verkeerde Danny Buijs...

Wat ik nog vergat te zeggen in mijn zoveelste zinloze lap tekst is dat Gullit gewoon moet opkankeren. Neem Petrovic en Duut ook mee. Het is wel duidelijk dat hij ze niet fatsoenlijk kan laten voetballen en motiveren.
A.M.A.B
pi_27063886
Shotta Arveladze naar AZ
  maandag 16 mei 2005 @ 20:55:58 #231
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27063920
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Moreno het volgende:
Shotta Arveladze naar AZ
En dat heeft met Feyenoord te maken..?
pi_27063997
Om maar ff een discussie op te starten:

Co Adriaanse is een arrogante jood, maar kan ons zeker kampioen maken. Kijk naar Leo B., in 97-98 was het een bende met Arie H., en een jaar later stonden we op de Coolsingel.

Dus, geen kampioen worden óf kampioen worden met Co ?
  maandag 16 mei 2005 @ 20:59:41 #233
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27064034
Dan geen kampioen worden.

Co is een arrogante teringjood, die niet eens naar Feyenoord wil.
pi_27064138
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:58 schreef rotskibo het volgende:

Co Adriaanse is een arrogante jood, maar kan ons zeker kampioen maken. Kijk naar Leo B., in 97-98 was het een bende met Arie H., en een jaar later stonden we op de Coolsingel.

Hier kan je een lange of korte discussie over starten maar de conclusie is dat we dit nooit zullen weten omdat iemand als Adriaanse niks bij Feijenoord te zoeken heeft.
  maandag 16 mei 2005 @ 21:12:18 #235
50936 The_Hives
pi_27064444
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:58 schreef rotskibo het volgende:

leo is geen Jood
Fok! Federatie
pi_27064567
Zeker een echte Rotterdammer
  maandag 16 mei 2005 @ 21:16:36 #237
50936 The_Hives
pi_27064621
daar ligt wel zn cluppie feyenoord
Fok! Federatie
pi_27064642
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef Cart_man het volgende:
Wat ik nog vergat te zeggen in mijn zoveelste zinloze lap tekst is dat Gullit gewoon moet opkankeren. Neem Petrovic en Duut ook mee. Het is wel duidelijk dat hij ze niet fatsoenlijk kan laten voetballen en motiveren.
Zeg dat meteen dan joh, zit ik eerst die hele lap tekst door te lezen..
pi_27064723
Kampioen met Co? Die heb toch alleen het a'dam tournement gewonnen?
pi_27065545
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:19 schreef Staanplaats het volgende:
We kunnen natuurlijk ook beginnen over de prestaties van Ruud als trainer
  maandag 16 mei 2005 @ 21:41:13 #241
55651 JaWi
Shalom.
pi_27065579
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:19 schreef Staanplaats het volgende:
2001/2002 Nederlands landskampioen Ajax
2001/2002 Nederlandse beker Ajax
slettebak [@] gmail.com
pi_27066039
  maandag 16 mei 2005 @ 21:54:18 #243
55651 JaWi
Shalom.
pi_27066068
Je vraagt het toch .
slettebak [@] gmail.com
pi_27066153
We missen overigens een type van Wonderen achterin.
Verdedigend zijn Saidi en Ostlund niet eens de slechtse, maar ze missen een man die ze goed neer zet. Hetzelfde geldt op het middenveld.
Jongens als Hoffs, Boschaart etc kunnen zich dan aan zulke figuren optrekken.
pi_27066206
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:54 schreef JaWi het volgende:
Je vraagt het toch .
Co heb die dubbel niet gewonnen..
pi_27066449
Leedvermaak blijft leuk.

http://www.martjuh.nl/actie.htm
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 16 mei 2005 @ 22:40:19 #247
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27068017
Ze hadden die dikzak van Spurs moeten halen.
pi_27069805
Ik zie liever zuiverloon dan ostlund... wat een lompe is dat.
  maandag 16 mei 2005 @ 23:41:49 #249
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_27070133
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]
Hier ben ik het in grote lijnen wel met je eens. In het eerste lopen nu een aantal spelers die kunnen zoeken naar een nieuwe werkgever. Over Pardo twijfel ik nog steeds. Hij brengt niet echt veel, maar ben niet vergeten hoe hij het een jaar (?) geleden deed. Heeft veel meer vertrouwen nodig.
Pardo deed het vorig jaar een hele tijd erg goed. De bekerwedstrijd tegen FC Twente was hij onnavolgbaar en eiste in zijn eentje het hele middenveld op. Maar wil Pardo renderen, dan heeft hij (net als Ono trouwens) een stofzuiger nodig die het verdedigende werk voor hem opknapt. Een type Bosvelt dus. Ik denk alleen niet dat Pardo onder Gullit nog een kans krijgt. Wanneer een speler er binnen 3 wedstrijden niet staat moet ie weg en koopt Gullit een nieuwe speler op die plek. Ik denk dat de rol van Pardo binnen dit Feyenoord wel uitgespeeld is en dan kun je hem maar beter verkopen.
quote:
Opstelling:

-----------------------------------Aerts/Babos---------------------------------------
Ostlund----------------Saidi?-------------------Greene/Gibbs?-------------Snoyl
Castelen---------------Hofs-------------------aankoop-----------------------Goor
-------------------------Kalou------------------Kuijt----------------------------------

Moeilijk om een goede opstelling neer te zetten. Want twijfel nog over Gibbs en met die Greene moet ik ook nog maar zien of het wat is. Met Saidi ben ik er ook nog niet over uit. Liet in het begin van het seizoen aardig te kunnen voetballen, maar zakte ver terug. Zal wel te maken hebben met het feit dat het hele elftal matig voetbalde.
In deze opstelling kan ik me gedeeltelijk wel vinden. Alleen denk ik niet dat Collen minder is dan Östlund. Dan heb ik er liever Collen staan, want die spreekt wel de Nederlandse taal. Dat is ook de reden dat ik Loovens graag terug zie komen. Loovens speelde in de UEFA cup wedstrijden in 2002 verdedigend erg sterk als je het mij vraagt. Het blijft een groot talent.

Ik vind persoonlijk dat Bosschaart ook nog een kans moet krijgen als linksback. Vergeet niet dat er dit seizoen een compleet nieuwe verdediging stond van allerlei verschillende nationaliteiten. Ik denk dat Bosschaart zeker voldoet op die plek, wanneer hij goede begeleiding krijgt.
quote:
Op het middenveld moet er een verdedigende middenvelder komen. Iemand die uit het juiste hout is gesneden, soort van Bommel. Hofs moet de kans krijgen en nog veel leren. Komt er hopelijk wel. Castelen deed het goed in zijn eerste seizoen eredivisie. Zakte net als de rest wat in. Goor heeft een redelijk seizoen gedraaid.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik denk dat Simons een hele goede speler is op die plek. Ik ben alleen bang dat Simons zelf niet wil. Hij is kampioen met Club Brugge en heeft het er naar zijn zin. Ook heeft hij bij Brugge de kans om CL te spelen.

Ik denk ook dat dit het grootste probleem wordt voor Feyenoord komende zomer. Feyenoord heeft de laatste tijd niet echt reclame gemaakt voor zichzelf en ik denk niet dat bewezen spelers zin hebben om in zo'n zwalkend elftal te stappen. Daarom is het ook heel jammer dat iemand die graag terug wou, iemand die de kwaliteiten heeft die Feyenoord mist, door een blunder van Feyenoord nu naar Heerenveen gaat.
//geen commentaar...
pi_27070860
Bosvelt mis je niks aan als Feyenoord zijnde, die is oud en versleten..
  dinsdag 17 mei 2005 @ 09:59:03 #251
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27075735
quote:
17-05-2005: Feyenoord wilde Ron Vlaar (Az) halen
[Bron: FR-Fans.nl]

Feyenoord heeft geprobeerd verdediger Ron Vlaar van Az over te nemen. Maar omdat de Rotterdammers hem niet tegen opleidingskosten konden kopen, wordt daar voorlopig van af gezien. 'Nu we weten dat hij alleen door middel van een arbitragezaak voor een schijntje weg kan, zien we voorlopig van hem af', aldus Ruud Gullit in De Telegraaf. Feyenoord vindt zo'n zaak niet verstandig voor zo'n jonge speler en wil ook de relatie met Az goed houden.

De jonge Vlaar maakte de laatste weken een zeer goede indruk bij Az, met name in de Uefa Cup duels tegen Sporting. Ook het Italiaanse Brescia heeft inmiddels interesse getoond.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:01:42 #252
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27075789
Feyenoord heeft toch eigen talentvolle jeugd zat? .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:10:35 #253
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_27075988
De eigen jeugd kan kampioen worden, lijkt me idd dat daar dan toch ook wel wat fatsoenlijks rondloopt.....
Het moet niet gekker worden met die koopzucht.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:26:13 #254
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27076350
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:01 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord heeft toch eigen talentvolle jeugd zat? .
Ze hadden Van Persie....
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:50:57 #255
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27076960
Die Vlaar hadden ze een jaar geleden moeten halen, nu is het te laat.
Paar quotes van Kuijt na de wedstrijd:
'Dit is niet goed genoeg. Er moet wat gebeuren binnen Feyenoord. Voor een aantal mensen is gewoon geen plaats meer. Vanaf de wedstrijd tegen Heerenveen heb ik knallende koppijn over wat er is misgegaan.'

'Ik wil zo graag iets bereiken met Feyenoord, maar dit baart me wel zorgen. Ik heb Feyenoord nog niet opgegeven en wil nog een keer met een prijs op de Coolsingel staan.'

'Dat Lazovic op de training Goor een rotschop heeft gegeven getuigt van weinig respect voor de aanvoerder. Als hij het bij mij had gedaan, had ik het nog kunnen begrijpen. Al had ik het er dan niet bij laten zitten.'

Lazovic kan het shaken als je dat zo hoort...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:53:49 #256
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_27077045
Hopen dat Feyenoord volgend seizoen wel gaat draaien, anders ben je Kuijt (als ie al blijft, maar zo klinkt het nog wel) in de winterstop al kwijt.
pi_27079690
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
Bosvelt mis je niks aan als Feyenoord zijnde, die is oud en versleten..
net zoals cocu zeker, en daarom willen jullie davids terug en die griek niet laten gaan

bosvelt versleten, ik denk dat die man echt ijzersterk is nog steeds, plus dat hij een hoop ervaring met zich meebrengt, en dat is precies wat wij nodig hebben. Nee dat is nog wel de grootste miskleun geweest dit seizoen, paultje naar hoereveen...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:03:15 #258
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27080560
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef mister_popcorn het volgende:
en die griek niet laten gaan
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:12:54 #259
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27080857
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Radegast is voor Ajax en Blind wil Ananas houden, vandaar...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:36:59 #260
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27081606
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hahaha, wat een onzin is dit. Zijn ze wel gericht aan het zoeken of klooien ze maar wat aan.
A.M.A.B
pi_27081683
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

net zoals cocu zeker, en daarom willen jullie davids terug en die griek niet laten gaan

bosvelt versleten, ik denk dat die man echt ijzersterk is nog steeds, plus dat hij een hoop ervaring met zich meebrengt, en dat is precies wat wij nodig hebben. Nee dat is nog wel de grootste miskleun geweest dit seizoen, paultje naar hoereveen...
Hoe durf je de kwaliteiten van Bosvelt met de klasse van een Cocu of een Davids te vergelijken?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:41:39 #262
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27081744
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe durf je de kwaliteiten van Bosvelt met de klasse van een Cocu of een Davids te vergelijken?
Pfff, ga dood.
A.M.A.B
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:49:03 #263
83103 yvette1982
pi_27081972
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

74 spelers, klopt wel ongeveer ja. Even doorgestreept de spelers die kunnen oprotten. Hou ik er 48 over, wat nog veel is. Komt vooral doordat ik veel van de jeugdspelers of niet ken of nog nooit heb zien spelen...
daar zitten nog een hoop kneusjes bij. Feyenoord speelt al zo veel jaren met losers dat jullie blijkbaar niet eens weet weten wat er nodig is in de kuip. Jullie vinden iedereen maar goed genoeg voor dat schitterende shirt, dat is toch te gek voor woorden.
Voor komend seizoen zou ik alleen de volgende spelers nog op het veld willen zien: ( jeugdspelers mogen ook blijven)

Gabor Babos
Andre Bahia ( deze twijfel ik over maar krijgt een kans van mij)
Patrick Lodewijks
Gianni Zuiverloon
Romeo Castelen
Salomon Kalou
Hossam Ghaly ( deze jongen zal ook een laatste kans moeten krijgen)
Bart Goor
Nicky Hofs ( Nicky laat ook nog te weinig zien maar heeft potentie)
Dirk Kuyt
Karim Saidi
Maikel Aerts
Glenn Loovens
Ferne Snoyl
Greene

Met deze spelers kan je al een redelijk elftal vormen al zou ik zo natuurlijk niet gaan spelen omdat bijvoorbeeld de achterhoede zeer onervaren is. Maar met de komende selectie lijkt mij dit de beste opstelling, daarom hoop ik natuurlijk ook op nog wat goede spelers. Vooral een linker centrale verdediger en een creatieve sterke middenvelder.

----------------babos
Greene-saidi-zuiverloon-snoyl
castelen-ghali-hofs-goor
--------- kuijt- kalou
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:49:21 #264
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27081979
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pfff, ga dood.
Gelijk heeft ie wel
Maar kan begrijpen dat je een beetje gefrustreerd bent CM
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27082095
Met Snoyl, Castelen, Ghaly, Hofs, Babos en Greene win je de oorlog.

Loovens komt zelfs te kort voor De Graafschap.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:53:30 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27082113
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie wel
Maar kan begrijpen dat je een beetje gefrustreerd bent CM
Ach, vanavond wordt er even gehakt gemaakt van Jong psv.
A.M.A.B
pi_27082190
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Na die wedstrijd gezellig naar de Coolsingel om het te vieren?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:56:15 #268
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27082206
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Na die wedstrijd gezellig naar de Coolsingel om het te vieren?
Nee, Stratumseind.
A.M.A.B
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:57:15 #269
83103 yvette1982
pi_27082234
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
Met Snoyl, Castelen, Ghaly, Hofs, Babos en Greene win je de oorlog.

Loovens komt zelfs te kort voor De Graafschap.
loovens hoeft van mij ook niet te spelen.
Het gaat erom dat deze spelers nog wel wat potentie hebben. De rest van de selectie heeft dat nog niet eens.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:58:31 #270
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_27082284
quote:
Mjah, je moet toch wat.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_27082305
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

loovens hoeft van mij ook niet te spelen.
Het gaat erom dat deze spelers nog wel wat potentie hebben. De rest van de selectie heeft dat nog niet eens.
De enige potentie die Loovens bezit, wordt na de wedstrijd in z'n vriendin geleegd.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:02:03 #272
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27082395
quote:

[..]

Tot vanavond dan
Of ben je niet van de partij?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:17:43 #273
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27082928
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

Tot vanavond dan
Of ben je niet van de partij?
Helaas niet.
A.M.A.B
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:26:45 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27083273
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Helaas niet.
pi_27085475
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

stomme v0g0l
pi_27089404
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

2001/2002 Nederlands landskampioen Ajax
2001/2002 Nederlandse beker Ajax
Die wonnen we ondanks Co. Co's enige beker was die van het zoontje van Ron Jans.

En Co heeft zich al heel denigrerend over Rotterdammers uitgelaten, dus die zal niet welkom zijn.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:47:57 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27094273
Bert Wagendorp in de Volkskrant van vandaag:
quote:
Een alleraardigst interviewtje leverde de komst van Ekramy alvast op. Ekramy, op de vraag van AD's Ludo van Denderen of hij het niet jammer vond dat hij twee jaar gelden niet bij ajax terecht kon: 'Ik voetbal liever voor Feijenoord, omdat Hossam daar al is'. AD: 'Maar het eerste seizoen word je verhuurd, waarschijnlijk aan Excelsior.' Ekramy: 'Is dat zo?' AD: 'Volgens Feijenoord wel.' Ekramy: 'Oh, ik weet van niks. Maar geen punt, ik ga graag ervaring opdoen bij Excelsior. Ook een mooie club.' Waaruit maar weer eens blijkt dat Excelsior internationaal veel beroemder is dan menigeen denkt en dat Egyptische keepers de boel altijd van de zonnige kant bekijken.
Zakt je broek toch vanaf...
quote:
De aanschaf van Ekramy maakt het oplossen van de problemen bij Feijenoord er trouwens een stuk eenvoudiger op. Het enige dat je als saneerder hoeft te doen, is uitzoeken wie er allemaal bij de aankoop betrokken zijn geweest of daarmee akkoord zijn gegaan. Die ontsla je dan op staande voet of ontzeg je voor dertig jaar de toegang tot de Kuip.
Amen!
A.M.A.B
pi_27094665
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
En Co heeft zich al heel denigrerend over Rotterdammers uitgelaten, dus die zal niet welkom zijn.
Wat heeft ie precies gezegd?
pi_27094732
Hij zei simpelweg alleen dat Feyenoord geen behoefte had aan een trainer met 'Amsterdamse bluf'.

Na Feyenoord-az

En jong Feyenoord staat met 0-2 voor
pi_27094906
En ook dat ze arbeiders waren.
www.thuisuiteten.nl
pi_27095278
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef rotskibo het volgende:
En jong Feyenoord staat met 0-2 voor
Als dat zo blijft zijn ze kampioen toch?
pi_27095305
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Denk niet dat een Rotterdammer zich daardoor echt beledigd voelt.
pi_27095339
Co bedoelde het wel onaardig, meen ik. Hij bedoelt alles onaardig immers.
www.thuisuiteten.nl
pi_27095925
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor

Hij zei zelf dat hij niet past bij een club als Feyenoord.

En weer typisch op z'n Feyenoords
quote:
Jong PSV - Jong Feyenoord

Op dit moment speelt Feyenoord in Eindhoven op sportpark de Herdgang tegen Jong PSV. Bij winst is Feyenoord kampioen van de beloftes. Na vijf minuten in de eerste helft kwam Feyenoord al op voorsprong. In de tweede helft kwam de titel dichterbij door het tweede Rotterdamse doelpunt, maar vlak daarop scoorde PSV de aansluitingstreffer.

In blessuretijd verspeelde Feyenoord de titel door binnen drie minuten twee doelpunten tegen te krijgen. Feyenoord moet nu het resultaat in Breda afwachten, maar het ergste doet vrezen.

Onze verslaggever kon ons niet vertellen wie de doelpuntenmakers waren.

Patrick Paauwe is de enigste aanwezige uit de selectie, zelfs Ruud Gullit is op de Herdgang niet te zien.
pi_27095968
Wat dat betreft kunnen zo in het eerste mee

Wat een drama weer.

Ajax heeft met 8-0 gewonnen en zijn dus kampioen.
Christian Gyan Ole Ole
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:57:51 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27096789
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef chrisgyan het volgende:

Ajax heeft met 8-0 gewonnen en zijn dus kampioen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_27097289
Kuijt blijft voor de supporters

Voor de supporters van Feyenoord blijft Dirk Kuijt nog een jaar bij Feyenoord. De adoratie van het legioen houdt de topscorer van Nederland in de meest teleurstellende fase van dit seizoen op de been. ,,Zaterdag kreeg ik op de training een beker uitgereikt, omdat de supporters mij tot speler van het jaar hadden gekozen. Prachtig. Voor die mensen geef ik Feyenoord nog niet op,'' zei Kuijt na de tiende nederlaag van dit seizoen.

In Eindhoven, waar Feyenoord met 4-2 opnieuw hard onderuit ging, kon de Katwijker zijn ergernissen andermaal niet verbloemen. Kuijt had recht van spreken, want hij stak met kop en schouders boven de rest van de Feyenoorders uit. In z'n eentje zette hij een topprestatie neer, maar het elftal kon hem nauwelijks volgen.

Was hij wielrenner geweest, dan had Kuijt zondagmiddag op weg naar de top van de Alpe d'Huez zijn eigen ploeg al bij het eerste colletje gelost en zou hij onderweg de concurrentie aan flarden hebben gereden. Kuijt is echter profvoetballer en blijft afhankelijk van het team. Maar trainer Ruud Gullit was de individuele prestatie van zijn spits niet ontgaan. ,,Kuijt was het toonbeeld van inzet, het voorbeeld voor alle anderen,'' sprak Gullit met bewondering.

Het huidige Feyenoord parasiteert op de kwaliteiten van Kuijt en daarom is het maar goed dat de spits zondag na de laatste wedstrijd tegen ADO Den Haag uit zijn lijden wordt verlost. Dirk Kuijt pakt dan zijn voetbalschoenen en meldt zich zo snel als hij kan in zijn achtertuin bij de selectie van het Nederlands elftal, waar hij wél wordt gestimuleerd door het spel van andere spelers.

Want met een groot deel van de Feyenoord-selectie is de aanvaller klaar. De zwakke schakels remmen hem in zijn ontwikkeling en leggen de club beperkingen op bij alle pogingen om weer aansluiting te vinden bij Psv en ajax.

Kuijt: ,,Ik heb na Heerenveen aangegeven wat er moet gebeuren. Zo kunnen we niet verder. Na die wedstrijd heb ik een paar weken met knallende koppijn rondgelopen. Ik heb heel veel nagedacht en heb het nu voor mijzelf afgesloten. Ik ga straks lekker naar het Nederlands elftal, maar ik realiseer me dat er bij Feyenoord nog veel moet veranderen.''

En anders is hij weg? Kuijt: ,,Ik geef de club niet zomaar op. Maar alleen vanwege de fans, hè. Ik maak me gewoon zorgen. Ook omdat ik me afvraag of nieuwe spelers hier nog wel willen spelen. Ik wil zo verschrikkelijk graag kampioen worden. Ik heb eerder aangegeven dat er een schoonmaak moet plaats hebben. Voor een aantal mensen is geen plek meer. Alleen moet je dan wel kwaliteit kunnen aantrekken.''

Kuijt vindt de aanstaande komst van Wim Jansen een versterking voor de hele club. ,,Op elk gebied moet het bij Feyenoord verbeteren. Het gaat niet alleen om de spelersgroep. Het probleem zit in de structuur van de club. Echt, daar zit het hele probleem! En ik doel daarbij ook niet op Wotte. Als ik dit aansnij, betekent het niet dat hij er een rotzooi van heeft gemaakt. Binnen heel Feyenoord hebben mensen tekortkomingen. Als je die kunt versterken, is dat alleen maar goed. En dus is de komst van Wim Jansen een verbetering voor heel Feyenoord.''
pi_27097340

dinsdag 17 mei 2005 @ 21:19:16 #289
55651 JaWi
Shalom.
pi_27097375
Ah, hij trapt er weer een tussenjaar in .
slettebak [@] gmail.com
pi_27097452
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:19 schreef JaWi het volgende:
Ah, hij trapt er weer een tussenjaar in .
En verlengt ook nog een keertje
pi_27097467
Wat een kneusjes
pi_27097516
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.

Dirkie Kuijt
pi_27097975
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.

Dirkie Kuijt
amen! geen speler te veel of te weinig!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:26:58 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27099805
quote:
Timmy Simons test Feyenoord: "We zullen eens zien hoe concreet die interesse is"

Nu Club Brugge kampioen is, kan Timmy Simons gaan onderhandelen met Feyenoord. Zondag zat sportief manager van Feyenoord, Mark De Wotte, alvast in de tribune om Simons aan het werk te zien.

Simons is in onderhandeling met de Nederlandse club. Zo vraagt hij dubbel zoveel loon als bij Club Brugge. Dat zou dan weer onhaalbaar zijn voor Feyenoord. "De titel kan mijn beslissing over een transfer beïnvloeden", zei Simons. "Club Brugge is een familiale club. Ik ben hier graag. We zullen nu eens zien hoe concreet de interesse van Feyenoord wordt."
A.M.A.B
pi_27099867
quote:
‘TRIEST’, ‘FRUSTREREND’ EN ‘ONVOORSTELBAAR’
Jong Feyenoord waande zich tot twee minuten voor tijd zeker van de titel, maar gaf het kampioenschap alsnog uit handen. Die klap kwam hard aan in het Rotterdamse kamp. ´Ik had dit niet verwacht, het is ontzettend triest´, zegt vertrekkend trainer Mario Been. ´Ik ben niet in de kleedkamer geweest. Dat was op dat moment niet verstandig, want dan was ik boos geworden. Ik heb me geërgerd aan de instelling van een aantal eerste elftalspelers, en dan bedoel ik niet Malkowski en Bahia die goed speelden.´

De oefenmeester doelde vooral op Magrão, die hij wegens een gebrek aan inzet wisselde, en in mindere mate Leonardo. Been: ´Ik ben ook trots op veel jongens. Ik kom daarom morgen met mijn eindconclusie. Ik had echt niet verwacht dat we het nog weg zouden geven. Het grootste gedeelte van de jongens wilde er alles aan doen en we leken het ook te halen. Dat we het uiteindelijk niet haalden, is ontzettend triest. Ik had het die gasten echt gegund. Tweede plaatsen tellen niet. Of het een stille tocht terug wordt naar huis? Als het mij ligt wel ja.´

Joep van den Ouweland, die eveneens vertrekt, zat stuk na de nederlaag. ´Het is onvoorstelbaar en frustrerend´, sprak hij. ´Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb een goede tijd gehad bij Feyenoord. Het is alleen zó jammer dat je dat niet met een prijs kunt afsluiten. We hebben er alles aan gedaan en het had fantastisch geweest. Het is echter een enorme domper geworden. Ik zal hier nog wel even ziek van zijn.´
pi_27099955
Pfff als die Simons alleen maar komt om ons uit te wringen, laat hem dan lekker opkankeren!
pi_27100023
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff als die Simons alleen maar komt om ons uit te wringen, laat hem dan lekker opkankeren!
Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:36:31 #298
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27100200
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.
Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:37:03 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27100224
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Een Katwijker, een Ivoriaan, een Belg en een Eindhovenaar zijn dus het gezicht van de Rotterdamse club?
Poef.....gone! ©golfer
pi_27100318
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.
Waarom wordt er dan gelijk geroepen dat Simons moet "opkankeren" omdat hij (naar Feyenoord-begrippen ) veel salaris eist?
pi_27100328
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, mag best geld betaald worden. Maar ik kan me bij deze gozer niet aan de indruk onttrekken dat hij alleen maar ff z'n zakken wil vullen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')