Leeftijdsgenoot dus,dammmmmmmmm.quote:
Toch lastig dat de aanleiding dan 5 maanden op zich laat wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook eerder dat z'n achterliggende gedachte meer was om over z'n probleem te praten. Maja, zo zijn mannen, eromheen lullen en over seks beginnen. Zelfs op een forum.!
![]()
Maar kennelijk niet goed genoeg om haar daarna nog even vast te houden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef fiat126 het volgende:
Nounounou, het was anders prima sex hoor![]()
Wou jij beweren dat 5 maanden geen seks dan geen probleem isquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook eerder dat z'n achterliggende gedachte meer was om over z'n probleem te praten. Maja, zo zijn mannen, eromheen lullen en over seks beginnen. Zelfs op een forum.!
![]()
hahaha,sterk !quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Nounounou, het was anders prima sex hoor![]()
Precies, anderzins begrijp ik het wel. Anders komt het weer zo softy over. Nu kan je in ieder geval ook over seks lullen in R&P. Begrijp je? Goeie openingszin enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Toch lastig dat de aanleiding dan 5 maanden op zich laat wachten![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet goed genoeg om haar daarna nog even vast te houden?
Ik als celibataire man kan dat inderdaad goed verkroppen, hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat 5 maanden geen seks dan geen probleem is![]()
Niet bedoeld, wel gezegd...dat is een klassiek probleem van vrouwen...wat bij jij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Niet zo bedoeld hoor.
Ik snap alleen niet waarom je dat met iedereen zou moeten delen.
Bel voortaan gewoon een maat op en zeg. Dude, van al die andere keren eh, de afgelopen weken, dat ik zei dat ik zulke geweldige seks had. Dat was niet waar. Maar dit keer, gast, i'm exhausted. Wooooh.![]()
5 maanden? Dan loop ik tegen de muren opquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik als celibataire man kan dat inderdaad goed verkroppen, hoezo?
*herkentquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
5 maanden? Dan loop ik tegen de muren op
En het probleem is dat ik nog man ben ook. Nu insinueer je dus dat ik homo ben. Vast niet zo bedoeld maar wel gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:59 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Niet bedoeld, wel gezegd...dat is een klassiek probleem van vrouwen...wat bij jij?![]()
Nergens last van. Elke dag een uurtje mediteren doet wonderen. Overigens, als je een keer een tijdje droogstaat kunnen we wel wat afspreken. Gaan we samen mediteren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
5 maanden? Dan loop ik tegen de muren op
Wil jij met mij naar bed? Je moet het alleen beter doen dan mijn vrouw...quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En het probleem is dat ik nog man ben ook. Nu insinueer je dus dat ik homo ben. Vast niet zo bedoeld maar wel gezegd.
Samengevat betekent dat weer dat jij ook homo bent.
Zie hier wat het probleem is in je relatie!![]()
JE BENT GEWOON GAY
Hahaha,daarom ben jij zeker vrijgezel he........ !?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En het probleem is dat ik nog man ben ook. Nu insinueer je dus dat ik homo ben. Vast niet zo bedoeld maar wel gezegd.
Samengevat betekent dat weer dat jij ook homo bent.
Zie hier wat het probleem is in je relatie!![]()
JE BENT GEWOON GAY
Ik heb na 5 maanden genoeg gemediteerd, geloof me en vanavond was, hoe onverwacht ook, erg prettig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nergens last van. Elke dag een uurtje mediteren doet wonderen. Overigens, als je een keer een tijdje droogstaat kunnen we wel wat afspreken. Gaan we samen mediteren.![]()
Zeg. Blijven we de romanticus uithangen?quote:
Ik sta nooit een tijdje droog. En mediteren, tja het is niet hetzelfde LaZZquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nergens last van. Elke dag een uurtje mediteren doet wonderen. Overigens, als je een keer een tijdje droogstaat kunnen we wel wat afspreken. Gaan we samen mediteren.![]()
Oh god, je wilt een bevestiging dat ik vrij ben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Hahaha,daarom ben jij zeker vrijgezel he........ !?!![]()
Wellicht frequenterquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:04 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Wil jij met mij naar bed? Je moet het alleen beter doen dan mijn vrouw...![]()
Er zijn verschillende soorten van mediteren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik sta nooit een tijdje droog. En mediteren, tja het is niet hetzelfde LaZZ
Bullquote:
Vraagje;Zij gaf je dus een 'go' /goenlicht,ze zei dat je weer mocht?(wil het ff goed begrijpen namelijk!).quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:05 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ik heb na 5 maanden genoeg gemediteerd, geloof me en vanavond was, hoe onverwacht ook, erg prettig.
tijdje terug moesten de spinnewebben nog verwijderd worden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |