Ik denk dat het juist niet kostendekkend is om alleen naar de kuip te gaan en loz. Juist dan heb je dus maar 1 keer per week/1 keer in de 2 weken een vol gebeuren terwijl ik dit wel sneller zie gebeuren wanneer je naar woonwijken toe gaat. Uiteraard is het onder de grond haast niet haalbaar. Wel zie je bijvoorbeeld dat zowel ridderkerk als de keizerszwaard enorm aan het verbouwen zijn om groter te worden, in de hoop dat de lijn er ook komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Een metrolijn van Zuid tot aan Ridderkerk is niet kostendekkend. Zeker als er geen bovengrondse lijn mag komen, een tunnel van 10(?) km kost aardig wat knakies. Als ze nou zekerheid hadden over de resterende tijd van de Kuip, dan zou een vertakking vanaf Wilhelminaplein wel mogelijk moeten zijn. Met een extra station ergens bij de Laan op Zuid. Ze zijn nu toch bezig heel Zuid op te knappen, als er dan ook eens voor goed OV wordt gezorgd. Pathe is ook zo goed als onbereikbaar met OV. Op wedstrijddagen extra toestellen inzetten. Mensen zijn sneller afgevoerd dan met trein of tram.
Maar goed, als we over 10 jaar in de Unilever Dome spelen heb jedr niks meer an![]()
Logisch dat je er 44 om je oren krijgt als je met 1-4-5 speeltquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Afgaande op het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, was dit de "basis" van Feyenoord dit seizoen:
Babos 22
Saïdi 28
Paauwe 21
Bosschaart 22
Castelen 28
Ghali 20
Ono 23
Goor 32
Kuijt 32
Kalou 29
Lazovic 18
Er ontbreken logischerwijs verdedigers, omdat die later kwamen, maar toch. In hoeverre dus vernieuwing en wat heeft Gullit hiermee goed / fout gedaan?
Ik kom nooit verder dan Varkenoord dus ben daar niet zo bekendquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist niet kostendekkend is om alleen naar de kuip te gaan en loz. Juist dan heb je dus maar 1 keer per week/1 keer in de 2 weken een vol gebeuren terwijl ik dit wel sneller zie gebeuren wanneer je naar woonwijken toe gaat. Uiteraard is het onder de grond haast niet haalbaar. Wel zie je bijvoorbeeld dat zowel ridderkerk als de keizerszwaard enorm aan het verbouwen zijn om groter te worden, in de hoop dat de lijn er ook komt.
Ik zie trouwens niet echt in waarom de metro veel beter zou moeten functioneren dan een trein. De toevoer naar de metro wordt dan ook gewoon afgesloten en iedereen stuk voor stuk gecontroleerd. De metro rijdt pas wanneer die vol is, maar niet wanneer iedereen weer gaat dringen, geen verschil met de trein imo.
Ook hier geldt dat het dan ook alleen maar kan werken als het onder de grond zit, want als het boven de grond zit heeft het ook alleen maar last van alles waar de trams nu ook zo kut van rijden.
Ik vind eigenlijk dat Wotte eerder weg moet dan Gullit, het liefst beidequote:Er ontbreken logischerwijs verdedigers, omdat die later kwamen, maar toch. In hoeverre dus vernieuwing en wat heeft Gullit hiermee goed / fout gedaan?
Bron: Volkskrant.quote:Gullit weet nu zeker dat hij blijft
Een week nadat hij openlijk zijn twijfel uitsprak of de leiding van Feyenoord nog wel met hem wil doorgaan, heeft trainer Ruud Gullit zichzelf gerust kunnen stellen. ‘Ik ben er volgend seizoen nog zeker.’ Na de 2-0-nederlaag van vorige week tegen NEC vroeg Gullit zich hardop af of de club hem nog wel de tijd zou geven.
Maar de 42-jarige coach voerde deze week gesprekken met directeur technische zaken Mark Wotte, met wie hij bezig is de selectie voor het komend seizoen te verversen. Over zijn impulsieve uitspraak, na de negende competitienederlaag van het seizoen, zei Gullit gisteren: ‘Dat is mijn eerlijkheid. Dan ga ik denken: als ik zelf voorzitter was, zou ik ook ontevreden zijn. Dat is achteraf een beetje stom geweest van mezelf.’
In zijn eerste seizoen als coach van Feyenoord bezet de club een teleurstellende vierde plaats. Vooral de laatste wedstrijden van zijn ploeg hebben Gullit aan het twijfelen gebracht. ‘Ik vraag me af of de motivatie er nog wel is bij degenen die er nu nog zijn. We snakken naar het einde van het seizoen.’
En dat terwijl morgen de uitwedstrijd tegen landskampioen PSV op het programma staat. Het is een papieren topper. ‘Maar ik denk dat zo’n wedstrijd wel bij iedereen moet leven en daar ben ik ook wel benieuwd naar.
‘Doordat we twee wedstrijden in de laatste minuut hebben weggegooid (PSV voor de KNVB-beker en Ajax in de competitie) is het hele seizoen verloren. Ik hoop dat de spelers zich nog kunnen opladen, maar de laatste weken hebben aangetoond dat dat moeilijk is.’
Gullit bespeurde ook irritatie bij zijn spelers. ‘Dat er woensdag een vechtpartijtje is geweest op de training zegt al genoeg. Ik weet niet of dat de boel op scherp heeft gezet. Maar er zat in elk geval een hoop frustratie bij. Ik heb er wel mijn twijfels bij of je elkaar wel op scherp moet zetten in een fase dat niets meer hoeft.’
De tegenstander van zondag wordt niet gevreesd door de coach. ‘We hoeven niet bang te zijn voor nog meer gezichtsverlies, want dat hebben we al geleden. Ik wil nu zien dat er mensen zijn die volgend jaar bij Feyenoord willen spelen.
‘Je kunt niet elke week goed spelen, maar laat dan zien dat je wilt werken. De wedstrijden tegen Heerenveen en NEC waren lamlendig. Daar zat niets in. Nu hoop ik dat de spelers in elk geval nog iets van spelplezier laten zien.’
Volgens Gullit heeft Feyenoord veel terrein moeten prijsgeven op de concurrenten uit Eindhoven en Amsterdam. ‘Ik denk dat we qua kwaliteit in de breedte hebben moeten onderdoen voor PSV en Ajax. We zijn heel wisselvallig geweest. De progressie zit alleen in de reeks wedstrijden waarin we makkelijk scoorden en goed speelden. Toen hadden we de kans weer helemaal terug te krabbelen vanuit een lastige situatie.’
Maar in plaats daarvan viel Feyenoord steeds verder terug, met als voorlopig dieptepunt de nederlaag tegen NEC. Gullit liet zich na die wedstrijd meeslepen in zijn teleurstelling en deed zijn beklag over de wanprestatie van zijn spelers. Tevens plaatste hij vraagtekens bij zijn eigen toekomst in de Kuip.
Maar die twijfel is omgeslagen en samen met Wotte en zijn beide assistenten Petrovic en Duut is Gullit bezig zijn selectie voor het nieuwe seizoen samen te stellen. Deze week had tevens een gesprek plaats met oud-Feyenoorder Wim Jansen, die in een adviserende rol bij de club zou moeten worden betrokken. Over de inhoud van het overleg met Jansen is nog niets bekend.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat we met 12-0 verliezen, zodat de hele technische staf opstapt
Dat zou fantastisch zijn voor de neutrale toeschouwer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Sloggi het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat we met 12-0 verliezen, zodat de hele technische staf opstapt
We hebben AC Milan thuis met 3-1 afgedroogd, en jij denkt dat jullie gaan winnenquote:Op zondag 15 mei 2005 05:07 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me een mooi verjaardagscadeau als we de boeren in eigen huis verslaan.
Och Feyenoord heeft wel vaker rare dingen gedaan, zoals een zekere ploeg die al heel lang geen tegengoal hadden gehad 2 om de oren geven bijvoorbeeld. Ook was ik zelf aanwezig bij de amstel cup wedstrijd in de kuip. PSV was sterker maar Feyenoord kreeg ook zeer goede kansen om de wedstrijd naar zich toe te trekken.quote:Op zondag 15 mei 2005 05:18 schreef febster het volgende:
[..]
We hebben AC Milan thuis met 3-1 afgedroogd, en jij denkt dat jullie gaan winnen?
Gomez
Bouma Alex Ooier Lee
Bommel Vogel Cocu
Farfan VoH Park
Lijkt me vrij duidelijk namelijk again 3-1
Die is dus weg.quote:In een reactie op het terugzetten van Lazovic naar het tweede elftal liet Mark Wotte op Telegraaf.nl weten dat Lazovic "wat gefrusteerd" is. "Hij kan vanwege zijn schorsing niet spelen en worstelt daardoor wat met zichzelf. Daar moet je als club ook begrip voor kunnen hebben. Hij heeft het in de tweede seizoenshelft wel vrij aardig gedaan, maar kon het niet winnen van Kalou en Kuijt. Daar moet voor volgend seizoen een oplossing voor komen. Dat kan door een spits te verkopen of door een andere club voor Lazovic te zoeken. Naar die oplossing zijn we nu op zoek."
Jij wint liever extreem lucky met 1-0 om vervolgens de Technische staf en de directie te laten denken dat de crisis is opgelost en we met dit team nog wel een seizoen door kunnen?quote:
12-0 gaat mij ook een beetje te ver eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij wint liever extreem lucky met 1-0 om vervolgens de Technische staf en de directie te laten denken dat de crisis is opgelost en we met dit team nog wel een seizoen door kunnen?
Maar bij 12-0 kan niemand er meer omheen dat er ingegrepen moét worden, en niet zo'n beetje ook. Bij zo'n uitslag stappen Gullit/Wotte per direct op, dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
12-0 gaat mij ook een beetje te ver eigenlijk.
Ben je jood ofzo. Rot op man.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:26 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar bij 12-0 kan niemand er meer omheen dat er ingegrepen moét worden, en niet zo'n beetje ook. Bij zo'n uitslag stappen Gullit/Wotte per direct op, dat weet ik wel zeker.
Maar goed, 7-0 dan.
Integendeelquote:
Weer?quote:Op zondag 15 mei 2005 11:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als er nu niets gebeurd verliezen we volgend jaar weer 2 keer van de joden en dat kan ik niet aan.
Ik zet alvast geld in op Feyenoord voor het seizoen 2011/2012.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:48 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat het ooit nog eens goed zal komen met Feyenoord, al durf ik niet te zeggen wanneer ooit zal zijn![]()
Dan al?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet alvast geld in op Feyenoord voor het seizoen 2011/2012.
Ik denk dat Bert met deze ploeg 3e of misschien zelfs 2e was geworden. Met hem hebben we nog nooit verloren van ploegen als Den Bosch en ADO volgens mij.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Respect voor Bert groeit met de week hoor!
2009 is het 10 jaar geleden dat ze kampioen werden, dus misschien iets eerder.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet alvast geld in op Feyenoord voor het seizoen 2011/2012.
Nee, alleen van RBC, 4-2 uitquote:Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bert met deze ploeg 3e of misschien zelfs 2e was geworden. Met hem hebben we nog nooit verloren van ploegen als Den Bosch en ADO volgens mij.
Ik denk dat Bert een veel en veel betere team-builder was dan Gullit. En hij kon spelers beter motiveren.quote:
In zijn slechtste jaar heeft Bert het ook beter gedaan dan Gullit dit jaar. Op meerdere punten is Bert dus blijkbaar beter, waarbij ik het met je eens ben, dat hij een groep blijkbaar beter kon motiveren. Uiteraard had ook Bert wat minder goede punten, zoals dat hij heel weinig met jeugd deed, maar al met al, ging het onder hem wel beter sportief gezien.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bert een veel en veel betere team-builder was dan Gullit. En hij kon spelers beter motiveren.
Puur doordat Gullit deze 2 eigenschappen mist, is dit zo'n rampzalig seizoen geworden.
Elke pas geregistreerde Feyenoorder met weinig inzicht noem ik Loekiequote:Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Is fransie102 de nieuwe Loek?? Verrassend!
Ik hoop van wel, dan is Heerenveen bij winst op NEC vierdequote:Op zondag 15 mei 2005 16:46 schreef Semiphonic het volgende:
Let op, ze gaan volgende week ook nog verliezen van ADO Den Haag.
Oh, je bedoelt dat ze in 2009 kampioen van de Gouden Gids Divisie worden. Ja, dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
2009 is het 10 jaar geleden dat ze kampioen werden, dus misschien iets eerder.
Hahahahaquote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat ze in 2009 kampioen van de Gouden Gids Divisie worden. Ja, dat zou heel goed kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |