Gelul. Als er geen geld was, hadden we ook geen 10.000 contractspelers. Eerst eens gaan evalueren, en met de verkoop van flink wat spelers (iemand als Smolarek heeft al meer dan een miljoen opgebracht, dus nog zo'n 8 spelers verkopen en daar heb je al de centjes voor een goede nieuwe speler).quote:Op maandag 16 mei 2005 16:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Twente wil 6 miljoen voor 'm. Voor 4 à 5 moet hij dus wel los te weken zijn, en dan moet 'ie zelf nog willen. Feyenoord is niet zo rijk
Niet dat ik weet, maar ik vind het onzin dat zo'n speler onhaalbaar is voor Feyenoord zolang hij nog niet in onderhandeling is met een club uit Engeland of een andere grote competitie.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De interesse van Feyenoord is wel concreet? Feyenoord heeft al wel een bod gedaan? Al een idee wat die gozer kost?
Er is geen geld juist omdat er zoveel spelers onder contract staanquote:Op maandag 16 mei 2005 16:08 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Gelul. Als er geen geld was, hadden we ook geen 10.000 contractspelers.
Precies, het geld is er wel maar het wordt verkeerd geinvesteerd in allemaal nutteloze spelers. Als je die nou eens laat opzouten.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is geen geld juist omdat er zoveel spelers onder contract staan![]()
Dat is het verhaal inderdaad. Alleen Newcastle is concreet geweest.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord niet eens interesse in 'm, maar veel supporters zijn 'm gewoon graag komen.
Dat geld is er nu dus niet. Je moet eerst 50 nutteloze spelers zien te verkopen....quote:Op maandag 16 mei 2005 16:12 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Precies, het geld is er wel maar het wordt verkeerd geinvesteerd in allemaal nutteloze spelers. Als je die nou eens laat opzouten.
Een paar spelers zijn al verkocht, maar het klopt redelijk ja.quote:Ik heb deze lijst kunnen vinden, klopt dit een beetje?
Ongeloofelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 16:31 schreef Radegast het volgende:
Contractspelers van Feyenoord
Verhuurd: (17)
Jorge Acuna (Universidad Catolica)
Pieter Collen (Nac)
Alfred Schreuder (RKC)
Jean Carlos Donde (Hamburg SV)
Anthony Lurling (Nac)
Ebi Smolarek (Dortmund)
Glenn Loovens (De Graafschap)
Ferne Snoyl (Den Bosch)
Reinhard Breinburg (Dordt-Noord)
Alex Brosque (Westerlo)
Jackson ‘jaja’ de Coelho (Westerlo)
Jordan Opoku (Antwerp) –
Akwasi-Nana Asare (Antwerp) –
Abdel-Nafiu Idrissu (Antwerp) –
Ramon van Haaren (Sparta)
Gill Swerts (Ado)
Steve Olfers (Den Bosch)
Excelsior: (11)
Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Jeppe Curth
Dustley Mulder
Mark Otten
Santi Kolk
Ronald Graafland
Cor Varkevisser
Brett Holman
Civard Sprockel
Mels van Driel
Jeugd: (17)
Jesper Hogedoorn
Bas van Wegen
Mitchell Schet
Prince Addai
Ard van Peppen
Joep van den Ouweland
Felino Jardim
Elroy Lammers
Resham Sardar
Labinot Harbuzi
Rory de Groot
Stef Doedee
Lorenzo Davids
Timon van Leeuwen
Asjel Kujovic
Tim Vincken
Diego Biseswar
Feyenoord: (29)
Malek Malkowski
Patrick Mtiliga
Shinji Ono
Gabor Babos
Chris Gyan
Patrick Paauwe
Andre Bahia
Patrick Lodewijks
Iwan Bandalovski
Gerson Magrao
Sammuel
Gianni Zuiverloon
Romeo Castelen
Salomon Kalou
Bruno Basto
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Cory Gibbs
Edwin De Graaf
Bart Goor
Nicky Hofs
Dirk Kuyt
Danko Lazovic
Leonardo
Alex Ostlund
Sebastian Pardo
Karim Saidi
Maikel Aerts
Ik heb deze lijst kunnen vinden, klopt dit een beetje?
74 spelers, klopt wel ongeveer ja. Even doorgestreept de spelers die kunnen oprotten. Hou ik er 48 over, wat nog veel is. Komt vooral doordat ik veel van de jeugdspelers of niet ken of nog nooit heb zien spelen...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:31 schreef Radegast het volgende:
Verhuurd: (17)
Jorge Acuna (Universidad Catolica)
Pieter Collen (Nac)
Alfred Schreuder (RKC)
Jean Carlos Donde (Hamburg SV)
Anthony Lurling (Nac)
Ebi Smolarek (Dortmund) - Is al weg.
Glenn Loovens (De Graafschap)
Ferne Snoyl (Den Bosch)
Reinhard Breinburg (Dordt-Noord)
Alex Brosque (Westerlo)
Jackson ‘jaja’ de Coelho (Westerlo)
Jordan Opoku (Antwerp) –
Akwasi-Nana Asare (Antwerp) –
Abdel-Nafiu Idrissu (Antwerp) –
Ramon van Haaren (Sparta)
Gill Swerts (Ado) - Gaat ook al weg (Vitesse)
Steve Olfers (Den Bosch) - twijfelgeval
Excelsior: (11)
Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Jeppe Curth - Gaat al weg, heimwee.
Dustley Mulder
Mark Otten
Santi Kolk
Ronald Graafland
Cor Varkevisser - Mag weg, komt die Egyptenaar voor in de plaats
Brett Holman
Civard Sprockel
Mels van Driel
Jeugd: (17)
Jesper Hogedoorn
Bas van Wegen
Mitchell Schet
Prince Addai
Ard van Peppen
Joep van den Ouweland - Gaat weg.
Felino Jardim
Elroy Lammers
Resham Sardar
Labinot Harbuzi
Rory de Groot
Stef Doedee
Lorenzo Davids
Timon van Leeuwen
Asjel Kujovic
Tim Vincken
Diego Biseswar
Feyenoord: (29)
Malek Malkowski - Gaat weg
Patrick Mtiliga - Gaat weg
Shinji Ono - Wil weg
Gabor Babos
Chris Gyan - Mag weg
Patrick Paauwe
Andre Bahia
Patrick Lodewijks
Iwan Bandalovski
Gerson Magrao
Sammuel - ?????????????????? Wie is dat?
Gianni Zuiverloon
Romeo Castelen
Salomon Kalou
Bruno Basto
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Cory Gibbs
Edwin De Graaf
Bart Goor
Nicky Hofs
Dirk Kuyt
Danko Lazovic
Leonardo
Alex Ostlund
Sebastian Pardo
Karim Saidi
Maikel Aerts
quote:16-9-2004 | 23:00
FEYENOORD KOOPT BRAZILIAAN SAMMUEL
Feyenoord heeft de Braziliaanse middenvelder Sammuel de Almeida Cardoso aangetrokken. De aanvallende middenvelder tekende een contract voor drie jaar met een optie voor nog eens twee seizoenen. Sammuel is afkomstig van America, de club waarmee Feyenoord een samenwerkingsverband heeft. De Braziliaanse jeugdinternational moet nog wel medisch worden gekeurd, dat gebeurt in oktober.
Sammuel de Almeida Cardoso verblijft momenteel met de Braziliaanse ploeg onder 17 jaar in Japan, voor het toernooi om de Sendai Cup. Hij was al drie keer op stage in Rotterdam. Zijn contract gaat per 1 juli 2005 in.
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:31 schreef Radegast het volgende:
[Waslijst aan spelers]
Weet ik ook niet, twijfel een beetje bij hem...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Waarom wil je Pardo behouden?
Kan het niet echt vinden met jouw ideeën. Dat 48 teveel is klopt. Zitten ook nog spelers waarbij ik twijfel of ze nou onder contract moeten blijven of gewoon op zoek moeten gaan naar een andere club. Dan heb ik het over de spelers die nu verhuurd zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:47 schreef Smoonshine het volgende:
48 spelers over is nog veel. Maar ik denk dat je er veel meer kunt wegstrepen. Ik denk dat van de spelers die op dit moment verhuurd zijn er niet een terugkomt. Ik hoop zelf wel op Loovens en Collen, maar dat zal ijdele hoop zijn. De spelers die nu bij Excelsior lopen zullen ook geen van allen terugkomen verwacht ik.
Van jeugdspelers moet je op tijd doorhebben of ze het eerste gaan halen of niet. De spelers die het in het jeugdteam al niet goed trekken, zullen binnen een paar jaar ook niet ineens de sterren van de hemel voetballen.
Hier ben ik het in grote lijnen wel met je eens. In het eerste lopen nu een aantal spelers die kunnen zoeken naar een nieuwe werkgever. Over Pardo twijfel ik nog steeds. Hij brengt niet echt veel, maar ben niet vergeten hoe hij het een jaar (?) geleden deed. Heeft veel meer vertrouwen nodig.quote:In het eerste team mogen er van mij ook nog wel wat meer vertrekken. Er lopen veel te veel buitenlandse voetballers die niets toevoegen aan Feyenoord, zoals bijvoorbeeld Pardo. Van Bandalovski verwacht ik ook niet dat we die binnenkort nodig hebben en ook van die Sammuel verwacht ik eigenlijk niets. Voetballers die je niet nodig hebt, moet je niet aantrekken, hoe goed ze evt. ook zijn. Daarom snap ik ook niets van de aankoop van Boussabon. Je hebt Lazovic als stand-in voor Kalou of Kuijt. Verkoop dan Lazovic of trek Boussabon helemaal niet aan.
Jordi Buijs staat toch onder contract bij Groningen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Heeft Jordi Buijs nog geen jeugdcontract??
Denk dat je in de war bent met Danny Buijs.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jordi Buijs staat toch onder contract bij Groningen.
En dat heeft met Feyenoord te maken..?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Moreno het volgende:
Shotta Arveladze naar AZ
Hier kan je een lange of korte discussie over starten maar de conclusie is dat we dit nooit zullen weten omdat iemand als Adriaanse niks bij Feijenoord te zoeken heeft.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:58 schreef rotskibo het volgende:
Om maar ff een discussie op te starten:
Co Adriaanse is een arrogante jood, maar kan ons zeker kampioen maken. Kijk naar Leo B., in 97-98 was het een bende met Arie H., en een jaar later stonden we op de Coolsingel.
Dus, geen kampioen worden óf kampioen worden met Co ?
leo is geen Joodquote:Op maandag 16 mei 2005 20:58 schreef rotskibo het volgende:
Om maar ff een discussie op te starten:
Co Adriaanse is een arrogante jood, maar kan ons zeker kampioen maken. Kijk naar Leo B., in 97-98 was het een bende met Arie H., en een jaar later stonden we op de Coolsingel.
Dus, geen kampioen worden óf kampioen worden met Co ?
Zeg dat meteen dan joh, zit ik eerst die hele lap tekst door te lezen..quote:Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef Cart_man het volgende:
Wat ik nog vergat te zeggen in mijn zoveelste zinloze lap tekst is dat Gullit gewoon moet opkankeren. Neem Petrovic en Duut ook mee. Het is wel duidelijk dat hij ze niet fatsoenlijk kan laten voetballen en motiveren.
We kunnen natuurlijk ook beginnen over de prestaties van Ruud als trainerquote:Op maandag 16 mei 2005 21:19 schreef Staanplaats het volgende:
Kampioen met Co? Die heb toch alleen het a'dam tournement gewonnen?
2001/2002 Nederlands landskampioen Ajaxquote:Op maandag 16 mei 2005 21:19 schreef Staanplaats het volgende:
Kampioen met Co? Die heb toch alleen het a'dam tournement gewonnen?
Pardo deed het vorig jaar een hele tijd erg goed. De bekerwedstrijd tegen FC Twente was hij onnavolgbaar en eiste in zijn eentje het hele middenveld op. Maar wil Pardo renderen, dan heeft hij (net als Ono trouwens) een stofzuiger nodig die het verdedigende werk voor hem opknapt. Een type Bosvelt dus. Ik denk alleen niet dat Pardo onder Gullit nog een kans krijgt. Wanneer een speler er binnen 3 wedstrijden niet staat moet ie weg en koopt Gullit een nieuwe speler op die plek. Ik denk dat de rol van Pardo binnen dit Feyenoord wel uitgespeeld is en dan kun je hem maar beter verkopen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hier ben ik het in grote lijnen wel met je eens. In het eerste lopen nu een aantal spelers die kunnen zoeken naar een nieuwe werkgever. Over Pardo twijfel ik nog steeds. Hij brengt niet echt veel, maar ben niet vergeten hoe hij het een jaar (?) geleden deed. Heeft veel meer vertrouwen nodig.
In deze opstelling kan ik me gedeeltelijk wel vinden. Alleen denk ik niet dat Collen minder is dan Östlund. Dan heb ik er liever Collen staan, want die spreekt wel de Nederlandse taal. Dat is ook de reden dat ik Loovens graag terug zie komen. Loovens speelde in de UEFA cup wedstrijden in 2002 verdedigend erg sterk als je het mij vraagt. Het blijft een groot talent.quote:Opstelling:
-----------------------------------Aerts/Babos---------------------------------------
Ostlund----------------Saidi?-------------------Greene/Gibbs?-------------Snoyl
Castelen---------------Hofs-------------------aankoop-----------------------Goor
-------------------------Kalou------------------Kuijt----------------------------------
Moeilijk om een goede opstelling neer te zetten. Want twijfel nog over Gibbs en met die Greene moet ik ook nog maar zien of het wat is. Met Saidi ben ik er ook nog niet over uit. Liet in het begin van het seizoen aardig te kunnen voetballen, maar zakte ver terug. Zal wel te maken hebben met het feit dat het hele elftal matig voetbalde.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik denk dat Simons een hele goede speler is op die plek. Ik ben alleen bang dat Simons zelf niet wil. Hij is kampioen met Club Brugge en heeft het er naar zijn zin. Ook heeft hij bij Brugge de kans om CL te spelen.quote:Op het middenveld moet er een verdedigende middenvelder komen. Iemand die uit het juiste hout is gesneden, soort van Bommel. Hofs moet de kans krijgen en nog veel leren. Komt er hopelijk wel. Castelen deed het goed in zijn eerste seizoen eredivisie. Zakte net als de rest wat in. Goor heeft een redelijk seizoen gedraaid.
quote:17-05-2005: Feyenoord wilde Ron Vlaar (Az) halen
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord heeft geprobeerd verdediger Ron Vlaar van Az over te nemen. Maar omdat de Rotterdammers hem niet tegen opleidingskosten konden kopen, wordt daar voorlopig van af gezien. 'Nu we weten dat hij alleen door middel van een arbitragezaak voor een schijntje weg kan, zien we voorlopig van hem af', aldus Ruud Gullit in De Telegraaf. Feyenoord vindt zo'n zaak niet verstandig voor zo'n jonge speler en wil ook de relatie met Az goed houden.
De jonge Vlaar maakte de laatste weken een zeer goede indruk bij Az, met name in de Uefa Cup duels tegen Sporting. Ook het Italiaanse Brescia heeft inmiddels interesse getoond.
Ze hadden Van Persie....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:01 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord heeft toch eigen talentvolle jeugd zat?.
net zoals cocu zeker, en daarom willen jullie davids terug en die griek niet laten gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
Bosvelt mis je niks aan als Feyenoord zijnde, die is oud en versleten..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef mister_popcorn het volgende:
en die griek niet laten gaan
Hahaha, wat een onzin is dit. Zijn ze wel gericht aan het zoeken of klooien ze maar wat aan.quote:
Hoe durf je de kwaliteiten van Bosvelt met de klasse van een Cocu of een Davids te vergelijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
net zoals cocu zeker, en daarom willen jullie davids terug en die griek niet laten gaan
bosvelt versleten, ik denk dat die man echt ijzersterk is nog steeds, plus dat hij een hoop ervaring met zich meebrengt, en dat is precies wat wij nodig hebben. Nee dat is nog wel de grootste miskleun geweest dit seizoen, paultje naar hoereveen...
Pfff, ga dood.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe durf je de kwaliteiten van Bosvelt met de klasse van een Cocu of een Davids te vergelijken?
daar zitten nog een hoop kneusjes bij. Feyenoord speelt al zo veel jaren met losers dat jullie blijkbaar niet eens weet weten wat er nodig is in de kuip. Jullie vinden iedereen maar goed genoeg voor dat schitterende shirt, dat is toch te gek voor woorden.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
74 spelers, klopt wel ongeveer ja. Even doorgestreept de spelers die kunnen oprotten. Hou ik er 48 over, wat nog veel is. Komt vooral doordat ik veel van de jeugdspelers of niet ken of nog nooit heb zien spelen...
Gelijk heeft ie welquote:
Ach, vanavond wordt er even gehakt gemaakt van Jong psv.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie wel![]()
Maar kan begrijpen dat je een beetje gefrustreerd bent CM![]()
Na die wedstrijd gezellig naar de Coolsingel om het te vieren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, vanavond wordt er even gehakt gemaakt van Jong psv.![]()
Nee, Stratumseind.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na die wedstrijd gezellig naar de Coolsingel om het te vieren?
loovens hoeft van mij ook niet te spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
Met Snoyl, Castelen, Ghaly, Hofs, Babos en Greene win je de oorlog.
Loovens komt zelfs te kort voor De Graafschap.
Mjah, je moet toch wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
De enige potentie die Loovens bezit, wordt na de wedstrijd in z'n vriendin geleegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
loovens hoeft van mij ook niet te spelen.
Het gaat erom dat deze spelers nog wel wat potentie hebben. De rest van de selectie heeft dat nog niet eens.
Tot vanavond danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tot vanavond dan
Of ben je niet van de partij?
quote:
stomme v0g0lquote:
Die wonnen we ondanks Co. Co's enige beker was die van het zoontje van Ron Jans.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
2001/2002 Nederlands landskampioen Ajax
2001/2002 Nederlandse beker Ajax
![]()
Zakt je broek toch vanaf...quote:Een alleraardigst interviewtje leverde de komst van Ekramy alvast op. Ekramy, op de vraag van AD's Ludo van Denderen of hij het niet jammer vond dat hij twee jaar gelden niet bij ajax terecht kon: 'Ik voetbal liever voor Feijenoord, omdat Hossam daar al is'. AD: 'Maar het eerste seizoen word je verhuurd, waarschijnlijk aan Excelsior.' Ekramy: 'Is dat zo?' AD: 'Volgens Feijenoord wel.' Ekramy: 'Oh, ik weet van niks. Maar geen punt, ik ga graag ervaring opdoen bij Excelsior. Ook een mooie club.' Waaruit maar weer eens blijkt dat Excelsior internationaal veel beroemder is dan menigeen denkt en dat Egyptische keepers de boel altijd van de zonnige kant bekijken.
Amen!quote:De aanschaf van Ekramy maakt het oplossen van de problemen bij Feijenoord er trouwens een stuk eenvoudiger op. Het enige dat je als saneerder hoeft te doen, is uitzoeken wie er allemaal bij de aankoop betrokken zijn geweest of daarmee akkoord zijn gegaan. Die ontsla je dan op staande voet of ontzeg je voor dertig jaar de toegang tot de Kuip.
Wat heeft ie precies gezegd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
En Co heeft zich al heel denigrerend over Rotterdammers uitgelaten, dus die zal niet welkom zijn.
Denk niet dat een Rotterdammer zich daardoor echt beledigd voelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
En ook dat ze arbeiders waren.
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
En ook dat ze arbeiders waren.
quote:Jong PSV - Jong Feyenoord
Op dit moment speelt Feyenoord in Eindhoven op sportpark de Herdgang tegen Jong PSV. Bij winst is Feyenoord kampioen van de beloftes. Na vijf minuten in de eerste helft kwam Feyenoord al op voorsprong. In de tweede helft kwam de titel dichterbij door het tweede Rotterdamse doelpunt, maar vlak daarop scoorde PSV de aansluitingstreffer.
In blessuretijd verspeelde Feyenoord de titel door binnen drie minuten twee doelpunten tegen te krijgen. Feyenoord moet nu het resultaat in Breda afwachten, maar het ergste doet vrezen.
Onze verslaggever kon ons niet vertellen wie de doelpuntenmakers waren.
Patrick Paauwe is de enigste aanwezige uit de selectie, zelfs Ruud Gullit is op de Herdgang niet te zien.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef chrisgyan het volgende:
Ajax heeft met 8-0 gewonnen en zijn dus kampioen.
En verlengt ook nog een keertjequote:
amen! geen speler te veel of te weinig!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.
Dirkie Kuijt![]()
quote:Timmy Simons test Feyenoord: "We zullen eens zien hoe concreet die interesse is"
Nu Club Brugge kampioen is, kan Timmy Simons gaan onderhandelen met Feyenoord. Zondag zat sportief manager van Feyenoord, Mark De Wotte, alvast in de tribune om Simons aan het werk te zien.
Simons is in onderhandeling met de Nederlandse club. Zo vraagt hij dubbel zoveel loon als bij Club Brugge. Dat zou dan weer onhaalbaar zijn voor Feyenoord. "De titel kan mijn beslissing over een transfer beïnvloeden", zei Simons. "Club Brugge is een familiale club. Ik ben hier graag. We zullen nu eens zien hoe concreet de interesse van Feyenoord wordt."
quote:‘TRIEST’, ‘FRUSTREREND’ EN ‘ONVOORSTELBAAR’
Jong Feyenoord waande zich tot twee minuten voor tijd zeker van de titel, maar gaf het kampioenschap alsnog uit handen. Die klap kwam hard aan in het Rotterdamse kamp. ´Ik had dit niet verwacht, het is ontzettend triest´, zegt vertrekkend trainer Mario Been. ´Ik ben niet in de kleedkamer geweest. Dat was op dat moment niet verstandig, want dan was ik boos geworden. Ik heb me geërgerd aan de instelling van een aantal eerste elftalspelers, en dan bedoel ik niet Malkowski en Bahia die goed speelden.´
De oefenmeester doelde vooral op Magrão, die hij wegens een gebrek aan inzet wisselde, en in mindere mate Leonardo. Been: ´Ik ben ook trots op veel jongens. Ik kom daarom morgen met mijn eindconclusie. Ik had echt niet verwacht dat we het nog weg zouden geven. Het grootste gedeelte van de jongens wilde er alles aan doen en we leken het ook te halen. Dat we het uiteindelijk niet haalden, is ontzettend triest. Ik had het die gasten echt gegund. Tweede plaatsen tellen niet. Of het een stille tocht terug wordt naar huis? Als het mij ligt wel ja.´
Joep van den Ouweland, die eveneens vertrekt, zat stuk na de nederlaag. ´Het is onvoorstelbaar en frustrerend´, sprak hij. ´Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb een goede tijd gehad bij Feyenoord. Het is alleen zó jammer dat je dat niet met een prijs kunt afsluiten. We hebben er alles aan gedaan en het had fantastisch geweest. Het is echter een enorme domper geworden. Ik zal hier nog wel even ziek van zijn.´
Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff als die Simons alleen maar komt om ons uit te wringen, laat hem dan lekker opkankeren!
Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Typisch Feyenoord-supporters: Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan wel verwachten dat Feyenoord kampioen wordt.
Een Katwijker, een Ivoriaan, een Belg en een Eindhovenaar zijn dus het gezicht van de Rotterdamse club?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Moreno het volgende:
Dirkie Kuijt is gewoon een topgozer. De enigste samen met Kalou, Goor en Lodewijks die het Feyenoord shirt waardig zijn.
Waarom wordt er dan gelijk geroepen dat Simons moet "opkankeren" omdat hij (naar Feyenoord-begrippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat is onzin, Feyenoord-supporters willen juist dat er nu eens geld wordt uitgegeven aan toppers in plaats kutspelers voor een schijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |