Daarmee hoef ik toch niet te zeggen dat ik een neger ben?quote:
-2 voorspelbaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ik![]()
![]()
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ik![]()
![]()
Als het niet zo was zou ik het niet posten lijkt mequote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.
Anyways, again was het dus niet zo bedoelt. Toch zou ik nu graag willen weten wat ik dan precies had gezegd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het niet zo was zou ik het niet posten lijkt me
In ONZ kan ik het met een korreltje zout nemen, hier niet.
Je weet dat ik je mag dus kan ik er mee leven
Als klootzak ben je nu hier gewoon niet welkom (of waar dan ook wel...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.
Daar ben ik dus net me begonnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.![]()
TS heeft tenminste een 'sexmaatje', kan jij als vrijgezel niet zeggen ......quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.![]()
Trusten............quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben slapen
fiat 126 succes verder.
OK je bent dus GEEN neger...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Daarmee hoef ik toch niet te zeggen dat ik een neger ben?
Ik vroeg alleen of je wat tegen negers had. Vervolgens was mijn andere vraag.
DAT jij mij heel de tijd loopt te bashen.
Dat "DAT" moet je samen met jij "JIJ" zien in de toon van verbaasdheid, dan snap je 'm.
![]()
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:46 schreef LaZZ het volgende:
Ik ben natuurlijk geen klootzak, en dan nog iets. Een goed begin is het halve werk moet je weten fiat126. Opnieuw beginnen is dus misschien een aanrader.
Dank!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben slapen
fiat 126 succes verder.
Linkerhand? Come on, das voor mietjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
TS heeft tenminste een 'sexmaatje', kan jij als vrijgezel niet zeggen ......
Hey........je deurbel gaat................je linkerhand staat voor de deur voor een romantisch samenzijn met jou!
Moet je nu gaan...................wat jammer nu!![]()
![]()
![]()
Dat mag ie zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?
Dat jij je intelligentie eens gebruikt en begrijpt dat niet alles serieus bedoelt is, zeker niet op dit forum en zeker niet om kwart voor 4 's nachts.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef fiat126 het volgende:
[..]
OK je bent dus GEEN neger...
Je verwijt mij wel dat ik je daar mee dwars zit.
Wai WIL je nou?![]()
Of samen een parenclub bezoeken om de relatie wat op te leuken en te neuken.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?
Dus hij liegt!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meeste mannen vallen trouwens vrij snel in slaap als ze heerlijke seks hebben gehad![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meeste mannen vallen trouwens vrij snel in slaap als ze heerlijke seks hebben gehad![]()
had ik het tegen jou? pisvlekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |