Daarmee hoef ik toch niet te zeggen dat ik een neger ben?quote:
-2 voorspelbaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ik![]()
![]()
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je blijft de vriendelijkheid zelve merk ik![]()
![]()
Als het niet zo was zou ik het niet posten lijkt mequote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.
Anyways, again was het dus niet zo bedoelt. Toch zou ik nu graag willen weten wat ik dan precies had gezegd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het niet zo was zou ik het niet posten lijkt me
In ONZ kan ik het met een korreltje zout nemen, hier niet.
Je weet dat ik je mag dus kan ik er mee leven
Als klootzak ben je nu hier gewoon niet welkom (of waar dan ook wel...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe... had ik gister wat tegen je in ONZ? Dat meen je toch niet hoop ik? Vooral dat je dat onthoud en ik niet. Daarom zeg ik, neem het met een korreltje zout dame. Jij bent de verkeerdste niet en ik ben af en toe een klootzak. Live with it, ik bedoel het goed.
Daar ben ik dus net me begonnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.![]()
TS heeft tenminste een 'sexmaatje', kan jij als vrijgezel niet zeggen ......quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je overigens wel gefrustreerd klinken waarde vriend. Toch maar wat meer neuken voortaan.![]()
Trusten............quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben slapen
fiat 126 succes verder.
OK je bent dus GEEN neger...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Daarmee hoef ik toch niet te zeggen dat ik een neger ben?
Ik vroeg alleen of je wat tegen negers had. Vervolgens was mijn andere vraag.
DAT jij mij heel de tijd loopt te bashen.
Dat "DAT" moet je samen met jij "JIJ" zien in de toon van verbaasdheid, dan snap je 'm.
![]()
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:46 schreef LaZZ het volgende:
Ik ben natuurlijk geen klootzak, en dan nog iets. Een goed begin is het halve werk moet je weten fiat126. Opnieuw beginnen is dus misschien een aanrader.
Dank!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben slapen
fiat 126 succes verder.
Linkerhand? Come on, das voor mietjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:45 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
TS heeft tenminste een 'sexmaatje', kan jij als vrijgezel niet zeggen ......
Hey........je deurbel gaat................je linkerhand staat voor de deur voor een romantisch samenzijn met jou!
Moet je nu gaan...................wat jammer nu!![]()
![]()
![]()
Dat mag ie zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?
Dat jij je intelligentie eens gebruikt en begrijpt dat niet alles serieus bedoelt is, zeker niet op dit forum en zeker niet om kwart voor 4 's nachts.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef fiat126 het volgende:
[..]
OK je bent dus GEEN neger...
Je verwijt mij wel dat ik je daar mee dwars zit.
Wai WIL je nou?![]()
Of samen een parenclub bezoeken om de relatie wat op te leuken en te neuken.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat? Met z'n eigen vrouw of een ander lustobject zoeken?
Dus hij liegt!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meeste mannen vallen trouwens vrij snel in slaap als ze heerlijke seks hebben gehad![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De meeste mannen vallen trouwens vrij snel in slaap als ze heerlijke seks hebben gehad![]()
had ik het tegen jou? pisvlekquote:
Terwijl ik 5jaar getrouwd ben.............natuurlijk,als jij het zegt!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:47 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Linkerhand? Come on, das voor mietjes.
Beetje jammer dat jouw leven daar beschreven staat in een notendop overigens.![]()
het is zowieso een grote kolder dit. maar dat maakt mijn sterke inhoudelijke discussie er niet minder om.quote:
Waarom jij niet dan?quote:
Lazz ga alsjeblieft weg...ik meen het.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:49 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat jij je intelligentie eens gebruikt en begrijpt dat niet alles serieus bedoelt is, zeker niet op dit forum en zeker niet om kwart voor 4 's nachts.
Van de stress om het na 5 maanden onverwachts weer eens te doenquote:
Dat bedoel ik. Waar haal jij die wijsheid vandaan dat jij weet hoe mijn leven inelkaar steekt? Sowieso 5 jaar getrouwd is vaak minimale seks met een minimale frequentie om maar eens wat in het rond te blazen zoals jij momenteel doet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:50 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Terwijl ik 5jaar getrouwd ben.............natuurlijk,als jij het zegt!![]()
Gast!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:52 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Lazz ga alsjeblieft weg...ik meen het.
Jij weet niets over mijn intelligentie...begin daar dan ook niet over en zoek een ander topic om je mee te bemoeien...echt ik meen het.
Lekker laten gaan en egeren die handel,hij trapt graag overal en tegen iedereen aan omdat hij zelf gefrustreerd is tot op het bot!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:52 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn intelligentie...begin daar dan ook niet over en zoek een ander topic om je mee te bemoeien...echt ik meen het.
En als Lazz niet weggaat, wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:52 schreef fiat126 het volgende:
Zeker, want je discussie is sterk, ik zie hem dan wel even niet, maar hij is sterk. En ik zal je bijstaan grote beer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is zowieso een grote kolder dit. maar dat maakt mijn sterke inhoudelijke discussie er niet minder om.
Ik ben Scuderia_Mark niet hoor...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waar haal jij die wijsheid vandaan dat jij weet hoe mijn leven inelkaar steekt? Sowieso 5 jaar getrouwd is vaak minimale seks met een minimale frequentie om maar eens wat in het rond te blazen zoals jij momenteel doet.
Nog heel ff terugquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waar haal jij die wijsheid vandaan dat jij weet hoe mijn leven inelkaar steekt? Sowieso 5 jaar getrouwd is vaak minimale seks met een minimale frequentie om maar eens wat in het rond te blazen zoals jij momenteel doet.
Eigenlijk moet ik toch stiekem lachen om jouw post. Ik begrijp dat je mij vergelijkt vanuit hetzelfde referentiekader als waar jij nu in inzit. Maargoed, ik ben dus student. Gebruik inderdaad af en toe overmatig alcohol. Heb al 2,5 jaar een vaste relatie, ja inderdaad, er is een tussenstop geweest, niet zonder reden, wel van genoten. En ze is nog lekker ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:54 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Lekker laten gaan en egeren die handel,hij trapt graag overal en tegen iedereen aan omdat hij zelf gefrustreerd is tot op het bot!
Zelf vermoed ik dat hij OF geen vrouw kan krijgen zonder er zwaar voor moeten te dokken,OF hij had ooit een meid/trolletje maar die ging er met zijn beste vriend vandoor!
Tja,alcohol maakt meer kapot dan je lief is,ask Lazz........![]()
Nog 1 reactie van mijn zijde op jouw zielig persoontje en dan negeer ik je lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:56 schreef BillGates het volgende:
maakt mij allemaal niet uit hoor, maar als ik je vrouw was en ik zou dit topic lezen dan zou ik op zijn minst beetje boos worden denk ik....
moet je niet overigens gewoon een beetje aan normaal naspel doen ofzo?
IK QUOTE JOU TOCH OOK NIET!quote:
Waarom zou ze boos worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:56 schreef BillGates het volgende:
maakt mij allemaal niet uit hoor, maar als ik je vrouw was en ik zou dit topic lezen dan zou ik op zijn minst beetje boos worden denk ik....
moet je niet overigens gewoon een beetje aan normaal naspel doen ofzo?
Wat ontzéttend kinds om over je seksleven te gaan opscheppenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:57 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Nog 1 reactie van mijn zijde op jouw zielig persoontje en dan negeer ik je lekker!
5jaar getrouwd,7 bij elkaar,en tenminste 5 x per week sex,soms halen we dat al op 1 dag,niet slecht dus voor zo'n lange relatie!(al wil ik maar 1 x per dag,liefst de hele dag hahaha).
En IK ben tenminste getrouwd,ik was interessant genoeg om uberhaubt mee te trouwen,kun jij niet zeggen wel......!
ik weet wel wat de vrouwtjes willen ;-)quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:57 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Waarom zou ze boos worden?
Ik ben zo blij, dat ik hat jullie allemaal laat weten hoe goed ik me voel!
Naspel is na 1.5 uur echt wel afgelopen...of ben jij een echte held?![]()
Hehehehequote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik weet wel wat de vrouwtjes willen ;-)
Nee, kan ik niet zeggen nee. Die leeftijd heb ik dan ook niet bereikt. En daar geniet ik zolang ook nog even van. Bedankt in ieder geval dat je me even hebt kunnen laten meegenieten hoe het is om een gefrustreerd getrouwd mannetje te zijn die op internet moet uitzetten hoe zijn seksleven inelkaar zit om zijn ego te redden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:57 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Nog 1 reactie van mijn zijde op jouw zielig persoontje en dan negeer ik je lekker!
5jaar getrouwd,7 bij elkaar,en tenminste 5 x per week sex,soms halen we dat al op 1 dag,niet slecht dus voor zo'n lange relatie!(al wil ik maar 1 x per dag,liefst de hele dag hahaha).
En IK ben tenminste getrouwd,ik was interessant genoeg om uberhaubt mee te trouwen,kun jij niet zeggen wel......!
Had ik het toch bij het juiste eind he,mensenkennis heet dat!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik toch stiekem lachen om jouw post. Ik begrijp dat je mij vergelijkt vanuit hetzelfde referentiekader als waar jij nu in inzit. Maargoed, ik ben dus student. Gebruik inderdaad af en toe overmatig alcohol. Heb al 2,5 jaar een vaste relatie, ja inderdaad, er is een tussenstop geweest, niet zonder reden, wel van genoten. En ze is nog lekker ook.
Tevens gaat mijn beste vriend er niet vandoor met mijn chick. Andersom overigens wel.
Baukel :-)))quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik weet wel wat de vrouwtjes willen ;-)
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat ontzéttend kinds om over je seksleven te gaan opscheppen
nee, niet baukel ;-)quote:
Volgens mij is begrijpend lezen niet jouw sterkste kant, anders had je kunnen zien dat je geen gelijk had. En och, fuck it, dat was in een ver verleden. Die gast die spreek ik nog nauwelijks en ach, we deelden haar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Had ik het toch bij het juiste eind he,mensenkennis heet dat!
Tja.............blijk je ook nog een 'dog' ook......lekkere 'vriend' ben jij..............
Ach,niks overdreven aan,kan ik het helpen dat ik een onverzadigbare sexdrive heb.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat ontzéttend kinds om over je seksleven te gaan opscheppen
Nope, maar i.t.t. jou kan ik het aantal malen in de afgelopen 5 maanden niet op 1 vinger tellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:01 schreef fiat126 het volgende:
Heej LaZZ heb jij nog geneukt vanavond?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nope, maar i.t.t. jou kan ik het aantal malen in de afgelopen 5 maanden niet op 1 vinger tellen.![]()
Daar kwets je mij niet mee, want deze ene keer was 1000000% gewoon goed...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nope, maar i.t.t. jou kan ik het aantal malen in de afgelopen 5 maanden niet op 1 vinger tellen.![]()
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Daar kwets je mij niet mee, want deze ene keer was 1000000% gewoon goed...
Je mag best zeggen dat je je enigszins gekwest voelde hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef fiat126 het volgende:
[..]
you wish......quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:06 schreef LaZZ het volgende:
Ok ok, ik geef toe, die was wel erg onder de gordel.
Dan snap ik die stress van je niet, dan val je toch juist heerlijk nagenietend in slaap?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef fiat126 het volgende:
Waarom doe jij het dan 5 maal in de week, slechte kwaliteit klaarblijkelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he!
Yep!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat boven kwantiteit he!
Niet zeggen dan,want daar kickt deze verkapte sm'er op........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:07 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je je enigszins gekwest voelde hoor.
Het was misschien de laatste keer.......................quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan snap ik die stress van je niet, dan val je toch juist heerlijk nagenietend in slaap?!
Goede kwaliteit heb ik het over.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan 5 maal in de week, slechte kwaliteit klaarblijkelijk?![]()
Nou, als jij het bij haar net zo geweldig gedaan hebt als zij bij jou, dan wil ze morgen weer hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:09 schreef fiat126 het volgende:
Het was misschien de laatste keer.......................
Waarom zeg je dat nou, laat mij ook nog enigszins genieten op dit late tijdstip!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:08 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Niet zeggen dan,want daar kickt deze verkapte sm'er op........![]()
Dan is het nog altijd de voorlaatste wip geweest,je hebt de afscheidswip niet mee geteld,die vind plaats na tekenen scheidingspapieren........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:09 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Het was misschien de laatste keer.......................
Maak me gek...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, als jij het bij haar net zo geweldig gedaan hebt als zij bij jou, dan wil ze morgen weer hoor.
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:10 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Goede kwaliteit heb ik het over.......
Probeer haar eens uit had ik haast gezegd,wist je waar ik het over had........![]()
![]()
![]()
Nee, we gaan echt uit elkaar...wie weet voor hoe lang....................of altijd...quote:
Voel jij je 'betrapt' he,jahahaha.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, laat mij ook nog enigszins genieten op dit late tijdstip!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef fiat126 het volgende:
Maak me gek...
Wat noem je rijp?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.
Whehehe...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:12 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Voel jij je 'betrapt' he,jahahaha.![]()
![]()
![]()
Rijp...is wat mij betreft ervaring...denk ik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:13 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Wat noem je rijp?
Ik ben 32,zij is 28..........is ze dan rijp te noemen?
![]()
Hmm, laat maar, ik dacht getrouwd, dus minstens 35 ofzo. Tering, vroeg getrouwd dan gewoon. 28, dude, lekker man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:13 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Wat noem je rijp?
Ik ben 32,zij is 28..........is ze dan rijp te noemen?
![]()
Ondanks alles: dankjewelquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Whehehe...
Beetje jammer, moest er nog echt om lachen ook.![]()
Maargoed, ik kruip zometeen maar eens in m'n bedje denk ik. De groeten!![]()
En TS, kop op eh. Whehehehehehe.
Nerd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:16 schreef TopStyle het volgende:
He! Houd het een beetje stil hiero, zo kan ik niet slapen...
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Rijp...is wat mij betreft ervaring...denk ik...
Dus 28 kan alles zeggen, ik weet niet hoeveel 'mannen' zij gehad heeft...of 'bereden' heeft...weetje.
Nee het was geen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:16 schreef LaZZ het volgende:
Genieten ja, en vol nu vol ja? Vol...
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........![]()
![]()
![]()
Als je DAT maar weet,geldt voor beide gevallen..........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, laat maar, ik dacht getrouwd, dus minstens 35 ofzo. Tering, vroeg getrouwd dan gewoon. 28, dude, lekker man.![]()
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee het was geen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Trust
En zo...
En nummer zoveel die mijn uitlokkertje gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee het was geen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Trust
En zo...
brrr...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........![]()
![]()
![]()
Zie je...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:19 schreef TopStyle het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk Lazz, iedereen maakt die klotegrap
Mijn paal?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.![]()
Stel dat mijn piemel...zo lang is...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.![]()
O, dus dáárom was het al vijf maanden geleden. Je gebruikte te veel van dit soort vuige taal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:19 schreef fiat126 het volgende:
[..]
brrr...
'palen'
en
'teller'
daar scoor je dus geen vrouwen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |