Was al een tijdje bekend i.e.g. ... over volgende week is er nog niks bekend ... maar dan zal er wel weer wat van Essent tussenzittenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef MrX1982 het volgende:
Die folders voor het referendum wist je niet dat die er waren?
Ik wist het vorige week al. Maar kut TPG is op zijn plaats
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Adsum het volgende:
Vandaag voor het eerst met de zetblokken en anders ingedeelde kasten gewerkt, ter voorbereiding op de HSM die volgende maand in onze vestiging ofzo komt...WAT EEN PLEURISZOOI, was pas om 13.30 klaar met voorbereiden, terwijl ik meestal om 13.45 al klaar ben met bezorgen...
![]()
4 uur bezig met sorteren?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Adsum het volgende:
Nee, gewoon 9.30 as usual...
Ik dacht al..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef Adsum het volgende:
Ingooien + zetten van 2 wijken !
Wees een bikkelquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:46 schreef TheSorrow het volgende:
Mja was ook pas om kwart voor 4 klaar, mede omdat ik geen zin had om mn 2e wijk te zettenWas om half 11 in mn wijk, half 1 terug, zeggen ze nog "Oh wat ben je laat voor jouw doen!" Vind je t gek,had 13 pakjes, en dan nog eens 2 aangetekenden
En daarna maar een beetje zitten kloten binnen, ging pas om half 3 naar buiten... ag ja, voor de rest viel t wel mee, het was alleen aardig warm moet ik zeggen
![]()
Dan is de teamcoach wel aan het prutsen geweest dat 'ie er op de één-of-andere manier niet in geslaagd is om die meuk door de week bezorgd te krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ja...... "Maar op commando van de teamcoach kunnen ze ook op zaterdag bezorgd worden" ...
Tenzij ze worden aangeboden op de laatste zaterdag van de maand kun je de kampioen over het weekend heen tillen, lekker op dinsdag bezorgen dus. Wel leuk dat de vakantiespecial er nu ook bij is, dat worden dan dinsdag acht rolcontainers kampioen extra t.o.v. een normale dinsdag...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
'k had geen kampioen...![]()
Want die wordt normaal gesproken toch ook door de weeks bezorgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |