Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.quote:
Gele kaarten moet toch niet zo een probleem zijn...we zaten altijd te zeiken dat er nooit gele kaarten door Feijenoorders werden behaald. Fairplaycup.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.
8 gele kaarten. Maakt me niet zo veel uit, liever iemand die kaarten pakt als het moet dan 'n verdediger die voor de sportiviteitsprijs gaat. Met dat laatste win je geen wedstrijden.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.
Verhuurd.quote:
Babosquote:Op maandag 16 mei 2005 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Het is toch al zeker dat Snoyl volgend jaar terugkomt? Zuiverloon dr ook ingooien vanaf het begin. Kan alleen maar beter gaan...
Verkoop Ono en nog wat prutsersquote:Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef Erasmusch het volgende:
Niet zo heel gek als ie 6mln moet kosten
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe die Ono gister ook weer die bal verspeeld op het middenveld...gelukkig voor hem werd het niet zo duidelijk in beeld gebracht, maar gewoon erger dan die blunder van Lindenbergh bij AZ.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:31 schreef Sloggi het volgende:
Zuiverloon kan ook centraal geloof ik, en Östlund zie ik liever in de basis staan dan Gibbs. Als Feyenoord Majstorovic koopt hebben we een topcentrum, maar die zal wel niet haalbaar zijn
Was jij nou ook degene die zei dat Kuijt nooit in grote wedstrijden scoordquote:Op maandag 16 mei 2005 15:51 schreef yvette1982 het volgende:
Al een tijdje hoorde ik mensen roepen dat die ostlund nog best goed is, ik vind dat altijd grote onzin. En na de wedstrijd tegen psv gaat neem ik aan niemand meer zeggen dat ostlund goed genoeg is voor feyenoord. Die jongen speelde weer zo slecht gewoon en hij heeft weer 2 goals gekost. Corky pips vind ik zo slecht dat ik hem niet eens als voetballer wil typeren.
Voor komend seizoen heb ik alleen een klein beetje hoop als Wim Jansen terugkomt en een groot zeggenschap heeft. Hij is ook van mening dat bijna geen enkele feyenoorder op dit moment genoeg is voor deze club en hij wil dan ook bijna iedereen verkopen en slechts spelers aantrekken die het niveau en karakter van feyenoord hebben.
Omdat die ook naar de Premier League kan en dat heeft vanzelfsprekend zijn voorkeur boven Feyenoord.quote:
haha hou toch op zeg.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik niet dat als je de opstelling ziet, dat Feyenoord nou zo'n slecht team heeft. Het probleem is alleen dat iedereen voor zichzelf speelt
Hij KAN naar de Premier League? Is er al een bod gedaan dan? Hij zal best wel gevolgd zijn door bijvoorbeeld Newcastle United, maar die volgen ook nog wel 100 andere spelers. Daar komt ook nog bij dat die club momenteel 14e staat geloof ik, Europa dus niet eens in gaat, en ik vraag me af of ze dat volgend seizoen wel doen. De Premier League is natuurlijk heel mooi om in te spelen en je krijgt een vorstelijk salaris, maar zolang er nog niets definitief is, speelt ie nog gewoon in Nederland.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat die ook naar de Premier League kan en dat heeft vanzelfsprekend zijn voorkeur boven Feyenoord.
Twente wil 6 miljoen voor 'm. Voor 4 ŕ 5 moet hij dus wel los te weken zijn, en dan moet 'ie zelf nog willen. Feyenoord is niet zo rijkquote:
De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij KAN naar de Premier League? Is er al een bod gedaan dan? Hij zal best wel gevolgd zijn door bijvoorbeeld Newcastle United, maar die volgen ook nog wel 100 andere spelers. Daar komt ook nog bij dat die club momenteel 14e staat geloof ik, Europa dus niet eens in gaat, en ik vraag me af of ze volgend seizoen wel voor Europees voetbal gaan. De premier league is natuurlijk heel mooi om in te spelen en je krijgt een vorstelijk salaris, maar zolang er nog niets definitief is, speelt ie nog gewoon in Nederland.
Maar als Feyenoord er bij zulke spelers al vanuit gaat dat ze onhaalbaar zijn, dan kom je nooit verder nee. Zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet.
ja klopt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Was jij nou ook degene die zei dat Kuijt nooit in grote wedstrijden scoord![]()
Volgens mij heeft Feyenoord niet eens interesse in 'm, maar veel supporters zien 'm gewoon graag komen.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |