Zout en korrel, neem daar 's wat van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is een optie op Fok! om mijn posts niet meer te hoeven zien hoor
Verder zal ik niet meer op jou reageren als dat je gelukkig maakt
Maar ik dacht hetzelfde anders.............quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar hier
Ben duidelijk anders in mijn denkwijze dan jullie
en dat maakt fok! zo ontzettend leuk! er zijn hordes die denken zoals jij, maar luister ook naar anderen die anders denken, zonder dat je het meteen als kritiek ziet. je hoeft niet 'besmet' te raken met het rondneukvirus als je er over discussiert.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar hier
Ben duidelijk anders in mijn denkwijze dan jullie
Jongens, LaZZ wil graag dat wijn weten dat hij een neger is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je wat tegen negers ofzo? Dat je mij heel de tijd loopt te bashen.![]()
En anders zijn er nog rubberen beschermhoezen he...............waar ik overigens niet perse een voorstander van ben maar goed........quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat maakt fok! zo ontzettend leuk! er zijn hordes die denken zoals jij, maar luister ook naar anderen die anders denken, zonder dat je het meteen als kritiek ziet. je hoeft niet 'besmet' te raken met het rondneukvirus als je er over discussiert.
Hoe kom je er nou weer bij dat ik een neger ben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jongens, LaZZ wil graag dat wijn weten dat hij een neger is.
Hierbij verklaar ik bij deze dat dit gegeven mij geen ruk interesseerd. Blank bruin rood...whatever...doe normaal aub.
Och als iemand graag in hokjes denkt en zich niet met anderen in wil laten dan is dat toch diens goed rechtquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat maakt fok! zo ontzettend leuk! er zijn hordes die denken zoals jij, maar luister ook naar anderen die anders denken, zonder dat je het meteen als kritiek ziet. je hoeft niet 'besmet' te raken met het rondneukvirus als je er over discussiert.
ik heb het niet over geslachtsbescherming, dat moet ieder voor zich weten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En anders zijn er nog rubberen beschermhoezen he...............waar ik overigens niet perse een voorstander van ben maar goed........![]()
Wat doe jij gefrustreerd zeg, en dát voor iemand die net geneukt heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef fiat126 het volgende:
Jongens, LaZZ wil graag dat wijn weten dat hij een neger is.
Hierbij verklaar ik bij deze dat dit gegeven mij geen ruk interesseerd. Blank bruin rood...whatever...doe normaal aub.
ik bedoelde het vriendelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Och als iemand graag in hokjes denkt en zich niet met anderen in wil laten dan is dat toch hun goed recht![]()
Liever niet, daarvoor "neem" ik wel wat risico.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En anders zijn er nog rubberen beschermhoezen he...............waar ik overigens niet perse een voorstander van ben maar goed........![]()
Er is ONZ (waar je gister ook al iets tegen me had)en er is een ander deel van Fok!quote:
Ik heb alleen maar na 5 maanden sex met mijn vrouw gehad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het forum ook zijn minder leuke kanten kent. Namelijk dat men ziet hoe je iets zegt en met welke toon etc. Zo krijg je dit soort misverstanden.quote:
Doe toch maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat heel Fok! alleen maar gelul is namelijk
zo gaat dat in discussies zeiksnor. ik heb al genoeg gezegd tegen je...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:38 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar na 5 maanden sex met mijn vrouw gehad!
Waar hebben we het nu eigenlijk over???
Jaah! Na vijf maanden weer voor het eesrt sex!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat ik een neger ben?
Dude...![]()
Ga aub weg of zo...quote:Heb je wat tegen negers ofzo? Dat je mij heel de tijd loopt te bashen.
en zo is het!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:39 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het forum ook zijn minder leuke kanten kent. Namelijk dat men ziet hoe je iets zegt en met welke toon etc. Zo krijg je dit soort misverstanden.![]()
Nu ik jou hier tegenkom weet ik opeens beterquote:
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is ONZ (waar je gister ook al iets tegen me had)en er is een ander deel van Fok!
Hier post ik normaal nooit en dacht dat het serieus was.
Kan me niet voorstellen dat heel Fok! alleen maar gelul is namelijk
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo gaat dat in discussies zeiksnor. ik heb al genoeg gezegd tegen je...
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo gaat dat in discussies zeiksnor. ik heb al genoeg gezegd tegen je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |