Het is al laat,je weet wel wat ik bedoel hahahaha.quote:
Zal wel een hele erge zijn als het met dubbel 'L' is.quote:
Dank jequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:47 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Klopt,maar dat wil NIET zeggen dat je niet normaal kan reageren...........toch?![]()
Ja hoor, maar dat is toch echt aan je eigen belabberde partnerkeus te wijten danquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kun jij je het je voorstellen dat ik daar niet eens aan wil denken?
Nee, of het moeten allemaal 1 voor 1 horken zijn, wat ik me in jouw geval weer wel kan voorstellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kun jij je het je voorstellen dat ik daar niet eens aan wil denken?
Ga me nou niet vertellen dat je hoogsensitief bent hequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk en voel misschien toch anders dan de doorsnee mens
Heej die snap ik niet helamaal...quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk en voel misschien toch anders dan de doorsnee mens
Bij mij gaan sex en wat voor iemand voelen samen, is de liefde dood dan kan ik met die persoon geen sex hebben.
En fiat 126, je zei daarnet dat jullie toch wel uit elkaar zullen gaan en later beweer je weer wat je in je OP zei
Wat is nu waar en wat niet
Wat zijn we weer vriendelijk vannachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee, of het moeten allemaal 1 voor 1 horken zijn, wat ik me in jouw geval weer wel kan voorstellen.![]()
Hij 'scoort' anders goed met dit topic.........quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef LaZZ het volgende:
@TS
Goedzo kerel, zo hoort 't. Wel kansloos overigens dat je het vervolgens op een forum met iedereen gaat delen.
Dat staaft de uitspraak "de mensen met een slecht seksleven praten er het meeste over" maar weer eens.
Ik zat er ook aan te denken, wilde er alweer flamend op reageren. Maar ik dacht, nee laat maar, deze discussie ga ik achter me laten. Ga JIJ er op reageren!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je hoogsensitief bent he
Jammer dat mensen het verschil niet kennen tussen de realist spelen en de klootzak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:53 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat zijn we weer vriendelijk vannacht![]()
Auw!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:49 schreef LaZZ het volgende:
@TS
Goedzo kerel, zo hoort 't. Wel kansloos overigens dat je het vervolgens op een forum met iedereen gaat delen.
Dat staaft de uitspraak "de mensen met een slecht seksleven praten er het meeste over" maar weer eens.
32quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:54 schreef Scuderia_Mark het volgende:
@TS;
Hoe oud zijn jullie................als ik vragen mag?
Ik denk niet dat het door het woordje 'sex' komt, maar meer door de suffe context waarin het geplaatst is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:53 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ach ja,zolang het woordje sex er in voorkomt kan het snel gaan met zo'n topic!
Ik denk daarom ook eerder dat z'n achterliggende gedachte meer was om over z'n probleem te praten. Maja, zo zijn mannen, eromheen lullen en over seks beginnen. Zelfs op een forum.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:53 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Hij 'scoort' anders goed met dit topic.........
Ach ja,zolang het woordje sex er in voorkomt kan het snel gaan met zo'n topic!
Snap trouwens de TS heel goed,kan hij anoniem ff zijn 'ei' kwijt,niks mis mee toch?![]()
Nounounou, het was anders prima sex hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het door het woordje 'sex' komt, maar meer door de suffe context waarin het geplaatst is.
Deze opmerking?quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:52 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Heej die snap ik niet helamaal...
Ik heb alleen gezegd dat het niet makkelijker wordt om weg te gaan in de OP.
Niet zo bedoeld hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |