Kutblokken, 1x 5 minuten geprobeerd, toen was ik er al klaar mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef Adsum het volgende:
HSM komt pas in juni of juli hier in Venlo, maar we moeten al wel zetten met die nieuwe blokken, en ook de kasten zijn helemaal anders ingedeeld... wat een pleuriszooi !!
Hier hebben we 2 verschillende postcodes. De kasten waren toen zo neergezet voor de ene postcode alle kasten bij elkaar stonden en aan de andere kant stonden de kasten voor de andere postcode. Met die HSM hebben ze een indeling gemaakt en alle kasten door elkaar gezet waardoor je je helemaal suf zoekt bij het uitzetten van de bakken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef Adsum het volgende:
HSM komt pas in juni of juli hier in Venlo, maar we moeten al wel zetten met die nieuwe blokken, en ook de kasten zijn helemaal anders ingedeeld... wat een pleuriszooi !!
Die oude blokken waren kut omdat ze weggleden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kutblokken, 1x 5 minuten geprobeerd, toen was ik er al klaar mee.
Zetharken zijn ook kut, dat gaat niet snel genoeg. Daarom hou ik het bij het ouderwetse handwerk, dat gaat lekker vlot.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Die oude blokken waren kut omdat ze weggleden.
Die nieuwe blokken zijn kut omdat ze niet wegglijden.
Ik zeg: HSM's weg en zetharken terug!
Oh ja voor sorteren zonder de hark moet je intelligent zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef OMG het volgende:
Ik ben ongeveer even snel met de hand als met de hark, maar met de hark kan je gewoon de post in dat ding raggen zonder dat je echt hoeft op te letten zoals je dat bij het met de hand zetten moet doen.
Ik vond die harken anders sneller gaan...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zetharken zijn ook kut, dat gaat niet snel genoeg. Daarom hou ik het bij het ouderwetse handwerk, dat gaat lekker vlot.
Als ik mensen bij ons zag werken met die dingen dacht ik: jeetje kerel dat kan toch een stuk sneller..quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vond die harken anders sneller gaan...
Daarom gebruik ik ook geen van beide en doe ik: leg leg leg, pak, sorteer, leg, pak, sorteer, leg, pak, sorteer, leg, enzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
bij mij ging dat echt tsjak tsjaak tjsak zo dr in.. met die blokken is het blader blader tsjak blader blader tsjak
Woeiquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:59 schreef texelonia het volgende:
Was aardig wat vandaag. De Kampioen was er dus zal morgen de rest van de Kampioen wel komen, samen met de intermediair natuurlijk, en dat terwijl ik morgen 2 wijken heb en pas om 13:00 uur kan beginnen...
'k heb wel 'ns gehad dat ik een aangetekende die op de lijst stond niet in m'n tas kon terugvinden... Helemaal in de stress, enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb een collega die al twee keer een aangetekende kwijt is. Ook leuk qua rompslomp enzo...Ook dom natuurlijk om ze kwijt te raken.
Overigens is er ook wel eens een postbode bij ons in dienst geweest die tot tweemaal toe zijn fiets met tassen in de vaart had gemikt. Bij de tweede keer vonden ze het toch iets te gortig en toen kon hij vertrekken...
Werk je toevallig bij mij op kantoor ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ook so not cool is het als je zit te wachten op je steunzak en hij komt maar niet en als dan vervolgens ook eens blijkt dat de persoon die hem moest droppen, hem vergeten was en alvast aan z'n eigen wijk was begonnen.![]()
![]()
Dan sta je dus te wachten...zo heb ik eens een uur op een bankje in de zon voor een bejaardentehuis gelegen te wachten..![]()
Het zuigt echt big time als je dan zo fokking lang moet wachten, gelukkig heb ik dat uur wel weten te claimen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:07 schreef Carport het volgende:
Bij ons zijn ook wel eens complete brommertjes gejat. Ook gelijk aangifte van gedaan en daar hebben we nog veel gezeur mee gehad (logisch natuurlijk). Bij diefstal van pakjes en aangetekenden altijd aangifte doen!
[..]
Werk je toevallig bij mij op kantoor ofzo
Afgelopen zaterdag moest ik (deels) twee chauffeursritten tegelijk rijden. Ik werd een paar keer gebeld door mensen die vroegen waar hun zakjes bleven. "Uhh, jah, komen over een half uur ofzo."
Kom ik bij ze, zie ik ze in het gras in de zon liggen. Al die mensen jalours op zo'n relaxt baantje natuurlijk
Ja, kan ik me voorstellen. Ik probeer daarom zakjes ook altijd zo snel mogelijk weg te brengen, zodat niemand (lang) hoeft te wachten. Meestal lukt dat wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zuigt echt big time als je dan zo fokking lang moet wachten, gelukkig heb ik dat uur wel weten te claimen.![]()
Woei. Het is dan ook mei natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Carport het volgende:
Vandaag ook weer het salaris gekregen. Volgens mij zit het vakantiegeld er ook bij!
Anders heb ik wel héél véél gewerkt![]()
Nou, ik hoop ook dat dat vakantiegeld is, want zoveel (lees:¤700+) heb ik ECHT niet gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Carport het volgende:
[..]
Vandaag ook weer het salaris gekregen. Volgens mij zit het vakantiegeld er ook bij!
Anders heb ik wel héél véél gewerkt![]()
Je bouwt het op over afgelopen jaar, dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef Troeta het volgende:
Vakantiegeld zit er idd bij, staat op zo'n briefje..
Alleen heb ik bijna niets, haha
En weet je al hoe het zit met de uren van je wijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef Troeta het volgende:
Vakantiegeld zit er idd bij, staat op zo'n briefje..
Alleen heb ik bijna niets, haha
Veiligheid, zorg, onderwijs, infrasturctuur, etc, etc...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
En waarvoor?
Ik moest vandaag even praten met de hoofdleiders (zo noemde de teamcoach ze zelf) over hoe het ging.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
En weet je al hoe het zit met de uren van je wijk?
Dan hoop ik voor jou dat het heel kleine wijken zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef MadGuy het volgende:
Jep, morgen weer tering HAH...
En morgen 5 wijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |