voor jullie is elke overwinning dit seizoen een stunt.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef chrisgyan het volgende:
De kop boven het niewsbericht op feyenoord.nl is veelzeggend: Stunt in Eindhoven blijft uit.
Als winnen van PSV al stunten wordt.......![]()
Mwoah. Komt meer omdat PSV dit seizoen bijna onverslaanbaar is voor Nederlandse teams. Voor Ajax en AZ was winnen van dit PSV ook stunten hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef chrisgyan het volgende:
De kop boven het niewsbericht op feyenoord.nl is veelzeggend: Stunt in Eindhoven blijft uit.
Als winnen van PSV al stunten wordt.......![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:23 schreef RedGuy het volgende:
Leuk voor de nieuwe VBL-awards, voor de user met het minste inzicht: De Loek Award.
Als 1 van de K2 verdwijnt hebben we genoeg centjes om Huntelaar of Kone te halenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef The_Hives het volgende:
nieuw aanvaller als één van de K2 verdwijnt.
Als Kuijt weg gaat dan moeten ze Huntelaar halen. Gaat Kalou weg dan moeten ze Kone halen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef The_Hives het volgende:
nieuw aanvaller als één van de K2 verdwijnt.
Je was me net voorquote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als 1 van de K2 verdwijnt hebben we genoeg centjes om Huntelaar of Kone te halen
Zou Huntelaar willen komen? Heerenveen en Feijenoord schelen niet zo veel meer.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef fransie102 het volgende:
Als 1 van de K2 verdwijnt hebben we genoeg centjes om Huntelaar of Kone te halen
Naar welke club wil ie dan wel?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef The_Hives het volgende:
HuntelaarDie wil niet naar feyenoord hoor
in Nederland schijnt hij meer gevoel bij Ajax te hebben (tenminste dat heb ik hier op het forum gelezenquote:
Dat is waar, ik denk dat Feyenoord eerst maar eens de boel op orde moeten krijgen voordat ze weer aantrekkelijk zijn voor jonge talentvolle spelers.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in Nederland schijnt hij meer gevoel bij Ajax te hebben (tenminste dat heb ik hier op het forum gelezen), maar dat zal niet de enige reden zijn. feyenoord is op dit moment nou niet het toonbeeld van een (in potentie) goeddraaiende ploeg waar het voor een jongen als hij goed is om heen te gaan.
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
Volgend jaar: Feyenoord met koningskoppel Boussabon en Lazovic
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
Volgend jaar: Feyenoord met koningskoppel Boussabon en Lazovic
Maar als het van de zomer weer mis gaat hebben we weer zo'n klote seizoen te gaanquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
Ach, volgend jaar beter he![]()
Vanaf nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen, heb geen zin meer om me druk te maken over wat er fout gaat.
Dus Mark en Ruudje, laatste kans deze zomer![]()
Punt had ik vorige week al bereikt, nergens meer 'echt' druk om maken..quote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
Ach, volgend jaar beter he![]()
Vanaf nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen, heb geen zin meer om me druk te maken over wat er fout gaat.
Dus Mark en Ruudje, laatste kans deze zomer![]()
Bereid je alvast maar voor.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Maar als het van de zomer weer mis gaat hebben we weer zo'n klote seizoen te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |