Je kan wat voor iemand voelen en je kan wat voor iemand VOELEN als je begrijpt wat ik bedoel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hehe, dus er was toch een beetje het gevoel van elkaar lief vinden?
Djeez, ik ben echt geen saint hoor als jullie dat soms mochten denken
Ik teken echt wel voor een goed potje sex, kan het alleen niet als ik niks voor diegene voel
in afrika....quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:16 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zou wat wezen. Vraag me af hoe ik dat ga fixen in die 24 m2 alhier.
Dan ben je blijkbaar niet boeiend genoeg voor je vriendinnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:16 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Jahahaha,nee dat gaat niet op zo!
TIG relaties gehad,maar ben je aantal jaren verder,wordt alles anders raar maar waar.
Boringgggggggggggggggggggggggg!![]()
quote:
Bijna-ex dan, maar dit kwam harder aan natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee, dus nog geen ex (lees de OP)...please
Precies, en dat blijf je houden denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:16 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Jahahaha,nee dat gaat niet op zo!
TIG relaties gehad,maar ben je aantal jaren verder,wordt alles anders raar maar waar.
Boringgggggggggggggggggggggggg!![]()
Misschien is het wel leuk om morgenvroeg weer eens samen te ontbijten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nee, dus nog geen ex (lees de OP)...please
Er zullen er zat zijn die daar meteen aan toegevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat je die persoon eerst moet kennen? Of kan het ook dat je iemand tegenkomt in de kroeg, het klikt leuk, hij is leuk, hij is lief, knap, mooi, gezellig en je bent gelijk verliefd dus.
Dan kan 't wel?
Hmm, geef me dan maar Zuid-Amerika. Wil ik er daar nog wel een paar bijmaken ook. Wat een dames...quote:
Mmm...kweenie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Bijna-ex dan, maar dit kwam harder aan natuurlijk.![]()
Sterk maar............nee,het probleem is eerder andersom;ze kunnen MIJ niet bijbenen,ik ervaar iemand na de nodige neukpartijen als knap saai.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar niet boeiend genoeg voor je vriendinnen
Heb je ook helemaal gelijk, zelfs een vrouw waarvan ik weet dat ze de 1 na de ander heeft wil ik minder graag neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er zullen er zat zijn die daar meteen aan toegeven
Ik wil en kan het pas als ik ECHT iets voor iemand voel.
Kan me trouwens niet voorstellen dat mannen vallen voor meiden die het met jan en alleman doen
Okay, voor alleen de sex wel, maar niet voor een serieuze relatie.
pompvlees eerste klasse.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, geef me dan maar Zuid-Amerika. Wil ik er daar nog wel een paar bijmaken ook. Wat een dames...![]()
![]()
![]()
't was 'hondjes'...ze redt zich vast wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:19 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om morgenvroeg weer eens samen te ontbijten.
Kijken of ze nog gewoon kan zitten![]()
Vertrouwen, verliefdheid en niet het idee dat je gebruikt wordquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Je kan wat voor iemand voelen en je kan wat voor iemand VOELEN als je begrijpt wat ik bedoel!
In welke mate moet jij voor iemand iets voelen/ervaren wil jij het op een sexen zetten samen?
Kinderen is een ander verhaal,wil alleen kinderen met een vrouw waar ik van hou!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:17 schreef LaZZ het volgende:
En ik reken juist wel op nakomelingen, daarom is het tegenwoordig nog moeilijker geworden. Vrouwen slikken nu ook nog de pil, na de natuurlijke barrieres zijn er nu ook nog zgn. chemische barrieres. En dan maar "voordevrouworganisaties" oprichten HEH?!!!
De mannen hebben het hier moeilijk.
herkenbaar....quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vertrouwen, verliefdheid en niet het idee dat je gebruikt word
Lees aub de OP...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk, zelfs een vrouw waarvan ik weet dat ze de 1 na de ander heeft wil ik minder graag neuken.
En zeker voor een serieuze relatie, hoe hypocriet ook, wil ik geen vrouw die zich de afgelopen jaren lam rond de kerk heeft geneukt.
Gast, neem het niet te serieus. Even een serieuze bijdrage van mijn kant dan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:20 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Mmm...kweenie...![]()
*gaat harder twijfelen
Daar kan ik me in vinden................wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
mensen die gewoon ff neuken gebruiken elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu leef ik naar die norm, ik neuk niet met jan en alleman en dan ben ik toch degene die hier moeilijk blijkt te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk, zelfs een vrouw waarvan ik weet dat ze de 1 na de ander heeft wil ik minder graag neuken.
En zeker voor een serieuze relatie, hoe hypocriet ook, wil ik geen vrouw die zich de afgelopen jaren lam rond de kerk heeft geneukt.
En het is een vergissing om te denken dat dit harteloos of niet teder zou gaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensen die gewoon ff neuken gebruiken elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |