abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:11:04 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:11:54 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26982520
Nog maar een keertje dan.
quote:
Danko Lazovic is door Feyenoord-trainer Ruud Gullit uit de selectie gezet.

De spits blesseerde op de training van donderdag Bart Goor met een onbesuisde actie. De Belg heeft een
spierblessure en zijn meespelen zondag tegen PSV is nog onzeker. Danko Lazovic traint voor straf mee met jong Feyenoord, dat onder leiding staat van Mario Been.

Lazovic raakte twee weken geleden ook al in opspraak nadat hij wegens het uitdelen van een elleboogstoot aan Ugur Yildirim rood kreeg in de wedstrijd tegen Heerenveen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:13:47 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_26982570
Die Lazovic heeft zeker een losse zekering in zijn hoofd
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:13:50 #4
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26982573
Volgens mij is Danko een beetje gefrustreerd.
A.M.A.B
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:17:39 #5
54932 J.J.McKay
............................
pi_26982684
ik zal mn mond maar houden

Lazovic
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_26982790
Zouden ze Lazovic nog kunnen verkopen voor een behoorlijk bedrag?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:22:02 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26982815
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Nee.

Volgend jaar vertrekt Kalou en/of Kuijt. Geef hem dan maar eens een echte kans.
A.M.A.B
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:22:03 #8
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26982816
denk ik niet, miljoen ofzo maximaal
De Narcis van Gabon
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:25:54 #9
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_26982910
Volgend jaar degraderen?

ps. FCDB blijft er dit jaar in
Nobody likes us.We Don't Care
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:34:59 #10
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_26983117
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:25 schreef FCDB het volgende:
Volgend jaar degraderen?

ps. FCDB blijft er dit jaar in
Lijkt me wel leuk als F'noord degradeerd. Feyenoord - FC Omniworld is een mooi affiche....
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:44:29 #11
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_26983303
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk als F'noord degradeerd. Feyenoord - FC Omniworld is een mooi affiche....
Nobody likes us.We Don't Care
pi_26983440
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk wel, hij was nog beste speler op het laatste EK-21.

Maar die 7 miljoen krijgen ze niet helemaal terug natuurlijk
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:03:06 #13
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26983809
Ik zou nog wachten met het verkopen van Lazovic tot er duidelijkheid is over Kuijt/Kalou. Hij zou wel eens hard nodig kunnen zijn volgend seizoen.
pi_26984166
Maar zijn er nu nog plannen om de metro uit te breiden en te splitsen bij Wilheminaplein? Lijkt me sterk, als het stadion over 10 jaar misschien al weg is. Bij het nieuwe stadion is het een vereiste.
pi_26984262
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:13 schreef DeTolk het volgende:
Die Lazovic heeft zeker een losse zekering in zijn hoofd
Had Zlatan ook, alleen die voetbalde wat beter.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:49:56 #16
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_26984998
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 18:20 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Had Zlatan ook, alleen die voetbalde wat beter.
Eensch...
pi_26985046
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk als F'noord degradeerd.
Ja, en de Paus bekeerd zich komende kerst tot de Islam.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:51:26 #18
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26985047
quote:
Verdonk: Kalou voorlopig geen Nederlander

13/5/2005 17:58

Feyenoorder Salomon Kalou zal voorlopig Ivoriaan blijven. Minister Rita Verdonk van Integratie heeft beslist dat de aanvaller niet in aanmerking zal komen voor de versnelde procedure tot naturalisatie.
Voor de speler zelf, als ook voor de KNVB, is dat een lelijke streep door de rekening. Bondscoach Foppe de Haan had de speler namelijk in willen zetten op het jeugd EK (onder 20), dat volgende maand in Nederland wordt gehouden.

De immigratie- en naturalisatiedienst IND voorzag geen problemen vanwege de meerwaarde van Salomon Kalou. Bovendien lag er ook nog eens een positief advies van het ministerie van VWS.

Verdonk liet via het ministerie van Justitie echter mee dat ze, 'na lang wikken en wegen', anders heeft besloten. Kalou kan nu op z'n vroegst in 2008 Nederlander worden.
is misschien maar goed ook anders heb je zo Chelsea op je stoep staan die hem voor je wegkoopt.
  Moderator vrijdag 13 mei 2005 @ 19:14:36 #19
42184 crew  DaMart
pi_26985691
Misschien was dit al gepost, maar anders nog een keer:
quote:
13/5/2005 - Mogelijk nog meevaller van 1 miljoen euro bij doorverkoop Fred
(Gepost door K)

BRON: Terra

Feyenoord kan mogelijk nog rekenen op een meevaller van 7 ton tot 1 miljoen euro. Vorig jaar ruilde Feyenoord de Braziliaan Magrao met de transferrechten op de Braziliaanse spits Fred. De laatste maakte de afgelopen maanden enorme faam in de Braziliaanse competitie. In Duitse media owrtd hij nadrukkelijk in verband gebracht met Hertha BSC, in Braziliaanse media worden het steenrijke Corinthians en Monaco genoemd. De laatste twee zouden al biedingen van respectievelijk 7 miljoen dollar en 7 miljoen euro hebben gedaan. Cruzeiro zou een bedrag van 10 miljoen euro vragen voor de spits. Bij de ruil bedong Feyenoord nog 10% van de transfersom bij een doorverkoop (datzelfde heeft Cruzeiro bij een doorverkoop van Magrao). Dat kan dus nog 7 ton tot 1 miljoen euro opleveren.
Feyenoord Netwerk
Fred maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal en scoorde als 22-jarige meer dan Romari deed op die leeftijd.
Die Fred is dus blijkbaar een goede speler. Hebben ze weer zitten slapen of zo bij Feyenoord? Of viel hij gewoon net buiten de boot omdat er al genoeg spitsen waren?
pi_26986111
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]

Die Fred is dus blijkbaar een goede speler. Hebben ze weer zitten slapen of zo bij Feyenoord? Of viel hij gewoon net buiten de boot omdat er al genoeg spitsen waren?
Wou zelf niet.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:27:08 #21
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26986112
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]

Fred wilde niet naar Feijenoord komen. Hij kon vorig jaar al de overstap maken geloof ik.
A.M.A.B
pi_26989544
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Fred wilde niet naar Feijenoord komen. Hij kon vorig jaar al de overstap maken geloof ik.
Toch vreemd, maar ik kan me wel voorstellen dat ie geen zin heeft om naar een club dat zo'n wanbeleid voert. Ik weet zeker dat PSV het wel was gelukt om zo'n speler naar Nederland te halen.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:48:32 #23
53267 TC03
pi_26990240
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 21:15 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Toch vreemd, maar ik kan me wel voorstellen dat ie geen zin heeft om naar een club dat zo'n wanbeleid voert. Ik weet zeker dat PSV het wel was gelukt om zo'n speler naar Nederland te halen.
Hoi Loek
pi_26991183
Opzich lijkt me het niet verkeerd dat Kalou moet wachten tot 2008. Misschien tekent hij dan wel bij.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:35:26 #25
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26991368
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:29 schreef Moreno het volgende:
Opzich lijkt me het niet verkeerd dat Kalou moet wachten tot 2008. Misschien tekent hij dan wel bij.
Doet hij niet. Zit nu al opzichtig te flirten met Valencia. Vertrekt aan het einde van dit seizoen, 110% zeker.
A.M.A.B
pi_26991464
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Doet hij niet. Zit nu al opzichtig te flirten met Valencia. Vertrekt aan het einde van dit seizoen, 110% zeker.
Maakt hij dan nog wel aanspraak op de Nederlandse Nationaliteit?
pi_26991509
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Moreno het volgende:

Maakt hij dan nog wel aanspraak op de Nederlandse Nationaliteit?
Nee.
pi_26991815
quote:

[..]

Weet jij iets dat wij niet weten? Of heb je m goed in de ogen gekeken die was dit topic nog niet gemaakt geloof ik
pi_26999196
quote:

[..]

Toch wel

Blijvende Kalou hekelt handelwijze Verdonk

Feyenoord-aanvaller Salomon Kalou zal na de afwijzing voor de versnelde procedure voor een Nederlands paspoort, hoogst waarschijnlijk ook volgend seizoen bij de Rotterdammers te bewonderen zijn. Ondanks de belangstelling van verschillende buitendlandse topclubs, heeft het verkrijgen van een Nederlands paspoort een hogere prioriteit.

"Onze insteek blijft Salomon aan een Nederlands paspoort te helpen, zodat hij ooit voor het Nederlands elftal kan uitkomen. Dat is zijn droom en daarom zullen we alle mogelijke wegen om in beroep te gaan bewandelen. Interesse van Valencia of andere clubs is geen thema zolang er nog enige hoop blijft op een versnelde procedure", zegt zaakwaarnemer Jan de Visser.

"Indien Kalou nu zou vertrekken naar een buitenlandse club kan hij naturalisatie vergeten. Hij gooit dan zijn twee Nederlandse jaren die meetellen in de procedure weg. Een land als Engeland komt hij zonder Nederlands paspoort niet in, wat een tweede reden zou zijn om te kiezen voor een verlengd verblijf bij Feyenoord."

Zowel De Visser als Kalou zijn het niet eens met de handelwijze van minister Verdonk en zullen hoger beroep aantekenen tegen haar eerdere beslissing. Verdonk legde wel een verklaring af via Radio 1, maar een officiële verklaring op papier, met motivatie van de minister, is er immers (nog) niet.

"Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord", reageerde Kalou beduusd. "Dat vind ik toch wel gek als het mij zo persoonlijk aangaat." Kalou en zijn zaakwaarnemer Jan de Visser zullen met hulp van Feyenoord zo snel mogelijk beroep aantekenen. "Maar dat kan alleen met een papieren motivering van de minister in handen. We gaan er maar vanuit dat die volgende week komt", aldus De Visser.
  Moderator zaterdag 14 mei 2005 @ 11:22:38 #30
42184 crew  DaMart
pi_27000029
quote:
14-05-2005: Van den Herik: Alle steun voor Gullit
[Bron: FR-Fans.nl]

Ruud Gullit, blijven of niet. Het Legioen is, zo blijkt uit onze eigen FR Poll, verdeeld: 48% ziet hem tot nu toe liever aanblijven, terwijl 44% hem verantwoordelijk acht voor de slechte prestaties en vindt dat de amsterdammer moet vertrekken.
Jorien van den Herik neemt in De Telegraaf van vandaag alle twijfel weg: Gullit blijft.

„Ruud heeft dit seizoen niet alle steun gehad waar hij als trainer van Feyenoord recht op heeft. Wij moeten binnen de club de voorwaarden scheppen, waaronder hij perfect met Feyenoord kan presteren. Daarom is de club met Wim Jansen in een gesprek om hem weer bij de club te betrekken. Hij kan als technisch klankbord fungeren voor Mark Wotte en zijn staf, Gullit, m’n collega-commissarissen Paul Smits en Willem Scholten en mezelf. Hoewel ik veertien jaar meeloop, heb ik nog steeds niet veel verstand van voetbal en dat zal ik ook nooit krijgen. Wim wel en zonder aanzien des persoons geeft hij zijn mening. Als Feyenoorder, zonder eigen agenda, zonder zichzelf te willen profileren.”

De voorzitter ontlast z’n trainer voor het teleurstellende voetbaljaar van Feyenoord, dat afgesloten gaat worden met een vierde plaats, uitschakeling in de achtste finales van de UEFA Cup en halve finales van de Amstel Cup. De voorwaarden waren niet perfect in de ogen van Van den Herik. „Aan de andere kant waren onze verwachtingen over Ruud misschien te hoog gespannen. Ik dacht altijd dat hij een type als Wim Jansen niet nodig zou hebben. Inmiddels weet ik dat iedereen steun nodig heeft. Ik, maar ook Gullit.”

„Zelf heb ik Ruud ook niet alle steun kunnen geven die ik voor ogen had”, aldus Van den Herik. „Buiten de vaststelling dat hij weinig signalen gaf me te willen spreken.”

De afstandelijkheid van Van den Herik bij Feyenoord heeft twee oorzaken. „De persoonlijke oorzaak is dat ik vanwege een salmonellavergiftiging de voorbereiding, de eerste twee maanden van het seizoen, heb gemist. Normaliter zit ik er in die fase juist bovenop. Die achterstand heb ik nooit meer kunnen inhalen. Tot m’n grote frustratie liep ik het hele seizoen achter de feiten aan. Zelfs een kampioenschap zou m’n onbevredigende gevoel niet hebben kunnen tackelen. Ik worstel zelfs met de vraag of ik wel door moet gaan bij Feyenoord omdat ik het gevoel een beetje kwijt ben.” Een hypothetische worsteling, want kapitein Jorien van den Herik is niet iemand die het schip als eerste verlaat als het in zwaar weer komt.

Een boot, die hij de afgelopen veertien jaar zelf heeft geboetseerd.

Oorzaak twee met betrekking tot de afstandelijkheid van de voorzitter is de organisatiestructuur in De Kuip. Sinds twee jaar is Feyenoord een naamloze vennootschap (NV) en Jorien van den Herik de voorzitter van de raad van commissarissen. „Wat inhoudt dat ik van afstand de vinger aan de pols houd, toezicht houd, maar de directie verantwoordelijk is voor de uitvoering van het beleid, dat in overleg met de RvC wordt vastgesteld. Toch lukt het me niet dit voor het voetlicht te krijgen. De buitenwereld ziet me na twee jaar nog altijd als ’il Presidente’ terwijl ik me zo’n rol wettelijk niet eens kan veroorloven. Ik wil niet nog eens met de rechterlijke macht in aanraking komen. De bestuursrechter? Voor je het weet sta je in dit land voor de strafrechter. Ik spreek uit ervaring”, aldus Van den Herik getergd. „Uiteindelijk ben ik hoofdverantwoordelijk voor wat bij Feyenoord gebeurt, maar mijn probleem is dat ik er inmiddels te ver vanaf sta.”

In zijn rol MOET Van den Herik z’n directie dus de ruimte geven en kan hij de leden ervan niet passeren. „Wel kan ik een klankbord voor ze zijn, ze adviseren en stimuleren en in die hoedanigheid maakt de directie ook gebruik van mij. Om de vergelijking te trekken met PSV: ik ben de Jan Timmer van Feyenoord, niet de Rob Westerhof van de club. Een beeld dat ik alleen al met m’n aanwezigheid binnen de club lijk te blokkeren. In de praktijk heeft het niet gewerkt. Bij m’n andere bedrijven heb ik daar helemaal geen last van en weten mensen soms niet eens van mijn betrokkenheid af.” Van den Herik beseft dus dat zijn persoon zo nadrukkelijk aan Feyenoord is verbonden, dat het de beeldvorming vertroebelt. „Wellicht heb ik nagelaten eerder op te stappen. In 2002 bijvoorbeeld na de winst in de UEFA Cup toen alles goed ging.”

Een nieuwe Mister Feyenoord is echter niet gemakkelijk gevonden. „Een ijzersterke directievoorzitter zou zo iemand kunnen zijn, terwijl ik dan op de achtergrond toezicht houd, handjes schud, de club vertegenwoordig en goodwill-initiatieven ontwikkel. Maar zo iemand vind je niet. Als ik vergaderingen van betaaldvoetbalclubs bijwoon, waar je automatisch talent scout, schrik ik van het niveau of de te nadrukkelijke clubgebondenheid. Kwaliteit is sowieso schaars en het is allerminst zeker dat iemand die in het reguliere bedrijfsleven succesvol is, ook geschikt is om een betaaldvoetbalclub te leiden.”

Dat de persoonlijkheid van Van den Herik de ontwikkeling in de weg zou staan, wijst hij van de hand. „Het zou meteen een diskwalificatie van de persoon zijn, die zoiets als argument naar voren schuift.” Dan valt de naam van de deze week opgestapte financieel directeur Jan-Willem van Dop. „Als je met goede mensen werkt, loop je altijd dat risico. Bij ons zat hij in een eindfunctie, maar als hij meer ambities heeft, vind ik dat een goede zaak.” Het probleem in de organisatiestructuur is volgens de voorzitter niet de directe oorzaak van de problemen waartegen Feyenoord aanloopt op het veld. „Het kwam allemaal boven water toen we na een droomstart een paar nederlagen leden. Zo gaat het nu eenmaal in het voetbal.”

De oplossing ligt dus evenzeer op het veld. Als het sportief gaat draaien verdwijnen randzaken als vanzelf naar de achtergrond. „Na die nederlagen hebben we de signalen uit de technische hoek beantwoord met diverse aankopen. Nu de tweede helft van het seizoen een kopie is geworden van de eerste en dezelfde geluiden opnieuw de kop opsteken, gaan we daar intern eerst eens nadrukkelijk over praten. Zoals we na een seizoen eveneens zullen praten over het functioneren van de door Ruud samengestelde technische staf. De wil van iedereen om Wim Jansen te betrekken bij de club als technische man speelt daar natuurlijk al op in.”
danig als hij met de ’armoede’ van de club wordt geconfronteerd. Feyenoord zou geen geld hebben om zich te roeren op de transfermarkt en daarom alleen ’kneusjes’ kunnen aantrekken met aflopende contracten of spelers die in de verkoop gaan omdat ze nog een contract voor een jaar hebben. „Terwijl het geroemde PSV bij monde van voorzitter Westerhof en technisch directeur Guus Hiddink dit als clubbeleid naar buiten toe uitdragen en daarvoor alle lof krijgen toegezwaaid.” Westerhof nam zelfs het woord handelshuis in de mond.

De voorzitter van Feyenoord heeft zijn huiswerk gedaan om het werkelijke beeld neer te zetten over de financiën met betrekking tot de transfermarkt. „Over de afgelopen drie seizoenen heeft Feyenoord 24 miljoen euro uitgegeven aan versterkingen. Dus zeg niet dat de club geen geld uitgeeft. Echter, tegenover de uitgaven staat 16 miljoen euro aan inkomsten. Het tekort van 8 miljoen geeft negatieve kasstroom aan, maar is relatief omdat daar de waarde van de huidige selectie tegenover staat. In principe is de technisch directeur daarvoor verantwoordelijk. Zo’n sommetje is ook een van de redenen geweest om te breken met Rob Baan. Zijn opvolger Wotte kan ik nog moeilijk tegen het licht houden omdat hij daarvoor te kort in dienst is. Tot dusver speelt hij quitte.”

Uiteraard heeft de negatieve transferbalans z’n uitwerking op Feyenoords rol op de transfermarkt. „We zijn er niet op uit, maar ja, het kan zijn dat Dirk Kuyt of Salomon Kalou komende zomer vertrekt als clubs een niet te weigeren bod doen.

Waarbij uiteraard de wil van de speler doorslaggevend is. Toen we Gullit contracteerden, hebben we hem trouwens gezegd dat hij z’n eigen budget moest creëren. Dus moet Gullit, ook in dat licht bezien spelers niet te snel afschrijven en zeker niet in het openbaar. Je brandt ze af terwijl je ze misschien nog nodig hebt en zie ze dan maar eens voor de hoofdprijs te verkopen als ze bij Feyenoord nadrukkelijk op een zijspoor staan.”

Morgen zal Ruud Gullit met het aanwezige materiaal op bezoek gaan bij kampioen PSV. De laatste kans dit seizoen voor Feyenoord om een topper te winnen. „Uiteindelijk ligt de oplossing van alle problemen op het veld en gaat het om die twee keer 45 minuten. Die les kennen we nog uit het verleden”, doelt Van den Herik op Feyenoords doodsontsnapping begin jaren negentig van de vorige eeuw. Met Wim Jansen aan het roer won Feyenoord in 1991 de KNVB-beker, wat zorgde voor een sportieve, organisatorische en financiële ommekeer. „Daarvoor moeten wij als organisatie de ideale voorwaarden scheppen. Niets meer en niets minder.”
pi_27000542
Wat een gelul allemaal
pi_27000998
Hij is hier, hij is daar, hij komt uit Alkmaar...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:20:45 #33
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27001095
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:22 schreef DaMart het volgende:

De afstandelijkheid van Van den Herik bij Feyenoord heeft twee oorzaken. „De persoonlijke oorzaak is dat ik vanwege een salmonellavergiftiging de voorbereiding, de eerste twee maanden van het seizoen, heb gemist. Normaliter zit ik er in die fase juist bovenop. Die achterstand heb ik nooit meer kunnen inhalen. Tot m’n grote frustratie liep ik het hele seizoen achter de feiten aan. Zelfs een kampioenschap zou m’n onbevredigende gevoel niet hebben kunnen tackelen. Ik worstel zelfs met de vraag of ik wel door moet gaan bij Feyenoord omdat ik het gevoel een beetje kwijt ben.” Een hypothetische worsteling, want kapitein Jorien van den Herik is niet iemand die het schip als eerste verlaat als het in zwaar weer komt.
Wij zijn het gevoel met het bestuur al jaren kwijt!

Dag Jorien!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_27003967
WTF alweer een keeper op proef??
Ik ken hem in iedergeval niet......

pi_27004061
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:32 schreef Moreno het volgende:
WTF alweer een keeper op proef??
Ik ken hem in iedergeval niet......

[afbeelding]
Dat is toch die Egyptenaar? Ik dacht dat ie met Excelsior mee zou trainen vanaf volgend seizoen pas?
pi_27004091
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:38 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dat is toch die Egyptenaar? Ik dacht dat ie met Excelsior mee zou trainen vanaf volgend seizoen pas?
Ja daarom ik snap er geen bal van........
pi_27004110
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:40 schreef Moreno het volgende:

[..]

Nu dus wel:

Volgens Malkowski was er vandaag een Zuid-Afrikaanse keeper op proef. Volgens de site die opnieuw een fotoverslag heeft geplaatst van de training waren Ghaly en Pardo er nog niet bij. Gibbs, Kalou, Zuiverloon en Castelen deden gewoon mee met de groep. De opstelling zoals op de training te zien was ziet er waarschijnlijk als volgt uit: Babos, Ostlund, Gibbs, Saidi, Bosschaart Castelen, Hofs, Ono, Goor, Kalou en Kuyt.
pi_27004116
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 18:16 schreef Erasmusch het volgende:
Maar zijn er nu nog plannen om de metro uit te breiden en te splitsen bij Wilheminaplein? Lijkt me sterk, als het stadion over 10 jaar misschien al weg is. Bij het nieuwe stadion is het een vereiste.
Er is meer dan alleen het stadion hoor. Ik woon zelf in IJsselmonde en daar willen ze dus de metro laten rijden tot aan het winkelcentrum van ridderkerk. Feyenoord geeft natuurlijk 1 keer in de 2 weken veel mensen in het vervoer maar daar kan je niet een hele metro voor rechtvaardigen, een lijn uit ijsselmonde/beverwaard/ridderkerk wel, die reizen immers elke dag ook naar het centrum.
pi_27004126
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:40 schreef Moreno het volgende:

[..]

Het is dus niet die Egyptenaar, want die ziet er zo uit : http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=69021/sc=c4db68
pi_27004170
Wat een beleid zeg. Hebben we met Babos, Aerts, Lodewijks en die Egyptenaar nog niet genoeg keepers?
pi_27004177
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:42 schreef Moreno het volgende:

[..]

Nu dus wel:

Volgens Malkowski was er vandaag een Zuid-Afrikaanse keeper op proef. Volgens de site die opnieuw een fotoverslag heeft geplaatst van de training waren Ghaly en Pardo er nog niet bij. Gibbs, Kalou, Zuiverloon en Castelen deden gewoon mee met de groep. De opstelling zoals op de training te zien was ziet er waarschijnlijk als volgt uit: Babos, Ostlund, Gibbs, Saidi, Bosschaart Castelen, Hofs, Ono, Goor, Kalou en Kuyt.
Aha, dat verklaart het. Waarom alweer een doelman op proef? Willen ze een elftal met keepers beginnen ofzo?
pi_27004226
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:46 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Aha, dat verklaart het. Waarom alweer een doelman op proef? Willen ze een elftal met keepers beginnen ofzo?
Logisch toch, als je 57 spelers hebt heb je dus ook 5 keepers nodig
pi_27004269
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:49 schreef snabbi het volgende:

[..]

Logisch toch, als je 57 spelers hebt heb je dus ook 5 keepers nodig
Ja dan kun je mooi 5 teams van 11 spelers opstellen en dan een leuk tournooitje organiseren onderling
pi_27004306
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:51 schreef Moreno het volgende:

[..]

Ja dan kun je mooi 5 teams van 11 spelers opstellen en dan een leuk tournooitje organiseren onderling
Hoppa de Feyenoord-cup hebben we alvast binnen! Zou mij benieuwen of het eerste elftal dat nog zou weten te winnen.... maargoed... beetje onzinnig lijkt het wel, maar aan de andere kant waarom ook niet, als jij het kan ontdekken en kan doorverkopen.
pi_27004400
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:54 schreef snabbi het volgende:

[..]

beetje onzinnig lijkt het wel, maar aan de andere kant waarom ook niet, als jij het kan ontdekken en kan doorverkopen.
IK WIL GEEN AANKOPEN IN DE BREEDTE MAAR AANKOPEN VOOR IN DE BASIS!!!!!!!!!!!!!
pi_27004404
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:51 schreef Moreno het volgende:

[..]

Zijn 'we' in ieder geval elk jaar verzekerd van één prijs. Naast de Kappa Cup.
pi_27004473
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:59 schreef Moreno het volgende:

[..]

IK WIL GEEN AANKOPEN IN DE BREEDTE MAAR AANKOPEN VOOR IN DE BASIS!!!!!!!!!!!!!
Dudek begon ook niet in de basis. Ik zit ook niet te springen om nog een keeper, maar keepers goed opleiden is iets waar we wel goed in zijn. Even op proef en weer opzouten en opschrijven voor de toekomst.
pi_27005285
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:42 schreef snabbi het volgende:

[..]

Er is meer dan alleen het stadion hoor. Ik woon zelf in IJsselmonde en daar willen ze dus de metro laten rijden tot aan het winkelcentrum van ridderkerk. Feyenoord geeft natuurlijk 1 keer in de 2 weken veel mensen in het vervoer maar daar kan je niet een hele metro voor rechtvaardigen, een lijn uit ijsselmonde/beverwaard/ridderkerk wel, die reizen immers elke dag ook naar het centrum.
Een metrolijn van Zuid tot aan Ridderkerk is niet kostendekkend. Zeker als er geen bovengrondse lijn mag komen, een tunnel van 10(?) km kost aardig wat knakies. Als ze nou zekerheid hadden over de resterende tijd van de Kuip, dan zou een vertakking vanaf Wilhelminaplein wel mogelijk moeten zijn. Met een extra station ergens bij de Laan op Zuid. Ze zijn nu toch bezig heel Zuid op te knappen, als er dan ook eens voor goed OV wordt gezorgd. Pathe is ook zo goed als onbereikbaar met OV. Op wedstrijddagen extra toestellen inzetten. Mensen zijn sneller afgevoerd dan met trein of tram.

Maar goed, als we over 10 jaar in de Unilever Dome spelen heb jedr niks meer an
pi_27005322
quote:
14-05-2005: Van den Herik zoekt nieuwe voorzitter
[Bron: Rijnmond.nl]

Ruud Gullit heeft in het afgelopen seizoen te weinig steun gehad van de Feyenoord-leiding en mede daarom moet Wim Jansen als technisch klankbord gaan fungeren in de Kuip.

Dat zijn twee van de uitspraken die Jorien van den Herik vandaag doet in de Telegraaf. De voorzitter van Feyenoord zegt in het interview verder al twee jaar te zoeken naar een directie-voorzitter die, beter dan dat van den Herik dat als president-commissaris op afstand kan doen, de dagelijkse leiding kan nemen bij de stadionclub. Zeker nu Jan Willem van Dop vertrekt als algemeen directeur is de komst van een sterke directievoorzitter naar Feyenoord volgens van den Herik van het grootste belang.
pi_27005396
Die kale blijft gewoon de touwtjes in handen houden..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27005851
Afgaande op het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, was dit de "basis" van Feyenoord dit seizoen:

Babos 22
Saïdi 28
Paauwe 21
Bosschaart 22
Castelen 28
Ghali 20
Ono 23
Goor 32
Kuijt 32
Kalou 29
Lazovic 18

Er ontbreken logischerwijs verdedigers, omdat die later kwamen, maar toch. In hoeverre dus vernieuwing en wat heeft Gullit hiermee goed / fout gedaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_27005924
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Een metrolijn van Zuid tot aan Ridderkerk is niet kostendekkend. Zeker als er geen bovengrondse lijn mag komen, een tunnel van 10(?) km kost aardig wat knakies. Als ze nou zekerheid hadden over de resterende tijd van de Kuip, dan zou een vertakking vanaf Wilhelminaplein wel mogelijk moeten zijn. Met een extra station ergens bij de Laan op Zuid. Ze zijn nu toch bezig heel Zuid op te knappen, als er dan ook eens voor goed OV wordt gezorgd. Pathe is ook zo goed als onbereikbaar met OV. Op wedstrijddagen extra toestellen inzetten. Mensen zijn sneller afgevoerd dan met trein of tram.

Maar goed, als we over 10 jaar in de Unilever Dome spelen heb jedr niks meer an
Ik denk dat het juist niet kostendekkend is om alleen naar de kuip te gaan en loz. Juist dan heb je dus maar 1 keer per week/1 keer in de 2 weken een vol gebeuren terwijl ik dit wel sneller zie gebeuren wanneer je naar woonwijken toe gaat. Uiteraard is het onder de grond haast niet haalbaar. Wel zie je bijvoorbeeld dat zowel ridderkerk als de keizerszwaard enorm aan het verbouwen zijn om groter te worden, in de hoop dat de lijn er ook komt.
Ik zie trouwens niet echt in waarom de metro veel beter zou moeten functioneren dan een trein. De toevoer naar de metro wordt dan ook gewoon afgesloten en iedereen stuk voor stuk gecontroleerd. De metro rijdt pas wanneer die vol is, maar niet wanneer iedereen weer gaat dringen, geen verschil met de trein imo.
Ook hier geldt dat het dan ook alleen maar kan werken als het onder de grond zit, want als het boven de grond zit heeft het ook alleen maar last van alles waar de trams nu ook zo kut van rijden.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_27005948
Damn weer onder mn vriendins naam gepost.. bovenstaande is dus van mij
  zaterdag 14 mei 2005 @ 16:48:13 #54
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27006142
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Afgaande op het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, was dit de "basis" van Feyenoord dit seizoen:

Babos 22
Saïdi 28
Paauwe 21
Bosschaart 22
Castelen 28
Ghali 20
Ono 23
Goor 32
Kuijt 32
Kalou 29
Lazovic 18

Er ontbreken logischerwijs verdedigers, omdat die later kwamen, maar toch. In hoeverre dus vernieuwing en wat heeft Gullit hiermee goed / fout gedaan?
Logisch dat je er 44 om je oren krijgt als je met 1-4-5 speelt
pi_27006327
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik denk dat het juist niet kostendekkend is om alleen naar de kuip te gaan en loz. Juist dan heb je dus maar 1 keer per week/1 keer in de 2 weken een vol gebeuren terwijl ik dit wel sneller zie gebeuren wanneer je naar woonwijken toe gaat. Uiteraard is het onder de grond haast niet haalbaar. Wel zie je bijvoorbeeld dat zowel ridderkerk als de keizerszwaard enorm aan het verbouwen zijn om groter te worden, in de hoop dat de lijn er ook komt.
Ik zie trouwens niet echt in waarom de metro veel beter zou moeten functioneren dan een trein. De toevoer naar de metro wordt dan ook gewoon afgesloten en iedereen stuk voor stuk gecontroleerd. De metro rijdt pas wanneer die vol is, maar niet wanneer iedereen weer gaat dringen, geen verschil met de trein imo.
Ook hier geldt dat het dan ook alleen maar kan werken als het onder de grond zit, want als het boven de grond zit heeft het ook alleen maar last van alles waar de trams nu ook zo kut van rijden.
Ik kom nooit verder dan Varkenoord dus ben daar niet zo bekend
Grote voordeel van de metro is dat ie om de 2minuten kan rijden, rechtstreeks naar CS. En dat ie sneller is dan de tram, niet hoeft te wachten bij stoplichten etc maar dat geldt voor de trein ook. Maar goed, het is op dit moment toch geen optie.

Kuyt bij Voetbal Insite. Das toch op maandag?
pi_27006994
quote:
Ik vind eigenlijk dat Wotte eerder weg moet dan Gullit, het liefst beide

Is die zaakwaarnemer van Kalou trouwens Jan de Visser de ex-Feyenoorder en ex-Heerenveen speler?
pi_27010359
quote:
Gullit weet nu zeker dat hij blijft

Een week nadat hij openlijk zijn twijfel uitsprak of de leiding van Feyenoord nog wel met hem wil doorgaan, heeft trainer Ruud Gullit zichzelf gerust kunnen stellen. ‘Ik ben er volgend seizoen nog zeker.’ Na de 2-0-nederlaag van vorige week tegen NEC vroeg Gullit zich hardop af of de club hem nog wel de tijd zou geven.

Maar de 42-jarige coach voerde deze week gesprekken met directeur technische zaken Mark Wotte, met wie hij bezig is de selectie voor het komend seizoen te verversen. Over zijn impulsieve uitspraak, na de negende competitienederlaag van het seizoen, zei Gullit gisteren: ‘Dat is mijn eerlijkheid. Dan ga ik denken: als ik zelf voorzitter was, zou ik ook ontevreden zijn. Dat is achteraf een beetje stom geweest van mezelf.’

In zijn eerste seizoen als coach van Feyenoord bezet de club een teleurstellende vierde plaats. Vooral de laatste wedstrijden van zijn ploeg hebben Gullit aan het twijfelen gebracht. ‘Ik vraag me af of de motivatie er nog wel is bij degenen die er nu nog zijn. We snakken naar het einde van het seizoen.’

En dat terwijl morgen de uitwedstrijd tegen landskampioen PSV op het programma staat. Het is een papieren topper. ‘Maar ik denk dat zo’n wedstrijd wel bij iedereen moet leven en daar ben ik ook wel benieuwd naar.

‘Doordat we twee wedstrijden in de laatste minuut hebben weggegooid (PSV voor de KNVB-beker en Ajax in de competitie) is het hele seizoen verloren. Ik hoop dat de spelers zich nog kunnen opladen, maar de laatste weken hebben aangetoond dat dat moeilijk is.’

Gullit bespeurde ook irritatie bij zijn spelers. ‘Dat er woensdag een vechtpartijtje is geweest op de training zegt al genoeg. Ik weet niet of dat de boel op scherp heeft gezet. Maar er zat in elk geval een hoop frustratie bij. Ik heb er wel mijn twijfels bij of je elkaar wel op scherp moet zetten in een fase dat niets meer hoeft.’

De tegenstander van zondag wordt niet gevreesd door de coach. ‘We hoeven niet bang te zijn voor nog meer gezichtsverlies, want dat hebben we al geleden. Ik wil nu zien dat er mensen zijn die volgend jaar bij Feyenoord willen spelen.

‘Je kunt niet elke week goed spelen, maar laat dan zien dat je wilt werken. De wedstrijden tegen Heerenveen en NEC waren lamlendig. Daar zat niets in. Nu hoop ik dat de spelers in elk geval nog iets van spelplezier laten zien.’

Volgens Gullit heeft Feyenoord veel terrein moeten prijsgeven op de concurrenten uit Eindhoven en Amsterdam. ‘Ik denk dat we qua kwaliteit in de breedte hebben moeten onderdoen voor PSV en Ajax. We zijn heel wisselvallig geweest. De progressie zit alleen in de reeks wedstrijden waarin we makkelijk scoorden en goed speelden. Toen hadden we de kans weer helemaal terug te krabbelen vanuit een lastige situatie.’

Maar in plaats daarvan viel Feyenoord steeds verder terug, met als voorlopig dieptepunt de nederlaag tegen NEC. Gullit liet zich na die wedstrijd meeslepen in zijn teleurstelling en deed zijn beklag over de wanprestatie van zijn spelers. Tevens plaatste hij vraagtekens bij zijn eigen toekomst in de Kuip.

Maar die twijfel is omgeslagen en samen met Wotte en zijn beide assistenten Petrovic en Duut is Gullit bezig zijn selectie voor het nieuwe seizoen samen te stellen. Deze week had tevens een gesprek plaats met oud-Feyenoorder Wim Jansen, die in een adviserende rol bij de club zou moeten worden betrokken. Over de inhoud van het overleg met Jansen is nog niets bekend.
Bron: Volkskrant.
pi_27011287
Tja laten we het maar over de metro hebben, Feyenoord is toch klote.
pi_27011309
P$V - Feyenoord leeft wel erg hè!
pi_27011347
Eerlijk gezegd hoop ik dat we met 12-0 verliezen, zodat de hele technische staf opstapt
pi_27011378
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat we met 12-0 verliezen, zodat de hele technische staf opstapt
pi_27017350
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Dat zou fantastisch zijn voor de neutrale toeschouwer.
That's all folks!
  zondag 15 mei 2005 @ 05:07:21 #63
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27019979
Het lijkt me een mooi verjaardagscadeau als we de boeren in eigen huis verslaan.
The Most Incredible, Baby
pi_27020010
quote:
Op zondag 15 mei 2005 05:07 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me een mooi verjaardagscadeau als we de boeren in eigen huis verslaan.
We hebben AC Milan thuis met 3-1 afgedroogd, en jij denkt dat jullie gaan winnen ?

Gomez
Bouma Alex Ooier Lee
Bommel Vogel Cocu
Farfan VoH Park

Lijkt me vrij duidelijk namelijk again 3-1
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_27020323
quote:
Op zondag 15 mei 2005 05:18 schreef febster het volgende:

[..]

We hebben AC Milan thuis met 3-1 afgedroogd, en jij denkt dat jullie gaan winnen ?

Gomez
Bouma Alex Ooier Lee
Bommel Vogel Cocu
Farfan VoH Park

Lijkt me vrij duidelijk namelijk again 3-1
Och Feyenoord heeft wel vaker rare dingen gedaan, zoals een zekere ploeg die al heel lang geen tegengoal hadden gehad 2 om de oren geven bijvoorbeeld. Ook was ik zelf aanwezig bij de amstel cup wedstrijd in de kuip. PSV was sterker maar Feyenoord kreeg ook zeer goede kansen om de wedstrijd naar zich toe te trekken.

Ze kunnen nog best wel voor een stuntje zorgen, al denk ik dat het er nu gewoon niet in zit.
pi_27020709
quote:
In een reactie op het terugzetten van Lazovic naar het tweede elftal liet Mark Wotte op Telegraaf.nl weten dat Lazovic "wat gefrusteerd" is. "Hij kan vanwege zijn schorsing niet spelen en worstelt daardoor wat met zichzelf. Daar moet je als club ook begrip voor kunnen hebben. Hij heeft het in de tweede seizoenshelft wel vrij aardig gedaan, maar kon het niet winnen van Kalou en Kuijt. Daar moet voor volgend seizoen een oplossing voor komen. Dat kan door een spits te verkopen of door een andere club voor Lazovic te zoeken. Naar die oplossing zijn we nu op zoek."
Die is dus weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27020929
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

pi_27020938
Ik denk dat Kuijt vertrekt en dat Kalou blijft. Van het geld dat we voor Kuijt krijgen moeten we meteen Huntelaar kopen.
pi_27020963
quote:
quote:
pi_27020996
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:04 schreef Moreno het volgende:

[..]

[..]

Jij wint liever extreem lucky met 1-0 om vervolgens de Technische staf en de directie te laten denken dat de crisis is opgelost en we met dit team nog wel een seizoen door kunnen?
pi_27021192
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:07 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Jij wint liever extreem lucky met 1-0 om vervolgens de Technische staf en de directie te laten denken dat de crisis is opgelost en we met dit team nog wel een seizoen door kunnen?
12-0 gaat mij ook een beetje te ver eigenlijk.
pi_27021237
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:22 schreef snabbi het volgende:

[..]

12-0 gaat mij ook een beetje te ver eigenlijk.
Maar bij 12-0 kan niemand er meer omheen dat er ingegrepen moét worden, en niet zo'n beetje ook. Bij zo'n uitslag stappen Gullit/Wotte per direct op, dat weet ik wel zeker.

Maar goed, 7-0 dan.
pi_27021383
quote:
Op zondag 15 mei 2005 10:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die is dus weg.
Dat denk ik dus ook.
  zondag 15 mei 2005 @ 11:41:00 #74
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27021495
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:26 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Maar bij 12-0 kan niemand er meer omheen dat er ingegrepen moét worden, en niet zo'n beetje ook. Bij zo'n uitslag stappen Gullit/Wotte per direct op, dat weet ik wel zeker.

Maar goed, 7-0 dan.
Ben je jood ofzo. Rot op man.
A.M.A.B
pi_27021558
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben je jood ofzo. Rot op man.
Integendeel Als er nu niets gebeurd verliezen we volgend jaar weer 2 keer van de joden en dat kan ik niet aan. Er kan beter nu wat gebeuren dan halverwege volgend seizoen.
  zondag 15 mei 2005 @ 14:39:13 #76
53267 TC03
pi_27025881
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:43 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Als er nu niets gebeurd verliezen we volgend jaar weer 2 keer van de joden en dat kan ik niet aan.
Weer?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:35:35 #77
53267 TC03
pi_27029298
4-2, valt nog mee. Gefeliciteerd dan maar?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:35:40 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27029300
27 punten achter de kampioen, poeh poeh...
pi_27029451
Tiende nederlaag toch? Is nog geen derde van de competitie.

Respect voor Bert groeit met de week hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_27029546
Let op, ze gaan volgende week ook nog verliezen van ADO Den Haag .
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 16:48:24 #81
42184 crew  DaMart
pi_27029600
De nederlaag tegen PSV was te verwachten natuurlijk. Helaas zal ook dit waarschijnlijk voor Feyenoord of Gullit geen aanleiding vormen om de samenwerking na volgende week te beëindigen. Hopelijk proberen ze wel 90% van de huidige selectie te verkopen van de zomer, zodat er geld beschikbaar komt voor goede spelers die het Feyenoordshirt wel waard zijn.

Voor de verdediging lijken Knol en/of Kruiswijk me bijvoorbeeld wel aardige voetballers. Beiden nog jong, en ze kunnen nog groeien. Daarnaast zou vooral eens naar de eigen jeugd gekeken moeten worden. Want hoezeer ik ook niet voor Ajax ben, dat is iets wat ze daar beter doen. Bij Ajax stromen nog regelmatig jeugdspelers door, terwijl de spelers met enige potentie bij Feyenoord bij excelsior mogen wegkwijnen of voor weinig naar een andere club in de eredivisie mogen, waar ze laten zien toch eigenlijk beter te kunnen voetballen dan men bij Feyenoord dacht.

Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat het ooit nog eens goed zal komen met Feyenoord, al durf ik niet te zeggen wanneer ooit zal zijn
  zondag 15 mei 2005 @ 16:53:17 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27029692
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:48 schreef DaMart het volgende:

Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat het ooit nog eens goed zal komen met Feyenoord, al durf ik niet te zeggen wanneer ooit zal zijn
Ik zet alvast geld in op Feyenoord voor het seizoen 2011/2012.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 16:54:14 #83
42184 crew  DaMart
pi_27029712
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan al?
pi_27029794
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Respect voor Bert groeit met de week hoor!
Ik denk dat Bert met deze ploeg 3e of misschien zelfs 2e was geworden. Met hem hebben we nog nooit verloren van ploegen als Den Bosch en ADO volgens mij.
pi_27029813
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

2009 is het 10 jaar geleden dat ze kampioen werden, dus misschien iets eerder.
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 16:59:05 #86
42184 crew  DaMart
pi_27029820
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ik denk dat Bert met deze ploeg 3e of misschien zelfs 2e was geworden. Met hem hebben we nog nooit verloren van ploegen als Den Bosch en ADO volgens mij.
Nee, alleen van RBC, 4-2 uit
pi_27029872
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, alleen van RBC, 4-2 uit
Ik denk dat Bert een veel en veel betere team-builder was dan Gullit. En hij kon spelers beter motiveren.
Puur doordat Gullit deze 2 eigenschappen mist, is dit zo'n rampzalig seizoen geworden.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:03:09 #88
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27029915
dat verhaal van vd herik

loos die kerel toch eens man.....

alhoewel wij dat van vd eijden kunnen zeggen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 15 mei 2005 @ 17:04:23 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27029949
Teambuilder, kom op Loekie. Jij kunt je toch ook nog de tijd herinneren waarbij de topspelers snakten naar een transfer omdat er op de een of andere manier iets niet klopte in de kleedkamer...
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 17:05:02 #90
42184 crew  DaMart
pi_27029963
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ik denk dat Bert een veel en veel betere team-builder was dan Gullit. En hij kon spelers beter motiveren.
Puur doordat Gullit deze 2 eigenschappen mist, is dit zo'n rampzalig seizoen geworden.
In zijn slechtste jaar heeft Bert het ook beter gedaan dan Gullit dit jaar. Op meerdere punten is Bert dus blijkbaar beter, waarbij ik het met je eens ben, dat hij een groep blijkbaar beter kon motiveren. Uiteraard had ook Bert wat minder goede punten, zoals dat hij heel weinig met jeugd deed, maar al met al, ging het onder hem wel beter sportief gezien.
pi_27030067
Is fransie102 de nieuwe Loek?? Verrassend!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 mei 2005 @ 17:11:18 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27030118
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Is fransie102 de nieuwe Loek?? Verrassend!
Elke pas geregistreerde Feyenoorder met weinig inzicht noem ik Loekie
pi_27030159
Het is dus een soort geuzennaam.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 mei 2005 @ 17:23:58 #94
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27030368
Leuk voor de nieuwe VBL-awards, voor de user met het minste inzicht: De Loek Award.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:25:30 #95
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27030405
Alhoewel Loek die natuurlijk gewoon zal winnen..
  zondag 15 mei 2005 @ 17:26:21 #96
88831 Shreyas
De beste
pi_27030426
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:46 schreef Semiphonic het volgende:
Let op, ze gaan volgende week ook nog verliezen van ADO Den Haag .
Ik hoop van wel, dan is Heerenveen bij winst op NEC vierde
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 15 mei 2005 @ 17:28:12 #97
88831 Shreyas
De beste
pi_27030461
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

2009 is het 10 jaar geleden dat ze kampioen werden, dus misschien iets eerder.
Oh, je bedoelt dat ze in 2009 kampioen van de Gouden Gids Divisie worden. Ja, dat zou heel goed kunnen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_27030711
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt dat ze in 2009 kampioen van de Gouden Gids Divisie worden. Ja, dat zou heel goed kunnen
Hahahaha domme jood, scheer je weg.
pi_27030725
Club Brugge kampioen dus. Nu maar hopen op goed nieuws over Simons.
pi_27030984
De kop boven het niewsbericht op feyenoord.nl is veelzeggend: Stunt in Eindhoven blijft uit.
Als winnen van PSV al stunten wordt.......
Christian Gyan Ole Ole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')