Hebben ze die nieuwe schoudertassen als ingevoerd? Je weet wel, die half ronde plastic dingen waar je volgens mij met alle wil van de wereld niet eens 2 bundels in kwijt kunt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:18 schreef Fugie het volgende:
zonder schoudertas zou ik echt 2x zo sloom zijnIk tief echt alles in die tas en loop dan lekker grote rondjes
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben ze die nieuwe schoudertassen als ingevoerd? Je weet wel, die half ronde plastic dingen waar je volgens mij met alle wil van de wereld niet eens 2 bundels in kwijt kunt.
Dat is wel super ja. Volstouwen met HAH en bundels en maar rondjes lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
echt heerlijk, ik zit toch in een rustige wijk waar ik me neit druk hoef te maken over diefstal enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is wel super ja. Volstouwen met HAH en bundels en maar rondjes lopenMaar mijn diensten zijn daar niet voor gemaakt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:48 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag de mijne gehad, iemand die een pakje niet wou aannemen voor een marokaans/turks gezin, want hij vertrouwde ze niet en stel dat er nou een bom in zat, en het probleem is dat ik vrees dat ie het serieus meende
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de wegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef texelonia het volgende:
Ik bel meestal niet bij de buren aan eigenlijk, geen zin in...
Heb wel een keer gehad dat iemand haar eigen pakje niet wilde aannemen?Ze liep blijkbaar liever helemaal naar het postkantoor, dan 1 trap naar beneden
Oh wij hoeven de pakjes nog maar één keer aan te bieden, dus dat scheelt. En ik heb geen zin om bij de halve straat aan te bellen en dan nog een briefje te moeten schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer altijd zoveel mogelijk te slijten, dat wat ik op de eerste dag niet kwijtraak zit me de dag daarop alsnog in de weg, een pakje van honder buren briefjes heeft meestal een relatief kort leven bij mij
![]()
'k schrijf altijd gewoon het briefje waarmee ze 'm kunnen ophalen... Dan de buren afbellen (aan beide kanten één buur...) en als ik 'm daar kwijt kan, streep ik wat op het briefje en vermeld ik dat ik het bij hun buren op nummer zoveel heb achtergelaten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal ga ik ook zoveel mogelijk buren af, maar dan doe ik nooit een briefje in de bus... Had vandaag trouwens 9 pakjes, 6 in de 1ste, 3 in de 2e, en alles kwijt![]()
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar (voor de bewoners) voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Da's echt een doodzondequote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik liep post bij m'n ouders in de buurt. Als ik klaar was even koffie drinken en met de auto even op en neer naar kantoor om overgebleven pakjes kwijt te rakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:33 schreef jeloo het volgende:
[..]
Als zaterdagmedewerker zal je dat echt een rotzorg wezen
en er is altijd wel iemand die met een aangetekende terug naar
kantoor moet dus die neemt ook mooi de overgebleven
pakketjes mee
Ook leuk als jij daar op aangesproken wordt terwijl het weer zo'n fijne TNT-chauffeur was die weer eens te lui was een kennisgeving uit te schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's echt een doodzonde
Zijn ook nogal klachten over. Pakjes die open en bloot voor de deur worden achtergelaten...
niet lullig bedoelt, maar wat jordy al schrijft, dat is echt hoe laten we het zeggen, not done, stel je voor dat je zelf een digicam ofzo hebt besteld en de aardige postbode laat het zichtbaar voor de deur achter, ik zou er niet vrolijk van worden ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het van die zendingen zijn die te groot zijn voor een te kleine brievenbus (dus geen echte pakketjes) wil ik ze ook nog wel s zichtbaar voor de deur neerzetten (wel eerst ff aanbellen dan), anders blijf je bezig
Ik heb er één moedwillig gesloopt. Hup die scheiding eruit, dan past er meer in...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb gelukkig nog een oude, ik heb er ook al 1 gesloopt door hem te overladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |