Die wonnen we ondanks Co. Co's enige beker was die van het zoontje van Ron Jans.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
2001/2002 Nederlands landskampioen Ajax
2001/2002 Nederlandse beker Ajax
![]()
Zakt je broek toch vanaf...quote:Een alleraardigst interviewtje leverde de komst van Ekramy alvast op. Ekramy, op de vraag van AD's Ludo van Denderen of hij het niet jammer vond dat hij twee jaar gelden niet bij ajax terecht kon: 'Ik voetbal liever voor Feijenoord, omdat Hossam daar al is'. AD: 'Maar het eerste seizoen word je verhuurd, waarschijnlijk aan Excelsior.' Ekramy: 'Is dat zo?' AD: 'Volgens Feijenoord wel.' Ekramy: 'Oh, ik weet van niks. Maar geen punt, ik ga graag ervaring opdoen bij Excelsior. Ook een mooie club.' Waaruit maar weer eens blijkt dat Excelsior internationaal veel beroemder is dan menigeen denkt en dat Egyptische keepers de boel altijd van de zonnige kant bekijken.
Amen!quote:De aanschaf van Ekramy maakt het oplossen van de problemen bij Feijenoord er trouwens een stuk eenvoudiger op. Het enige dat je als saneerder hoeft te doen, is uitzoeken wie er allemaal bij de aankoop betrokken zijn geweest of daarmee akkoord zijn gegaan. Die ontsla je dan op staande voet of ontzeg je voor dertig jaar de toegang tot de Kuip.
Wat heeft ie precies gezegd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
En Co heeft zich al heel denigrerend over Rotterdammers uitgelaten, dus die zal niet welkom zijn.
Denk niet dat een Rotterdammer zich daardoor echt beledigd voelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
En ook dat ze arbeiders waren.
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
En ook dat ze arbeiders waren.
quote:Jong PSV - Jong Feyenoord
Op dit moment speelt Feyenoord in Eindhoven op sportpark de Herdgang tegen Jong PSV. Bij winst is Feyenoord kampioen van de beloftes. Na vijf minuten in de eerste helft kwam Feyenoord al op voorsprong. In de tweede helft kwam de titel dichterbij door het tweede Rotterdamse doelpunt, maar vlak daarop scoorde PSV de aansluitingstreffer.
In blessuretijd verspeelde Feyenoord de titel door binnen drie minuten twee doelpunten tegen te krijgen. Feyenoord moet nu het resultaat in Breda afwachten, maar het ergste doet vrezen.
Onze verslaggever kon ons niet vertellen wie de doelpuntenmakers waren.
Patrick Paauwe is de enigste aanwezige uit de selectie, zelfs Ruud Gullit is op de Herdgang niet te zien.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef chrisgyan het volgende:
Ajax heeft met 8-0 gewonnen en zijn dus kampioen.
En verlengt ook nog een keertjequote:
amen! geen speler te veel of te weinig!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.
Dirkie Kuijt![]()
quote:Timmy Simons test Feyenoord: "We zullen eens zien hoe concreet die interesse is"
Nu Club Brugge kampioen is, kan Timmy Simons gaan onderhandelen met Feyenoord. Zondag zat sportief manager van Feyenoord, Mark De Wotte, alvast in de tribune om Simons aan het werk te zien.
Simons is in onderhandeling met de Nederlandse club. Zo vraagt hij dubbel zoveel loon als bij Club Brugge. Dat zou dan weer onhaalbaar zijn voor Feyenoord. "De titel kan mijn beslissing over een transfer beïnvloeden", zei Simons. "Club Brugge is een familiale club. Ik ben hier graag. We zullen nu eens zien hoe concreet de interesse van Feyenoord wordt."
quote:‘TRIEST’, ‘FRUSTREREND’ EN ‘ONVOORSTELBAAR’
Jong Feyenoord waande zich tot twee minuten voor tijd zeker van de titel, maar gaf het kampioenschap alsnog uit handen. Die klap kwam hard aan in het Rotterdamse kamp. ´Ik had dit niet verwacht, het is ontzettend triest´, zegt vertrekkend trainer Mario Been. ´Ik ben niet in de kleedkamer geweest. Dat was op dat moment niet verstandig, want dan was ik boos geworden. Ik heb me geërgerd aan de instelling van een aantal eerste elftalspelers, en dan bedoel ik niet Malkowski en Bahia die goed speelden.´
De oefenmeester doelde vooral op Magrão, die hij wegens een gebrek aan inzet wisselde, en in mindere mate Leonardo. Been: ´Ik ben ook trots op veel jongens. Ik kom daarom morgen met mijn eindconclusie. Ik had echt niet verwacht dat we het nog weg zouden geven. Het grootste gedeelte van de jongens wilde er alles aan doen en we leken het ook te halen. Dat we het uiteindelijk niet haalden, is ontzettend triest. Ik had het die gasten echt gegund. Tweede plaatsen tellen niet. Of het een stille tocht terug wordt naar huis? Als het mij ligt wel ja.´
Joep van den Ouweland, die eveneens vertrekt, zat stuk na de nederlaag. ´Het is onvoorstelbaar en frustrerend´, sprak hij. ´Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb een goede tijd gehad bij Feyenoord. Het is alleen zó jammer dat je dat niet met een prijs kunt afsluiten. We hebben er alles aan gedaan en het had fantastisch geweest. Het is echter een enorme domper geworden. Ik zal hier nog wel even ziek van zijn.´
Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff als die Simons alleen maar komt om ons uit te wringen, laat hem dan lekker opkankeren!
Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.
Een Katwijker, een Ivoriaan, een Belg en een Eindhovenaar zijn dus het gezicht van de Rotterdamse club?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.
Waarom wordt er dan gelijk geroepen dat Simons moet "opkankeren" omdat hij (naar Feyenoord-begrippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |