Goh, zijn wij toch niet de enige vestiging waar het af en toe behoorlijk uit de hand kan lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
Ik ben er zaterdag niet dus heb je best kans dat jullie tot 20:00 op straat lopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik zou nooit na 8 uur 's avonds gaan werken, of ze moeten me 300% geven....
En ik ben er de 2 zaterdagen daarna nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag niet dus heb je best kans dat jullie tot 20:00 op straat lopen![]()
Ik ben volgende week zaterdag ook vrijquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:19 schreef Arnold_fan het volgende:
En ik ben er de 2 zaterdagen daarna nietDus dan lopen jullie lang op straat
![]()
Hmm, een vulpen??quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb 1650 pluspunten.
Wat voor mooie dingen liggen er in mijn bereik
Nee die hebben ze nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Hmm, een vulpen??
Je teamcoach/ vestigingsmanager kan ze geloof ik wel verdelen over de teams ofzo, als een soort stimulans...quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef nixxx het volgende:
Ik hoorde zaterdag iets vaags, dat we die dingen met het team zouden sparen... maar dat kan toch helemaal niet? Teamcoach was er ook niet en niemand wist het precies.. en ik kan die brief niet vinden met wachtwoord etc...
Whahaha.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
19, bijna 20.quote:
Jaja, tuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef Cart_man het volgende:
Whahaha.![]()
![]()
23G valt best mee trouwens. 22E, dat is pas een kutwijk.![]()
Zo'n wijk had ik ook eens. 6 km heen en 6 terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:51 schreef nixxx het volgende:
nee joh de 4x .. langer ernaartoe fietsen dan bezorgen
ja.. dat is dus een beetje het probleem waar ik en nog een collega van me mee zitten.. de diensten staan niet uitgesplitst op papier.. er staat alleen maar de totale tijd.. we hebben het idee dat we wat genaaid worden..quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:38 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Maakt toch niet uit, fietsen krijg je toch betaald.
Ik schrijf gewoon mijn tijden op, als ze het er niet mee eens zijn laten ze maar zien waar ik te lang over doe. Als je de postbladen leest zie je duidelijk dat je RECHT hebt op de uren die je werkt, ook als dit langer is de tijd die ervoor staat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. dat is dus een beetje het probleem waar ik en nog een collega van me mee zitten.. de diensten staan niet uitgesplitst op papier.. er staat alleen maar de totale tijd.. we hebben het idee dat we wat genaaid worden..
Ik heb ze ook nog niet, moet nog 3x 350 punten krijgen. Ben benieuwd óf en zoja wanneer ik die dan krijg...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb nog steeds mijn punten niet, morgen maar eens even klagen
Tjah... wat moet ik hier op zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
we hebben het idee dat we wat genaaid worden..
Eigen schuld, je doet het jezelf aan. Het is een kwestie van je tijden doorgeven dat je gewerkt hebt en hierom vragen. Als je teamcoach het niet geeft ga je naar je manager, en als die niet wil laat je hem tekenen dat hij vind dat overuren niet betaald moeten worden.quote:
Oke. De postbode sorteert dus nog alles en gooit er van die elastieken om, terwijl dit voor de bezorger al is gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
Nee... postbezorgers zijn mensen die alleen post bezorgen (en dus niet zelf voorbereiden).
Minimum?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:36 schreef Jordy-B het volgende:
Inderdaad.
Postbezorgers brengen alleen maar wijken weg en krijgen hier minimumloon voor.
de postbezorger moet gewoon bestaan, omdat er door de invoering van huisnummersorteermachines gewoon niet genoeg voorbereidingswerk is dat alle postbodes aan hun uren kunnen komen. Er zijn dus postbezorgers, waardoor de postbodes wat extra uren kunnen maken door een wijkje voor de postbezorger voor te bereiden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef vw_caddy het volgende:
Laat me raden, bezuinigingen enzo......
Oke. En de verdeling bezorger/bode, is die ook nog woonplaats afhankelijk, dat bijvoorbeeld op het platteland alleen maar bodes zijn? Paar straten verderop vanaf hier staat een middelgroot kantoor van TPG, hek erom, en achter het gebouw een stuk of 20 rode bestelbusjes en zo'n luchtsluis. Is net boven Groningen trouwens.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de postbezorger moet gewoon bestaan, omdat er door de invoering van huisnummersorteermachines gewoon niet genoeg voorbereidingswerk is dat alle postbodes aan hun uren kunnen komen. Er zijn dus postbezorgers, waardoor de postbodes wat extra uren kunnen maken door een wijkje voor de postbezorger voor te bereiden.
Je moet nou niet verwachten dat ik al die termen kenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Luchtsluis?
Lola bedoel je.
Beledig m'n werkplek niet
Ok, helderquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Lola = Los en Laadplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |