abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27089404
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

2001/2002 Nederlands landskampioen Ajax
2001/2002 Nederlandse beker Ajax
Die wonnen we ondanks Co. Co's enige beker was die van het zoontje van Ron Jans.

En Co heeft zich al heel denigrerend over Rotterdammers uitgelaten, dus die zal niet welkom zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:47:57 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27094273
Bert Wagendorp in de Volkskrant van vandaag:
quote:
Een alleraardigst interviewtje leverde de komst van Ekramy alvast op. Ekramy, op de vraag van AD's Ludo van Denderen of hij het niet jammer vond dat hij twee jaar gelden niet bij ajax terecht kon: 'Ik voetbal liever voor Feijenoord, omdat Hossam daar al is'. AD: 'Maar het eerste seizoen word je verhuurd, waarschijnlijk aan Excelsior.' Ekramy: 'Is dat zo?' AD: 'Volgens Feijenoord wel.' Ekramy: 'Oh, ik weet van niks. Maar geen punt, ik ga graag ervaring opdoen bij Excelsior. Ook een mooie club.' Waaruit maar weer eens blijkt dat Excelsior internationaal veel beroemder is dan menigeen denkt en dat Egyptische keepers de boel altijd van de zonnige kant bekijken.
Zakt je broek toch vanaf...
quote:
De aanschaf van Ekramy maakt het oplossen van de problemen bij Feijenoord er trouwens een stuk eenvoudiger op. Het enige dat je als saneerder hoeft te doen, is uitzoeken wie er allemaal bij de aankoop betrokken zijn geweest of daarmee akkoord zijn gegaan. Die ontsla je dan op staande voet of ontzeg je voor dertig jaar de toegang tot de Kuip.
Amen!
A.M.A.B
pi_27094665
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
En Co heeft zich al heel denigrerend over Rotterdammers uitgelaten, dus die zal niet welkom zijn.
Wat heeft ie precies gezegd?
pi_27094732
Hij zei simpelweg alleen dat Feyenoord geen behoefte had aan een trainer met 'Amsterdamse bluf'.

Na Feyenoord-az

En jong Feyenoord staat met 0-2 voor
pi_27094906
En ook dat ze arbeiders waren.
www.thuisuiteten.nl
pi_27095278
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef rotskibo het volgende:
En jong Feyenoord staat met 0-2 voor
Als dat zo blijft zijn ze kampioen toch?
pi_27095305
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Denk niet dat een Rotterdammer zich daardoor echt beledigd voelt.
pi_27095339
Co bedoelde het wel onaardig, meen ik. Hij bedoelt alles onaardig immers.
www.thuisuiteten.nl
pi_27095925
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor

Hij zei zelf dat hij niet past bij een club als Feyenoord.

En weer typisch op z'n Feyenoords
quote:
Jong PSV - Jong Feyenoord

Op dit moment speelt Feyenoord in Eindhoven op sportpark de Herdgang tegen Jong PSV. Bij winst is Feyenoord kampioen van de beloftes. Na vijf minuten in de eerste helft kwam Feyenoord al op voorsprong. In de tweede helft kwam de titel dichterbij door het tweede Rotterdamse doelpunt, maar vlak daarop scoorde PSV de aansluitingstreffer.

In blessuretijd verspeelde Feyenoord de titel door binnen drie minuten twee doelpunten tegen te krijgen. Feyenoord moet nu het resultaat in Breda afwachten, maar het ergste doet vrezen.

Onze verslaggever kon ons niet vertellen wie de doelpuntenmakers waren.

Patrick Paauwe is de enigste aanwezige uit de selectie, zelfs Ruud Gullit is op de Herdgang niet te zien.
pi_27095968
Wat dat betreft kunnen zo in het eerste mee

Wat een drama weer.

Ajax heeft met 8-0 gewonnen en zijn dus kampioen.
Christian Gyan Ole Ole
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:57:51 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27096789
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef chrisgyan het volgende:

Ajax heeft met 8-0 gewonnen en zijn dus kampioen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27097289
Kuijt blijft voor de supporters

Voor de supporters van Feyenoord blijft Dirk Kuijt nog een jaar bij Feyenoord. De adoratie van het legioen houdt de topscorer van Nederland in de meest teleurstellende fase van dit seizoen op de been. ,,Zaterdag kreeg ik op de training een beker uitgereikt, omdat de supporters mij tot speler van het jaar hadden gekozen. Prachtig. Voor die mensen geef ik Feyenoord nog niet op,'' zei Kuijt na de tiende nederlaag van dit seizoen.

In Eindhoven, waar Feyenoord met 4-2 opnieuw hard onderuit ging, kon de Katwijker zijn ergernissen andermaal niet verbloemen. Kuijt had recht van spreken, want hij stak met kop en schouders boven de rest van de Feyenoorders uit. In z'n eentje zette hij een topprestatie neer, maar het elftal kon hem nauwelijks volgen.

Was hij wielrenner geweest, dan had Kuijt zondagmiddag op weg naar de top van de Alpe d'Huez zijn eigen ploeg al bij het eerste colletje gelost en zou hij onderweg de concurrentie aan flarden hebben gereden. Kuijt is echter profvoetballer en blijft afhankelijk van het team. Maar trainer Ruud Gullit was de individuele prestatie van zijn spits niet ontgaan. ,,Kuijt was het toonbeeld van inzet, het voorbeeld voor alle anderen,'' sprak Gullit met bewondering.

Het huidige Feyenoord parasiteert op de kwaliteiten van Kuijt en daarom is het maar goed dat de spits zondag na de laatste wedstrijd tegen ADO Den Haag uit zijn lijden wordt verlost. Dirk Kuijt pakt dan zijn voetbalschoenen en meldt zich zo snel als hij kan in zijn achtertuin bij de selectie van het Nederlands elftal, waar hij wél wordt gestimuleerd door het spel van andere spelers.

Want met een groot deel van de Feyenoord-selectie is de aanvaller klaar. De zwakke schakels remmen hem in zijn ontwikkeling en leggen de club beperkingen op bij alle pogingen om weer aansluiting te vinden bij Psv en ajax.

Kuijt: ,,Ik heb na Heerenveen aangegeven wat er moet gebeuren. Zo kunnen we niet verder. Na die wedstrijd heb ik een paar weken met knallende koppijn rondgelopen. Ik heb heel veel nagedacht en heb het nu voor mijzelf afgesloten. Ik ga straks lekker naar het Nederlands elftal, maar ik realiseer me dat er bij Feyenoord nog veel moet veranderen.''

En anders is hij weg? Kuijt: ,,Ik geef de club niet zomaar op. Maar alleen vanwege de fans, hè. Ik maak me gewoon zorgen. Ook omdat ik me afvraag of nieuwe spelers hier nog wel willen spelen. Ik wil zo verschrikkelijk graag kampioen worden. Ik heb eerder aangegeven dat er een schoonmaak moet plaats hebben. Voor een aantal mensen is geen plek meer. Alleen moet je dan wel kwaliteit kunnen aantrekken.''

Kuijt vindt de aanstaande komst van Wim Jansen een versterking voor de hele club. ,,Op elk gebied moet het bij Feyenoord verbeteren. Het gaat niet alleen om de spelersgroep. Het probleem zit in de structuur van de club. Echt, daar zit het hele probleem! En ik doel daarbij ook niet op Wotte. Als ik dit aansnij, betekent het niet dat hij er een rotzooi van heeft gemaakt. Binnen heel Feyenoord hebben mensen tekortkomingen. Als je die kunt versterken, is dat alleen maar goed. En dus is de komst van Wim Jansen een verbetering voor heel Feyenoord.''
pi_27097340

dinsdag 17 mei 2005 @ 21:19:16 #289
55651 JaWi
Shalom.
pi_27097375
Ah, hij trapt er weer een tussenjaar in .
slettebak [@] gmail.com
pi_27097452
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:19 schreef JaWi het volgende:
Ah, hij trapt er weer een tussenjaar in .
En verlengt ook nog een keertje
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27097467
Wat een kneusjes
pi_27097516
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.

Dirkie Kuijt
pi_27097975
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.

Dirkie Kuijt
amen! geen speler te veel of te weinig!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:26:58 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27099805
quote:
Timmy Simons test Feyenoord: "We zullen eens zien hoe concreet die interesse is"

Nu Club Brugge kampioen is, kan Timmy Simons gaan onderhandelen met Feyenoord. Zondag zat sportief manager van Feyenoord, Mark De Wotte, alvast in de tribune om Simons aan het werk te zien.

Simons is in onderhandeling met de Nederlandse club. Zo vraagt hij dubbel zoveel loon als bij Club Brugge. Dat zou dan weer onhaalbaar zijn voor Feyenoord. "De titel kan mijn beslissing over een transfer beïnvloeden", zei Simons. "Club Brugge is een familiale club. Ik ben hier graag. We zullen nu eens zien hoe concreet de interesse van Feyenoord wordt."
A.M.A.B
pi_27099867
quote:
‘TRIEST’, ‘FRUSTREREND’ EN ‘ONVOORSTELBAAR’
Jong Feyenoord waande zich tot twee minuten voor tijd zeker van de titel, maar gaf het kampioenschap alsnog uit handen. Die klap kwam hard aan in het Rotterdamse kamp. ´Ik had dit niet verwacht, het is ontzettend triest´, zegt vertrekkend trainer Mario Been. ´Ik ben niet in de kleedkamer geweest. Dat was op dat moment niet verstandig, want dan was ik boos geworden. Ik heb me geërgerd aan de instelling van een aantal eerste elftalspelers, en dan bedoel ik niet Malkowski en Bahia die goed speelden.´

De oefenmeester doelde vooral op Magrão, die hij wegens een gebrek aan inzet wisselde, en in mindere mate Leonardo. Been: ´Ik ben ook trots op veel jongens. Ik kom daarom morgen met mijn eindconclusie. Ik had echt niet verwacht dat we het nog weg zouden geven. Het grootste gedeelte van de jongens wilde er alles aan doen en we leken het ook te halen. Dat we het uiteindelijk niet haalden, is ontzettend triest. Ik had het die gasten echt gegund. Tweede plaatsen tellen niet. Of het een stille tocht terug wordt naar huis? Als het mij ligt wel ja.´

Joep van den Ouweland, die eveneens vertrekt, zat stuk na de nederlaag. ´Het is onvoorstelbaar en frustrerend´, sprak hij. ´Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb een goede tijd gehad bij Feyenoord. Het is alleen zó jammer dat je dat niet met een prijs kunt afsluiten. We hebben er alles aan gedaan en het had fantastisch geweest. Het is echter een enorme domper geworden. Ik zal hier nog wel even ziek van zijn.´
pi_27099955
Pfff als die Simons alleen maar komt om ons uit te wringen, laat hem dan lekker opkankeren!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27100023
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff als die Simons alleen maar komt om ons uit te wringen, laat hem dan lekker opkankeren!
Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:36:31 #298
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27100200
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.
Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:37:03 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27100224
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Een Katwijker, een Ivoriaan, een Belg en een Eindhovenaar zijn dus het gezicht van de Rotterdamse club?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27100318
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.
Waarom wordt er dan gelijk geroepen dat Simons moet "opkankeren" omdat hij (naar Feyenoord-begrippen ) veel salaris eist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')