Toen ik doorhad dat het zou gebeuren, heb ik zoveel mogelijk geprobeerd 'me in te houden' om niet te wanhopig over te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gefeliciteerd, wat hebben jullie allemaal gedaan in bed?
Hehehehe...nee...quote:
Jah hoor, chanteerd je vrouw je met sex om je toch maar te doen blijven;quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Vergeet het maar om te denken dat een goeie beurt je huwelijk kan redden
Het is leuk meegenomen, maar een goed gesprek zal meer helpen, en je bent goed met je tong?
Toon dat ook eens met praten
Waar lees jij dat van chantage?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:29 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Jah hoor, chanteerd je vrouw je met sex om je toch maar te doen blijven;
moet je ineens voor een goed gesprek aanschuiven![]()
En anders kun je nog altijd een afscheidswip claimen komt het toch tot een scheiding!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:15 schreef fiat126 het volgende:
En het was geweldig!
Ik bedoel, mijn vrouw en ik willen uit elkaar gaan voor een tijdje, om elkaar eens opnieuw te leren kennen.
Scheiden vinden we (nog) niet een optie, maar echt geweldig gaat het al een/twee jaar niet meer...
En dan nu ineens dit!
Dit maakt het dus (voor mij) niet makkelijker om weg te gaan...
![]()
Offtopic: zijn er ineens zoveel nieuwe smilies?
Nope, ik weet dat we echt wel uit elkaar gaan, maar soms kunnen dingen raar lopen blijkt maar weer eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Vergeet het maar om te denken dat een goeie beurt je huwelijk kan redden
Het is leuk meegenomen, maar een goed gesprek zal meer helpen, en je bent goed met je tong?
Toon dat ook eens met praten
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:32 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd een afscheidswip claimen komt het toch tot een scheiding!![]()
5maanden geen sex................jij moet er dan wel een heuse 'liefdesrelatie' opna gehouden hebben met je linkerhand,want zolang kan NIEMAND zonder!![]()
Lust blijkt heel wat anders zijn te zijn liefde blijkt maar weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:33 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat we echt wel uit elkaar gaan, maar soms kunnen dingen raar lopen blijkt maar weer eens.![]()
Ja, maar na dat we 'klaar' waren wilde ze dat ik haar vasthieldquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lust blijkt heel wat anders zijn te zijn liefde blijkt maar weer
Zo te horen zit je in een verwarrende en moeilijke/pijnlijke periode/fase in je leven nu,is het niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:33 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nope, ik weet dat we echt wel uit elkaar gaan, maar soms kunnen dingen raar lopen blijkt maar weer eens.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:36 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ja, maar na dat we 'klaar' waren wilde ze dat ik haar vasthield![]()
Stomme vrouwen...
Is moeilijk, van de 8 jaar dat we bij elkaar zijn zijn we 6 jaar getrouwd...geef je niet zomaar op weetje...quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:37 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Zo te horen zit je in een verwarrende en moeilijke/pijnlijke periode in je leven nu,is het niet?
Wens je succes en sterkte toe...........meen ik serieus!
Tip;laat je hoofd niet door haar op hol brengen want dan wordt er misbruik van je gemaakt,iets waar vrouwen(in beide gevallen) goed in zijn.......
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
Hoe kan je zo een geweldige sex hebben als je niet met haar verder wilt
Bij mij is sex zonder een gevoel van houden van namelijk ondenkbaar.
Wat dan? Jij wilde je meteen uit de voeten maken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:36 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ja, maar na dat we 'klaar' waren wilde ze dat ik haar vasthield![]()
Stomme vrouwen...
Ik zou denk ik na 5 maanden ook al snel tevreden zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben niet stom
Ff vraagje
Hoe kan je zo een geweldige sex hebben als je niet met haar verder wilt
Bij mij is sex zonder een gevoel van houden van namelijk ondenkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |