Toen ik doorhad dat het zou gebeuren, heb ik zoveel mogelijk geprobeerd 'me in te houden' om niet te wanhopig over te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gefeliciteerd, wat hebben jullie allemaal gedaan in bed?
Hehehehe...nee...quote:
Jah hoor, chanteerd je vrouw je met sex om je toch maar te doen blijven;quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Vergeet het maar om te denken dat een goeie beurt je huwelijk kan redden
Het is leuk meegenomen, maar een goed gesprek zal meer helpen, en je bent goed met je tong?
Toon dat ook eens met praten
Waar lees jij dat van chantage?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:29 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Jah hoor, chanteerd je vrouw je met sex om je toch maar te doen blijven;
moet je ineens voor een goed gesprek aanschuiven![]()
En anders kun je nog altijd een afscheidswip claimen komt het toch tot een scheiding!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:15 schreef fiat126 het volgende:
En het was geweldig!
Ik bedoel, mijn vrouw en ik willen uit elkaar gaan voor een tijdje, om elkaar eens opnieuw te leren kennen.
Scheiden vinden we (nog) niet een optie, maar echt geweldig gaat het al een/twee jaar niet meer...
En dan nu ineens dit!
Dit maakt het dus (voor mij) niet makkelijker om weg te gaan...
![]()
Offtopic: zijn er ineens zoveel nieuwe smilies?
Nope, ik weet dat we echt wel uit elkaar gaan, maar soms kunnen dingen raar lopen blijkt maar weer eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Vergeet het maar om te denken dat een goeie beurt je huwelijk kan redden
Het is leuk meegenomen, maar een goed gesprek zal meer helpen, en je bent goed met je tong?
Toon dat ook eens met praten
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:32 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd een afscheidswip claimen komt het toch tot een scheiding!![]()
5maanden geen sex................jij moet er dan wel een heuse 'liefdesrelatie' opna gehouden hebben met je linkerhand,want zolang kan NIEMAND zonder!![]()
Lust blijkt heel wat anders zijn te zijn liefde blijkt maar weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:33 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat we echt wel uit elkaar gaan, maar soms kunnen dingen raar lopen blijkt maar weer eens.![]()
Ja, maar na dat we 'klaar' waren wilde ze dat ik haar vasthieldquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lust blijkt heel wat anders zijn te zijn liefde blijkt maar weer
Zo te horen zit je in een verwarrende en moeilijke/pijnlijke periode/fase in je leven nu,is het niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:33 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat we echt wel uit elkaar gaan, maar soms kunnen dingen raar lopen blijkt maar weer eens.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:36 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ja, maar na dat we 'klaar' waren wilde ze dat ik haar vasthield![]()
Stomme vrouwen...
Is moeilijk, van de 8 jaar dat we bij elkaar zijn zijn we 6 jaar getrouwd...geef je niet zomaar op weetje...quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:37 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Zo te horen zit je in een verwarrende en moeilijke/pijnlijke periode in je leven nu,is het niet?
Wens je succes en sterkte toe...........meen ik serieus!
Tip;laat je hoofd niet door haar op hol brengen want dan wordt er misbruik van je gemaakt,iets waar vrouwen(in beide gevallen) goed in zijn.......
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
Hoe kan je zo een geweldige sex hebben als je niet met haar verder wilt
Bij mij is sex zonder een gevoel van houden van namelijk ondenkbaar.
Wat dan? Jij wilde je meteen uit de voeten maken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:36 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ja, maar na dat we 'klaar' waren wilde ze dat ik haar vasthield![]()
Stomme vrouwen...
Ik zou denk ik na 5 maanden ook al snel tevreden zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben niet stom
Ff vraagje
zijn leuter onderweg ff tegen de deurpost afkloppen en snel de auto in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat dan? Jij wilde je meteen uit de voeten maken?
Geval van als ik mijn zak maar kan legenquote:
Lezen:quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben niet stom
Ff vraagje
We houden nog wel van elkaar, maar het gaat gewoon niet goed nu en scheiden is zo definitief weet je...quote:Ik bedoel, mijn vrouw en ik willen uit elkaar gaan voor een tijdje, om elkaar eens opnieuw te leren kennen.
Scheiden vinden we (nog) niet een optie, maar echt geweldig gaat het al een/twee jaar niet meer...
nee geval van vrouwen die gewoon onbezorgd willen klaarkomen, zonder al die liefde enzo de hele fucking tijd...quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geval van als ik mijn zak maar kan legen
Nee, achter zijn computer om deze memorabele gebeurtenis met ons te delenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn leuter onderweg ff tegen de deurpost afkloppen en snel de auto in.
Zo kan je het ook zien jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou denk ik na 5 maanden ook al snel tevreden zijn
Die bewering klopt niet helemaal als ik het zeggen mag.........quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben niet stom
Ff vraagje
dus zijn vrouw even aan de deurpost afkloppen en haar dan snel de auto insturen, zodat ie ons op de hoogte kan brengen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, achter zijn computer om deze memorabele gebeurtenis met ons te delen
Seks met je ex is de beste seks btwquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben niet stom
Ff vraagje
Je kunt toch ook gewoon met je ex(en) naar bed?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:42 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Die bewering klopt niet helemaal als ik het zeggen mag.........
Soms is het gevoel voor elkaar dood,overleden of weg,maar ben je op fysiek gebied tot nog sexueel actief/close met elkaar.
Kwestie van afreageren,vorm van omgaan met de situatie en bijbehorende stress,gewoonte.......of misschien wel alleen maar lust,wie zal het zeggen.
Wat ik ermee wil zeggen;sex en gevoelens KUNNEN samen gaan maar dat is LANG niet altijd het geval denk ik............![]()
Je houdt van haar, maar haar even vasthouden is te veel moeite?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:42 schreef fiat126 het volgende:
We houden nog wel van elkaar, maar het gaat gewoon niet goed nu en scheiden is zo definitief weet je...
Als je het niet wil lezen klik dan niet op de link en bemoei je er niet meequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, achter zijn computer om deze memorabele gebeurtenis met ons te delen
Voor dergelijke details verzoek ik je je tot de TS te wendenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus zijn vrouw even aan de deurpost afkloppen en haar dan snel de auto insturen, zodat ie ons op de hoogte kan brengen?
Zeker ja,why not he!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:44 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon met je ex(en) naar bed?![]()
![]()
Als jij niet wilt dat mensen zich met jouw seksleven bemoeien, moet je het niet op een openbaar forum plaatsen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:45 schreef fiat126 het volgende:
Als je het niet wil lezen klik dan niet op de link en bemoei je er niet mee![]()
Neequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:44 schreef cultheld het volgende:
Hoe lang duurde het: 5 minuten?
Jij klaagt ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]![]()
Als jij niet wilt dat mensen zich met jouw seksleven bemoeien, moet je het niet op een openbaar forum plaatsen.
Klopt,maar dat wil NIET zeggen dat je niet normaal kan reageren...........toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als jij niet wilt dat mensen zich met jouw seksleven bemoeien, moet je het niet op een openbaar forum plaatsen.
Huh? Waar klaag ik dan en waarover?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:46 schreef fiat126 het volgende:
Jij klaagt ik niet
dubbelle ontkenningenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:47 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Klopt,maar dat wil NIET zeggen dat je niet normaal kan reageren...........toch?![]()
Ik klaag niet, ik zet alleen de feiten even op een rij. Ik heb er nergens een waarde-oordeel aan verbonden hoorquote:
Het is al laat,je weet wel wat ik bedoel hahahaha.quote:
Zal wel een hele erge zijn als het met dubbel 'L' is.quote:
Dank jequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:47 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Klopt,maar dat wil NIET zeggen dat je niet normaal kan reageren...........toch?![]()
Ja hoor, maar dat is toch echt aan je eigen belabberde partnerkeus te wijten danquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kun jij je het je voorstellen dat ik daar niet eens aan wil denken?
Nee, of het moeten allemaal 1 voor 1 horken zijn, wat ik me in jouw geval weer wel kan voorstellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kun jij je het je voorstellen dat ik daar niet eens aan wil denken?
Ga me nou niet vertellen dat je hoogsensitief bent hequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk en voel misschien toch anders dan de doorsnee mens
Heej die snap ik niet helamaal...quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk en voel misschien toch anders dan de doorsnee mens
Bij mij gaan sex en wat voor iemand voelen samen, is de liefde dood dan kan ik met die persoon geen sex hebben.
En fiat 126, je zei daarnet dat jullie toch wel uit elkaar zullen gaan en later beweer je weer wat je in je OP zei
Wat is nu waar en wat niet
Wat zijn we weer vriendelijk vannachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee, of het moeten allemaal 1 voor 1 horken zijn, wat ik me in jouw geval weer wel kan voorstellen.![]()
Hij 'scoort' anders goed met dit topic.........quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef LaZZ het volgende:
@TS
Goedzo kerel, zo hoort 't. Wel kansloos overigens dat je het vervolgens op een forum met iedereen gaat delen.
Dat staaft de uitspraak "de mensen met een slecht seksleven praten er het meeste over" maar weer eens.
Ik zat er ook aan te denken, wilde er alweer flamend op reageren. Maar ik dacht, nee laat maar, deze discussie ga ik achter me laten. Ga JIJ er op reageren!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je hoogsensitief bent he
Jammer dat mensen het verschil niet kennen tussen de realist spelen en de klootzak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:53 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat zijn we weer vriendelijk vannacht![]()
Auw!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef LaZZ het volgende:
@TS
Goedzo kerel, zo hoort 't. Wel kansloos overigens dat je het vervolgens op een forum met iedereen gaat delen.
Dat staaft de uitspraak "de mensen met een slecht seksleven praten er het meeste over" maar weer eens.
32quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:54 schreef Scuderia_Mark het volgende:
@TS;
Hoe oud zijn jullie................als ik vragen mag?
Ik denk niet dat het door het woordje 'sex' komt, maar meer door de suffe context waarin het geplaatst is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:53 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ach ja,zolang het woordje sex er in voorkomt kan het snel gaan met zo'n topic!
Ik denk daarom ook eerder dat z'n achterliggende gedachte meer was om over z'n probleem te praten. Maja, zo zijn mannen, eromheen lullen en over seks beginnen. Zelfs op een forum.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:53 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Hij 'scoort' anders goed met dit topic.........
Ach ja,zolang het woordje sex er in voorkomt kan het snel gaan met zo'n topic!
Snap trouwens de TS heel goed,kan hij anoniem ff zijn 'ei' kwijt,niks mis mee toch?![]()
Nounounou, het was anders prima sex hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het door het woordje 'sex' komt, maar meer door de suffe context waarin het geplaatst is.
Deze opmerking?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:52 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Heej die snap ik niet helamaal...
Ik heb alleen gezegd dat het niet makkelijker wordt om weg te gaan in de OP.
Niet zo bedoeld hoor.quote:
Leeftijdsgenoot dus,dammmmmmmmm.quote:
Toch lastig dat de aanleiding dan 5 maanden op zich laat wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook eerder dat z'n achterliggende gedachte meer was om over z'n probleem te praten. Maja, zo zijn mannen, eromheen lullen en over seks beginnen. Zelfs op een forum.!
![]()
Maar kennelijk niet goed genoeg om haar daarna nog even vast te houden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef fiat126 het volgende:
Nounounou, het was anders prima sex hoor![]()
Wou jij beweren dat 5 maanden geen seks dan geen probleem isquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook eerder dat z'n achterliggende gedachte meer was om over z'n probleem te praten. Maja, zo zijn mannen, eromheen lullen en over seks beginnen. Zelfs op een forum.!
![]()
hahaha,sterk !quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nounounou, het was anders prima sex hoor![]()
Precies, anderzins begrijp ik het wel. Anders komt het weer zo softy over. Nu kan je in ieder geval ook over seks lullen in R&P. Begrijp je? Goeie openingszin enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Toch lastig dat de aanleiding dan 5 maanden op zich laat wachten![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet goed genoeg om haar daarna nog even vast te houden?
Ik als celibataire man kan dat inderdaad goed verkroppen, hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat 5 maanden geen seks dan geen probleem is![]()
Niet bedoeld, wel gezegd...dat is een klassiek probleem van vrouwen...wat bij jij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Niet zo bedoeld hoor.
Ik snap alleen niet waarom je dat met iedereen zou moeten delen.
Bel voortaan gewoon een maat op en zeg. Dude, van al die andere keren eh, de afgelopen weken, dat ik zei dat ik zulke geweldige seks had. Dat was niet waar. Maar dit keer, gast, i'm exhausted. Wooooh.![]()
5 maanden? Dan loop ik tegen de muren opquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik als celibataire man kan dat inderdaad goed verkroppen, hoezo?
*herkentquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
5 maanden? Dan loop ik tegen de muren op
En het probleem is dat ik nog man ben ook. Nu insinueer je dus dat ik homo ben. Vast niet zo bedoeld maar wel gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:59 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Niet bedoeld, wel gezegd...dat is een klassiek probleem van vrouwen...wat bij jij?![]()
Nergens last van. Elke dag een uurtje mediteren doet wonderen. Overigens, als je een keer een tijdje droogstaat kunnen we wel wat afspreken. Gaan we samen mediteren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
5 maanden? Dan loop ik tegen de muren op
Wil jij met mij naar bed? Je moet het alleen beter doen dan mijn vrouw...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En het probleem is dat ik nog man ben ook. Nu insinueer je dus dat ik homo ben. Vast niet zo bedoeld maar wel gezegd.
Samengevat betekent dat weer dat jij ook homo bent.
Zie hier wat het probleem is in je relatie!![]()
JE BENT GEWOON GAY
Hahaha,daarom ben jij zeker vrijgezel he........ !?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En het probleem is dat ik nog man ben ook. Nu insinueer je dus dat ik homo ben. Vast niet zo bedoeld maar wel gezegd.
Samengevat betekent dat weer dat jij ook homo bent.
Zie hier wat het probleem is in je relatie!![]()
JE BENT GEWOON GAY
Ik heb na 5 maanden genoeg gemediteerd, geloof me en vanavond was, hoe onverwacht ook, erg prettig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nergens last van. Elke dag een uurtje mediteren doet wonderen. Overigens, als je een keer een tijdje droogstaat kunnen we wel wat afspreken. Gaan we samen mediteren.![]()
Zeg. Blijven we de romanticus uithangen?quote:
Ik sta nooit een tijdje droog. En mediteren, tja het is niet hetzelfde LaZZquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nergens last van. Elke dag een uurtje mediteren doet wonderen. Overigens, als je een keer een tijdje droogstaat kunnen we wel wat afspreken. Gaan we samen mediteren.![]()
Oh god, je wilt een bevestiging dat ik vrij ben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Hahaha,daarom ben jij zeker vrijgezel he........ !?!![]()
Wellicht frequenterquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Wil jij met mij naar bed? Je moet het alleen beter doen dan mijn vrouw...![]()
Er zijn verschillende soorten van mediteren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik sta nooit een tijdje droog. En mediteren, tja het is niet hetzelfde LaZZ
Bullquote:
Vraagje;Zij gaf je dus een 'go' /goenlicht,ze zei dat je weer mocht?(wil het ff goed begrijpen namelijk!).quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:05 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ik heb na 5 maanden genoeg gemediteerd, geloof me en vanavond was, hoe onverwacht ook, erg prettig.
tijdje terug moesten de spinnewebben nog verwijderd worden...quote:
Masturberen is toch niet hetzelfde als zinderende passie tussen twee personenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull
Als je zak vol zit is trekken nog altijd een goeie optie, en een vrouw kan ook zat manieren bedenken om klaar te komen.
Hier knap ik dus op af. Vrouwen die de te gevoelige vrouw gaan uithangen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull
Als je zak vol zit is trekken nog altijd een goeie optie, en een vrouw kan ook zat manieren bedenken om klaar te komen.
Maar zoals jij vermeldde dat je je toekomstige ex van boven tot onder met je tong bewerkt zet mij aan het denken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:05 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Zeg. Blijven we de romanticus uithangen?
Ze hebben gewoon lekker geneukt.
![]()
mediteren - penitreren...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik sta nooit een tijdje droog. En mediteren, tja het is niet hetzelfde LaZZ
Ja, een tweetal maanden gebeurt nog wel eens, maar zeker geen 5quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tijdje terug moesten de spinnewebben nog verwijderd worden...dit zijn niet mijn woorden.
Heej! Niet mopperen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb net mijn voorlaatste post hier geplaatst.
Dit is dus mijn laatste.
Ciao
Nee natuurlijk niet, maar sex om de sex begrijp ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Masturberen is toch niet hetzelfde als zinderende passie tussen twee personen![]()
Inderdaad ja. Ik dacht meer aan het verband dat je er ook uit bevrediging uit kunt halen door verschillende standjes aan te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:09 schreef fiat126 het volgende:
[..]
mediteren - penitreren...
hmmm. het begint flauw te worden...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:07 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Vraagje;Zij gaf je dus een 'go' /goenlicht,ze zei dat je weer mocht?(wil het ff goed begrijpen namelijk!).
Call me strange, maar sex zonder een bepaald gevoel voor die andere persoon zal bij mij never gaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hier knap ik dus op af. Vrouwen die de te gevoelige vrouw gaan uithangen.
Seks en liefde zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nog steeds niet.
Het was geen sex om de sex.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar sex om de sex begrijp ik niet
Nu echt weg uit dit topic.
Denk ik
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Die ouderwetse romantiek dat je eerst verliefd moet zijn is onzinnig, achterhaald, niet van deze tijd en klopt niet met hoe wij inelkaar zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu echt weg uit dit topic.
Denk ik
Nou vooruit schat, ik ben vandaag mild gestemd, klim er maar op!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..], nou dat zal lekkere seks geweest zijn dan, stel dat het echt zó gegaan is
Dan moet je andere vrouwen zoekenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:12 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Opvallend dat het ALTIJD de vrouwen zijn die bepalen waar,wanneer en hoe er gesext wordt,dammmmmmm!![]()
She devils...................![]()
maar dat is toch prima schatje, respectquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Call me strange, maar sex zonder een bepaald gevoel voor die andere persoon zal bij mij never gaan
Dus je bedoelt dat je die persoon eerst moet kennen? Of kan het ook dat je iemand tegenkomt in de kroeg, het klikt leuk, hij is leuk, hij is lief, knap, mooi, gezellig en je bent gelijk verliefd dus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Call me strange, maar sex zonder een bepaald gevoel voor die andere persoon zal bij mij never gaan
Ach kul, vrijwel alle vrouwen slikken de pil dus op nakomelingen hoef je niet te rekenen. Zou je denk ik ook wel even raar staan kijken als al je exen voor de deur staan om je kinderen te showenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Die ouderwetse romantiek dat je eerst verliefd moet zijn is onzinnig, achterhaald, niet van deze tijd en klopt niet met hoe wij inelkaar zitten.
Immers: vrouwen zijn 9 maanden zwanger. Maar worden niet elke keer zwanger. Mannen kunnen elke dag vruchtbaar zaad produceren. Ze doen er meestal een paar maal over om een vrouw te bevruchten. Mannen kunnen dus in die 9 maanden met een beetje mazzel 150 kinderen verwekken. Moeten ze dan bij 1 vrouw blijven terwijl er zoveel meer potentie is?
Hehe, dus er was toch een beetje het gevoel van elkaar lief vinden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:12 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Het was geen sex om de sex.
Denk ik...
Dat is wat ik eigenlijk in de OP kwijt wilde...
Nee, het was seks met je ex.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:12 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Het was geen sex om de sex.
Denk ik...
Dat is wat ik eigenlijk in de OP kwijt wilde...
Jahahaha,nee dat gaat niet op zo!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan moet je andere vrouwen zoeken
Zou wat wezen. Vraag me af hoe ik dat ga fixen in die 24 m2 alhier.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach kul, vrijwel alle vrouwen slikken de pil dus op nakomelingen hoef je niet te rekenen. Zou je denk ik ook wel even raar staan kijken als al je exen voor de deur staan om je kinderen te showen
Nee, dus nog geen ex (lees de OP)...pleasequote:
Je kan wat voor iemand voelen en je kan wat voor iemand VOELEN als je begrijpt wat ik bedoel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hehe, dus er was toch een beetje het gevoel van elkaar lief vinden?
Djeez, ik ben echt geen saint hoor als jullie dat soms mochten denken
Ik teken echt wel voor een goed potje sex, kan het alleen niet als ik niks voor diegene voel
in afrika....quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:16 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zou wat wezen. Vraag me af hoe ik dat ga fixen in die 24 m2 alhier.
Dan ben je blijkbaar niet boeiend genoeg voor je vriendinnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:16 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Jahahaha,nee dat gaat niet op zo!
TIG relaties gehad,maar ben je aantal jaren verder,wordt alles anders raar maar waar.
Boringgggggggggggggggggggggggg!![]()
quote:
Bijna-ex dan, maar dit kwam harder aan natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee, dus nog geen ex (lees de OP)...please
Precies, en dat blijf je houden denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:16 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Jahahaha,nee dat gaat niet op zo!
TIG relaties gehad,maar ben je aantal jaren verder,wordt alles anders raar maar waar.
Boringgggggggggggggggggggggggg!![]()
Misschien is het wel leuk om morgenvroeg weer eens samen te ontbijten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee, dus nog geen ex (lees de OP)...please
Er zullen er zat zijn die daar meteen aan toegevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat je die persoon eerst moet kennen? Of kan het ook dat je iemand tegenkomt in de kroeg, het klikt leuk, hij is leuk, hij is lief, knap, mooi, gezellig en je bent gelijk verliefd dus.
Dan kan 't wel?
Hmm, geef me dan maar Zuid-Amerika. Wil ik er daar nog wel een paar bijmaken ook. Wat een dames...quote:
Mmm...kweenie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Bijna-ex dan, maar dit kwam harder aan natuurlijk.![]()
Sterk maar............nee,het probleem is eerder andersom;ze kunnen MIJ niet bijbenen,ik ervaar iemand na de nodige neukpartijen als knap saai.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar niet boeiend genoeg voor je vriendinnen
Heb je ook helemaal gelijk, zelfs een vrouw waarvan ik weet dat ze de 1 na de ander heeft wil ik minder graag neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er zullen er zat zijn die daar meteen aan toegeven
Ik wil en kan het pas als ik ECHT iets voor iemand voel.
Kan me trouwens niet voorstellen dat mannen vallen voor meiden die het met jan en alleman doen
Okay, voor alleen de sex wel, maar niet voor een serieuze relatie.
pompvlees eerste klasse.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, geef me dan maar Zuid-Amerika. Wil ik er daar nog wel een paar bijmaken ook. Wat een dames...![]()
![]()
![]()
't was 'hondjes'...ze redt zich vast wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:19 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om morgenvroeg weer eens samen te ontbijten.
Kijken of ze nog gewoon kan zitten![]()
Vertrouwen, verliefdheid en niet het idee dat je gebruikt wordquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Je kan wat voor iemand voelen en je kan wat voor iemand VOELEN als je begrijpt wat ik bedoel!
In welke mate moet jij voor iemand iets voelen/ervaren wil jij het op een sexen zetten samen?
Kinderen is een ander verhaal,wil alleen kinderen met een vrouw waar ik van hou!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef LaZZ het volgende:
En ik reken juist wel op nakomelingen, daarom is het tegenwoordig nog moeilijker geworden. Vrouwen slikken nu ook nog de pil, na de natuurlijke barrieres zijn er nu ook nog zgn. chemische barrieres. En dan maar "voordevrouworganisaties" oprichten HEH?!!!
De mannen hebben het hier moeilijk.
herkenbaar....quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vertrouwen, verliefdheid en niet het idee dat je gebruikt word
Lees aub de OP...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk, zelfs een vrouw waarvan ik weet dat ze de 1 na de ander heeft wil ik minder graag neuken.
En zeker voor een serieuze relatie, hoe hypocriet ook, wil ik geen vrouw die zich de afgelopen jaren lam rond de kerk heeft geneukt.
Gast, neem het niet te serieus. Even een serieuze bijdrage van mijn kant dan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:20 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Mmm...kweenie...![]()
*gaat harder twijfelen
Daar kan ik me in vinden................wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
mensen die gewoon ff neuken gebruiken elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu leef ik naar die norm, ik neuk niet met jan en alleman en dan ben ik toch degene die hier moeilijk blijkt te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk, zelfs een vrouw waarvan ik weet dat ze de 1 na de ander heeft wil ik minder graag neuken.
En zeker voor een serieuze relatie, hoe hypocriet ook, wil ik geen vrouw die zich de afgelopen jaren lam rond de kerk heeft geneukt.
En het is een vergissing om te denken dat dit harteloos of niet teder zou gaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensen die gewoon ff neuken gebruiken elkaar.
Precies, gast, serieus, dat zijn toch de perfecte vormen? Volgens mij zijn die vrouwen daarvoor gemaakt. En zijn Europeanen voor de nakomelingen. Maargoed, dat is mijn beperkte kijk op hoe de wereld inelkaarzit.quote:
Jij bent al verliefd op mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden................wanneer spreken we af?![]()
![]()
![]()
respect toch voor jou. je inlevingsgevoel naar mensen die niet zoals jij denken, daar schort het aan denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu leef ik naar die norm, ik neuk niet met jan en alleman en dan ben ik toch degene die hier moeilijk blijkt te doen
Nee, ik snap het wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, neem het niet te serieus. Even een serieuze bijdrage van mijn kant dan.
Ga vooral door met die seks, is juist goed voor je relatie. Verder veel succes (wilde hier serieus weer seks typen) met je relatie en stiekem maar hopen dat het toch nog goedkomt natuurlijk. En anders, genoeg vissen in de zee. Of mosseltjes, net hoe je het wilt bekijken.
![]()
Neehoor, dat zeg ik niet. Maar om het gelijk zou te romanticiseren vind ik zo overdrijven. Tering, af en toe als ik met jou praat lijkt het wel alsof ik ruzie heb zoals in een relatie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu leef ik naar die norm, ik neuk niet met jan en alleman en dan ben ik toch degene die hier moeilijk blijkt te doen
Maar hou haar qua gevoel een beetje 'af' als ik je een tip mag geven!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, neem het niet te serieus. Even een serieuze bijdrage van mijn kant dan.
Ga vooral door met die seks, is juist goed voor je relatie. Verder veel succes (wilde hier serieus weer seks typen) met je relatie en stiekem maar hopen dat het toch nog goedkomt natuurlijk. En anders, genoeg vissen in de zee. Of mosseltjes, net hoe je het wilt bekijken.
![]()
al dat moeilijke gedoe over wel of niet neuken...is het dan allemaal zo'n big fucking deal, of zijn die mensen gewoon onzeker?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:24 schreef TopStyle het volgende:
[..]
En het is een vergissing om te denken dat dit harteloos of niet teder zou gaan![]()
.
Precies, te weinig seks kan ook voor spanningen zorgen. Maar wat is het fundamentele probleem dan in je relatie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:26 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel...
Maar stiekem ga je na een partij goed neuken wel twijfelen...
Maar het blijft de bedoeling om uit elkaar te gaan...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Neehoor, dat zeg ik niet. Maar om het gelijk zou te romanticiseren vind ik zo overdrijven. Tering, af en toe als ik met jou praat lijkt het wel alsof ik ruzie heb zoals in een relatie.![]()
Ja, ik wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al dat moeilijke gedoe over wel of niet neuken...is het dan allemaal zo'n big fucking deal, of zijn die mensen gewoon onzeker?
Inderdaad, waar gaat het nou eenmaal om? Even elkaar bevredigen, beiden een goed gevoel. Volgende dag weer vergeten en weer een ander.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al dat moeilijke gedoe over wel of niet neuken...is het dan allemaal zo'n big fucking deal, of zijn die mensen gewoon onzeker?
Misschien is mijn inlevingsgevoel juist wel te groot.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
respect toch voor jou. je inlevingsgevoel naar mensen die niet zoals jij denken, daar schort het aan denk ik.
Het gaat toch om mijn topic?quote:
Goed plan, maar m'n bed kan het niet aan als ik er langer dan 6 uur op lig.quote:
Heb je wat tegen negers ofzo? Dat je mij heel de tijd loopt te bashen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:29 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Het gaat toch om mijn topic?
Boeit dat niet, ga dan weg aub![]()
Ik ben 6 jaar getrouwd...quote:
Er is een optie op Fok! om mijn posts niet meer te hoeven zien hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Neehoor, dat zeg ik niet. Maar om het gelijk zou te romanticiseren vind ik zo overdrijven. Tering, af en toe als ik met jou praat lijkt het wel alsof ik ruzie heb zoals in een relatie.![]()
vrouwen gebruiken mannen en mannen vrouwen even hard, dus je kan het tegen elkaar wegstrepen en gewoon gaan voor je vaderland! we leven niet meer in het tijdperk van aletta jacobs...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien is mijn inlevingsgevoel juist wel te groot.
Meiden laten zich namelijk vaak gebruiken omdat ze denken dat als ze dat niet toelaten niet van deze tijd zijn
Ik denk altijd: Willen mannen een hoer als vrouw of iemand die sex heeft met een man uit liefde/verliefdheid?
Ik ga duidelijk voor de laatste optie;uit liefde en/of verliefdheid,echt wel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meiden laten zich namelijk vaak gebruiken omdat ze denken dat als ze dat niet toelaten niet van deze tijd zijn
Ik denk altijd: Willen mannen een hoer als vrouw of iemand die sex heeft met een man uit liefde/verliefdheid?
ja onzekerheid is kut, maar nu weet je dat je onzeker wordt door bepaalde handelingen, wees en vent en neuk haar dan niet meer.quote:
Het punt is; je denkt gewoon teveel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
en zo is het. Je doet je naam eer aan. zoalshetis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen gebruiken mannen en mannen vrouwen even hard, dus je kan het tegen elkaar wegstrepen en gewoon gaan voor je vaderland! we leven niet meer in het tijdperk van aletta jacobs...![]()
Zout en korrel, neem daar 's wat van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is een optie op Fok! om mijn posts niet meer te hoeven zien hoor
Verder zal ik niet meer op jou reageren als dat je gelukkig maakt
Maar ik dacht hetzelfde anders.............quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar hier
Ben duidelijk anders in mijn denkwijze dan jullie
en dat maakt fok! zo ontzettend leuk! er zijn hordes die denken zoals jij, maar luister ook naar anderen die anders denken, zonder dat je het meteen als kritiek ziet. je hoeft niet 'besmet' te raken met het rondneukvirus als je er over discussiert.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar hier
Ben duidelijk anders in mijn denkwijze dan jullie
Jongens, LaZZ wil graag dat wijn weten dat hij een neger is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je wat tegen negers ofzo? Dat je mij heel de tijd loopt te bashen.![]()
En anders zijn er nog rubberen beschermhoezen he...............waar ik overigens niet perse een voorstander van ben maar goed........quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat maakt fok! zo ontzettend leuk! er zijn hordes die denken zoals jij, maar luister ook naar anderen die anders denken, zonder dat je het meteen als kritiek ziet. je hoeft niet 'besmet' te raken met het rondneukvirus als je er over discussiert.
Hoe kom je er nou weer bij dat ik een neger ben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jongens, LaZZ wil graag dat wijn weten dat hij een neger is.
Hierbij verklaar ik bij deze dat dit gegeven mij geen ruk interesseerd. Blank bruin rood...whatever...doe normaal aub.
Och als iemand graag in hokjes denkt en zich niet met anderen in wil laten dan is dat toch diens goed rechtquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat maakt fok! zo ontzettend leuk! er zijn hordes die denken zoals jij, maar luister ook naar anderen die anders denken, zonder dat je het meteen als kritiek ziet. je hoeft niet 'besmet' te raken met het rondneukvirus als je er over discussiert.
ik heb het niet over geslachtsbescherming, dat moet ieder voor zich weten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En anders zijn er nog rubberen beschermhoezen he...............waar ik overigens niet perse een voorstander van ben maar goed........![]()
Wat doe jij gefrustreerd zeg, en dát voor iemand die net geneukt heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef fiat126 het volgende:
Jongens, LaZZ wil graag dat wijn weten dat hij een neger is.
Hierbij verklaar ik bij deze dat dit gegeven mij geen ruk interesseerd. Blank bruin rood...whatever...doe normaal aub.
ik bedoelde het vriendelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Och als iemand graag in hokjes denkt en zich niet met anderen in wil laten dan is dat toch hun goed recht![]()
Liever niet, daarvoor "neem" ik wel wat risico.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En anders zijn er nog rubberen beschermhoezen he...............waar ik overigens niet perse een voorstander van ben maar goed........![]()
Er is ONZ (waar je gister ook al iets tegen me had)en er is een ander deel van Fok!quote:
Ik heb alleen maar na 5 maanden sex met mijn vrouw gehad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het forum ook zijn minder leuke kanten kent. Namelijk dat men ziet hoe je iets zegt en met welke toon etc. Zo krijg je dit soort misverstanden.quote:
Doe toch maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat heel Fok! alleen maar gelul is namelijk
zo gaat dat in discussies zeiksnor. ik heb al genoeg gezegd tegen je...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:38 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar na 5 maanden sex met mijn vrouw gehad!
Waar hebben we het nu eigenlijk over???
Jaah! Na vijf maanden weer voor het eesrt sex!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat ik een neger ben?
Dude...![]()
Ga aub weg of zo...quote:Heb je wat tegen negers ofzo? Dat je mij heel de tijd loopt te bashen.
en zo is het!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:39 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het forum ook zijn minder leuke kanten kent. Namelijk dat men ziet hoe je iets zegt en met welke toon etc. Zo krijg je dit soort misverstanden.![]()
Nu ik jou hier tegenkom weet ik opeens beterquote:
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is ONZ (waar je gister ook al iets tegen me had)en er is een ander deel van Fok!
Hier post ik normaal nooit en dacht dat het serieus was.
Kan me niet voorstellen dat heel Fok! alleen maar gelul is namelijk
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo gaat dat in discussies zeiksnor. ik heb al genoeg gezegd tegen je...
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo gaat dat in discussies zeiksnor. ik heb al genoeg gezegd tegen je...
Daarmee hoef ik toch niet te zeggen dat ik een neger ben?quote:
-2 voorspelbaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ik![]()
![]()
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ik![]()
![]()
Als het niet zo was zou ik het niet posten lijkt mequote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.
Anyways, again was het dus niet zo bedoelt. Toch zou ik nu graag willen weten wat ik dan precies had gezegd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het niet zo was zou ik het niet posten lijkt me
In ONZ kan ik het met een korreltje zout nemen, hier niet.
Je weet dat ik je mag dus kan ik er mee leven
Als klootzak ben je nu hier gewoon niet welkom (of waar dan ook wel...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.
Daar ben ik dus net me begonnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.![]()
TS heeft tenminste een 'sexmaatje', kan jij als vrijgezel niet zeggen ......quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.![]()
Trusten............quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben slapen
fiat 126 succes verder.
OK je bent dus GEEN neger...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Daarmee hoef ik toch niet te zeggen dat ik een neger ben?
Ik vroeg alleen of je wat tegen negers had. Vervolgens was mijn andere vraag.
DAT jij mij heel de tijd loopt te bashen.
Dat "DAT" moet je samen met jij "JIJ" zien in de toon van verbaasdheid, dan snap je 'm.
![]()
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:46 schreef LaZZ het volgende:
Ik ben natuurlijk geen klootzak, en dan nog iets. Een goed begin is het halve werk moet je weten fiat126. Opnieuw beginnen is dus misschien een aanrader.
Dank!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben slapen
fiat 126 succes verder.
Linkerhand? Come on, das voor mietjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
TS heeft tenminste een 'sexmaatje', kan jij als vrijgezel niet zeggen ......
Hey........je deurbel gaat................je linkerhand staat voor de deur voor een romantisch samenzijn met jou!
Moet je nu gaan...................wat jammer nu!![]()
![]()
![]()
Dat mag ie zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?
Dat jij je intelligentie eens gebruikt en begrijpt dat niet alles serieus bedoelt is, zeker niet op dit forum en zeker niet om kwart voor 4 's nachts.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef fiat126 het volgende:
[..]
OK je bent dus GEEN neger...
Je verwijt mij wel dat ik je daar mee dwars zit.
Wai WIL je nou?![]()
Of samen een parenclub bezoeken om de relatie wat op te leuken en te neuken.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?
Dus hij liegt!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meeste mannen vallen trouwens vrij snel in slaap als ze heerlijke seks hebben gehad![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meeste mannen vallen trouwens vrij snel in slaap als ze heerlijke seks hebben gehad![]()
had ik het tegen jou? pisvlekquote:
Terwijl ik 5jaar getrouwd ben.............natuurlijk,als jij het zegt!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Linkerhand? Come on, das voor mietjes.
Beetje jammer dat jouw leven daar beschreven staat in een notendop overigens.![]()
het is zowieso een grote kolder dit. maar dat maakt mijn sterke inhoudelijke discussie er niet minder om.quote:
Waarom jij niet dan?quote:
Lazz ga alsjeblieft weg...ik meen het.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:49 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat jij je intelligentie eens gebruikt en begrijpt dat niet alles serieus bedoelt is, zeker niet op dit forum en zeker niet om kwart voor 4 's nachts.
Van de stress om het na 5 maanden onverwachts weer eens te doenquote:
Dat bedoel ik. Waar haal jij die wijsheid vandaan dat jij weet hoe mijn leven inelkaar steekt? Sowieso 5 jaar getrouwd is vaak minimale seks met een minimale frequentie om maar eens wat in het rond te blazen zoals jij momenteel doet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:50 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Terwijl ik 5jaar getrouwd ben.............natuurlijk,als jij het zegt!![]()
Gast!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:52 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Lazz ga alsjeblieft weg...ik meen het.
Jij weet niets over mijn intelligentie...begin daar dan ook niet over en zoek een ander topic om je mee te bemoeien...echt ik meen het.
Lekker laten gaan en egeren die handel,hij trapt graag overal en tegen iedereen aan omdat hij zelf gefrustreerd is tot op het bot!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:52 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn intelligentie...begin daar dan ook niet over en zoek een ander topic om je mee te bemoeien...echt ik meen het.
En als Lazz niet weggaat, wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:52 schreef fiat126 het volgende:
Zeker, want je discussie is sterk, ik zie hem dan wel even niet, maar hij is sterk. En ik zal je bijstaan grote beer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is zowieso een grote kolder dit. maar dat maakt mijn sterke inhoudelijke discussie er niet minder om.
Ik ben Scuderia_Mark niet hoor...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waar haal jij die wijsheid vandaan dat jij weet hoe mijn leven inelkaar steekt? Sowieso 5 jaar getrouwd is vaak minimale seks met een minimale frequentie om maar eens wat in het rond te blazen zoals jij momenteel doet.
Nog heel ff terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waar haal jij die wijsheid vandaan dat jij weet hoe mijn leven inelkaar steekt? Sowieso 5 jaar getrouwd is vaak minimale seks met een minimale frequentie om maar eens wat in het rond te blazen zoals jij momenteel doet.
Eigenlijk moet ik toch stiekem lachen om jouw post. Ik begrijp dat je mij vergelijkt vanuit hetzelfde referentiekader als waar jij nu in inzit. Maargoed, ik ben dus student. Gebruik inderdaad af en toe overmatig alcohol. Heb al 2,5 jaar een vaste relatie, ja inderdaad, er is een tussenstop geweest, niet zonder reden, wel van genoten. En ze is nog lekker ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:54 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Lekker laten gaan en egeren die handel,hij trapt graag overal en tegen iedereen aan omdat hij zelf gefrustreerd is tot op het bot!
Zelf vermoed ik dat hij OF geen vrouw kan krijgen zonder er zwaar voor moeten te dokken,OF hij had ooit een meid/trolletje maar die ging er met zijn beste vriend vandoor!
Tja,alcohol maakt meer kapot dan je lief is,ask Lazz........![]()
Nog 1 reactie van mijn zijde op jouw zielig persoontje en dan negeer ik je lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:56 schreef BillGates het volgende:
maakt mij allemaal niet uit hoor, maar als ik je vrouw was en ik zou dit topic lezen dan zou ik op zijn minst beetje boos worden denk ik....
moet je niet overigens gewoon een beetje aan normaal naspel doen ofzo?
IK QUOTE JOU TOCH OOK NIET!quote:
Waarom zou ze boos worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:56 schreef BillGates het volgende:
maakt mij allemaal niet uit hoor, maar als ik je vrouw was en ik zou dit topic lezen dan zou ik op zijn minst beetje boos worden denk ik....
moet je niet overigens gewoon een beetje aan normaal naspel doen ofzo?
Wat ontzéttend kinds om over je seksleven te gaan opscheppenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:57 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Nog 1 reactie van mijn zijde op jouw zielig persoontje en dan negeer ik je lekker!
5jaar getrouwd,7 bij elkaar,en tenminste 5 x per week sex,soms halen we dat al op 1 dag,niet slecht dus voor zo'n lange relatie!(al wil ik maar 1 x per dag,liefst de hele dag hahaha).
En IK ben tenminste getrouwd,ik was interessant genoeg om uberhaubt mee te trouwen,kun jij niet zeggen wel......!
ik weet wel wat de vrouwtjes willen ;-)quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:57 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Waarom zou ze boos worden?
Ik ben zo blij, dat ik hat jullie allemaal laat weten hoe goed ik me voel!
Naspel is na 1.5 uur echt wel afgelopen...of ben jij een echte held?![]()
Hehehehequote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik weet wel wat de vrouwtjes willen ;-)
Nee, kan ik niet zeggen nee. Die leeftijd heb ik dan ook niet bereikt. En daar geniet ik zolang ook nog even van. Bedankt in ieder geval dat je me even hebt kunnen laten meegenieten hoe het is om een gefrustreerd getrouwd mannetje te zijn die op internet moet uitzetten hoe zijn seksleven inelkaar zit om zijn ego te redden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:57 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Nog 1 reactie van mijn zijde op jouw zielig persoontje en dan negeer ik je lekker!
5jaar getrouwd,7 bij elkaar,en tenminste 5 x per week sex,soms halen we dat al op 1 dag,niet slecht dus voor zo'n lange relatie!(al wil ik maar 1 x per dag,liefst de hele dag hahaha).
En IK ben tenminste getrouwd,ik was interessant genoeg om uberhaubt mee te trouwen,kun jij niet zeggen wel......!
Had ik het toch bij het juiste eind he,mensenkennis heet dat!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik toch stiekem lachen om jouw post. Ik begrijp dat je mij vergelijkt vanuit hetzelfde referentiekader als waar jij nu in inzit. Maargoed, ik ben dus student. Gebruik inderdaad af en toe overmatig alcohol. Heb al 2,5 jaar een vaste relatie, ja inderdaad, er is een tussenstop geweest, niet zonder reden, wel van genoten. En ze is nog lekker ook.
Tevens gaat mijn beste vriend er niet vandoor met mijn chick. Andersom overigens wel.
Baukel :-)))quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik weet wel wat de vrouwtjes willen ;-)
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat ontzéttend kinds om over je seksleven te gaan opscheppen
nee, niet baukel ;-)quote:
Volgens mij is begrijpend lezen niet jouw sterkste kant, anders had je kunnen zien dat je geen gelijk had. En och, fuck it, dat was in een ver verleden. Die gast die spreek ik nog nauwelijks en ach, we deelden haar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Had ik het toch bij het juiste eind he,mensenkennis heet dat!
Tja.............blijk je ook nog een 'dog' ook......lekkere 'vriend' ben jij..............
Ach,niks overdreven aan,kan ik het helpen dat ik een onverzadigbare sexdrive heb.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat ontzéttend kinds om over je seksleven te gaan opscheppen
Nope, maar i.t.t. jou kan ik het aantal malen in de afgelopen 5 maanden niet op 1 vinger tellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:01 schreef fiat126 het volgende:
Heej LaZZ heb jij nog geneukt vanavond?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nope, maar i.t.t. jou kan ik het aantal malen in de afgelopen 5 maanden niet op 1 vinger tellen.![]()
Daar kwets je mij niet mee, want deze ene keer was 1000000% gewoon goed...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nope, maar i.t.t. jou kan ik het aantal malen in de afgelopen 5 maanden niet op 1 vinger tellen.![]()
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Daar kwets je mij niet mee, want deze ene keer was 1000000% gewoon goed...
Je mag best zeggen dat je je enigszins gekwest voelde hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef fiat126 het volgende:
[..]
you wish......quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:06 schreef LaZZ het volgende:
Ok ok, ik geef toe, die was wel erg onder de gordel.
Dan snap ik die stress van je niet, dan val je toch juist heerlijk nagenietend in slaap?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef fiat126 het volgende:
Waarom doe jij het dan 5 maal in de week, slechte kwaliteit klaarblijkelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he!
Yep!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he!
Niet zeggen dan,want daar kickt deze verkapte sm'er op........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je je enigszins gekwest voelde hoor.
Het was misschien de laatste keer.......................quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan snap ik die stress van je niet, dan val je toch juist heerlijk nagenietend in slaap?!
Goede kwaliteit heb ik het over.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan 5 maal in de week, slechte kwaliteit klaarblijkelijk?![]()
Nou, als jij het bij haar net zo geweldig gedaan hebt als zij bij jou, dan wil ze morgen weer hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:09 schreef fiat126 het volgende:
Het was misschien de laatste keer.......................
Waarom zeg je dat nou, laat mij ook nog enigszins genieten op dit late tijdstip!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:08 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Niet zeggen dan,want daar kickt deze verkapte sm'er op........![]()
Dan is het nog altijd de voorlaatste wip geweest,je hebt de afscheidswip niet mee geteld,die vind plaats na tekenen scheidingspapieren........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:09 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Het was misschien de laatste keer.......................
Maak me gek...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, als jij het bij haar net zo geweldig gedaan hebt als zij bij jou, dan wil ze morgen weer hoor.
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:10 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Goede kwaliteit heb ik het over.......
Probeer haar eens uit had ik haast gezegd,wist je waar ik het over had........![]()
![]()
![]()
Nee, we gaan echt uit elkaar...wie weet voor hoe lang....................of altijd...quote:
Voel jij je 'betrapt' he,jahahaha.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, laat mij ook nog enigszins genieten op dit late tijdstip!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef fiat126 het volgende:
Maak me gek...
Wat noem je rijp?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.
Whehehe...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:12 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Voel jij je 'betrapt' he,jahahaha.![]()
![]()
![]()
Rijp...is wat mij betreft ervaring...denk ik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:13 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Wat noem je rijp?
Ik ben 32,zij is 28..........is ze dan rijp te noemen?
![]()
Hmm, laat maar, ik dacht getrouwd, dus minstens 35 ofzo. Tering, vroeg getrouwd dan gewoon. 28, dude, lekker man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:13 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Wat noem je rijp?
Ik ben 32,zij is 28..........is ze dan rijp te noemen?
![]()
Ondanks alles: dankjewelquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Whehehe...
Beetje jammer, moest er nog echt om lachen ook.![]()
Maargoed, ik kruip zometeen maar eens in m'n bedje denk ik. De groeten!![]()
En TS, kop op eh. Whehehehehehe.
Nerd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:16 schreef TopStyle het volgende:
He! Houd het een beetje stil hiero, zo kan ik niet slapen...
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Rijp...is wat mij betreft ervaring...denk ik...
Dus 28 kan alles zeggen, ik weet niet hoeveel 'mannen' zij gehad heeft...of 'bereden' heeft...weetje.
Nee het was geen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:16 schreef LaZZ het volgende:
Genieten ja, en vol nu vol ja? Vol...
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........![]()
![]()
![]()
Als je DAT maar weet,geldt voor beide gevallen..........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, laat maar, ik dacht getrouwd, dus minstens 35 ofzo. Tering, vroeg getrouwd dan gewoon. 28, dude, lekker man.![]()
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee het was geen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Trust
En zo...
En nummer zoveel die mijn uitlokkertje gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee het was geen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Trust
En zo...
brrr...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........![]()
![]()
![]()
Zie je...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:19 schreef TopStyle het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk Lazz, iedereen maakt die klotegrap
Mijn paal?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.![]()
Stel dat mijn piemel...zo lang is...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.![]()
O, dus dáárom was het al vijf maanden geleden. Je gebruikte te veel van dit soort vuige taal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:19 schreef fiat126 het volgende:
[..]
brrr...
'palen'
en
'teller'
daar scoor je dus geen vrouwen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |