Gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2005 00:12 schreef rotskibo het volgende:
[..]
'Petro' heeft daar de papieren niet voor![]()
fransie102 neem eens een usericon zodat we je gaan herkennen?quote:
Fransie is gewoon Loek in disguisequote:Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
fransie102 neem eens een usericon zodat we je gaan herkennen?
En ben je al ontmaagd in Hools?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:08 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daarmee doe je Kalou, Goor, Ono in vorm en Lodewijks tekort.
Pff icoontjes zijn dom. Op de FP kan je ze tenminste ook uitschakelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En ben je al ontmaagd in Hools?
eeeeeej sjeff geef 's een bron danquote:Op maandag 16 mei 2005 09:26 schreef Cart_man het volgende:
Simons komt waarschijnlijk niet..
Jij bent dom.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Pff icoontjes zijn dom. Op de FP kan je ze tenminste ook uitschakelen.
Vast wel, maar die kiezen in de jeugd al voor Ajax en PSVquote:Op maandag 16 mei 2005 11:25 schreef mister_popcorn het volgende:
wat ik nou weer 's niet snap, is waarom er die boeren wel een jong zoals die ibrahim allibabba rondloopt en bij ons niet. Regio Rijnmond moet toch echt hele groepen van die jochies hebben rondlopen, maar toch wordt er niemand gescout... (of ze worden verkocht aan nec waar ze prima spelen.)
waardeloos
Kalou?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:25 schreef mister_popcorn het volgende:
wat ik nou weer 's niet snap, is waarom er die boeren wel een jong zoals die ibrahim allibabba rondloopt en bij ons niet. Regio Rijnmond moet toch echt hele groepen van die jochies hebben rondlopen, maar toch wordt er niemand gescout... (of ze worden verkocht aan nec waar ze prima spelen.)
waardeloos
iesjgoet. Maar als ik de voorbeelden van die boeren moet opnoemen...quote:
de jeugd van Feyenoord doet het al jaren beter dan die van de boertjes. En volgens mij hebben we op dat gebied ook heel wat goedgemaakt tov de joden. Alleen de doorstroom is er nauwelijks tot helemaal niet. Ze krijgen gewoon geen kans.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Semiphonic het volgende:
[..]
Vast wel, maar die kiezen in de jeugd al voor Ajax en PSV.
<--- Mooi he?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt engquote:En ben je al ontmaagd in Hools?
Bron?quote:Op maandag 16 mei 2005 09:26 schreef Cart_man het volgende:
Simons komt waarschijnlijk niet..
Tis bij PSV ook een zeldzaamheid dat er een jeugdspeler doorbreekt hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:25 schreef mister_popcorn het volgende:
waardeloos
Heb niet echt een bron. Gewoon dingen die ik van diverse goed ingelichte mensen verneem. Schijnen al naar een ander te zoeken.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
eeeeeej sjeff geef 's een bron dan![]()
Ik vind Kuijt wel iets voor PSV.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof niet dat Feyenoord volgend seizoen wel een acceptabel eftal heeft. Kuijt moet gewoon vertrekken.
Swertsquote:Op maandag 16 mei 2005 13:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis bij PSV ook een zeldzaamheid dat er een jeugdspeler doorbreekt hoor.
Feit is wel dat de talenten die we hebben weg gaan omdat ze niet goed genoeg zouden zijn voor het 1e. Maar is een Danny Buijs, of Swerts nou zoveel minder dan Ostlund. Boutahar nou zoveel minder als Ono?
Daar heb je veel aan als je al je talenten weggeeft of voor een habbekrats verkoopt.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:18 schreef fransie102 het volgende:
Ook spelen de FeyenoordB1 en ajaxB1 binnenkort nog een bekerfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |