abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 10:25:28 #201
110777 Adsum
Is present!
pi_27238461

Postbezorger verdient ook stukken minder volgens mij, ik ben echt blij dat ik nog onder het postbode-cao val !!
Ever higher. Ever better.
pi_27242503
quote:
Op zondag 22 mei 2005 09:01 schreef Cart_man het volgende:
Het oude kantoor is verkast naar een ander vanwege bezuinigingen. Iedere medewerker met een tijdelijk contract kon alleen nog maar postbezorger worden en dus minder verdienen. Zagen veel mensen niet zitten en die zijn dus vertrokken.
De TPG sukkels snijden in hun eigen vingers door het werken onmogelijk te maken
Op zo'n moment zeg ik ook 'dag TPG'
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 22 mei 2005 @ 17:56:50 #203
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27249497
Kijk bijv naar de nieuwe bussen... Weer TPG erop, terwijl t binnekort TNT is..... Lekker weer geldverspilling Bij ons weten ze ook niet wat ze willen...de 1 zegt jaaaa we hebben geen chauffeurs nodig, terwijl de leidster zegt dat we erom zitten te springen... Gaar geregeld
† The 3 Kings †
  zondag 22 mei 2005 @ 18:32:59 #204
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27250414
Ik heb een contract als zaterdagwerker, voor ongeveer 8.5 uur per zaterdag. Dat gaat dus straks niet lukken, als de nieuwe diensten ivm die nieuwe sorteermethode er zijn. Heb ik nog wat rechten of te eisen, als ze mij die uren die in mijn contract staan niet kunnen geven? Wat zouden ze kunnen doen als ik niet accoord ga met een nieuw contract?
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:56 schreef TheSorrow het volgende:
Kijk bijv naar de nieuwe bussen... Weer TPG erop, terwijl t binnekort TNT is..... Lekker weer geldverspilling Bij ons weten ze ook niet wat ze willen...de 1 zegt jaaaa we hebben geen chauffeurs nodig, terwijl de leidster zegt dat we erom zitten te springen... Gaar geregeld
Bij mijn kantoortje komen ze ook mensen te kort, maar vanuit het rayon is bepaald dat er niemand mag worden aangenomen. Alleen postbezorgers. Misschien is er ook zoiets bij de pakketdienst?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27250588
Hier werkt iemand die voordat de HSM er was de langste dienst van het kantoor had. Twee redelijk grote wijken waar in totaal iets van bijna 8 uur voor stond. Om toch nog enigszins aan hetzelfde aantal uren te komen heeft deze persoon nu een dienst van iets meer dan 7 uur geloof ik. Deze dienst bestaat uit 2 wijken (een grote en een wat kleiner wijkje) en daarnaast moet de persoon in kwestie ook zorgen dat de kantine weer helemaal schoon is aan het eind van de dag.

Je hebt dus kans dat ze wel gaan zoeken naar extra werkzaamheden zodat jij ongeveer aan hetzelfde aantal uren komt.
Als je minder gaat werken en toch hetzelfde betaald wilt krijgen: een wijk erbij nemen. Dat heeft een meisje hier ook gedaan. Ze had oorspronkelijk een wijk gekregen waar iets minder dan 3 uur voor stond en vond dat waardeloos. Aangezien er toch wat mensen vertrokken en er geruild kon worden met de nieuwe diensten heeft zij er een extra wijkje bij genomen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 22 mei 2005 @ 18:52:22 #206
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27250963
Ik geloof dat ze hier afgesloten diensten hebben gemaakt. Een extra wijk zou dus betekenen dat er een andere dienst moet worden opengebroken om extra voorbereiding of wegbrengwijk te krijgen en er dus nog een gedeelte voorbereiding en eventueel een wijk wegbrengen blijft liggen. Lijkt me stug dat ze een postbode een stuk werk geschikt voor postbezorger laten doen, dan is het hele idee van die goedkope krachten weg. Niet dat ik het erg zou vinden.
pi_27251301
Op zaterdag hebben wij hier geen postbezorgers meer. We hadden er 1, maar die is weggegaan en er is nooit een nieuwe voor op de zaterdag aangenomen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 22 mei 2005 @ 20:00:53 #208
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27253044
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef OMG het volgende:
Op zaterdag hebben wij hier geen postbezorgers meer. We hadden er 1, maar die is weggegaan en er is nooit een nieuwe voor op de zaterdag aangenomen.
Da's apart!
  zondag 22 mei 2005 @ 20:08:11 #209
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_27253255
wat ik wel minder vind, is dat ik dus maar 3 uurtjes doe op zaterdag, en dat is dus ook maar 3 uurtjes per week, en ze hebben ook verder geen wijkjes over.. dus dat is het enige werk wat ik doe, dus veel geld stroomt er aan hte eind van de maand niet binnen..:S
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  zondag 22 mei 2005 @ 20:14:00 #210
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27253446
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wat ik wel minder vind, is dat ik dus maar 3 uurtjes doe op zaterdag, en dat is dus ook maar 3 uurtjes per week, en ze hebben ook verder geen wijkjes over.. dus dat is het enige werk wat ik doe, dus veel geld stroomt er aan hte eind van de maand niet binnen..:S
Hoe oud ben je?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27254244
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:00 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Da's apart!
Apart? Hoezo?
  zondag 22 mei 2005 @ 20:50:42 #212
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27254712
1850 pluspunten, ik kan nu een mooie

bestellen!

zondag 22 mei 2005 @ 23:09:17 #213
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27259882
Vette shit!

Ik heb de pluspunten van vorige week nog niet eens, als je zelfs daar al achteraan moet, dat is toch te triest voor woorden?
† The 3 Kings †
  zondag 22 mei 2005 @ 23:13:43 #214
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27260025
Ik dacht dat ik er tenminste 2000 zou hebben nu. maar ik heb OF een rekenfout gemaakt, of ik ben zelfs hier genaaid...
pi_27260880
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef MadGuy het volgende:
Ik dacht dat ik er tenminste 2000 zou hebben nu. maar ik heb OF een rekenfout gemaakt, of ik ben zelfs hier genaaid...
Hey je werkt bij TPG hé
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 23 mei 2005 @ 00:33:12 #216
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_27262179
Aah, het TPG-gebeuren is van de klaagbaak naar de chat verhuisd? Ik was het al kwijt.

In mijn wijk geen bekende Nederlanders, wel een redelijk bekende postbushouder, nml Armin van Buuren.

Ik ga ook tegen die grondwet stemmen, gvd 3x overheidsverspreiding gehad, waarvan 2 zaterdagen exact dezelfde samenvatting!

Die pluspunten waren eerst beloofd als leuk extraatje (en niet ipv bestaande regelingen), maar het is toch in de plaats gekomen van de 2 verlofuren per wijk bij HAH op zaterdag! Die heb ik liever dan die suffe punten, waarmee je toch alleen maar onzinnige gadgets en hebbedingetjes kan bestellen. Ik werk voor geld, niet voor kralen en spiegeltjes!

Laatste frustratie: Na 7 jaar een vaste dienst gehad te hebben "gedegradeerd" tot algemeen reserve, omdat ik als oudgediende zdw inmiddels alle wijken in het DVG ken, en dus flexibel ben in te zetten.

Gelukkig kan die flexibiliteit ook leuk uitpakken, zo heb ik pas L+T (Leiding + Toezicht) mogen doen op zaterdag! Dat het een puinzooi werd op die dag was overigens niet mijjn fout, maar kwam doordat de HSM was gecrashed! Die staat niet op onze vestiging, maar ergens anders trouwens.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 23 mei 2005 @ 00:41:13 #217
Bijdehand mannetje
pi_27262332
[quote]Op zondag 22 mei 2005 18:32 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb een contract als zaterdagwerker, voor ongeveer 8.5 uur per zaterdag. Dat gaat dus straks niet lukken, als de nieuwe diensten ivm die nieuwe sorteermethode er zijn. Heb ik nog wat rechten of te eisen, als ze mij die uren die in mijn contract staan niet kunnen geven? Wat zouden ze kunnen doen als ik niet accoord ga met een nieuw contract?
[..]

Laat je niet bedonderen! Een contract is een contract, daar hebben beide partijen zich aan te houden! Ze moeten maar werk voor je zoeken. Laat je niets wijsmaken door praatjes in de trant van "je contract moet kleiner, want er is helaas onvoldoende werk."
Als ze toch met een nieuw contract komen en jij accepteert dat niet, hebben zij geen poot om op te staan! Overigens moet jij wel alle medewerking verlenen om je uren te vullen, binnen de grenzen van het redelijke. Als ze je bijv. willen overplaatsen naar een nabijgelegen vestiging waar je wel die 8,5 uur kan maken, kan je dat beter wel accepteren.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  maandag 23 mei 2005 @ 08:56:33 #218
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27264934
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[quote]Op zondag 22 mei 2005 18:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]

Laat je niet bedonderen! Een contract is een contract, daar hebben beide partijen zich aan te houden! Ze moeten maar werk voor je zoeken. Laat je niets wijsmaken door praatjes in de trant van "je contract moet kleiner, want er is helaas onvoldoende werk."
Als ze toch met een nieuw contract komen en jij accepteert dat niet, hebben zij geen poot om op te staan! Overigens moet jij wel alle medewerking verlenen om je uren te vullen, binnen de grenzen van het redelijke. Als ze je bijv. willen overplaatsen naar een nabijgelegen vestiging waar je wel die 8,5 uur kan maken, kan je dat beter wel accepteren.
Nee dat klopt. Als er elders werk is, en ik accepteer dat niet, mag ik wel wieberen. De meeste vestigingen vind ik geen probleem. Mocht het een probleem zijn, ga ik trouwens vragen of ze me anders niet op vrijdag 6 tot 7 uur en op zaterdag 7 uur kunnen geven vast. Ik moet een extra bijverdienste en zo is dat twee vliegen in één klap! Eerst maar even afwachten...
  maandag 23 mei 2005 @ 10:30:57 #219
Bijdehand mannetje
pi_27267100
Aangezien de meeste vestigingen nu toch al met de HSM werken, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen, vooral vwb de haalbaarheid der tijden.

Bij ons staat de HSM er nu een jaar, en zijn alle voorbereidingstijden gehalveerd. Doordeweeks is er inmiddels weer tijd bijgekomen, maar op zaterdag staan nog steeds de oude tijden. Dat houdt in mijn geval in dat ik in krap 2 uur twee ochtendwijken in elkaar moet draaien, wat nooit lukt.

Er zijn bij ons verschillende redenen waarom vrijwel niemand op zaterdag (een enkele jager uitgezonderd) de tijden niet haalt:
-Vroeger gingen we na het VOSsen met z'n allen vakken trekken, was met 5 minuten gebeurd. Met de nieuwe diensten beginnen veel mensen later, en moet je ook voor hun de vakken trekken. Meer trekken met minder mensen dus. Dat kost al gauw een kwartier, en dat staat nergens in de voorbereiding!
-De post is bij ons op zaterdag steeds meer geworden. MediaExpress bezorgt hier niet meer, dus 5 blauwe bakken voor een kleine middagwijk is eerder regel dan uitzondering.
-Dat we nu al een maand lang elke zaterdag HAH hebben (3x overheid, 1x nierstichting) helpt ook niet.
-De looptijden van onze wijken zijn met de natte vinger vastgesteld. Voor de ene wijk moet je het vuur uit je slooffen rennen om binnen de gestelde 1,5 uur terug te zijn, en voor andere wijke staat 2,5 uur voor de looptijd maar ben je makkelijk binnen 2 uur terug. (Wat weer compenseert voor de te krappe voorbereidingstijd).

Nu zijn ze op onze vestiging gelukkig wel zo coulant dat je gewoon op een lijst je begin- en eindtijd invult je netjes je uren krijgt uitbetaalt, maar doordat de dienttijden niet worden aangepast, is er toch nooit erkenning van het probleem. En dan waagt die schoft van een Sturkenboom (de rayonmanager) nog te beweren dat onze vestiging gewoon lui is, en dat hier alleen maar raddraaiers werken die de boel belazeren.

Ondanks dat heb ik het wel nog steeds naar m'n zin hier. Vooral de zaterdag is erg gezellig, want dan gaat de leiding al om 11.00 uur naar huis, en hebben wij verder het rijk alleen. Niemand die zich tegen je aan bemoeit dat je het HAH niet tussen mag zetten, of dat je de segmenten gelijk moet afbundelen ipv terugleggen in het vakje.
pi_27268092
Dat er meer post op zaterdag is valt mij ook op. Het gaat dan niet om de dunne post, maar er liggen standaard wel minstens een stuk of 5 dikke bundels in de kasten waar eerst ook nog de pakjes lagen. De ene keer de Makro, de volgende keer weer iets anders. En dan blijven ze volhouden dat de post minder wordt. Nou, als ik nu standaard met 3 tassen weg ga van een wijk die eerst in 2 tassen pastte (inclusief pakjes) moet je mij niet gaan vertellen dat er minder post is.

De looptijden kloppen hier wel ongeveer. Het zijn eerder de voorbereidingstijden die ze nog wel een keer mogen nakijken. Ik ben van de ene grote, drukke wijk naar een andere grote, drukke wijk gegaan nu die HSM er is. Het lopen klopt wel, maar in deze wijken wonen een hoop mensen met eigen bedrijven en dat soort onzin die standaard bijna een bundel post krijgen op zaterdag. Als ik dan 5 rijtjes moet zetten ben ik daar veel langer mee bezig dan de wijk naast me met iets meer rijtjes, maar waar overal maar hooguit 10 poststukken in de vakjes liggen.

Wat ik vooral jammer vind is dat we, de mensen die vossen en een eerste kant hebben, bijna geen contact meer hebben met de rest van de zaterdagkrachten, vooral als je geen tweede wijkje hebt. Ik ben meestal rond een uur of 10 naar mijn wijk aan het fietsen en rond 10:45 komen de mensen voor de andere wijken pas. Wanneer ik dan terug ga (om een fiets terug te brengen of zo) zijn deze mensen ook al weg en kom ik een bijna leeg kantoor binnen.
  maandag 23 mei 2005 @ 11:20:33 #221
Bijdehand mannetje
pi_27268571
Het klopt wel dat de poststroom is afgenomen, maar enige nuance is wel op z'n plaats:
a) Het gaat om de geadresseerde post die is afgenomen, de hoeveelheid ongeadreseerd is juist gestegen (bij ons althans)
b) Die postdaling is een gemiddelde, de daling is vooral doordeweeks zichtbaar, op zaterdag is de hoeveelheid juist tegenomen (op mijn vestiging)
pi_27268935
Vind het zaterdags nogwel meevallen de laatste tijd (afgezien van die HAH).
Weet iemand al iets over komende zaterdag?
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  maandag 23 mei 2005 @ 11:31:55 #223
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27268938
De laatste weken lijkt het in ieder geval bij mij in de wijken op zaterdag alleen maar minder geworden te zijn. Het is dat er HAH bij waren, want anders was ik ruim onder mijn tijd klaar geweest...

We werken zo'n beetje met HSM vanaf het begin af aan, we waren zo'n beetje de eerste vestiging die hiermee van start ging. In het begin was het kloten, vooral met de HAH. Er is veel om te doen geweest en mensen hadden het er echt even mee gehad. Ik geloof dat het nu wel redelijk loopt en gestroomlijnd is...
  FOK!Fotograaf maandag 23 mei 2005 @ 11:47:03 #224
73911 ultra_ivo
pi_27269437
Als ik kijk wat er aan handpost binenkomt is dat op zaterdag al snel 2x zoveel als op sommige doordeweekse dagen (piekdagen uitgezonderd). Mediaexpres zit er nu bij, die bezorgen de tijdschriften niet meer. Dat maakt een behoorlijk verschil uit op vrijdag en vooral zaterdag.
  maandag 23 mei 2005 @ 11:49:57 #225
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27269526
vorige week zaterdag en de week daarvoor hadden we zoveel HSM post dat ze op het laatst meer dan een uur vertraging hadden.. ik werk niet doordeweeks dus veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar van collega's hoor je wel dat de zaterdagen echt veel drukker zijn en ook steeds drukker worden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 23 mei 2005 @ 11:50:10 #226
110777 Adsum
Is present!
pi_27269537
De wijk die op zaterdag doe heeft meestal 2 rode en 2 blauwe bakken...
Ever higher. Ever better.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:40:06 #227
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27273321
ik had vandaag een drukke dag

16 pakketjes verdeeld over 12 stops.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 23 mei 2005 @ 13:46:11 #228
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27273501
Ik heb me zaterdag voor de tweede keer in bijna 5 jaar TPG ziekgemeld
  maandag 23 mei 2005 @ 13:52:56 #229
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27273741
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:46 schreef JDude het volgende:
Ik heb me zaterdag voor de tweede keer in bijna 5 jaar TPG ziekgemeld
Niet echt ziek dus, maar gewoon geen zin. Eikel.

Is het al tiefus druk, zadel je je collegas ook nog eens op met extra werk. Zeker pas 's ochtends gebeld he? En hoppa, iemand anders die wel officieel vrij had kan komen opdraven. Dat is mij dus al enkele keren overkomen.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:10:59 #230
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27274377
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Niet echt ziek dus
En dat staat.... waar precies?
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Dat is mij dus al enkele keren overkomen.
Mij ook vaak zat. Maar ik zeur er niet over en pak lekker die extra uurtjes mee.
Daarnaast levert het meenemen van extra stukken wijk me vaak een dienstautootje op
pi_27275243
Zaterdagen zijn ook druk. De enige doordeweekse dag die qua post op dat niveau zit is de woensdag. En dat komt dan door de gidsen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:45:02 #232
37305 BushRanger
in Wellington
pi_27275587
quote:
Op zondag 22 mei 2005 07:55 schreef Cart_man het volgende:
Post is hier gisteren bezorgd om 19.50

15 (?) zaterdagmedewerkers zijn vorige week vertrokken. Ze komen handen tekort in a'foort.
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!

15 zaterdagwerkers vertrokken, hoe komt dat?

Bij ons vertrekt ook de ene na de andere zaterdagwerker, allemaal korte contracten die aflopen. Het gebeurd zelfs dat er mensen voor twee maanden worden aangenomen en daarvan dus de helft opleiding krijgen. Echt bezopen! Er zijn ook aan aantal postbodes die niet op zaterdag werken en dat ook perse niet willen. Maar goed, ik heb al aangegeven dat ik de komende periode echt niet iedere keer uit mijn dienst ga, omdat er in andere diensten die ik ook ken opleiding gegeven moet worden. Dat ligt aan het wanbeleid van de post en ze moeten maar zien hoe ze hun zooi oplossen. Komende zaterdag ga ik nog een keer uit mijn eigen dienst (moet ik een dienst doen die ik nog nooit voorbereid heb), maar dan voorlopig dus niet meer.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:54:06 #233
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27275889
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef JDude het volgende:

[..]

En dat staat.... waar precies?
[..]

Mij ook vaak zat. Maar ik zeur er niet over en pak lekker die extra uurtjes mee.
Daarnaast levert het meenemen van extra stukken wijk me vaak een dienstautootje op
Nee, dat staat er niet zo, ik las het alleen zo. Excuus als het niet zo is. Ik las het alsof je zei, "ik heb me ziek gemeld omdat ik er geen zin in had."
  maandag 23 mei 2005 @ 14:58:03 #234
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27276035
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet zo, ik las het alleen zo. Excuus als het niet zo is. Ik las het alsof je zei, "ik heb me ziek gemeld omdat ik er geen zin in had."
Hmm, ja nu je het zegt...
Maar was niet zo. Vrijdag ook al geprobeerd te bellen, maar toen was er al niemand meer kennelijk.

Ziek melden omdat ik geen zin heb doe ik niet. Heb al menig maal met een grafkater voor de kast gestaan
  maandag 23 mei 2005 @ 15:11:40 #235
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27276492
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef JDude het volgende:
Maar was niet zo. Vrijdag ook al geprobeerd te bellen, maar toen was er al niemand meer kennelijk.
lastig altijd... mensen bereiken bij de post... nu ook mijn teamcoach gaat vertrekken, maar die is nu dus eerst twee weken op vakantie en dan is er dus nog geen nieuwe.. zie dan maar eens dingen te regelen, bij de andere teamcoaches lukt dat niet want ja... niet mijn team he..
quote:
Ziek melden omdat ik geen zin heb doe ik niet. Heb al menig maal met een grafkater voor de kast gestaan
dat maakt het altijd leuk he
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 23 mei 2005 @ 15:14:09 #236
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27276584
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef nixxx het volgende:
dat maakt het altijd leuk he
Vooral als je collega's opmerken dat je wat wit wegtrekt, en je zittend moet ingooien omdat je het rechtop staan niet volhoudt...

Wijze les: ga nooit op vrijdagavond "wat" mooie Belgische bierproducten uitproberen
  maandag 23 mei 2005 @ 15:21:45 #237
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27276841
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef JDude het volgende:

[..]

Heerlijk is dat he. We hebben ooit op vrijdagmiddag geBBQed, dat was ook iets uit de hand gelopen. Om 11 uur toch nog effe de kroeg in, terwijl 10 man die zaterdag gewoon voor zeven uur moesten beginnen.
  maandag 23 mei 2005 @ 15:25:34 #238
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27276977
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Heerlijk is dat he. We hebben ooit op vrijdagmiddag geBBQed, dat was ook iets uit de hand gelopen. Om 11 uur toch nog effe de kroeg in, terwijl 10 man die zaterdag gewoon voor zeven uur moesten beginnen.
Daarom deden wij dat altijd op zaterdagmiddag
Gauw met z'n allen alle wijken weg, en dan achter het postkantoortje de fik er in en glazen onder de tap!
Helaas is dat vestigingetje dicht, en zit ik nu in een fabriekshal waar dat soort initiatieven volgens mij niet bestaan.
  maandag 23 mei 2005 @ 15:30:14 #239
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27277128
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef JDude het volgende:

[..]

Daarom deden wij dat altijd op zaterdagmiddag
Gauw met z'n allen alle wijken weg, en dan achter het postkantoortje de fik er in en glazen onder de tap!
Helaas is dat vestigingetje dicht, en zit ik nu in een fabriekshal waar dat soort initiatieven volgens mij niet bestaan.
Pcies weet ik het ook niet meer, maar volgens mij was de reden van vrijdagmiddag omdat het de laatste dag mooi weer was, of de laatste dag voor enkele anderen oid... Er zat vast een hele goede reden achter. Denk ik.

Zaterdagmiddag zuipen is ook okee. We twijfelen elke keer weer tussen blik en flas. Blik is zo verrekte makkelijk puinruimen...
  maandag 23 mei 2005 @ 15:47:43 #240
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27277735
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef gr8w8 het volgende:
Zaterdagmiddag zuipen is ook okee.
Met als absoluut record onze afscheidsborrel van de oude vestiging. Het is zo'n zooitje geworden dat ze nu al hebben gewaarschuwd op de andere vestiging in de gemeente, die binnenkort op de fles gaat, dat dat niet nog een keer de bedoeling is
  maandag 23 mei 2005 @ 21:44:47 #241
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27289620
Vandaag alleen op de bus gereden
† The 3 Kings †
  maandag 23 mei 2005 @ 23:41:23 #242
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27293918
Hebben jullie dit jaar ook een nieuwjaarsborrel gehad eigenlijk?
  maandag 23 mei 2005 @ 23:51:40 #243
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27294209
Wij wel, de chauffeurs apart.... was wel grappig, bowlen en daarna wokken En achteraf wat drinken met elkaar
† The 3 Kings †
  maandag 23 mei 2005 @ 23:55:17 #244
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27294320
Wij niet....

Ze zeiden toen ik het vroeg: "Als je een fles drank en glazen meeneemt komen we graag langs".

Vorig jaar hadden we nog een uitgebreid eetfestijn bij een zalencentrum en nu helemaal niks...

dinsdag 24 mei 2005 @ 14:42:47 #245
37305 BushRanger
in Wellington
pi_27308991
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Wij niet....

Ze zeiden toen ik het vroeg: "Als je een fles drank en glazen meeneemt komen we graag langs".

Vorig jaar hadden we nog een uitgebreid eetfestijn bij een zalencentrum en nu helemaal niks...

Wij ook al niet... Die 2,6 miljoen van de directeur moet toch ergens vandaan komen he
pi_27310468
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef BushRanger het volgende:
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_27310570
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef BushRanger het volgende:
het is zelfs 17:00...

De TPG heeft bezorgplicht tussen negen en vijf, dus voor vijf uur hoort alle post bezorgd te zijn. Maar je kan je baantje gedag zeggen als je om vijf uur stopt zonder dat je je wijk klaar hebt.
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
Wat belachelijk... 's dan ook niet een klein beetje personeelstekort meer, als je zo laat nog bij de straat loopt. Ik zou dan toch 'ns gaan praten over 50% toeslag voor de uren die je na 18:00 gelopen hebt (da's avondwerk)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27310837
Serieus om 22:45 nog op straat lopen? Dat is echt belachelijk

Daar zou ik maar eens over spreken met je teamcoach of VM of een hoger iemand in de organisatie. Dat is natuurlijk belachelijk.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:53:18 #249
37305 BushRanger
in Wellington
pi_27311391
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

Krijg je in ieder geval TOT! haha
pi_27314375
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:52 schreef texelonia het volgende:

Troeta, heb je niks gezeg dan dat andere collega's hadden gezegd dat ze er altijd veel labnger over doen?
Die wijk die gisteren over gebleven is, hebben ze vanochtend met z'n tweeën nog bezorgd, voordat de normale diensten begonnen... Zij liever dan ik
Nee, ik werd ineens geroepen en ben dat eigenlijk vergeten te zeggen, maar ik vertrouw er maar even op dat het goed komt.

Vandaag was er geen wagen om mijn steunpuntzakken te brengen, dus de teamcoach moest ergens vandaan komen om mijn zakken te brengen, heb 3 kwartier zitten wachten in het zonnetje.
Kreeg ik de Wachttoren van een vrouwtje, had ik wat te lezen, haha.

Wat zijn die medewerkers van het postkantoor trouwens sjaggie, ik heb al 2x woorden gehad met ze, terwijl ik braaf en verstandig mijn mond hou....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')