Thanxquote:
We hebben een orkest geloof ik ofzo ja...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef nixxx het volgende:
Zaterdag weer, ik geloof niet dat het dan zulk briljant weer zal zijnen het wordt natuurlijk wennen na afgelopen zaterdag vrij te hebben gehad.
Nog over koninginnedag.. kwam natuurlijk een collega tegen in Utrechtmaar zag ook een aantal tpg-ers in een net colbertje lopen met sommigen ook nog een soort verdienstesnoer erop... zou dat soms van een tpg-koor of band geweest zijn?
Hier in Amersfoort is het de hele dag droog gebleven gelukkig. Maar ik hoefde ook niet te werken. Vrijdag weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
Tijdens de ochtendwijk heb ik het mooi droog gehouden.
Wil ik naar buiten gaan met de middagwijk, begint het als een gek te regenen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat komende zaterdag weer HAH zou zijn... de kieslijsten.
Ik twijfelde nog even over "deel 7", maar het vorige deel had al geen nummer meer en de eerdere 5 stonden allemaal in Klaagbaakquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie topictitel trouwens![]()
.
Moet er geen 'deel zoveel' achter, of worden we dan gezien als reeks?
Simpel edoch doeltreffend '#7' toevoegen dan maar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even over "deel 7", maar het vorige deel had al geen nummer meer en de eerdere 5 stonden allemaal in Klaagbaak
Ach... op deze manier kan je aan 't einde van 't jaar tenminste nog wat geinigs aanschaffen in 't spaarpuntenwinkeltjequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
*$^*$^*&(*)(%&*)(@$^@$%^%$$%^ ... bah dus
worden we nog gewoon folderjongetjes uiteindelijk... mark my words
YESS, weer 350 punten erbijquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat komende zaterdag weer HAH zou zijn... de kieslijsten.
Postbezorgers zuigen en pakken ons het werk afquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:17 schreef JustJunior het volgende:
Ben sinds kort ook postbezorgerNobel beroep is het.
verkapte tvp
daarnaast moeten ze elke dag zeggen of het goed is gegaan, dus ik krijg elke keer te horen dat er welgeteld 1 heel briefje in een andere straat zat. En je moet alles exact zetten zoals ze gewend zijn want aanpassen aan in elkaar gevoegde bundels kunnen ze ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Postbezorgers zuigen en pakken ons het werk af.
Lekker toch, ik zou juist blij zijn met twee uurtjes extra als voorbereiding. Nou ja, als het niet al te druk is dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef Adsum het volgende:
Zaterdag mag ik trouwens om 07.30 beginnen, ipv de gebruikelijk 09.30, mag het industriegebied ff gaan ingooien + zetten
Ik ken het. Voordat de HSM hier ging draaien lagen er bij sommige kasten wel 4 verschillende loopbriefjes die geen van allen in de verste verte leken op de loopbriefjes die in de computer staan. Die zelf gemaakte loopbriefjes zijn vaak ook nog eens zo onlogisch als de pest; enorm veel loze stukken of veel te grote rondjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarnaast moeten ze elke dag zeggen of het goed is gegaan, dus ik krijg elke keer te horen dat er welgeteld 1 heel briefje in een andere straat zat. En je moet alles exact zetten zoals ze gewend zijn want aanpassen aan in elkaar gevoegde bundels kunnen ze ook niet
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Wat denk je zelf? Stel jij maakt het pakketje open en er zit een baksteen, jij weigert te betalen en de postbode neemt het opengemaakte pakketje mee terug. Dan doet dat heel erg vermoeden dat hij/zij dat pakje open heeft gemaakt. Vandaar dus niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef TeleluvR het volgende:
Nooit gezien dit topic, wellicht handig om hier mijn vraag te stellen:
Mag je een rembourszending open maken alvorens te betalen aan de postbode? Bijvoorbeeld om zeker te weten dat je niet betaald voor een baksteen?
Nee maar dat lijkt me logisch,quote:
Mij ook, maar .... oh well, ik ben gewoon blij een TPG medewerker aan mijn deur te hebben.quote:
Postbezorger, dat word ik echt nooit van mijn leven. Je moet je helemaal het schompes werken voor een hongerloontje. Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:17 schreef JustJunior het volgende:
Ben sinds kort ook postbezorgerNobel beroep is het.
verkapte tvp
Ja precies, is het niet zo dat er nu maximaal drie partijen huis aan huis PER JAAR op zaterdag bezorgd mogen worden? Wie weet hoe dat zit?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:06 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Eerst wilde ze de zaterdag vrijhouden van HAH, maar daar komt ook heel snel verandering in zo te zien.
Gamma en ...?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, we verdienen weer eens wat extra's zullen we maar denken. Wel twee soorten HAH, daar wordt je ook niet vrolijk van.
* Yeahinho heeft al maanden geen vaste wijk meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
Als we nu eens een lijst maken met alle FOK!-TPG'ers en hun vaste wijken/diensten. Ik begin wel.
* FlyingFox: 5051 L
*
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |