abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27053000
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Snoyl
Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:43:05 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27053336
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Die doet het volgens mij ook vrij aardig bij Den Bosch, pakt alleen wel veel gele kaarten, maar die zou het ook niet veel slechter doen dan Basto of Bosschaart. Ik denk dat hij wel terug naar Feyeoord zal komen.
Gele kaarten moet toch niet zo een probleem zijn...we zaten altijd te zeiken dat er nooit gele kaarten door Feijenoorders werden behaald. Fairplaycup.

Hij is nog jong, kan nog erg veel leren. Moet je gewoon de kans geven. Hij krijgt het alleen niet...
A.M.A.B
pi_27053376
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:27 schreef Luni het volgende:

[..]

8 gele kaarten. Maakt me niet zo veel uit, liever iemand die kaarten pakt als het moet dan 'n verdediger die voor de sportiviteitsprijs gaat. Met dat laatste win je geen wedstrijden.

Snoyl is een prima verdediger die bij Feyenoord makkelijk meekan. Net zoals 'n Boutahar. Ik denk zelfs dat Olfers prima mee zou kunnen met het huidige Feyenoord, hij is echt wel beter dan Gibbs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:45:33 #179
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27053394
Snoyl is toch verkocht, en niet verhuurd?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_27053415
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef TC03 het volgende:
Snoyl is toch verkocht, en niet verhuurd?
Verhuurd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:15:19 #181
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054105
Het is toch al zeker dat Snoyl volgend jaar terugkomt? Zuiverloon dr ook ingooien vanaf het begin. Kan alleen maar beter gaan...
pi_27054146
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Het is toch al zeker dat Snoyl volgend jaar terugkomt? Zuiverloon dr ook ingooien vanaf het begin. Kan alleen maar beter gaan...
Babos

Östlund - Saďdi - Zuiverloon - Snoyl

Of wil je Gibbs laten staan?
  maandag 16 mei 2005 @ 15:22:34 #183
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27054252
Niet persé. Zo geweldig vind ik hem nou ook niet eigenlijk.

Achterin moet iemand komen die kan leiden, een routinier (geen Paauwe). Zie ze dat geen van de vier ooit doen. Zelfde geldt voor het middenveld.
A.M.A.B
  maandag 16 mei 2005 @ 15:26:03 #184
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054342
Bahia ipv Gibbs, Zuiverloon kan toch prima rechtsback? Zo niet dan een vervanger van Ostlund. Wie zijn de backs bij Jong Feyenoord nu Van Haaren weg is
pi_27054479
Zuiverloon kan ook centraal geloof ik, en Östlund zie ik liever in de basis staan dan Gibbs. Als Feyenoord Majstorovic koopt hebben we een topcentrum, maar die zal wel niet haalbaar zijn

/edit
Een groot voordeel van Majstorovic is ook dat 'ie al wat Nederlands spreekt, in tegenstelling tot Östlund, Gibbs, Saďdi, Basto en Bahia

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2005 15:35:22 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 15:38:32 #186
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054690
Niet zo heel gek als ie 6mln moet kosten
  maandag 16 mei 2005 @ 15:39:33 #187
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27054720
Zuiverloon is een centrale verdediger, kan op rechtsback. Ostlund is wel aardig, maar heeft wel coaching nodig. Geloof dat de opbouw, van psv, bij 3 van de 4 doelpunten gisteren, begonnen aan zijn kant.

Vergeet ook niet dat Feijenoord Greene heeft gekocht. Is ook iemand die centraal en op rechts kan spelen. Verder zijn ze nog op zoek naar alweer een linksback, terwijl ik denk dat Snoyl wel volstaat op die positie.
A.M.A.B
pi_27054755
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef Erasmusch het volgende:
Niet zo heel gek als ie 6mln moet kosten
Verkoop Ono en nog wat prutsers
  maandag 16 mei 2005 @ 15:43:30 #189
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27054822
Hoe die Ono gister ook weer die bal verspeeld op het middenveld... gelukkig voor hem werd het niet zo duidelijk in beeld gebracht, maar gewoon erger dan die blunder van Lindenbergh bij AZ.
pi_27054905
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe die Ono gister ook weer die bal verspeeld op het middenveld... gelukkig voor hem werd het niet zo duidelijk in beeld gebracht, maar gewoon erger dan die blunder van Lindenbergh bij AZ.
Inderdaad zeg. Hij stond echt gewoon naar de grond te staren. Zelden dat ik een speler op zo'n duffe manier een bal kwijt heb zien raken.
pi_27054925
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:31 schreef Sloggi het volgende:
Zuiverloon kan ook centraal geloof ik, en Östlund zie ik liever in de basis staan dan Gibbs. Als Feyenoord Majstorovic koopt hebben we een topcentrum, maar die zal wel niet haalbaar zijn
Waarom niet?
  maandag 16 mei 2005 @ 15:51:19 #192
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27055024
Al een tijdje hoorde ik mensen roepen dat die ostlund nog best goed is, ik vind dat altijd grote onzin. En na de wedstrijd tegen psv gaat neem ik aan niemand meer zeggen dat ostlund goed genoeg is voor feyenoord. Die jongen speelde weer zo slecht gewoon en hij heeft weer 2 goals gekost. Corky pips vind ik zo slecht dat ik hem niet eens als voetballer wil typeren.

Voor komend seizoen heb ik alleen een klein beetje hoop als Wim Jansen terugkomt en een groot zeggenschap heeft. Hij is ook van mening dat bijna geen enkele feyenoorder op dit moment genoeg is voor deze club en hij wil dan ook bijna iedereen verkopen en slechts spelers aantrekken die het niveau en karakter van feyenoord hebben.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_27055055
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:51 schreef yvette1982 het volgende:
Al een tijdje hoorde ik mensen roepen dat die ostlund nog best goed is, ik vind dat altijd grote onzin. En na de wedstrijd tegen psv gaat neem ik aan niemand meer zeggen dat ostlund goed genoeg is voor feyenoord. Die jongen speelde weer zo slecht gewoon en hij heeft weer 2 goals gekost. Corky pips vind ik zo slecht dat ik hem niet eens als voetballer wil typeren.

Voor komend seizoen heb ik alleen een klein beetje hoop als Wim Jansen terugkomt en een groot zeggenschap heeft. Hij is ook van mening dat bijna geen enkele feyenoorder op dit moment genoeg is voor deze club en hij wil dan ook bijna iedereen verkopen en slechts spelers aantrekken die het niveau en karakter van feyenoord hebben.
Was jij nou ook degene die zei dat Kuijt nooit in grote wedstrijden scoord
pi_27055059
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:47 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat die ook naar de Premier League kan en dat heeft vanzelfsprekend zijn voorkeur boven Feyenoord.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:57:18 #195
83103 yvette1982
pi_27055183
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik niet dat als je de opstelling ziet, dat Feyenoord nou zo'n slecht team heeft. Het probleem is alleen dat iedereen voor zichzelf speelt
haha hou toch op zeg.
Ze hebben een waardeloos slecht team, en de spelers kunnen er gewoon heel weinig van.
Spelers zoals ostlund en gibbs zijn zo slecht dat je je af moet vragen of ze het spelletje wel snappen. Bosschaart blijkt het niveau ook bij lange na niet aan te kunnen en die zullen ze dus ook snel moeten verkopen.
Hofs, lazovic, basto, pardo, de graaf zijn vast aardige lui maar komen ook gewoonweg te kort. Je moet al deze spelers gewoon geen kans meer geven maar afdanken. Neem je verlies en probeer wat op te bouwen met spelers die wel potentie hebben.
pi_27055308
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat die ook naar de Premier League kan en dat heeft vanzelfsprekend zijn voorkeur boven Feyenoord.
Hij KAN naar de Premier League? Is er al een bod gedaan dan? Hij zal best wel gevolgd zijn door bijvoorbeeld Newcastle United, maar die volgen ook nog wel 100 andere spelers. Daar komt ook nog bij dat die club momenteel 14e staat geloof ik, Europa dus niet eens in gaat, en ik vraag me af of ze dat volgend seizoen wel doen. De Premier League is natuurlijk heel mooi om in te spelen en je krijgt een vorstelijk salaris, maar zolang er nog niets definitief is, speelt ie nog gewoon in Nederland.

Maar als Feyenoord er bij zulke spelers al vanuit gaat dat ze onhaalbaar zijn, dan kom je nooit verder nee. Zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet.
pi_27055371
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:47 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Twente wil 6 miljoen voor 'm. Voor 4 ŕ 5 moet hij dus wel los te weken zijn, en dan moet 'ie zelf nog willen. Feyenoord is niet zo rijk
pi_27055386
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:01 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Hij KAN naar de Premier League? Is er al een bod gedaan dan? Hij zal best wel gevolgd zijn door bijvoorbeeld Newcastle United, maar die volgen ook nog wel 100 andere spelers. Daar komt ook nog bij dat die club momenteel 14e staat geloof ik, Europa dus niet eens in gaat, en ik vraag me af of ze volgend seizoen wel voor Europees voetbal gaan. De premier league is natuurlijk heel mooi om in te spelen en je krijgt een vorstelijk salaris, maar zolang er nog niets definitief is, speelt ie nog gewoon in Nederland.

Maar als Feyenoord er bij zulke spelers al vanuit gaat dat ze onhaalbaar zijn, dan kom je nooit verder nee. Zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet.
De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:04:45 #199
83103 yvette1982
pi_27055400
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Was jij nou ook degene die zei dat Kuijt nooit in grote wedstrijden scoord
ja klopt.
En dat hij het gisteren qua scoren goed deed zal ik ook zeker niet ontkennen. Helaas speelde hij ook weer dom en slecht door overal te lopen waar hij niet hoorde te staan.
En nogmaals scoort hij vaak niet in de grote wedstrijden, dat van gisteren moet je ook met een korrel zout nemen omdat psv niet zijn best deed. En ze hebben niet gewonnen dus heb je ook weinig aan die goals.
En ik vind kalou een betere speler dan kuijt. Al is kuijt natuurlijk ook best goed, zeker vergeleken met die losers waar hij samen mee moet spelen.
pi_27055442
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?
Volgens mij heeft Feyenoord niet eens interesse in 'm, maar veel supporters zien 'm gewoon graag komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2005 16:13:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')