Precies, gast, serieus, dat zijn toch de perfecte vormen? Volgens mij zijn die vrouwen daarvoor gemaakt. En zijn Europeanen voor de nakomelingen. Maargoed, dat is mijn beperkte kijk op hoe de wereld inelkaarzit.quote:
Jij bent al verliefd op mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden................wanneer spreken we af?![]()
![]()
![]()
respect toch voor jou. je inlevingsgevoel naar mensen die niet zoals jij denken, daar schort het aan denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu leef ik naar die norm, ik neuk niet met jan en alleman en dan ben ik toch degene die hier moeilijk blijkt te doen
Nee, ik snap het wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, neem het niet te serieus. Even een serieuze bijdrage van mijn kant dan.
Ga vooral door met die seks, is juist goed voor je relatie. Verder veel succes (wilde hier serieus weer seks typen) met je relatie en stiekem maar hopen dat het toch nog goedkomt natuurlijk. En anders, genoeg vissen in de zee. Of mosseltjes, net hoe je het wilt bekijken.
![]()
Neehoor, dat zeg ik niet. Maar om het gelijk zou te romanticiseren vind ik zo overdrijven. Tering, af en toe als ik met jou praat lijkt het wel alsof ik ruzie heb zoals in een relatie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu leef ik naar die norm, ik neuk niet met jan en alleman en dan ben ik toch degene die hier moeilijk blijkt te doen
Maar hou haar qua gevoel een beetje 'af' als ik je een tip mag geven!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, neem het niet te serieus. Even een serieuze bijdrage van mijn kant dan.
Ga vooral door met die seks, is juist goed voor je relatie. Verder veel succes (wilde hier serieus weer seks typen) met je relatie en stiekem maar hopen dat het toch nog goedkomt natuurlijk. En anders, genoeg vissen in de zee. Of mosseltjes, net hoe je het wilt bekijken.
![]()
al dat moeilijke gedoe over wel of niet neuken...is het dan allemaal zo'n big fucking deal, of zijn die mensen gewoon onzeker?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:24 schreef TopStyle het volgende:
[..]
En het is een vergissing om te denken dat dit harteloos of niet teder zou gaan![]()
.
Precies, te weinig seks kan ook voor spanningen zorgen. Maar wat is het fundamentele probleem dan in je relatie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:26 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel...
Maar stiekem ga je na een partij goed neuken wel twijfelen...
Maar het blijft de bedoeling om uit elkaar te gaan...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Neehoor, dat zeg ik niet. Maar om het gelijk zou te romanticiseren vind ik zo overdrijven. Tering, af en toe als ik met jou praat lijkt het wel alsof ik ruzie heb zoals in een relatie.![]()
Ja, ik wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al dat moeilijke gedoe over wel of niet neuken...is het dan allemaal zo'n big fucking deal, of zijn die mensen gewoon onzeker?
Inderdaad, waar gaat het nou eenmaal om? Even elkaar bevredigen, beiden een goed gevoel. Volgende dag weer vergeten en weer een ander.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al dat moeilijke gedoe over wel of niet neuken...is het dan allemaal zo'n big fucking deal, of zijn die mensen gewoon onzeker?
Misschien is mijn inlevingsgevoel juist wel te groot.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
respect toch voor jou. je inlevingsgevoel naar mensen die niet zoals jij denken, daar schort het aan denk ik.
Het gaat toch om mijn topic?quote:
Goed plan, maar m'n bed kan het niet aan als ik er langer dan 6 uur op lig.quote:
Heb je wat tegen negers ofzo? Dat je mij heel de tijd loopt te bashen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:29 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Het gaat toch om mijn topic?
Boeit dat niet, ga dan weg aub![]()
Ik ben 6 jaar getrouwd...quote:
Er is een optie op Fok! om mijn posts niet meer te hoeven zien hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Neehoor, dat zeg ik niet. Maar om het gelijk zou te romanticiseren vind ik zo overdrijven. Tering, af en toe als ik met jou praat lijkt het wel alsof ik ruzie heb zoals in een relatie.![]()
vrouwen gebruiken mannen en mannen vrouwen even hard, dus je kan het tegen elkaar wegstrepen en gewoon gaan voor je vaderland! we leven niet meer in het tijdperk van aletta jacobs...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien is mijn inlevingsgevoel juist wel te groot.
Meiden laten zich namelijk vaak gebruiken omdat ze denken dat als ze dat niet toelaten niet van deze tijd zijn
Ik denk altijd: Willen mannen een hoer als vrouw of iemand die sex heeft met een man uit liefde/verliefdheid?
Ik ga duidelijk voor de laatste optie;uit liefde en/of verliefdheid,echt wel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meiden laten zich namelijk vaak gebruiken omdat ze denken dat als ze dat niet toelaten niet van deze tijd zijn
Ik denk altijd: Willen mannen een hoer als vrouw of iemand die sex heeft met een man uit liefde/verliefdheid?
ja onzekerheid is kut, maar nu weet je dat je onzeker wordt door bepaalde handelingen, wees en vent en neuk haar dan niet meer.quote:
Het punt is; je denkt gewoon teveel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
en zo is het. Je doet je naam eer aan. zoalshetis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen gebruiken mannen en mannen vrouwen even hard, dus je kan het tegen elkaar wegstrepen en gewoon gaan voor je vaderland! we leven niet meer in het tijdperk van aletta jacobs...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |