Laten we hopen van niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAHquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet...
Anders is 't geen wonder dat ze zijn overgestapt op spaarpunten... Het kost ze geen drol, zo...
Ik ben bang dat je zaterdag pas laat klaar bent: het is een reminder voor de EU-grondwet, dus overheid...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Wat voor HAH overigens? Overheid? Zeg me alstjeblieft geen overheid? Dan ben ik HEEL LANG bezig in mijn wijken namelijk...
100 punten komt ongeveer overeen met ¤1,-quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Carport het volgende:
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAHDe reden van de invoering van het puntensysteem weten we dus ook...
Klopt, kon zn 8rnaam ff zo snel niet bedenkenquote:vanderleiden ofzo toch, en ik bezorg in zo'n pauperwijk daar wonen geen celebs.
Ja, ze hebben dat puntensysteem prima optijd ingevoerd. Ik denk dat we de komende tijd wel vaker 'toevallig' hah op zaterdag kunnen gaan verwachten. Ik voel me verdomme gewoon folderbezorgerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef OMG het volgende:
Ik heb nu al helemaal geen zin meer in de komende 2 weken met HAH op zaterdag.
Mooi. In mijn wijk zitten een hoop mensen met eigen bedrijven en er zitten een paar adressen die dus gewoon 2 of 3 Makro's krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef JDude het volgende:
Morgen geen Makro, dat scheelt alweer.
Zeker in mijn wijk, volgens mij heeft iedereen daar wel een smoes om bij de KvK ingeschreven te staan
ah... dan is het tofquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
Heb het net gevraagd, wij krijgen gewoon een uur extra voor het HAH, + de pluspunten dan
Ik had vorige week een tweetonner (zo een met laadklep) voor drie grijze bakken postquote:
Hebben ze die nieuwe schoudertassen als ingevoerd? Je weet wel, die half ronde plastic dingen waar je volgens mij met alle wil van de wereld niet eens 2 bundels in kwijt kunt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:18 schreef Fugie het volgende:
zonder schoudertas zou ik echt 2x zo sloom zijnIk tief echt alles in die tas en loop dan lekker grote rondjes
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben ze die nieuwe schoudertassen als ingevoerd? Je weet wel, die half ronde plastic dingen waar je volgens mij met alle wil van de wereld niet eens 2 bundels in kwijt kunt.
Dat is wel super ja. Volstouwen met HAH en bundels en maar rondjes lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
echt heerlijk, ik zit toch in een rustige wijk waar ik me neit druk hoef te maken over diefstal enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is wel super ja. Volstouwen met HAH en bundels en maar rondjes lopenMaar mijn diensten zijn daar niet voor gemaakt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:48 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag de mijne gehad, iemand die een pakje niet wou aannemen voor een marokaans/turks gezin, want hij vertrouwde ze niet en stel dat er nou een bom in zat, en het probleem is dat ik vrees dat ie het serieus meende
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de wegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef texelonia het volgende:
Ik bel meestal niet bij de buren aan eigenlijk, geen zin in...
Heb wel een keer gehad dat iemand haar eigen pakje niet wilde aannemen?Ze liep blijkbaar liever helemaal naar het postkantoor, dan 1 trap naar beneden
Oh wij hoeven de pakjes nog maar één keer aan te bieden, dus dat scheelt. En ik heb geen zin om bij de halve straat aan te bellen en dan nog een briefje te moeten schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
'k schrijf altijd gewoon het briefje waarmee ze 'm kunnen ophalen... Dan de buren afbellen (aan beide kanten één buur...) en als ik 'm daar kwijt kan, streep ik wat op het briefje en vermeld ik dat ik het bij hun buren op nummer zoveel heb achtergelaten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal ga ik ook zoveel mogelijk buren af, maar dan doe ik nooit een briefje in de bus... Had vandaag trouwens 9 pakjes, 6 in de 1ste, 3 in de 2e, en alles kwijt![]()
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar (voor de bewoners) voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Da's echt een doodzondequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik liep post bij m'n ouders in de buurt. Als ik klaar was even koffie drinken en met de auto even op en neer naar kantoor om overgebleven pakjes kwijt te rakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Ook leuk als jij daar op aangesproken wordt terwijl het weer zo'n fijne TNT-chauffeur was die weer eens te lui was een kennisgeving uit te schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's echt een doodzonde
Zijn ook nogal klachten over. Pakjes die open en bloot voor de deur worden achtergelaten...
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik heb er één moedwillig gesloopt. Hup die scheiding eruit, dan past er meer in...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
Ik bedoel ook,... zichtbaar voor de bewoners ... dus wel ff op een veranda, of achter een muurtjequote:Op zondag 15 mei 2005 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.
enige wat ik nog wel eens wil doen, maar dat is alleen als je de bewoners kent, pakje achter het huis, onder een veranda ofzo neerzetten, maar zichtbaar voor de deur![]()
Aftekenenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag![]()
Wat gebeurt er dan?
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.quote:
Ah, bij ons was het gewoon stickertje erop met je naam en datum en dan loste iemand anders het wel opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.
Dan wordt je gedegradeerd naar Stadspostquote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag![]()
Wat gebeurt er dan?
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef TheSorrow het volgende:
Geen idee... ik had laatst 40 uur, dat kwam op zo'n 300 euro uit, en ik kreeg iets van 130 uitbetaaldMaar dat kan ik allemaal weer terugeisen uiteraard, maar t liefst had ik t gelijk gehad
Half 5 naar kantoor, opleiding voor bussenlichting, toeren met de bus![]()
![]()
Precies. Dat is ook mijn plan. Ik neem bijna nooit vrij en met wat extra werk tijdens vakanties en extra wijkjes op zaterdag heb je zo weer een paar dagen extra. Mijn plan is dan ook dat wanneer ik klaar ben met school en werk heb gevonden dan een flink aantal weken vrij neem tot ik weg ga.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemen
Tamelijk zinloosquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
Nou... een jaartje vrijnemen...ik zie het wel zitten eigenlijk !!!
Ja, hier het zelfde. Een contract van 3 uur en meer dan 250 verlofuren... Nee, ik werk niet veel, valt wel meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Wordt daar zoveel belasting over geheven? wat heb ik dan aan al die verlofuren
Ik heb een contract van 3 uur en heb 216 verlofuren![]()
Fietsenplan? Heb er wel eens van gehoord, maar dacht dat dat afgelopen was. Binnenkort maar eens vragen dan aan m'n teamcoach. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ja beetje zinloos om 72 zaterdagen vrij te nemen.
Je kunt verlofuren inleveren voor dat fietsenplan. Maar ik heb geen fiets nodig. Ik wil gewoon geld zonder de staat enorm te spekken
Hier begint dat probleem zich ook te spelen. Vaak krijg ik nog wat extra's mee. Vind dat helemaal niet erg ofzo, maar als er straks een paar weg gaan houd je toch een boel over. Tot nu toe is het iedere keer gelukt met het overige personeel, maar daar gaan er ook een paar van weg binnenkort....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef nixxx het volgende:
Probleem bij ons is de "capabiliteit" van de groepsleiderssorry teamcoaches ... vrij krijgen is vaak lastig omdat ze te weinig mensen hebben. Zit in een team met dus ook een paar echt ouwes die dus niet meer op zaterdag werken punt uit.. ja das handig..
zo kan je dus je verlofuren niet echt mkkelijk kwijt raken, volgens mij is dat een bedrijfsbreed probleem
Bij ons heeft er eentje een wereldreis gemaakt in die tijd en is daarna weer teruggekomen. Als hij ontslag had genomen, mocht hij niet teruggekomen. Heeft ie toch slim gedaan!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
Nou... een jaartje vrijnemen...ik zie het wel zitten eigenlijk !!!
Ja al die jaren werkte ik veel meer dan 3 uur per week dat tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:17 schreef Carport het volgende:
Ja, hier het zelfde. Een contract van 3 uur en meer dan 250 verlofuren... Nee, ik werk niet veel, valt wel mee![]()
Ik zag afgelopen zaterdag een formulier liggen over een fietsplan en daar kan je verlofuren voor gebruiken. Maar ik heb al een fiets en hoef niet nog een fietsquote:Fietsenplan? Heb er wel eens van gehoord, maar dacht dat dat afgelopen was. Binnenkort maar eens vragen dan aan m'n teamcoach. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken!
nee krijg je niet, ze sporen niet bij de tpg maar zo gek zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Troeta het volgende:
Wat een heerlijk dagje vandaag, ik was in een uur en een kwartier al klaar!
Ik wou dat ik op maandag werkte, heerlijk zo'n klein stapeltje.
Krijg ik vandaag dan ook 3,4 uur betaald, weten jullie dat toevallig?
Precies, vond ik ook vrij kut...blij dat het nooit meer hoeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
Maandag werken leuk? Dat is juist de kutste dag van allemaalHeel de tijd op en af stappen van die fiets, word je he-le-maal gestoord van
+ als ik over mijn wijk 1,5 uur loop terwijl ik er 3 voor betaald krijg betalen ze bij ons gewoon 3 uur uit hoor
Dat is lame inderdaad, het spul wat de Postcode Loterij dan aanlevert is ook nog een dikke rommel, veel gouden enveloppen achtige dingen die glijden als de pest en als je klaar bent neem je de helft van het spul weer mee terug naar kantoor...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:59 schreef texelonia het volgende:
Was aardig wat vandaag. De Kampioen was er dus zal morgen de rest van de Kampioen wel komen, samen met de intermediair natuurlijk, en dat terwijl ik morgen 2 wijken heb en pas om 13:00 uur kan beginnen...
Vandaag was er trouwens voor de 3e keer deze maand geadresseerde reclame van UPC!!!Zo irritant en asociaal vind ik dat. Zoeken ze gewoon op wie er wonen, of anders zetten ze doodleuk "Aan de bewoners van dit adres" erop. Postcode Loterij doet dat ook altijd. Als klant vind ik ook irritant, ik heb verdomme toch niet voor niks een Nee-Nee-sticker op m'n brievenbus???
Meld het dan ook hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor het cluster Roermond (waar ik onder val) is volgende week Donderdag 26 Mei een bijeenkomst i.v.m de komst van HSM in November, ben benieuwd wat ze te melden hebben.
Woei, hier zo'n eentje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik sta in de Rijmond Post ons lokale post blaadje.
Zijn er nog mensen hier die ook de Rijmond Post krijgen?
Kutblokken, 1x 5 minuten geprobeerd, toen was ik er al klaar mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef Adsum het volgende:
HSM komt pas in juni of juli hier in Venlo, maar we moeten al wel zetten met die nieuwe blokken, en ook de kasten zijn helemaal anders ingedeeld... wat een pleuriszooi !!
Hier hebben we 2 verschillende postcodes. De kasten waren toen zo neergezet voor de ene postcode alle kasten bij elkaar stonden en aan de andere kant stonden de kasten voor de andere postcode. Met die HSM hebben ze een indeling gemaakt en alle kasten door elkaar gezet waardoor je je helemaal suf zoekt bij het uitzetten van de bakken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef Adsum het volgende:
HSM komt pas in juni of juli hier in Venlo, maar we moeten al wel zetten met die nieuwe blokken, en ook de kasten zijn helemaal anders ingedeeld... wat een pleuriszooi !!
Die oude blokken waren kut omdat ze weggleden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kutblokken, 1x 5 minuten geprobeerd, toen was ik er al klaar mee.
Zetharken zijn ook kut, dat gaat niet snel genoeg. Daarom hou ik het bij het ouderwetse handwerk, dat gaat lekker vlot.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Die oude blokken waren kut omdat ze weggleden.
Die nieuwe blokken zijn kut omdat ze niet wegglijden.
Ik zeg: HSM's weg en zetharken terug!
Oh ja voor sorteren zonder de hark moet je intelligent zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef OMG het volgende:
Ik ben ongeveer even snel met de hand als met de hark, maar met de hark kan je gewoon de post in dat ding raggen zonder dat je echt hoeft op te letten zoals je dat bij het met de hand zetten moet doen.
Ik vond die harken anders sneller gaan...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zetharken zijn ook kut, dat gaat niet snel genoeg. Daarom hou ik het bij het ouderwetse handwerk, dat gaat lekker vlot.
Als ik mensen bij ons zag werken met die dingen dacht ik: jeetje kerel dat kan toch een stuk sneller..quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vond die harken anders sneller gaan...
Daarom gebruik ik ook geen van beide en doe ik: leg leg leg, pak, sorteer, leg, pak, sorteer, leg, pak, sorteer, leg, enzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
bij mij ging dat echt tsjak tsjaak tjsak zo dr in.. met die blokken is het blader blader tsjak blader blader tsjak
Woeiquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:59 schreef texelonia het volgende:
Was aardig wat vandaag. De Kampioen was er dus zal morgen de rest van de Kampioen wel komen, samen met de intermediair natuurlijk, en dat terwijl ik morgen 2 wijken heb en pas om 13:00 uur kan beginnen...
'k heb wel 'ns gehad dat ik een aangetekende die op de lijst stond niet in m'n tas kon terugvinden... Helemaal in de stress, enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb een collega die al twee keer een aangetekende kwijt is. Ook leuk qua rompslomp enzo...Ook dom natuurlijk om ze kwijt te raken.
Overigens is er ook wel eens een postbode bij ons in dienst geweest die tot tweemaal toe zijn fiets met tassen in de vaart had gemikt. Bij de tweede keer vonden ze het toch iets te gortig en toen kon hij vertrekken...
Werk je toevallig bij mij op kantoor ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ook so not cool is het als je zit te wachten op je steunzak en hij komt maar niet en als dan vervolgens ook eens blijkt dat de persoon die hem moest droppen, hem vergeten was en alvast aan z'n eigen wijk was begonnen.![]()
![]()
Dan sta je dus te wachten...zo heb ik eens een uur op een bankje in de zon voor een bejaardentehuis gelegen te wachten..![]()
Het zuigt echt big time als je dan zo fokking lang moet wachten, gelukkig heb ik dat uur wel weten te claimen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:07 schreef Carport het volgende:
Bij ons zijn ook wel eens complete brommertjes gejat. Ook gelijk aangifte van gedaan en daar hebben we nog veel gezeur mee gehad (logisch natuurlijk). Bij diefstal van pakjes en aangetekenden altijd aangifte doen!
[..]
Werk je toevallig bij mij op kantoor ofzo
Afgelopen zaterdag moest ik (deels) twee chauffeursritten tegelijk rijden. Ik werd een paar keer gebeld door mensen die vroegen waar hun zakjes bleven. "Uhh, jah, komen over een half uur ofzo."
Kom ik bij ze, zie ik ze in het gras in de zon liggen. Al die mensen jalours op zo'n relaxt baantje natuurlijk
Ja, kan ik me voorstellen. Ik probeer daarom zakjes ook altijd zo snel mogelijk weg te brengen, zodat niemand (lang) hoeft te wachten. Meestal lukt dat wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zuigt echt big time als je dan zo fokking lang moet wachten, gelukkig heb ik dat uur wel weten te claimen.![]()
Woei. Het is dan ook mei natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Carport het volgende:
Vandaag ook weer het salaris gekregen. Volgens mij zit het vakantiegeld er ook bij!
Anders heb ik wel héél véél gewerkt![]()
Nou, ik hoop ook dat dat vakantiegeld is, want zoveel (lees:¤700+) heb ik ECHT niet gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Carport het volgende:
[..]
Vandaag ook weer het salaris gekregen. Volgens mij zit het vakantiegeld er ook bij!
Anders heb ik wel héél véél gewerkt![]()
Je bouwt het op over afgelopen jaar, dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef Troeta het volgende:
Vakantiegeld zit er idd bij, staat op zo'n briefje..
Alleen heb ik bijna niets, haha
En weet je al hoe het zit met de uren van je wijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef Troeta het volgende:
Vakantiegeld zit er idd bij, staat op zo'n briefje..
Alleen heb ik bijna niets, haha
Veiligheid, zorg, onderwijs, infrasturctuur, etc, etc...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
En waarvoor?
Ik moest vandaag even praten met de hoofdleiders (zo noemde de teamcoach ze zelf) over hoe het ging.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
En weet je al hoe het zit met de uren van je wijk?
Dan hoop ik voor jou dat het heel kleine wijken zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef MadGuy het volgende:
Jep, morgen weer tering HAH...
En morgen 5 wijken...
Betalen per uur vind ik ook beter, aangezien je de ene keer langer bezig bent dan een andere keer. Kan door de drukte komen, maar ook door andere dingen (lekke band bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik trouwens te horen dat onze TC weer terug wil naar het systeem van "vaste tijden" voor het wegbrengen van een wijk, ipv gewoon je tijd opschrijven... Daar is het laatste woord nog niet over gesproken vermoed ik.
Ik wil gewoon de uren krijgen die ik gewerkt heb, das toch niet zo vreemd?
Tja, bij ons zie ik het wel gebeuren dat mensen hier en daar een minuutje of 10 smokkelen, vind ik ook niet echt netjes. Maar om dan maar te zeggen dat we gewoon terug gaan naar de vaste tijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef Carport het volgende:
Betalen per uur vind ik ook beter, aangezien je de ene keer langer bezig bent dan een andere keer. Kan door de drukte komen, maar ook door andere dingen (lekke band bijvoorbeeld).
Het probleem bij ons was alleen dat mensen wel erg lange pauzes namen en alles heel rustig aan deden. Tjah, dan komt er natuurlijk een moment dat er teveel uren uitbetaald moeten worden. Inmiddels zijn er weer goede afspraken gemaakt en houd iedereen zich daar aan.
Zo hoort het ook
Toen was het echt een boekje, dat is het nu niet zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Dat was de vorige keer toch ook? Zo'n gevouwen blaadje?
10 minuutjes snoepen is weliswaar niet netjes, maargoed een keer geen pauze houden en je hebt de 10 minuten weer terug. Ik neem aan dat dat niet zo'n groot probleem is. Het ging er bij ons alleen wel erg grof aan toe: tijden van soms een half uur langer. "Het wordt immers toch betaald." Dat daar iets aan gedaan is vind ik ook helemaal niet verkeerd. In zekere zin benadeel je de mensen die altijd wel netjes hun eindtijden opschreven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, bij ons zie ik het wel gebeuren dat mensen hier en daar een minuutje of 10 smokkelen, vind ik ook niet echt netjes. Maar om dan maar te zeggen dat we gewoon terug gaan naar de vaste tijden... Als er mensen zijn die er structureel de kantjes vanaf lopen moet je die persoonlijk aanpakken, niet zomaar terug naar het oude systee. Bovendien zie ik het goed gebeuren dat die vaste tijden alleen gehanteerd worden als je erover heen gaat.
Vandaag had ik 2 wijken en alles bij elkaar liep denk ik 3 kwartier onder de richttijd. Ik zie het nog niet gebeuren dat ik die 3 kwartier ook daadwerkelijk krijg... Volgens mij mag het ook gewoon niet. Ik meen er laatst in een of ander post blaadje iets over gelezen te hebben.
Dat het er bij ons grof aan toe gaat wil ik ook niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Carport het volgende:
[..]
Toen was het echt een boekje, dat is het nu niet zo.
[..]
10 minuutjes snoepen is weliswaar niet netjes, maargoed een keer geen pauze houden en je hebt de 10 minuten weer terug. Ik neem aan dat dat niet zo'n groot probleem is. Het ging er bij ons alleen wel erg grof aan toe: tijden van soms een half uur langer. "Het wordt immers toch betaald." Dat daar iets aan gedaan is vind ik ook helemaal niet verkeerd. In zekere zin benadeel je de mensen die altijd wel netjes hun eindtijden opschreven.
In veel gevallen is het bij ons ook gewoon te halen, maar er staan toch ook wel heel wat wijken krap. Zelf loop ik constant verschillende wijken, ik ken ze wel allemaal redelijk, maar ik merk toch dat als ik eens een paar weken dezelfde wijk loop dat ik dan al snel 5 tot 10 minuten sneller ben aan het eind van die periode dan aan het begin. Vaak net de minuten die je nodig hebt om binnen de tijd te komen.quote:Bij ons zijn de tijden op zich wel goed, een enkele wijk uitgezonderd, en is het allemaal best te halen, als je doorloopt. Er zijn genoeg mensen die niet binnen de tijd lopen. "De tijden zijn een gemiddelde, dusja je kan er over heen komen." is een vaak gehoorde zin bij ons als je er over begint.
Klopt, zelf heb ik dat ook meegemaakt. Goed voorbeeld voor mij is de zomervakantie: voor een langere periode dezelfde wijken lopen. Op den duur merk je dat het sneller gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In veel gevallen is het bij ons ook gewoon te halen, maar er staan toch ook wel heel wat wijken krap. Zelf loop ik constant verschillende wijken, ik ken ze wel allemaal redelijk, maar ik merk toch dat als ik eens een paar weken dezelfde wijk loop dat ik dan al snel 5 tot 10 minuten sneller ben aan het eind van die periode dan aan het begin. Vaak net de minuten die je nodig hebt om binnen de tijd te komen.
Juni meende ik, was vorig jaar nog een dikke 86 euro..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:42 schreef OMG het volgende:
Juli of zo? In ieder geval niet in de eerste 6 maanden van het jaar.
Weird. Wij hadden vorige week al een blaadje wat je uit moest vouwen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Carport het volgende:
[..]
Toen was het echt een boekje, dat is het nu niet zo.
[/b]
Volgens mij hadden we vorige week ook gewoon een uitvouw foldertje. Ik kan me in ieder geval geen nietjes herinneren. Bij de eerste keer wel, die waren ook een stuk dikker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Weird. Wij hadden vorige week al een blaadje wat je uit moest vouwen...
Was al een tijdje bekend i.e.g. ... over volgende week is er nog niks bekend ... maar dan zal er wel weer wat van Essent tussenzittenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef MrX1982 het volgende:
Die folders voor het referendum wist je niet dat die er waren?
Ik wist het vorige week al. Maar kut TPG is op zijn plaats
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Adsum het volgende:
Vandaag voor het eerst met de zetblokken en anders ingedeelde kasten gewerkt, ter voorbereiding op de HSM die volgende maand in onze vestiging ofzo komt...WAT EEN PLEURISZOOI, was pas om 13.30 klaar met voorbereiden, terwijl ik meestal om 13.45 al klaar ben met bezorgen...
![]()
4 uur bezig met sorteren?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Adsum het volgende:
Nee, gewoon 9.30 as usual...
Ik dacht al..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef Adsum het volgende:
Ingooien + zetten van 2 wijken !
Wees een bikkelquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:46 schreef TheSorrow het volgende:
Mja was ook pas om kwart voor 4 klaar, mede omdat ik geen zin had om mn 2e wijk te zettenWas om half 11 in mn wijk, half 1 terug, zeggen ze nog "Oh wat ben je laat voor jouw doen!" Vind je t gek,had 13 pakjes, en dan nog eens 2 aangetekenden
En daarna maar een beetje zitten kloten binnen, ging pas om half 3 naar buiten... ag ja, voor de rest viel t wel mee, het was alleen aardig warm moet ik zeggen
![]()
Dan is de teamcoach wel aan het prutsen geweest dat 'ie er op de één-of-andere manier niet in geslaagd is om die meuk door de week bezorgd te krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ja...... "Maar op commando van de teamcoach kunnen ze ook op zaterdag bezorgd worden" ...
Tenzij ze worden aangeboden op de laatste zaterdag van de maand kun je de kampioen over het weekend heen tillen, lekker op dinsdag bezorgen dus. Wel leuk dat de vakantiespecial er nu ook bij is, dat worden dan dinsdag acht rolcontainers kampioen extra t.o.v. een normale dinsdag...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
'k had geen kampioen...![]()
Want die wordt normaal gesproken toch ook door de weeks bezorgd?
De TPG sukkels snijden in hun eigen vingers door het werken onmogelijk te makenquote:Op zondag 22 mei 2005 09:01 schreef Cart_man het volgende:
Het oude kantoor is verkast naar een ander vanwege bezuinigingen. Iedere medewerker met een tijdelijk contract kon alleen nog maar postbezorger worden en dus minder verdienen. Zagen veel mensen niet zitten en die zijn dus vertrokken.
Bij mijn kantoortje komen ze ook mensen te kort, maar vanuit het rayon is bepaald dat er niemand mag worden aangenomen. Alleen postbezorgers. Misschien is er ook zoiets bij de pakketdienst?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:56 schreef TheSorrow het volgende:
Kijk bijv naar de nieuwe bussen... Weer TPG erop, terwijl t binnekort TNT is..... Lekker weer geldverspillingBij ons weten ze ook niet wat ze willen...de 1 zegt jaaaa we hebben geen chauffeurs nodig, terwijl de leidster zegt dat we erom zitten te springen... Gaar geregeld
Da's apart!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef OMG het volgende:
Op zaterdag hebben wij hier geen postbezorgers meer. We hadden er 1, maar die is weggegaan en er is nooit een nieuwe voor op de zaterdag aangenomen.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wat ik wel minder vind, is dat ik dus maar 3 uurtjes doe op zaterdag, en dat is dus ook maar 3 uurtjes per week, en ze hebben ook verder geen wijkjes over.. dus dat is het enige werk wat ik doe, dus veel geld stroomt er aan hte eind van de maand niet binnen..:S
Apart? Hoezo?quote:
Hey je werkt bij TPG héquote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef MadGuy het volgende:
Ik dacht dat ik er tenminste 2000 zou hebben nu. maar ik heb OF een rekenfout gemaakt, of ik ben zelfs hier genaaid...
Nee dat klopt. Als er elders werk is, en ik accepteer dat niet, mag ik wel wieberen. De meeste vestigingen vind ik geen probleem. Mocht het een probleem zijn, ga ik trouwens vragen of ze me anders niet op vrijdag 6 tot 7 uur en op zaterdag 7 uur kunnen geven vast. Ik moet een extra bijverdienste en zo is dat twee vliegen in één klap! Eerst maar even afwachten...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[quote]Op zondag 22 mei 2005 18:32 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb een contract als zaterdagwerker, voor ongeveer 8.5 uur per zaterdag. Dat gaat dus straks niet lukken, als de nieuwe diensten ivm die nieuwe sorteermethode er zijn. Heb ik nog wat rechten of te eisen, als ze mij die uren die in mijn contract staan niet kunnen geven? Wat zouden ze kunnen doen als ik niet accoord ga met een nieuw contract?
[..]
Laat je niet bedonderen! Een contract is een contract, daar hebben beide partijen zich aan te houden! Ze moeten maar werk voor je zoeken. Laat je niets wijsmaken door praatjes in de trant van "je contract moet kleiner, want er is helaas onvoldoende werk."
Als ze toch met een nieuw contract komen en jij accepteert dat niet, hebben zij geen poot om op te staan! Overigens moet jij wel alle medewerking verlenen om je uren te vullen, binnen de grenzen van het redelijke. Als ze je bijv. willen overplaatsen naar een nabijgelegen vestiging waar je wel die 8,5 uur kan maken, kan je dat beter wel accepteren.
Niet echt ziek dus, maar gewoon geen zin. Eikel.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:46 schreef JDude het volgende:
Ik heb me zaterdag voor de tweede keer in bijna 5 jaar TPG ziekgemeld
En dat staat.... waar precies?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Niet echt ziek dus
Mij ook vaak zat. Maar ik zeur er niet over en pak lekker die extra uurtjes mee.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Dat is mij dus al enkele keren overkomen.
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!quote:Op zondag 22 mei 2005 07:55 schreef Cart_man het volgende:
Post is hier gisteren bezorgd om 19.50
15 (?) zaterdagmedewerkers zijn vorige week vertrokken. Ze komen handen tekort in a'foort.
Nee, dat staat er niet zo, ik las het alleen zo. Excuus als het niet zo is. Ik las het alsof je zei, "ik heb me ziek gemeld omdat ik er geen zin in had."quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat staat.... waar precies?
[..]
Mij ook vaak zat. Maar ik zeur er niet over en pak lekker die extra uurtjes mee.
Daarnaast levert het meenemen van extra stukken wijk me vaak een dienstautootje op
Hmm, ja nu je het zegt...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet zo, ik las het alleen zo. Excuus als het niet zo is. Ik las het alsof je zei, "ik heb me ziek gemeld omdat ik er geen zin in had."
lastig altijd... mensen bereiken bij de post... nu ook mijn teamcoach gaat vertrekken, maar die is nu dus eerst twee weken op vakantie en dan is er dus nog geen nieuwe.. zie dan maar eens dingen te regelen, bij de andere teamcoaches lukt dat niet want ja... niet mijn team he..quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef JDude het volgende:
Hmm, ja nu je het zegt...
Maar was niet zo. Vrijdag ook al geprobeerd te bellen, maar toen was er al niemand meer kennelijk.
quote:Ziek melden omdat ik geen zin heb doe ik niet. Heb al menig maal met een grafkater voor de kast gestaan
Vooral als je collega's opmerken dat je wat wit wegtrekt, en je zittend moet ingooien omdat je het rechtop staan niet volhoudt...quote:
Heerlijk is dat he. We hebben ooit op vrijdagmiddag geBBQed, dat was ook iets uit de hand gelopen. Om 11 uur toch nog effe de kroeg in, terwijl 10 man die zaterdag gewoon voor zeven uur moesten beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, ja nu je het zegt...
Maar was niet zo. Vrijdag ook al geprobeerd te bellen, maar toen was er al niemand meer kennelijk.
Ziek melden omdat ik geen zin heb doe ik niet. Heb al menig maal met een grafkater voor de kast gestaan
Daarom deden wij dat altijd op zaterdagmiddagquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he. We hebben ooit op vrijdagmiddag geBBQed, dat was ook iets uit de hand gelopen. Om 11 uur toch nog effe de kroeg in, terwijl 10 man die zaterdag gewoon voor zeven uur moesten beginnen.![]()
Pcies weet ik het ook niet meer, maar volgens mij was de reden van vrijdagmiddag omdat het de laatste dag mooi weer was, of de laatste dag voor enkele anderen oid... Er zat vast een hele goede reden achter. Denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom deden wij dat altijd op zaterdagmiddag
Gauw met z'n allen alle wijken weg, en dan achter het postkantoortje de fik er in en glazen onder de tap!
Helaas is dat vestigingetje dicht, en zit ik nu in een fabriekshal waar dat soort initiatieven volgens mij niet bestaan.
Met als absoluut record onze afscheidsborrel van de oude vestiging. Het is zo'n zooitje geworden dat ze nu al hebben gewaarschuwd op de andere vestiging in de gemeente, die binnenkort op de fles gaat, dat dat niet nog een keer de bedoeling isquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef gr8w8 het volgende:
Zaterdagmiddag zuipen is ook okee.
Wij ook al niet... Die 2,6 miljoen van de directeur moet toch ergens vandaan komen hequote:Op maandag 23 mei 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Wij niet....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zeiden toen ik het vroeg: "Als je een fles drank en glazen meeneemt komen we graag langs".
Vorig jaar hadden we nog een uitgebreid eetfestijn bij een zalencentrum en nu helemaal niks...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef BushRanger het volgende:
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!
het is zelfs 17:00...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef BushRanger het volgende:
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!
Wat belachelijk... 's dan ook niet een klein beetje personeelstekort meer, als je zo laat nog bij de straat loopt. Ik zou dan toch 'ns gaan praten over 50% toeslag voor de uren die je na 18:00 gelopen hebt (da's avondwerk)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
Krijg je in ieder geval TOT! hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
Nee, ik werd ineens geroepen en ben dat eigenlijk vergeten te zeggen, maar ik vertrouw er maar even op dat het goed komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:52 schreef texelonia het volgende:
Troeta, heb je niks gezeg dan dat andere collega's hadden gezegd dat ze er altijd veel labnger over doen?
Die wijk die gisteren over gebleven is, hebben ze vanochtend met z'n tweeën nog bezorgd, voordat de normale diensten begonnen... Zij liever dan ik
Goh, zijn wij toch niet de enige vestiging waar het af en toe behoorlijk uit de hand kan lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag niet dus heb je best kans dat jullie tot 20:00 op straat lopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik zou nooit na 8 uur 's avonds gaan werken, of ze moeten me 300% geven....
En ik ben er de 2 zaterdagen daarna nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag niet dus heb je best kans dat jullie tot 20:00 op straat lopen![]()
Ik ben volgende week zaterdag ook vrijquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:19 schreef Arnold_fan het volgende:
En ik ben er de 2 zaterdagen daarna nietDus dan lopen jullie lang op straat
![]()
Hmm, een vulpen??quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb 1650 pluspunten.
Wat voor mooie dingen liggen er in mijn bereik
Nee die hebben ze nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Hmm, een vulpen??
Je teamcoach/ vestigingsmanager kan ze geloof ik wel verdelen over de teams ofzo, als een soort stimulans...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef nixxx het volgende:
Ik hoorde zaterdag iets vaags, dat we die dingen met het team zouden sparen... maar dat kan toch helemaal niet? Teamcoach was er ook niet en niemand wist het precies.. en ik kan die brief niet vinden met wachtwoord etc...
Whahaha.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
19, bijna 20.quote:
Jaja, tuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef Cart_man het volgende:
Whahaha.![]()
![]()
23G valt best mee trouwens. 22E, dat is pas een kutwijk.![]()
Er gaat niets boven 17Bquote:
Zo'n wijk had ik ook eens. 6 km heen en 6 terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef nixxx het volgende:
nee joh de 4x .. langer ernaartoe fietsen dan bezorgen
ja.. dat is dus een beetje het probleem waar ik en nog een collega van me mee zitten.. de diensten staan niet uitgesplitst op papier.. er staat alleen maar de totale tijd.. we hebben het idee dat we wat genaaid worden..quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:38 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Maakt toch niet uit, fietsen krijg je toch betaald.
Ik schrijf gewoon mijn tijden op, als ze het er niet mee eens zijn laten ze maar zien waar ik te lang over doe. Als je de postbladen leest zie je duidelijk dat je RECHT hebt op de uren die je werkt, ook als dit langer is de tijd die ervoor staat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. dat is dus een beetje het probleem waar ik en nog een collega van me mee zitten.. de diensten staan niet uitgesplitst op papier.. er staat alleen maar de totale tijd.. we hebben het idee dat we wat genaaid worden..
Ik heb ze ook nog niet, moet nog 3x 350 punten krijgen. Ben benieuwd óf en zoja wanneer ik die dan krijg...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb nog steeds mijn punten niet, morgen maar eens even klagen
Tjah... wat moet ik hier op zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
we hebben het idee dat we wat genaaid worden..
Eigen schuld, je doet het jezelf aan. Het is een kwestie van je tijden doorgeven dat je gewerkt hebt en hierom vragen. Als je teamcoach het niet geeft ga je naar je manager, en als die niet wil laat je hem tekenen dat hij vind dat overuren niet betaald moeten worden.quote:
Oke. De postbode sorteert dus nog alles en gooit er van die elastieken om, terwijl dit voor de bezorger al is gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
Nee... postbezorgers zijn mensen die alleen post bezorgen (en dus niet zelf voorbereiden).
Minimum?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:36 schreef Jordy-B het volgende:
Inderdaad.
Postbezorgers brengen alleen maar wijken weg en krijgen hier minimumloon voor.
de postbezorger moet gewoon bestaan, omdat er door de invoering van huisnummersorteermachines gewoon niet genoeg voorbereidingswerk is dat alle postbodes aan hun uren kunnen komen. Er zijn dus postbezorgers, waardoor de postbodes wat extra uren kunnen maken door een wijkje voor de postbezorger voor te bereiden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef vw_caddy het volgende:
Laat me raden, bezuinigingen enzo......
Oke. En de verdeling bezorger/bode, is die ook nog woonplaats afhankelijk, dat bijvoorbeeld op het platteland alleen maar bodes zijn? Paar straten verderop vanaf hier staat een middelgroot kantoor van TPG, hek erom, en achter het gebouw een stuk of 20 rode bestelbusjes en zo'n luchtsluis. Is net boven Groningen trouwens.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de postbezorger moet gewoon bestaan, omdat er door de invoering van huisnummersorteermachines gewoon niet genoeg voorbereidingswerk is dat alle postbodes aan hun uren kunnen komen. Er zijn dus postbezorgers, waardoor de postbodes wat extra uren kunnen maken door een wijkje voor de postbezorger voor te bereiden.
Je moet nou niet verwachten dat ik al die termen kenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Luchtsluis?
Lola bedoel je.
Beledig m'n werkplek niet
Ok, helderquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Lola = Los en Laadplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |