De TPG sukkels snijden in hun eigen vingers door het werken onmogelijk te makenquote:Op zondag 22 mei 2005 09:01 schreef Cart_man het volgende:
Het oude kantoor is verkast naar een ander vanwege bezuinigingen. Iedere medewerker met een tijdelijk contract kon alleen nog maar postbezorger worden en dus minder verdienen. Zagen veel mensen niet zitten en die zijn dus vertrokken.
Bij mijn kantoortje komen ze ook mensen te kort, maar vanuit het rayon is bepaald dat er niemand mag worden aangenomen. Alleen postbezorgers. Misschien is er ook zoiets bij de pakketdienst?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:56 schreef TheSorrow het volgende:
Kijk bijv naar de nieuwe bussen... Weer TPG erop, terwijl t binnekort TNT is..... Lekker weer geldverspillingBij ons weten ze ook niet wat ze willen...de 1 zegt jaaaa we hebben geen chauffeurs nodig, terwijl de leidster zegt dat we erom zitten te springen... Gaar geregeld
Da's apart!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef OMG het volgende:
Op zaterdag hebben wij hier geen postbezorgers meer. We hadden er 1, maar die is weggegaan en er is nooit een nieuwe voor op de zaterdag aangenomen.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wat ik wel minder vind, is dat ik dus maar 3 uurtjes doe op zaterdag, en dat is dus ook maar 3 uurtjes per week, en ze hebben ook verder geen wijkjes over.. dus dat is het enige werk wat ik doe, dus veel geld stroomt er aan hte eind van de maand niet binnen..:S
Apart? Hoezo?quote:
Hey je werkt bij TPG héquote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef MadGuy het volgende:
Ik dacht dat ik er tenminste 2000 zou hebben nu. maar ik heb OF een rekenfout gemaakt, of ik ben zelfs hier genaaid...
Nee dat klopt. Als er elders werk is, en ik accepteer dat niet, mag ik wel wieberen. De meeste vestigingen vind ik geen probleem. Mocht het een probleem zijn, ga ik trouwens vragen of ze me anders niet op vrijdag 6 tot 7 uur en op zaterdag 7 uur kunnen geven vast. Ik moet een extra bijverdienste en zo is dat twee vliegen in één klap! Eerst maar even afwachten...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[quote]Op zondag 22 mei 2005 18:32 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb een contract als zaterdagwerker, voor ongeveer 8.5 uur per zaterdag. Dat gaat dus straks niet lukken, als de nieuwe diensten ivm die nieuwe sorteermethode er zijn. Heb ik nog wat rechten of te eisen, als ze mij die uren die in mijn contract staan niet kunnen geven? Wat zouden ze kunnen doen als ik niet accoord ga met een nieuw contract?
[..]
Laat je niet bedonderen! Een contract is een contract, daar hebben beide partijen zich aan te houden! Ze moeten maar werk voor je zoeken. Laat je niets wijsmaken door praatjes in de trant van "je contract moet kleiner, want er is helaas onvoldoende werk."
Als ze toch met een nieuw contract komen en jij accepteert dat niet, hebben zij geen poot om op te staan! Overigens moet jij wel alle medewerking verlenen om je uren te vullen, binnen de grenzen van het redelijke. Als ze je bijv. willen overplaatsen naar een nabijgelegen vestiging waar je wel die 8,5 uur kan maken, kan je dat beter wel accepteren.
Niet echt ziek dus, maar gewoon geen zin. Eikel.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:46 schreef JDude het volgende:
Ik heb me zaterdag voor de tweede keer in bijna 5 jaar TPG ziekgemeld
En dat staat.... waar precies?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Niet echt ziek dus
Mij ook vaak zat. Maar ik zeur er niet over en pak lekker die extra uurtjes mee.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef gr8w8 het volgende:
Dat is mij dus al enkele keren overkomen.
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!quote:Op zondag 22 mei 2005 07:55 schreef Cart_man het volgende:
Post is hier gisteren bezorgd om 19.50
15 (?) zaterdagmedewerkers zijn vorige week vertrokken. Ze komen handen tekort in a'foort.
Nee, dat staat er niet zo, ik las het alleen zo. Excuus als het niet zo is. Ik las het alsof je zei, "ik heb me ziek gemeld omdat ik er geen zin in had."quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat staat.... waar precies?
[..]
Mij ook vaak zat. Maar ik zeur er niet over en pak lekker die extra uurtjes mee.
Daarnaast levert het meenemen van extra stukken wijk me vaak een dienstautootje op
Hmm, ja nu je het zegt...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet zo, ik las het alleen zo. Excuus als het niet zo is. Ik las het alsof je zei, "ik heb me ziek gemeld omdat ik er geen zin in had."
lastig altijd... mensen bereiken bij de post... nu ook mijn teamcoach gaat vertrekken, maar die is nu dus eerst twee weken op vakantie en dan is er dus nog geen nieuwe.. zie dan maar eens dingen te regelen, bij de andere teamcoaches lukt dat niet want ja... niet mijn team he..quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef JDude het volgende:
Hmm, ja nu je het zegt...
Maar was niet zo. Vrijdag ook al geprobeerd te bellen, maar toen was er al niemand meer kennelijk.
quote:Ziek melden omdat ik geen zin heb doe ik niet. Heb al menig maal met een grafkater voor de kast gestaan
Vooral als je collega's opmerken dat je wat wit wegtrekt, en je zittend moet ingooien omdat je het rechtop staan niet volhoudt...quote:
Heerlijk is dat he. We hebben ooit op vrijdagmiddag geBBQed, dat was ook iets uit de hand gelopen. Om 11 uur toch nog effe de kroeg in, terwijl 10 man die zaterdag gewoon voor zeven uur moesten beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, ja nu je het zegt...
Maar was niet zo. Vrijdag ook al geprobeerd te bellen, maar toen was er al niemand meer kennelijk.
Ziek melden omdat ik geen zin heb doe ik niet. Heb al menig maal met een grafkater voor de kast gestaan
Daarom deden wij dat altijd op zaterdagmiddagquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he. We hebben ooit op vrijdagmiddag geBBQed, dat was ook iets uit de hand gelopen. Om 11 uur toch nog effe de kroeg in, terwijl 10 man die zaterdag gewoon voor zeven uur moesten beginnen.![]()
Pcies weet ik het ook niet meer, maar volgens mij was de reden van vrijdagmiddag omdat het de laatste dag mooi weer was, of de laatste dag voor enkele anderen oid... Er zat vast een hele goede reden achter. Denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom deden wij dat altijd op zaterdagmiddag
Gauw met z'n allen alle wijken weg, en dan achter het postkantoortje de fik er in en glazen onder de tap!
Helaas is dat vestigingetje dicht, en zit ik nu in een fabriekshal waar dat soort initiatieven volgens mij niet bestaan.
Met als absoluut record onze afscheidsborrel van de oude vestiging. Het is zo'n zooitje geworden dat ze nu al hebben gewaarschuwd op de andere vestiging in de gemeente, die binnenkort op de fles gaat, dat dat niet nog een keer de bedoeling isquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef gr8w8 het volgende:
Zaterdagmiddag zuipen is ook okee.
Wij ook al niet... Die 2,6 miljoen van de directeur moet toch ergens vandaan komen hequote:Op maandag 23 mei 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Wij niet....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zeiden toen ik het vroeg: "Als je een fles drank en glazen meeneemt komen we graag langs".
Vorig jaar hadden we nog een uitgebreid eetfestijn bij een zalencentrum en nu helemaal niks...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef BushRanger het volgende:
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!
het is zelfs 17:00...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef BushRanger het volgende:
Volgens mij is er een regel dat je na 18:00 niet meer op straat mag lopen!
Wat belachelijk... 's dan ook niet een klein beetje personeelstekort meer, als je zo laat nog bij de straat loopt. Ik zou dan toch 'ns gaan praten over 50% toeslag voor de uren die je na 18:00 gelopen hebt (da's avondwerk)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
Krijg je in ieder geval TOT! hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik liep donderdag nog om 22.45 op straat. Klein beetje personeel tekort in Amersfoort! 23G, wat een schijtwijk is dat zeg!
Nee, ik werd ineens geroepen en ben dat eigenlijk vergeten te zeggen, maar ik vertrouw er maar even op dat het goed komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:52 schreef texelonia het volgende:
Troeta, heb je niks gezeg dan dat andere collega's hadden gezegd dat ze er altijd veel labnger over doen?
Die wijk die gisteren over gebleven is, hebben ze vanochtend met z'n tweeën nog bezorgd, voordat de normale diensten begonnen... Zij liever dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |