Laten we hopen van niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAHquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet...
Anders is 't geen wonder dat ze zijn overgestapt op spaarpunten... Het kost ze geen drol, zo...
Ik ben bang dat je zaterdag pas laat klaar bent: het is een reminder voor de EU-grondwet, dus overheid...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Wat voor HAH overigens? Overheid? Zeg me alstjeblieft geen overheid? Dan ben ik HEEL LANG bezig in mijn wijken namelijk...
100 punten komt ongeveer overeen met ¤1,-quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Carport het volgende:
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAHDe reden van de invoering van het puntensysteem weten we dus ook...
Klopt, kon zn 8rnaam ff zo snel niet bedenkenquote:vanderleiden ofzo toch, en ik bezorg in zo'n pauperwijk daar wonen geen celebs.
Ja, ze hebben dat puntensysteem prima optijd ingevoerd. Ik denk dat we de komende tijd wel vaker 'toevallig' hah op zaterdag kunnen gaan verwachten. Ik voel me verdomme gewoon folderbezorgerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef OMG het volgende:
Ik heb nu al helemaal geen zin meer in de komende 2 weken met HAH op zaterdag.
Mooi. In mijn wijk zitten een hoop mensen met eigen bedrijven en er zitten een paar adressen die dus gewoon 2 of 3 Makro's krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef JDude het volgende:
Morgen geen Makro, dat scheelt alweer.
Zeker in mijn wijk, volgens mij heeft iedereen daar wel een smoes om bij de KvK ingeschreven te staan
ah... dan is het tofquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
Heb het net gevraagd, wij krijgen gewoon een uur extra voor het HAH, + de pluspunten dan
Ik had vorige week een tweetonner (zo een met laadklep) voor drie grijze bakken postquote:
Hebben ze die nieuwe schoudertassen als ingevoerd? Je weet wel, die half ronde plastic dingen waar je volgens mij met alle wil van de wereld niet eens 2 bundels in kwijt kunt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:18 schreef Fugie het volgende:
zonder schoudertas zou ik echt 2x zo sloom zijnIk tief echt alles in die tas en loop dan lekker grote rondjes
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben ze die nieuwe schoudertassen als ingevoerd? Je weet wel, die half ronde plastic dingen waar je volgens mij met alle wil van de wereld niet eens 2 bundels in kwijt kunt.
Dat is wel super ja. Volstouwen met HAH en bundels en maar rondjes lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
echt heerlijk, ik zit toch in een rustige wijk waar ik me neit druk hoef te maken over diefstal enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is wel super ja. Volstouwen met HAH en bundels en maar rondjes lopenMaar mijn diensten zijn daar niet voor gemaakt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:48 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag de mijne gehad, iemand die een pakje niet wou aannemen voor een marokaans/turks gezin, want hij vertrouwde ze niet en stel dat er nou een bom in zat, en het probleem is dat ik vrees dat ie het serieus meende
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de wegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef texelonia het volgende:
Ik bel meestal niet bij de buren aan eigenlijk, geen zin in...
Heb wel een keer gehad dat iemand haar eigen pakje niet wilde aannemen?Ze liep blijkbaar liever helemaal naar het postkantoor, dan 1 trap naar beneden
Oh wij hoeven de pakjes nog maar één keer aan te bieden, dus dat scheelt. En ik heb geen zin om bij de halve straat aan te bellen en dan nog een briefje te moeten schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
'k schrijf altijd gewoon het briefje waarmee ze 'm kunnen ophalen... Dan de buren afbellen (aan beide kanten één buur...) en als ik 'm daar kwijt kan, streep ik wat op het briefje en vermeld ik dat ik het bij hun buren op nummer zoveel heb achtergelaten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal ga ik ook zoveel mogelijk buren af, maar dan doe ik nooit een briefje in de bus... Had vandaag trouwens 9 pakjes, 6 in de 1ste, 3 in de 2e, en alles kwijt![]()
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar (voor de bewoners) voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Da's echt een doodzondequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik liep post bij m'n ouders in de buurt. Als ik klaar was even koffie drinken en met de auto even op en neer naar kantoor om overgebleven pakjes kwijt te rakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Ook leuk als jij daar op aangesproken wordt terwijl het weer zo'n fijne TNT-chauffeur was die weer eens te lui was een kennisgeving uit te schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's echt een doodzonde
Zijn ook nogal klachten over. Pakjes die open en bloot voor de deur worden achtergelaten...
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik heb er één moedwillig gesloopt. Hup die scheiding eruit, dan past er meer in...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
Ik bedoel ook,... zichtbaar voor de bewoners ... dus wel ff op een veranda, of achter een muurtjequote:Op zondag 15 mei 2005 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.
enige wat ik nog wel eens wil doen, maar dat is alleen als je de bewoners kent, pakje achter het huis, onder een veranda ofzo neerzetten, maar zichtbaar voor de deur![]()
Aftekenenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag![]()
Wat gebeurt er dan?
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.quote:
Ah, bij ons was het gewoon stickertje erop met je naam en datum en dan loste iemand anders het wel opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Op de lijst zetten hoeveel pakjes je overhad en je naam als je klaar bent.
Dan wordt je gedegradeerd naar Stadspostquote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf niet afgetekend zaterdag![]()
Wat gebeurt er dan?
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef TheSorrow het volgende:
Geen idee... ik had laatst 40 uur, dat kwam op zo'n 300 euro uit, en ik kreeg iets van 130 uitbetaaldMaar dat kan ik allemaal weer terugeisen uiteraard, maar t liefst had ik t gelijk gehad
Half 5 naar kantoor, opleiding voor bussenlichting, toeren met de bus![]()
![]()
Precies. Dat is ook mijn plan. Ik neem bijna nooit vrij en met wat extra werk tijdens vakanties en extra wijkjes op zaterdag heb je zo weer een paar dagen extra. Mijn plan is dan ook dat wanneer ik klaar ben met school en werk heb gevonden dan een flink aantal weken vrij neem tot ik weg ga.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
170/300 ... 55% ofzo.. dan maar liever aan het einde van je contract zoveel verlof opnemen
Tamelijk zinloosquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
Nou... een jaartje vrijnemen...ik zie het wel zitten eigenlijk !!!
Ja, hier het zelfde. Een contract van 3 uur en meer dan 250 verlofuren... Nee, ik werk niet veel, valt wel meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Wordt daar zoveel belasting over geheven? wat heb ik dan aan al die verlofuren
Ik heb een contract van 3 uur en heb 216 verlofuren![]()
Fietsenplan? Heb er wel eens van gehoord, maar dacht dat dat afgelopen was. Binnenkort maar eens vragen dan aan m'n teamcoach. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ja beetje zinloos om 72 zaterdagen vrij te nemen.
Je kunt verlofuren inleveren voor dat fietsenplan. Maar ik heb geen fiets nodig. Ik wil gewoon geld zonder de staat enorm te spekken
Hier begint dat probleem zich ook te spelen. Vaak krijg ik nog wat extra's mee. Vind dat helemaal niet erg ofzo, maar als er straks een paar weg gaan houd je toch een boel over. Tot nu toe is het iedere keer gelukt met het overige personeel, maar daar gaan er ook een paar van weg binnenkort....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef nixxx het volgende:
Probleem bij ons is de "capabiliteit" van de groepsleiderssorry teamcoaches ... vrij krijgen is vaak lastig omdat ze te weinig mensen hebben. Zit in een team met dus ook een paar echt ouwes die dus niet meer op zaterdag werken punt uit.. ja das handig..
zo kan je dus je verlofuren niet echt mkkelijk kwijt raken, volgens mij is dat een bedrijfsbreed probleem
Bij ons heeft er eentje een wereldreis gemaakt in die tijd en is daarna weer teruggekomen. Als hij ontslag had genomen, mocht hij niet teruggekomen. Heeft ie toch slim gedaan!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
Nou... een jaartje vrijnemen...ik zie het wel zitten eigenlijk !!!
Ja al die jaren werkte ik veel meer dan 3 uur per week dat tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:17 schreef Carport het volgende:
Ja, hier het zelfde. Een contract van 3 uur en meer dan 250 verlofuren... Nee, ik werk niet veel, valt wel mee![]()
Ik zag afgelopen zaterdag een formulier liggen over een fietsplan en daar kan je verlofuren voor gebruiken. Maar ik heb al een fiets en hoef niet nog een fietsquote:Fietsenplan? Heb er wel eens van gehoord, maar dacht dat dat afgelopen was. Binnenkort maar eens vragen dan aan m'n teamcoach. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken!
nee krijg je niet, ze sporen niet bij de tpg maar zo gek zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Troeta het volgende:
Wat een heerlijk dagje vandaag, ik was in een uur en een kwartier al klaar!
Ik wou dat ik op maandag werkte, heerlijk zo'n klein stapeltje.
Krijg ik vandaag dan ook 3,4 uur betaald, weten jullie dat toevallig?
Precies, vond ik ook vrij kut...blij dat het nooit meer hoeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
Maandag werken leuk? Dat is juist de kutste dag van allemaalHeel de tijd op en af stappen van die fiets, word je he-le-maal gestoord van
+ als ik over mijn wijk 1,5 uur loop terwijl ik er 3 voor betaald krijg betalen ze bij ons gewoon 3 uur uit hoor
Dat is lame inderdaad, het spul wat de Postcode Loterij dan aanlevert is ook nog een dikke rommel, veel gouden enveloppen achtige dingen die glijden als de pest en als je klaar bent neem je de helft van het spul weer mee terug naar kantoor...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:59 schreef texelonia het volgende:
Was aardig wat vandaag. De Kampioen was er dus zal morgen de rest van de Kampioen wel komen, samen met de intermediair natuurlijk, en dat terwijl ik morgen 2 wijken heb en pas om 13:00 uur kan beginnen...
Vandaag was er trouwens voor de 3e keer deze maand geadresseerde reclame van UPC!!!Zo irritant en asociaal vind ik dat. Zoeken ze gewoon op wie er wonen, of anders zetten ze doodleuk "Aan de bewoners van dit adres" erop. Postcode Loterij doet dat ook altijd. Als klant vind ik ook irritant, ik heb verdomme toch niet voor niks een Nee-Nee-sticker op m'n brievenbus???
Meld het dan ook hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor het cluster Roermond (waar ik onder val) is volgende week Donderdag 26 Mei een bijeenkomst i.v.m de komst van HSM in November, ben benieuwd wat ze te melden hebben.
Woei, hier zo'n eentje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik sta in de Rijmond Post ons lokale post blaadje.
Zijn er nog mensen hier die ook de Rijmond Post krijgen?
Kutblokken, 1x 5 minuten geprobeerd, toen was ik er al klaar mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef Adsum het volgende:
HSM komt pas in juni of juli hier in Venlo, maar we moeten al wel zetten met die nieuwe blokken, en ook de kasten zijn helemaal anders ingedeeld... wat een pleuriszooi !!
Hier hebben we 2 verschillende postcodes. De kasten waren toen zo neergezet voor de ene postcode alle kasten bij elkaar stonden en aan de andere kant stonden de kasten voor de andere postcode. Met die HSM hebben ze een indeling gemaakt en alle kasten door elkaar gezet waardoor je je helemaal suf zoekt bij het uitzetten van de bakken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef Adsum het volgende:
HSM komt pas in juni of juli hier in Venlo, maar we moeten al wel zetten met die nieuwe blokken, en ook de kasten zijn helemaal anders ingedeeld... wat een pleuriszooi !!
Die oude blokken waren kut omdat ze weggleden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kutblokken, 1x 5 minuten geprobeerd, toen was ik er al klaar mee.
Zetharken zijn ook kut, dat gaat niet snel genoeg. Daarom hou ik het bij het ouderwetse handwerk, dat gaat lekker vlot.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Die oude blokken waren kut omdat ze weggleden.
Die nieuwe blokken zijn kut omdat ze niet wegglijden.
Ik zeg: HSM's weg en zetharken terug!
Oh ja voor sorteren zonder de hark moet je intelligent zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef OMG het volgende:
Ik ben ongeveer even snel met de hand als met de hark, maar met de hark kan je gewoon de post in dat ding raggen zonder dat je echt hoeft op te letten zoals je dat bij het met de hand zetten moet doen.
Ik vond die harken anders sneller gaan...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zetharken zijn ook kut, dat gaat niet snel genoeg. Daarom hou ik het bij het ouderwetse handwerk, dat gaat lekker vlot.
Als ik mensen bij ons zag werken met die dingen dacht ik: jeetje kerel dat kan toch een stuk sneller..quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vond die harken anders sneller gaan...
Daarom gebruik ik ook geen van beide en doe ik: leg leg leg, pak, sorteer, leg, pak, sorteer, leg, pak, sorteer, leg, enzo...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
bij mij ging dat echt tsjak tsjaak tjsak zo dr in.. met die blokken is het blader blader tsjak blader blader tsjak
Woeiquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:59 schreef texelonia het volgende:
Was aardig wat vandaag. De Kampioen was er dus zal morgen de rest van de Kampioen wel komen, samen met de intermediair natuurlijk, en dat terwijl ik morgen 2 wijken heb en pas om 13:00 uur kan beginnen...
'k heb wel 'ns gehad dat ik een aangetekende die op de lijst stond niet in m'n tas kon terugvinden... Helemaal in de stress, enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb een collega die al twee keer een aangetekende kwijt is. Ook leuk qua rompslomp enzo...Ook dom natuurlijk om ze kwijt te raken.
Overigens is er ook wel eens een postbode bij ons in dienst geweest die tot tweemaal toe zijn fiets met tassen in de vaart had gemikt. Bij de tweede keer vonden ze het toch iets te gortig en toen kon hij vertrekken...
Werk je toevallig bij mij op kantoor ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ook so not cool is het als je zit te wachten op je steunzak en hij komt maar niet en als dan vervolgens ook eens blijkt dat de persoon die hem moest droppen, hem vergeten was en alvast aan z'n eigen wijk was begonnen.![]()
![]()
Dan sta je dus te wachten...zo heb ik eens een uur op een bankje in de zon voor een bejaardentehuis gelegen te wachten..![]()
Het zuigt echt big time als je dan zo fokking lang moet wachten, gelukkig heb ik dat uur wel weten te claimen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:07 schreef Carport het volgende:
Bij ons zijn ook wel eens complete brommertjes gejat. Ook gelijk aangifte van gedaan en daar hebben we nog veel gezeur mee gehad (logisch natuurlijk). Bij diefstal van pakjes en aangetekenden altijd aangifte doen!
[..]
Werk je toevallig bij mij op kantoor ofzo
Afgelopen zaterdag moest ik (deels) twee chauffeursritten tegelijk rijden. Ik werd een paar keer gebeld door mensen die vroegen waar hun zakjes bleven. "Uhh, jah, komen over een half uur ofzo."
Kom ik bij ze, zie ik ze in het gras in de zon liggen. Al die mensen jalours op zo'n relaxt baantje natuurlijk
Ja, kan ik me voorstellen. Ik probeer daarom zakjes ook altijd zo snel mogelijk weg te brengen, zodat niemand (lang) hoeft te wachten. Meestal lukt dat wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zuigt echt big time als je dan zo fokking lang moet wachten, gelukkig heb ik dat uur wel weten te claimen.![]()
Woei. Het is dan ook mei natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Carport het volgende:
Vandaag ook weer het salaris gekregen. Volgens mij zit het vakantiegeld er ook bij!
Anders heb ik wel héél véél gewerkt![]()
Nou, ik hoop ook dat dat vakantiegeld is, want zoveel (lees:¤700+) heb ik ECHT niet gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Carport het volgende:
[..]
Vandaag ook weer het salaris gekregen. Volgens mij zit het vakantiegeld er ook bij!
Anders heb ik wel héél véél gewerkt![]()
Je bouwt het op over afgelopen jaar, dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef Troeta het volgende:
Vakantiegeld zit er idd bij, staat op zo'n briefje..
Alleen heb ik bijna niets, haha
En weet je al hoe het zit met de uren van je wijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef Troeta het volgende:
Vakantiegeld zit er idd bij, staat op zo'n briefje..
Alleen heb ik bijna niets, haha
Veiligheid, zorg, onderwijs, infrasturctuur, etc, etc...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
En waarvoor?
Ik moest vandaag even praten met de hoofdleiders (zo noemde de teamcoach ze zelf) over hoe het ging.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
En weet je al hoe het zit met de uren van je wijk?
Dan hoop ik voor jou dat het heel kleine wijken zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef MadGuy het volgende:
Jep, morgen weer tering HAH...
En morgen 5 wijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |