Nee, we gaan echt uit elkaar...wie weet voor hoe lang....................of altijd...quote:
Voel jij je 'betrapt' he,jahahaha.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, laat mij ook nog enigszins genieten op dit late tijdstip!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef fiat126 het volgende:
Maak me gek...
Wat noem je rijp?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.
Whehehe...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:12 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Voel jij je 'betrapt' he,jahahaha.![]()
![]()
![]()
Rijp...is wat mij betreft ervaring...denk ik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:13 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Wat noem je rijp?
Ik ben 32,zij is 28..........is ze dan rijp te noemen?
![]()
Hmm, laat maar, ik dacht getrouwd, dus minstens 35 ofzo. Tering, vroeg getrouwd dan gewoon. 28, dude, lekker man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:13 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Wat noem je rijp?
Ik ben 32,zij is 28..........is ze dan rijp te noemen?
![]()
Ondanks alles: dankjewelquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Whehehe...
Beetje jammer, moest er nog echt om lachen ook.![]()
Maargoed, ik kruip zometeen maar eens in m'n bedje denk ik. De groeten!![]()
En TS, kop op eh. Whehehehehehe.
Nerd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:16 schreef TopStyle het volgende:
He! Houd het een beetje stil hiero, zo kan ik niet slapen...
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Rijp...is wat mij betreft ervaring...denk ik...
Dus 28 kan alles zeggen, ik weet niet hoeveel 'mannen' zij gehad heeft...of 'bereden' heeft...weetje.
Nee het was geen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:16 schreef LaZZ het volgende:
Genieten ja, en vol nu vol ja? Vol...
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........![]()
![]()
![]()
Als je DAT maar weet,geldt voor beide gevallen..........quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, laat maar, ik dacht getrouwd, dus minstens 35 ofzo. Tering, vroeg getrouwd dan gewoon. 28, dude, lekker man.![]()
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn soms inderdaad niet verkeerd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee het was geen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Trust
En zo...
En nummer zoveel die mijn uitlokkertje gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee het was geen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Trust
En zo...
brrr...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Ik was nr 4 die haar 'paalde',en hebben HEEL wat gezamelijke kilometers op de 'teller' staan........![]()
![]()
![]()
Zie je...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:19 schreef TopStyle het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk Lazz, iedereen maakt die klotegrap
Mijn paal?quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.![]()
Stel dat mijn piemel...zo lang is...quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag inderdaad. Hoeveel kilometer zou je paal nou gereden heb in totaal.![]()
O, dus dáárom was het al vijf maanden geleden. Je gebruikte te veel van dit soort vuige taal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:19 schreef fiat126 het volgende:
[..]
brrr...
'palen'
en
'teller'
daar scoor je dus geen vrouwen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |